ondanks dat je vrijwel alles over _hém verteld en vrijwel niks over je eigen houding in deze situatie (behalve dat je erg onzeker je voelt) lijkt me het duidelijk als je ook eens een keertje uit jezelf redeneert...
Welja mijn houding.... Ik gedraag me zoals ik altijd al was: rechtuit (behalve over mn gevoelens voor hem dan). Ik doe een beetje hetzelfde. Ook wat 'teasen'. Bv al lachend zeggen: 'i know ik ben hot!', dan krijg ik een reactie: 'klopt ja
![]()
'. Ik laat ook heel goed merken dat ik er voor em ben als er iets is, wat hij ook doet met mij.
Het probleem is misschien dat we soms heel close kunnen doen, maar dan een beetje al lachend, en dus weten we niet echt van mekaar wa we ervan moeten denken.
wat was zijn grond om toen niks te doen ermee?
Kweet niet... Hij lag toen een beetje in de knoop met zichzelf. Hij was superhard op zoek naar liefde, affectie. De ene week was hij in de wolken door die ene kerel, en de week erop door een ander, en dan weer een ander.
Ik had toen met een andere vriend van me afgesproken dat hij eens zou uitpluizen wat K (mn beste vriend dus waarover het gaat) over mij dacht. Toen kreeg ik te horen dat hij gezegd had 'D (ik dus) is heel erg leuk maar niet voor meer'.
Toen leerde hij zijn huidige vriend kennen, en nog vaak hoor ik van zijn vriend: 'K zijn gsm staat altijd vol met jou smsjes, maar de mijne verwijderd hij'. Ook op het uitgaan, als ik bv ff naar buiten ga afkoelen komt K en zijn vriend meteen ook naar buiten en zegt zijn vriend 'hij kon je weer niet missen en wou op zoek naar je'.
Het komt mij een beetje over alsof hij een beetje een nogal egocentrische 'aandachtshoer' is
Geen idee, het lijkt me van niet eigenlijk.... K heeft erg veel meegemaakt (vader verloren op zijn 14de, 2 van zijn 3 exen hadden achter zijn rug om nog een andere relatie, ...) en koen hecht echt veel aandacht aan vrienden en relaties. Hij is erg erg erg gevoelig en lijkt me zeker niet het type die misbruikt maakt van iemands aandacht.
iets met jouw beginnen denk ik dat hij niet doet en ook nooit zal doen, omdat het zinloos is en hij er niks aan te winnen heeft, enkel te verliezen omdat je dan wel eens verdere 'eisen' kunt gaan stellen ..
Moest ik anders zijn, ben ik er bijna zeker van dat we een relatie hadden. Ik ben in het homomilieu een type die nogal weinig kans maakt in relaties, puur door wat ik ben/doe. Ik sta op het podium als dragqueen/female impersonator, heb een nogal alternatieve look (speciaal kapsel, piercings,..),.... Ik heb erg veel vrienden en veel mensen vinden me heel leuk, maar om een relatie mee te hebben niet, puur omdat ik nogal verschil van anderen.
Als je in het homomilieu dragqueen bent, word je vaak ook in je gewone outfit gezien als een 'wijf'. Terwijl ik doordeweek puur man ben, en niet met handtasjes loop te zwieren.
Maar dat zijn dan vooroordelen van anderen.