wat hebe gesmst?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:38 schreef phoneutria021 het volgende:
Wowww.... Nu net op msn:
ik: u sms was zo lief
hij: ja he, heb ook een hele lieve naar mn vriend gestuurt
Ik niks... Hij stuurde gisteren een gedicht 'ik fluister in je oor dat ik je graag zie blablabla' dus ik zei vandaag op msn dat ik het lief vond.quote:
haha wat eenb kutantwoord... nou durf je het al helemaal niet meer te doen zeker?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:52 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Ik niks... Hij stuurde gisteren een gedicht 'ik fluister in je oor dat ik je graag zie blablabla' dus ik zei vandaag op msn dat ik het lief vond.
Zegt hij: ja ik ben lief, heb er ook eentje naar mn vriend gestuurd.
Idd, weet het nu absoluut niet meer.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:56 schreef rival het volgende:
[..]
haha wat eenb kutantwoord... nou durf je het al helemaal niet meer te doen zeker?
hij kan denken. ik wil niet dat ie denkt dat alleen hjij dat krijgt dus zeg ik erbij, heb ik ook naar me vriend gestuurt! (zelfbescherming)quote:Op maandag 21 mei 2007 19:00 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Idd, weet het nu absoluut niet meer.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:20 schreef SSJKliko het volgende:
Naar zijn vriend? Is hij misschien homo dan? In dat geval kan hij nog Bi zijn maar ik denk niet dat die kans erg groot is
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:51 schreef pekel het volgende:
Mijn god wat een herkenbaar topicIk schrok zelfs.
valt me tegen van je!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:10 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]Vertel.
Ik werd net wakkergebeld door hem. "hee jij sta eens op zeg'
Gisteren hadden we het over zijn ex.
Zijn ex doet er moeilijk over dat we zo goed met elkaar overweg kunnen, en mn vriend zegt dat hij lekker doorgaat omdat ie me niet kwijt wil.
Uiteindelijk wel ja!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:25 schreef sanni het volgende:
Wat zijn sommige vrouwen ook ontzettend naief he. Iedereen weet dat mannen die je beste vriend willen zijn vaak de 'vos in schaapskleren' zijn. Als je een lekker wijf bent dan denken al die 'vrienden' maar 1 ding op langer termijn: " whois ur daddy " [afbeelding]
Ik ben geen vrouw, en hij ook niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:25 schreef sanni het volgende:
Wat zijn sommige vrouwen ook ontzettend naief he. Iedereen weet dat mannen die je beste vriend willen zijn vaak de 'vos in schaapskleren' zijn. Als je een lekker wijf bent dan denken al die 'vrienden' maar 1 ding op langer termijn: " whois ur daddy " [afbeelding]
en zo zal je altijd na blijven denken, tot je het vraagt! ik weet echt hoe fucking moeilijk dat is... i swear! maar toch is dit de enige oplossing van je probleem!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:41 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, en hij ook niet.
Ik ging het hem idd vertellen, maar doordat hij zei: 'i know dat mn berichtje lief was, heb ook een hele lieve naar mn vriend gestuurt', begon ik weer na te denken...
oke dan zeg je het niet!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:48 schreef phoneutria021 het volgende:
Maar de risico's schrikken me zo af.
Wat als ie me dan anders bekijkt enzo?
ondanks dat je vrijwel alles over _hém verteld en vrijwel niks over je eigen houding in deze situatie (behalve dat je erg onzeker je voelt) lijkt me het duidelijk als je ook eens een keertje uit jezelf redeneert...quote:Op maandag 21 mei 2007 10:18 schreef phoneutria021 het volgende:
Maar toch zei ie me vandaag dat hij soms denkt aan zijn ex en hem ergens wel mist....
Ik kan niet meer nuchter nadenken.
met alle respect, maar wat jij daar beschrijft is niet zelfbewust 'teasen', maar eerder een soort van 'onderdanigheid' naar hemtoe vertonen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:54 schreef phoneutria021 het volgende:
Ook wat 'teasen'. Bv al lachend zeggen: 'i know ik ben hot!', dan krijg ik een reactie: 'klopt ja'. Ik laat ook heel goed merken dat ik er voor em ben als er iets is, wat hij ook doet met mij.
Komt dat niet overeen met mijn vermoeden dat hij een 'aandachtshoer' is die het liefst door zoveel mogelijk mensen, nee, iedereen aantrekkelijk gevonden wil worden?quote:Kweet niet... Hij lag toen een beetje in de knoop met zichzelf. Hij was superhard op zoek naar liefde, affectie. De ene week was hij in de wolken door die ene kerel, en de week erop door een ander, en dan weer een ander.
daar kun je in blijven geloven ...quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:01 schreef phoneutria021 het volgende:
Maar misschien is hij helemaal niet onbereikbaar toch...
Klopt.... Ik wil gewoon niet dat er iets veranderd, tenzij in positieve zin. En ik wil het hem vertellen, zonder dat risico dat er iets veranderd, in negatieve zin.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:36 schreef wonderer het volgende:
Het kan zijn (zoals rival al zei in het begin) dat de eerste weken wat ongemakkelijk zijn. Maar als hij daarna merkt (ik ga er nu even vanuit dat het niks wordt, waar je bang voor bent) dat je eigenlijk niet verandert, zal het wel weer ongeveer worden zoals het was. Misschien niet helemaal hetzelfde, maar als jullie echt zulke goeie vrienden zijn, zal het allemaal wel loslopen.
Ik krijg een beetje het gevoel dat je die angst koestert, omdat je dan niks hoeft te doen en je hoop kan houden. Want ik denk dat je daar het bangst voor bent: als je het zegt, en hij zegt nee, heb je heen hoop meer. En nu nog wel.
alsof je, door hiermee door te lopen, niet het risico loopt dat er iets verandert...en dat terwijl je wel degelijk wil dat er iets verandert, je wil alleen zelf niet het risico lopen en je kwetsbaar opstellen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:39 schreef phoneutria021 het volgende:
[..]
Klopt.... Ik wil gewoon niet dat er iets veranderd, tenzij in positieve zin. En ik wil het hem vertellen, zonder dat risico dat er iets veranderd, in negatieve zin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |