ja, en gewoon tegen hem zeggen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:23 schreef phoneutria021 het volgende:
Grrrrrrrrrrrrr
Vraag dan verdorie als ie zoiets zegt, of die twijfel komt door wat jij hem hebt laten weten!quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:48 schreef phoneutria021 het volgende:
Dus hij voelt.
Hij zei net op msn dat hij erg hard twjifelt nu of hij wel bij zn huidige vriend blijft
En tegen mij is hij heel lief weer..
Je bent zeker t vrouwtje in relaties?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:48 schreef phoneutria021 het volgende:
Dus hij voelt.
Hij zei net op msn dat hij erg hard twjifelt nu of hij wel bij zn huidige vriend blijft
En tegen mij is hij heel lief weer..
quote:
Ben ik volledig met je mee eensquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:46 schreef Faithz het volgende:
Als hij NIET met je speelde en hij duidelijkheid wilde verschaffen dan had hij ALLANG gezegd dat hij NIET hetzelfde voelt en dat doet hij NIET.
even offtopic, bestaat jewelsophie nog trouwens? ik volgde haar topics altijd, maar na maanden werkte het op de zenuwen en nu ben ikwel benieuwd naar de laatste ontwikkelingenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:04 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
![]()
Oh kom op vraag het toch eens gewoon. Wees niet zo schijterig.
Ben ik in een Jewelsophie topickloon terechtgekomen?![]()
Hij is niks waard, tjeetje! Negeer hem dan idd! Sterkte.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:45 schreef phoneutria021 het volgende:
Nja hij speelt idd.
Zn webcam wou hij niet opstarten omdatie zogezegd naakt zat, maar toen hij iets wou zien op mn scherm zette hij zn cam aan en hij zat cht helemaal aangekleed.
Hij zette de cams toen af (dacht hij) maar ik zag hem nog, en ik zag hem lachen, zwaaien en knikken achter de pc, en hij vond het precies heel leuk, Dus hij was met iemand anders aan het cammen., terwijl hij tegen mij aan het typpen was: 'pfff ik weet niet wat doen met mn vriend, heb zin om te huilen'.
Ik zei dat ik het wel door had en dat het me allemaal niks maakt, maar wel datie dr over liegt.
Nu negeer ik hem gewoon.
Dat was het! Ik wist dat er nog iemand was met zo';n tenenkromend topic. Maar het was jewelsophie!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:04 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
![]()
Oh kom op vraag het toch eens gewoon. Wees niet zo schijterig.
Ben ik in een Jewelsophie topickloon terechtgekomen?![]()
Je bent echt een wijf.'Ik wil geen contact meer met hem, maar ga t nog wel zeggen van dat cammen'quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:33 schreef phoneutria021 het volgende:
Klopt.
Maar goed, nu weet ik waar ik sta.
Ik ga het hem zeggen van dat camgedoe en verder hoef ik er geen contact meer mee
dat station is helaas al lang gepasseerd...quote:
dit hele topic zegt wat andersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:01 schreef phoneutria021 het volgende:
Ja ik zeg wat ik denk, krop niks op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |