Van wie ben jij eigenlijk een kloon?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:37 schreef Knut_je het volgende:
Natasia vindt dat Palma, de huishoudster, iets moet zeggen aan de ontbijttafel over de zoen tussen Huub&Melissa.
Je bent me net voor.quote:
Waar blijft de OP en de linkjes?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:37 schreef Knut_je het volgende:
Natasia vindt dat Palma, de huishoudster, iets moet zeggen aan de ontbijttafel over de zoen tussen Huub&Melissa.
Eric's vrienden bedoel ik. Ik had het geëdit.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verbaast me niks, wat trailer trash, die vrienden van wifebeater.
Klopt, maar een beetje OP is wel gewenst door velen. Maar verplicht is het niet inderdaad. Het voorkomt alleen vaak een hoop vragen.quote:
Wat een nepgedoe. Hopelijk lult Huub ze zo weer onder tafel.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:37 schreef Knut_je het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt, maar een beetje OP is wel gewenst door velen. Maar verplicht is het niet inderdaad. Het voorkomt alleen vaak een hoop vragen.
Aha, ok.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Eric's vrienden bedoel ik. Ik had het geëdit.
Jammer dat ze hem niet in zijn gezicht spuugt.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:45 schreef Anderkeertje het volgende:
Kushandje van Amanda naar zieke Brian![]()
Ik voorzie meer volume dan argumentatie.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:45 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Wat een nepgedoe. Hopelijk lult Huub ze zo weer onder tafel.
Je posthistorie geeft 3 topics weer en je opent een COS dat is best een uitzonderlijke combi voor een newbee, vandaar.quote:
Bang dat er iets uit zijn duistere verleden naar boven komt.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:47 schreef Knut_je het volgende:
Er komt een medium, ahh vandaar dat Brian in bed blijft vanochtend.
Dat snap ik wel, maar 3 dgk'forums verder is het niet zo ingewikkeld hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je posthistorie geeft 3 topics weer en je opent een COS dat is best een uitzonderlijke combi voor een newbee, vandaar.
Weet je ook hoelaat dat medium komt?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:47 schreef Knut_je het volgende:
Er komt een medium, ahh vandaar dat Brian in bed blijft vanochtend.
Desalniettemin.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:48 schreef Knut_je het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar 3 dgk'forums verder is het niet zo ingewikkeld hoor.
Skeletten genoeg in de kast, nu hij nog uit de kast.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Bang dat er iets uit zijn duistere verleden naar boven komt.![]()
Dank je, Edit: ik zal even in de vorige cossen kijkenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:00 schreef SmeerCaas het volgende:
Welkom Knut-je
Zou je je openingspost aub willen aanpassen naar een der vele voorbeelden?
Thanks!
Palma vroeg of Liekes zusje haar kende aangezien iets over haar gezegd had. en Lieke blijft maar doorzagen of Palma het vreemd vindt dat zusjes het voor elkaar opnemen. Je mist er niks aanquote:
Waarschijnlijk omdat het zusje gisteren zei dat Palma een echte trut was. Was te verwachten dat daar iets over gezegd zou wordenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:20 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft wel een punt, warom praat Het over het zusje van Lieke.
Jammer dat Lieke er zo op doorzaagd.
Maar Lieke had hetde kop in kunnen drukken door te zeggen dat ze met de huishouding niet over haar familie spreekt.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:21 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het zusje gisteren zei dat Palma een echte trut was. Was te verwachten dat daar iets over gezegd zou worden![]()
Gelukkig heeftie z'n Natrashasetje in de kast gehangen, maar oftie ook weer zo emo gaat zitten janken als gisteren i dunno .quote:Op maandag 21 mei 2007 10:21 schreef 2live het volgende:
Is Eric ook weer bij zinnen of gaat hij zich weer aanstellen vandaag?
dat is te veel gevraagd van Lieke geloof ik. Ze is erg vermoeiend op deze manierquote:Op maandag 21 mei 2007 10:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar Lieke had hetde kop in kunnen drukken door te zeggen dat ze met de huishouding niet over haar familie spreekt.
Was het klaar geweest.
het is allemaal verspilde energie want wat bereikt ze er mee. Als ze dit bij natas zou doen zou het nog iets opleveren.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar Lieke had hetde kop in kunnen drukken door te zeggen dat ze met de huishouding niet over haar familie spreekt.
Was het klaar geweest.
Ik had d'r allang een dreun verkocht denk ikquote:Op maandag 21 mei 2007 10:24 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
dat is te veel gevraagd van Lieke geloof ik. Ze is erg vermoeiend op deze manier
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:25 schreef Anderkeertje het volgende:
je zou bijna sympathie voor Palma krijgen![]()
Sympatie voor hetquote:Op maandag 21 mei 2007 10:25 schreef Anderkeertje het volgende:
dat was vorige week dan ook het gevalquote:Op maandag 21 mei 2007 10:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik had d'r allang een dreun verkocht denk ik
ABSOLUUT NIETquote:Op maandag 21 mei 2007 10:25 schreef Anderkeertje het volgende:
Ja en Natas natuurlijkquote:Op maandag 21 mei 2007 10:28 schreef blomst het volgende:
Eric moet zich r ook tegenaan bemoeien.
Het staat op knappen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:29 schreef Charmian het volgende:
Ach gut, ik heb het geluid niet aan staan, maar laat me denken: eric en Natasia nemen het voor Sonja op?
Volgens mij niet, ze heeft Nicolaas er ook gewoon uitgestemd.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:30 schreef 2live het volgende:
heeft Lieke eigenlijk ook immuniteit met ontslagrondes?
volgens mij nog 1xquote:Op maandag 21 mei 2007 10:30 schreef 2live het volgende:
Nee niet meer.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:30 schreef 2live het volgende:
wanneer is dat gezegd dan? Volgens mij niet in de brief toen ze villa in kwam.quote:
moeilijk voor huub als hij haar eruit stemt is hij zijn back up kwijt, eric is echt niet meer te vertrouwenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:32 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee niet meer.
Huub dacht van wel maar hoorde gisteravond van Lieke dat dat niet zo was, of de rest dat weet is niet bekend.
Ze had 2 ontslagrondes immuniteit maar mocht zelf wel haar stem uitbrengen. 1e ontslagronde was Jaap, 2e was Nicolaas. Dus nu kan ze er ook uitgestemd wordenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
wanneer is dat gezegd dan? Volgens mij niet in de brief toen ze villa in kwam.
Ik meende gisteren in een cos te hebben gelezen dat Eric met z'n zatte kop nog eens bevestigde dat er niet altijd iemand uitgestemd mag worden. Ik denk dat Jaap daar een heel goed voorbeeld van is (de eerste keer toen Brian hem erin hield en Nicolaas Huub immuniteit had gegeven). Ik denk ook dat de popo hem erin zal houden.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:33 schreef 2live het volgende:
[..]
moeilijk voor huub als hij haar eruit stemt is hij zijn back up kwijt, eric is echt niet meer te vertrouwen
Ik wou net voorspellen dat het/de/een medium er was, in een groene auto...quote:Op maandag 21 mei 2007 10:37 schreef 2live het volgende:
anita de kapster is er
ok thanks, heb dat gemist.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:36 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ze had 2 ontslagrondes immuniteit maar mocht zelf wel haar stem uitbrengen. 1e ontslagronde was Jaap, 2e was Nicolaas. Dus nu kan ze er ook uitgestemd worden![]()
wat dat aangaat was gisteren geen goede dag, heeft alleen maar een hoop verwarring gezaaid bij het groepje van Huub en niet bij BAN.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:40 schreef jacqjacq het volgende:
eric heeft vorige week te horen gekregen dat hij ''meeliep''
daarnaast heeft hij van zijn vriendin gisteren te horen gekregen dat ze geen ''goed gevoel'' had bij Huub en dat ze natasia wel een leuke vrouw vond. (deze wijsheid werd overigens geuit nadat ze gezegd had al 2 maanden geen streams meer gekeken te hebben).
Waar haalt dat meisje die onzinnige waarheden vandaan, wat kunnen sommige mensen toch ontzettend dom zijn.
enfin, eric lijkt zich dit allemaal erg aan te trekken, en lijkt zich iets meer af te zetten tegen huub en lieke.
dom dom, want eric denkt een back-up te hebben met amanda (lukt niet, want die laat zich direct ompraten door ome bri en tante tas), en met natasia (lukt niet, want die houdt zich toch niet aan haar woord).
Eric stevent op deze manier af op zijn eigen ondergang, ik hoop dat hij dat op tijd beseft, en realistisch wordt.
Ik hoop dat hij zich aan zijn afspraak met Huub houdt, huub heeft gisteren nog tegen zijn vriend/zus gezegd dat hij lieke en eric er nooit uit zal stemmen
Dan is die vriendin ook als een blad aan een boom omgedraait. De eerste keer dat ze op visite kwam, gaf ze hinten dat hij Huub er vooral niet moest uitstemmen. En Huub zegt dat inderdaad maar helaas heeft hij 2 labiele medespelers die het spel niet zo goed begrijpen.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:40 schreef jacqjacq het volgende:
daarnaast heeft hij van zijn vriendin gisteren te horen gekregen dat ze geen ''goed gevoel'' had bij Huub en dat ze natasia wel een leuke vrouw vond. (deze wijsheid werd overigens geuit nadat ze gezegd had al 2 maanden geen streams meer gekeken te hebben).
Waar haalt dat meisje die onzinnige waarheden vandaan, wat kunnen sommige mensen toch ontzettend dom zijn.
enfin, eric lijkt zich dit allemaal erg aan te trekken, en lijkt zich iets meer af te zetten tegen huub en lieke.
dom dom, want eric denkt een back-up te hebben met amanda (lukt niet, want die laat zich direct ompraten door ome bri en tante tas), en met natasia (lukt niet, want die houdt zich toch niet aan haar woord).
Eric stevent op deze manier af op zijn eigen ondergang, ik hoop dat hij dat op tijd beseft, en realistisch wordt.
Ik hoop dat hij zich aan zijn afspraak met Huub houdt, huub heeft gisteren nog tegen zijn vriend/zus gezegd dat hij lieke en eric er nooit uit zal stemmen
Niet alleen daarmee hoor, maar ook met het afbranden van Liekequote:Op maandag 21 mei 2007 10:42 schreef scanman01 het volgende:
Palma wil weer even opvallen met dat deco van hier tot Tokyo?
Deze opmerking maakte Lieke nadat Palma haar tussen neus en lippen door beschuldigde van het gebruik van anabolen. Later ook nog de sneer : Ga je snor scheren.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:22 schreef petraa het volgende:
L: Zal ik voortaan Sonja zeggen ipv Palma
En helaas krijgt ze daar steeds hulp bij van die andere 2 schoonmaakmutsen en eric en Natasia. Laat ze het lekker zelf uitvechten.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet alleen daarmee hoor, maar ook met het afbranden van Lieke
Ik vind het niet erg hoor dat ze dat zei. Lieke dan he. Ik zou haar ook heel consequent Sonja gaan noemen.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:45 schreef Clank het volgende:
[..]
Deze opmerking maakte Lieke nadat Palma haar tussen neus en lippen door beschuldigde van het gebruik van anabolen. Later ook nog de sneer : Ga je snor scheren.
Hij schudde zijn hoofdquote:Op maandag 21 mei 2007 10:50 schreef blomst het volgende:
Liek vroeg aan Eric of ze straks even kunnen spreken, mar Eric gaf geen antwoord?
Hij zou haar vertellen wat voor enorm erg iets hij gisteren over Lieke had gehoord.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:48 schreef petraa het volgende:
L: Eric kunnen wij zo ff kletsen.
helemaal niks dus, wordt interessantquote:Op maandag 21 mei 2007 10:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zou haar vertellen wat voor enorm erg iets hij gisteren over Lieke had gehoord.
IK heb gister gemist en van de cossen werd ik ook niet echt wijs. Dus dat wist ik niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zou haar vertellen wat voor enorm erg iets hij gisteren over Lieke had gehoord.
vriendin van eric vertrouwt Lieke niet ze zei; watch your back.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:52 schreef petraa het volgende:
[..]
IK heb gister gemist en van de cossen werd ik ook niet echt wijs. Dus dat wist ik niet.
Die was ontsnapt uit het weiland en op hol geslagen. Lieke heeft die koe mooi tegen gehouden.quote:
Huub zei ook nog dat hij van een van zijn bezoekers hetzelfde had gehoord (dus Lieke niet vertrouwen).quote:Op maandag 21 mei 2007 10:55 schreef 2live het volgende:
[..]
vriendin van eric vertrouwt Lieke niet ze zei; watch your back.
Achter riep toen om ; geen spelinformatie uitwisselen!
Nou en toen wist Eric genoeg, daar komt het zo ongeveer op neer. Weer zo'n vriendin die een 'gevoel' heeft.
En hij waarschuwde toen Huub, maar gaf geen details want hij was te emotioneel.
Eric raakt een beetje de weg kwijt.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:52 schreef schatje het volgende:
Eric is gewoon gefrustreerd dat hij met Huub niet verder kan gaan dan rukken en zuigen omdat die nu Lieke heeft.
wie is het dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Die was ontsnapt uit het weiland en op hol geslagen. Lieke heeft die koe mooi tegen gehouden.
Dat roep ik al 2 maanden, hij is echt een verlengstuk van Huub.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:40 schreef jacqjacq het volgende:
die indruk krijg ik dus ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Eric raakt een beetje de weg kwijt.
Burn out of zo. Die maakt het niet lang meer in de Kooi.
precies! De bezoekers hebben geen enkele info over Lieke, maar andersom was er genoeg te vertellen, maar dat is niet gebeurd.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:01 schreef itsme het volgende:
snap de motivatie van die bezoekers toch al niet om dat te zeggen.
Lieke's moeder had meer redenen om dat aan haar dochter te zeggen dan de vrienden van eric/Huub aan hen. Lieke's meoder zei helemaal niets. petje af.
Vertrouw Eric niet lijkt me een betere opmerking
De bewoners vragen ze het zich ook af, maar Tilly is er en de kapster is er, dus zal wel later worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:07 schreef Peter6000 het volgende:
Ik schakel eigenlijk in omdat ik meende gelezen te hebben dat er om 1100 uur een paragnost komt.
Maar blijkbaar heb ik dat verkeerd begrepen.
Dus toch goed begrepen.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:07 schreef Peter6000 het volgende:
Ik schakel eigenlijk in omdat ik meende gelezen te hebben dat er om 1100 uur een paragnost komt.
Nee ,het medium komt wat laterquote:Op maandag 21 mei 2007 11:07 schreef Peter6000 het volgende:
in dit geval zal er idd niks geloofwaardigs aan zijn, want iedereen die de streams volgt weet alles van de bewoners.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus toch goed begrepen.
Een medium, daar geloof ik absoluut niet in, dus dat wordt gezellig de boel afkraken.![]()
![]()
![]()
Eric had toen een hanger meegenomen, omdat daar het gevoel van zijn moeder nog aanzat.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:10 schreef 2live het volgende:
[..]
in dit geval zal er idd niks geloofwaardigs aan zijn, want iedereen die de streams volgt weet alles van de bewoners.
Ik ook niet, eigenlijk al vanaf het moment dat Eric en syl dingen voor Huub achter hielden omdat ze vonden dat hij (Huub) teveel kletst.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:15 schreef schatje het volgende:
Ik vind Eric geen meeloper van Huub meer. Hij valt hem steeds meer af. Ik geloof ook niet meer dat het nep is.
Hij was een kunstenaarquote:Op maandag 21 mei 2007 11:13 schreef Peter6000 het volgende:
Erics neef (vader van 7 kinderen) heeft vorig jaar zelfmoord gepleegd omdat hij de draai niet kon vinden in zijn leven.
Hetwas een kunstenaar.
ik dus ook niet, ik denk dat Huub Lieke nog ' nodig' heeft en Jaap.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:15 schreef schatje het volgende:
Ik vind Eric geen meeloper van Huub meer. Hij valt hem steeds meer af. Ik geloof ook niet meer dat het nep is.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:09 schreef Peter6000 het volgende:
Eric gelooft enigszins in mediums.
Na het overlijden van zijn moeder 'heeft hij wel eens een mediumpje gepakt'.
Een man, uiteraard.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:22 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke vindt dat de mensen in de hippietijd op hun gevoel afgingen.
Volgens mij zaten ze gewoon allemaal gezellig onder de drugs.
Brian en Amanda hebben vannacht 3 uur gesekst, dus dat!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:30 schreef kleinzusje het volgende:
Even tjekken of ik het snap aan de hand van de updates:
Lieke stalkt Palma
Eric loopt mee
Brian is ziek
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian en Amanda hebben vannacht 3 uur gesekst, dus dat!!!
Peter heb je mn kunst al gezien ?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:22 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke vindt dat de mensen in de hippietijd op hun gevoel afgingen.
Volgens mij zaten ze gewoon allemaal gezellig onder de drugs.
Een SOA ? of een geestelijke aandoening ?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat heeft ze er niet bij gezegd.
Wel is brian nu ziek.
Wat is er toch met die auto, ding van haar ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:43 schreef Knut_je het volgende:
Natas wil graag weer rijden in haar toaregje.
lelijk schilderijquote:Op zondag 20 mei 2007 11:15 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
titel: zwarte eenzaamheid omringt door warm rood
prijs: n.o.t.k
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:40 schreef PumaStreamer het volgende:
die langharige tekkel is toch de piano man?
begin eens bij je eigen excuses ?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef PumaStreamer het volgende:
wie van jullie heeft eigenlijk een baan??want hoe is het mogelijk dat sommige en ik zal niet direct namen noemen.....maar sommige van jullie lijken wel geen leven te hebben buiten de kooi....hoe kaN JE meer dan een week 24-7 posten hier ....ik denk dus dan heb je geen baan..??? verklaart u eens nader ben wel benieuwd wat voor excusen er zijn..
Is dat omdat ze zwart zijn aangezien je "deandere Zwarte dame...bla bla,....zojah....A zwarte mensn bestaan niet. B waarom een neger nemen als schoonmaker...kan je gelijk een diefstal verzekering afsluiten....nee hoor grapje....i love nigga's....ze maken goeie muziek en zijn overal sportmasters in de wereld..dus jah...tis beetje dom om zwart negatief te vinden..quote:Op maandag 21 mei 2007 11:40 schreef SiRojK het volgende:
Ik weet het,.. Dit is een goede oplossing.. Palma gaat er uit, Nasty wordt hoofd huishouding samen met die andere zwarte dame...
Wat een onbegrijpelijk stukje tekst, hoe oud ben jijquote:Op maandag 21 mei 2007 11:42 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Is dat omdat ze zwart zijn aangezien je "deandere Zwarte dame...bla bla,....zojah....A zwarte mensn bestaan niet. B waarom een neger nemen als schoonmaker...kan je gelijk een diefstal verzekering afsluiten....nee hoor grapje....i love nigga's....ze maken goeie muziek en zijn overal sportmasters in de wereld..dus jah...tis beetje dom om zwart negatief te vinden..
wellicht vergezocht en bedoelde je er niks mee...maar toch...viel me op
Nee, niet hier. Dit topic = commentaren op streams, niet commentaren op users.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef PumaStreamer het volgende:
wie van jullie heeft eigenlijk een baan??want hoe is het mogelijk dat sommige en ik zal niet direct namen noemen.....maar sommige van jullie lijken wel geen leven te hebben buiten de kooi....hoe kaN JE meer dan een week 24-7 posten hier ....ik denk dus dan heb je geen baan..??? verklaart u eens nader ben wel benieuwd wat voor excusen er zijn..
Excuses.voor wat....stel de vraag in 1 zin misschien zie je dan zelf dat ik gewoon iets vraag:quote:
Ik heb een baan, ik heb jou al eens een verklaring gegevenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef PumaStreamer het volgende:
Okido Gert...zal effe verplaatsen...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, niet hier. Dit topic = commentaren op streams, niet commentaren op users.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:42 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Is dat omdat ze zwart zijn aangezien je "deandere Zwarte dame...bla bla,....zojah....A zwarte mensn bestaan niet. B waarom een neger nemen als schoonmaker...kan je gelijk een diefstal verzekering afsluiten....nee hoor grapje....i love nigga's....ze maken goeie muziek en zijn overal sportmasters in de wereld..dus jah...tis beetje dom om zwart negatief te vinden..
wellicht vergezocht en bedoelde je er niks mee...maar toch...viel me op
Sorry, had al gereageerd voor ik jouw reactie zag.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
I know sweety!! hihih...maar mag niet hier meer van Gert...aldus Gert...dus ga effe naar dat andere forum gedeelte...sorryhoor Gert...schrijf wat in me opkomt..you know me..inmidels denk ik haha..quote:Op maandag 21 mei 2007 11:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb een baan, ik heb jou al eens een verklaring gegeven![]()
Hey Gert welk topic kan ik dat in plaatsen zit te zoeken maar kan geen COU vinden??quote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ok, ik ben Gert niet, maar volgens mij kan het in de SC.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hey Gert welk topic kan ik dat in plaatsen zit te zoeken maar kan geen COU vinden??
Meer oppervlakte om staling op te vangen ? Maar Jomanda is graatmagerquote:Op maandag 21 mei 2007 11:48 schreef PumaStreamer het volgende:
Waarom zijn mediums altijd dik???
Student, geen colleges meer, enkel tentamens.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef PumaStreamer het volgende:
Daar ziten de kunstenaars...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, ik ben Gert niet, maar volgens mij kan het in de SC.
In de SC-topicreeks kun je over niet-DGK-zaken (maar toch binnnen het DGK-forum) ouwehoeren: [SC # 83] 2 Parade Again Or Not 2 Parade Againquote:Op maandag 21 mei 2007 11:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hey Gert welk topic kan ik dat in plaatsen zit te zoeken maar kan geen COU vinden??
Moet en nieuwe geopend worden...komt wel..maar thanx marije..staat de nieuwe cos al klaar..snelle henkie hihih....vind het wel jammer...zou wel is willen weten wie jullie echt allemaal zijn. wellichtkan het medium me instralen met jullie foto.s zo toch grotendeels on topic....hihih...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, ik ben Gert niet, maar volgens mij kan het in de SC.
Ik ga nog steeds helemaal kapotquote:Op maandag 21 mei 2007 11:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Whahhahahaha, die is echt terror die foto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tjeezusssss,kan gene zijde haar niet vertellen dat als ze niet snel afvalt.....ze zelf ook aan gene zijde beland?quote:
Nieuwe COS staat nog niet klaarquote:Op maandag 21 mei 2007 11:52 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Moet en nieuwe geopend worden...komt wel..maar thanx marije..staat de nieuwe cos al klaar..snelle henkie hihih....vind het wel jammer...zou wel is willen weten wie jullie echt allemaal zijn. wellichtkan het medium me instralen met jullie foto.s zo toch grotendeels on topic....hihih...
Eigenaardig, ze lijkt me anders wel tot de doelgroep behoren.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:52 schreef Meganog het volgende:
Oh het medium gaat eerst even vertellen dat ze niets van het programma weet...
Dank Gert...maar ik neem aan dat je mijn vraag gelezen hebt...zojah..dan weet je dat het alles behalve een aanval is..toch..anyway...zal is kijken daar....ben gewoon benieuwd naar mijn mede fokkers....;)quote:Op maandag 21 mei 2007 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
In de SC-topicreeks kun je over niet-DGK-zaken (maar toch binnnen het DGK-forum) ouwehoeren: [SC # 83] 2 Parade Again Or Not 2 Parade Again
Overigens is het ook daar niet de bedoeling dat je users persoonlijk gaat aanvallen, dus houd het een beetje vriendelijk aub.
De vraag is eigenlijk: waarom zijn mediums altijd XXL?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:48 schreef PumaStreamer het volgende:
Waarom zijn mediums altijd dik???
Als het een goede is wel!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef Gert het volgende:
Zou zo' n mens nou zelf in de gaten hebben dat ze een soort kermis-attractie is, en niet serieus genomen wordt?
ja en dat ze wat meer naar muziek moet luisteren om over dingen na te denkenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef blomst het volgende:
Opa vindt dat Natasja een goede keuze heeft gemaakt.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Trek een dagkaart: Het kruis, onheil, einde ... Nou lekker dan![]()
Het niet willen vertellen wanneer iemand doodgaat, en of hij/ zij bijvoorbeeld kanker krijgt, kan ik me uit ethisch oogpunt heel goed voorstellen. Maar niet willen vertellen wie DGK wint, slaat weer helemaal nergens op.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef Marrije het volgende:
Het medium: ik ga je niet vertellen wanneer je dood gaat, ook niet of je ziek wordt en ook niet of je dgk gaat winnen. Die 3 dingen ga ik dus niet vertellen.
Nou, das ook wat, dat was nou net het meest interessante![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef Gert het volgende:
Zou zo' n mens nou zelf in de gaten hebben dat ze een soort kermis-attractie is, en niet serieus genomen wordt?
tot ze weet te vertellen dat Natas een meisje weg heeft laten halen. . .quote:Op maandag 21 mei 2007 11:55 schreef OudFruit het volgende:
Natasia neemt die chick totaal niet serieus
Voor mij het einde.. Ongeluk, onheil, dat stond er.. Helaas kleinzusje, tot ziensquote:Op maandag 21 mei 2007 11:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Nee popje, einde is ook een nieuw begin![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:55 schreef blomst het volgende:
Natasja heeft een abortus gehad.
Jah dus....die info haal je zo van internet..daarbij heeft ze het een keer gezegd...misschien is die trollie bollie wel ingehuurd in de zin van....hey ga is kijken naar de show en ga over eehalf jaar zogenaamd mediummen bij die losers???Q?Qquote:Op maandag 21 mei 2007 11:56 schreef SiRojK het volgende:
A: Heb jij 3 kinderen?
N: Ik heb er twee
A: Nee, je hebt er drie
N: Ik heb er twee, en eentje laten weghalen
A: Het derde kindje is bij Opa
Heeft ze impliciet al gedaan door te zeggen dat Natasia 'haar eigen ik' voorrang moet geven.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:57 schreef OudFruit het volgende:
Ze gaat het zometeen vast hebben over de 'keuze' om de kooi in te gaan...een rede die alles goed maakt
Ze weet toch altijd weer een oppas te vinden!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:56 schreef Marrije het volgende:
ow, we krijgen even mee dat Natas 3 kindjes heeft, 2 en 1 weg laten halen, die is bij opa. . .
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:57 schreef avonne het volgende:
[..]
easy, als het geen abortus is, is het een miskraam, of iemand die je als je kind beschouwd. Toch al gauw goed voor 70% of zo.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:58 schreef demins het volgende:
[..]
Ze weet toch altijd weer een oppas te vinden!
dat doet ze alquote:Op maandag 21 mei 2007 11:57 schreef Peter6000 het volgende:
Anita adviseert Natasia om zich nòg egoïstischer op te stellen.
Maar aandacht geven aan 'haar eigen ik'.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:57 schreef rooie3 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel kinderen Huub heeft.
Jij had daar moeten zittenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef SiRojK het volgende:
Zo slecht dit hé.. Iemand als Nasty kunnen ze zo mooi weer goede moed inspreken... Ik gok dat Brian ook heel goed nieuws te horen krijgt (ze zijn trots op haar) .. Dat Huub een beetje negatieve dingen hoort.. Jaap gaat er uberhaupt niet naartoe.. Amanda krijgt ook te horen dat ze goed bezig is
[..]
[..]
quote:
Huub krijgt vast te horen dat hij tig kids heeft.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef SiRojK het volgende:
Zo slecht dit hé.. Iemand als Nasty kunnen ze zo mooi weer goede moed inspreken... Ik gok dat Brian ook heel goed nieuws te horen krijgt (ze zijn trots op haar) .. Dat Huub een beetje negatieve dingen hoort.. Jaap gaat er uberhaupt niet naartoe.. Amanda krijgt ook te horen dat ze goed bezig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |