I know sweety!! hihih...maar mag niet hier meer van Gert...aldus Gert...dus ga effe naar dat andere forum gedeelte...sorryhoor Gert...schrijf wat in me opkomt..you know me..inmidels denk ik haha..quote:Op maandag 21 mei 2007 11:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb een baan, ik heb jou al eens een verklaring gegeven![]()
Hey Gert welk topic kan ik dat in plaatsen zit te zoeken maar kan geen COU vinden??quote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, niet hier. Dit topic = commentaren op streams, niet commentaren op users.
Ok, ik ben Gert niet, maar volgens mij kan het in de SC.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hey Gert welk topic kan ik dat in plaatsen zit te zoeken maar kan geen COU vinden??
Meer oppervlakte om staling op te vangen ? Maar Jomanda is graatmagerquote:Op maandag 21 mei 2007 11:48 schreef PumaStreamer het volgende:
Waarom zijn mediums altijd dik???
Student, geen colleges meer, enkel tentamens.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef PumaStreamer het volgende:
wie van jullie heeft eigenlijk een baan??want hoe is het mogelijk dat sommige en ik zal niet direct namen noemen.....maar sommige van jullie lijken wel geen leven te hebben buiten de kooi....hoe kaN JE meer dan een week 24-7 posten hier ....ik denk dus dan heb je geen baan..??? verklaart u eens nader ben wel benieuwd wat voor excusen er zijn..
Daar ziten de kunstenaars...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, ik ben Gert niet, maar volgens mij kan het in de SC.
In de SC-topicreeks kun je over niet-DGK-zaken (maar toch binnnen het DGK-forum) ouwehoeren: [SC # 83] 2 Parade Again Or Not 2 Parade Againquote:Op maandag 21 mei 2007 11:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hey Gert welk topic kan ik dat in plaatsen zit te zoeken maar kan geen COU vinden??
Moet en nieuwe geopend worden...komt wel..maar thanx marije..staat de nieuwe cos al klaar..snelle henkie hihih....vind het wel jammer...zou wel is willen weten wie jullie echt allemaal zijn. wellichtkan het medium me instralen met jullie foto.s zo toch grotendeels on topic....hihih...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, ik ben Gert niet, maar volgens mij kan het in de SC.
Ik ga nog steeds helemaal kapotquote:Op maandag 21 mei 2007 11:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Whahhahahaha, die is echt terror die foto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tjeezusssss,kan gene zijde haar niet vertellen dat als ze niet snel afvalt.....ze zelf ook aan gene zijde beland?quote:
Nieuwe COS staat nog niet klaarquote:Op maandag 21 mei 2007 11:52 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Moet en nieuwe geopend worden...komt wel..maar thanx marije..staat de nieuwe cos al klaar..snelle henkie hihih....vind het wel jammer...zou wel is willen weten wie jullie echt allemaal zijn. wellichtkan het medium me instralen met jullie foto.s zo toch grotendeels on topic....hihih...
Eigenaardig, ze lijkt me anders wel tot de doelgroep behoren.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:52 schreef Meganog het volgende:
Oh het medium gaat eerst even vertellen dat ze niets van het programma weet...
Dank Gert...maar ik neem aan dat je mijn vraag gelezen hebt...zojah..dan weet je dat het alles behalve een aanval is..toch..anyway...zal is kijken daar....ben gewoon benieuwd naar mijn mede fokkers....;)quote:Op maandag 21 mei 2007 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
In de SC-topicreeks kun je over niet-DGK-zaken (maar toch binnnen het DGK-forum) ouwehoeren: [SC # 83] 2 Parade Again Or Not 2 Parade Again
Overigens is het ook daar niet de bedoeling dat je users persoonlijk gaat aanvallen, dus houd het een beetje vriendelijk aub.
De vraag is eigenlijk: waarom zijn mediums altijd XXL?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:48 schreef PumaStreamer het volgende:
Waarom zijn mediums altijd dik???
Als het een goede is wel!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef Gert het volgende:
Zou zo' n mens nou zelf in de gaten hebben dat ze een soort kermis-attractie is, en niet serieus genomen wordt?
ja en dat ze wat meer naar muziek moet luisteren om over dingen na te denkenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef blomst het volgende:
Opa vindt dat Natasja een goede keuze heeft gemaakt.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Trek een dagkaart: Het kruis, onheil, einde ... Nou lekker dan![]()
Het niet willen vertellen wanneer iemand doodgaat, en of hij/ zij bijvoorbeeld kanker krijgt, kan ik me uit ethisch oogpunt heel goed voorstellen. Maar niet willen vertellen wie DGK wint, slaat weer helemaal nergens op.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef Marrije het volgende:
Het medium: ik ga je niet vertellen wanneer je dood gaat, ook niet of je ziek wordt en ook niet of je dgk gaat winnen. Die 3 dingen ga ik dus niet vertellen.
Nou, das ook wat, dat was nou net het meest interessante![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef Gert het volgende:
Zou zo' n mens nou zelf in de gaten hebben dat ze een soort kermis-attractie is, en niet serieus genomen wordt?
tot ze weet te vertellen dat Natas een meisje weg heeft laten halen. . .quote:Op maandag 21 mei 2007 11:55 schreef OudFruit het volgende:
Natasia neemt die chick totaal niet serieus
Voor mij het einde.. Ongeluk, onheil, dat stond er.. Helaas kleinzusje, tot ziensquote:Op maandag 21 mei 2007 11:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Nee popje, einde is ook een nieuw begin![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:55 schreef blomst het volgende:
Natasja heeft een abortus gehad.
Jah dus....die info haal je zo van internet..daarbij heeft ze het een keer gezegd...misschien is die trollie bollie wel ingehuurd in de zin van....hey ga is kijken naar de show en ga over eehalf jaar zogenaamd mediummen bij die losers???Q?Qquote:Op maandag 21 mei 2007 11:56 schreef SiRojK het volgende:
A: Heb jij 3 kinderen?
N: Ik heb er twee
A: Nee, je hebt er drie
N: Ik heb er twee, en eentje laten weghalen
A: Het derde kindje is bij Opa
Heeft ze impliciet al gedaan door te zeggen dat Natasia 'haar eigen ik' voorrang moet geven.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:57 schreef OudFruit het volgende:
Ze gaat het zometeen vast hebben over de 'keuze' om de kooi in te gaan...een rede die alles goed maakt
Ze weet toch altijd weer een oppas te vinden!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:56 schreef Marrije het volgende:
ow, we krijgen even mee dat Natas 3 kindjes heeft, 2 en 1 weg laten halen, die is bij opa. . .
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:57 schreef avonne het volgende:
[..]
easy, als het geen abortus is, is het een miskraam, of iemand die je als je kind beschouwd. Toch al gauw goed voor 70% of zo.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:58 schreef demins het volgende:
[..]
Ze weet toch altijd weer een oppas te vinden!
dat doet ze alquote:Op maandag 21 mei 2007 11:57 schreef Peter6000 het volgende:
Anita adviseert Natasia om zich nòg egoïstischer op te stellen.
Maar aandacht geven aan 'haar eigen ik'.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:57 schreef rooie3 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel kinderen Huub heeft.
Jij had daar moeten zittenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef SiRojK het volgende:
Zo slecht dit hé.. Iemand als Nasty kunnen ze zo mooi weer goede moed inspreken... Ik gok dat Brian ook heel goed nieuws te horen krijgt (ze zijn trots op haar) .. Dat Huub een beetje negatieve dingen hoort.. Jaap gaat er uberhaupt niet naartoe.. Amanda krijgt ook te horen dat ze goed bezig is
[..]
[..]
quote:
Huub krijgt vast te horen dat hij tig kids heeft.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:59 schreef SiRojK het volgende:
Zo slecht dit hé.. Iemand als Nasty kunnen ze zo mooi weer goede moed inspreken... Ik gok dat Brian ook heel goed nieuws te horen krijgt (ze zijn trots op haar) .. Dat Huub een beetje negatieve dingen hoort.. Jaap gaat er uberhaupt niet naartoe.. Amanda krijgt ook te horen dat ze goed bezig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |