quote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Trek een dagkaart: Het kruis, onheil, einde ... Nou lekker dan![]()
Het niet willen vertellen wanneer iemand doodgaat, en of hij/ zij bijvoorbeeld kanker krijgt, kan ik me uit ethisch oogpunt heel goed voorstellen. Maar niet willen vertellen wie DGK wint, slaat weer helemaal nergens op.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef Marrije het volgende:
Het medium: ik ga je niet vertellen wanneer je dood gaat, ook niet of je ziek wordt en ook niet of je dgk gaat winnen. Die 3 dingen ga ik dus niet vertellen.
Nou, das ook wat, dat was nou net het meest interessante![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef Gert het volgende:
Zou zo' n mens nou zelf in de gaten hebben dat ze een soort kermis-attractie is, en niet serieus genomen wordt?
tot ze weet te vertellen dat Natas een meisje weg heeft laten halen. . .quote:Op maandag 21 mei 2007 11:55 schreef OudFruit het volgende:
Natasia neemt die chick totaal niet serieus
Voor mij het einde.. Ongeluk, onheil, dat stond er.. Helaas kleinzusje, tot ziensquote:Op maandag 21 mei 2007 11:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Nee popje, einde is ook een nieuw begin![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:55 schreef blomst het volgende:
Natasja heeft een abortus gehad.
Jah dus....die info haal je zo van internet..daarbij heeft ze het een keer gezegd...misschien is die trollie bollie wel ingehuurd in de zin van....hey ga is kijken naar de show en ga over eehalf jaar zogenaamd mediummen bij die losers???Q?Qquote:Op maandag 21 mei 2007 11:56 schreef SiRojK het volgende:
A: Heb jij 3 kinderen?
N: Ik heb er twee
A: Nee, je hebt er drie
N: Ik heb er twee, en eentje laten weghalen
A: Het derde kindje is bij Opa
Heeft ze impliciet al gedaan door te zeggen dat Natasia 'haar eigen ik' voorrang moet geven.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:57 schreef OudFruit het volgende:
Ze gaat het zometeen vast hebben over de 'keuze' om de kooi in te gaan...een rede die alles goed maakt
Ze weet toch altijd weer een oppas te vinden!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:56 schreef Marrije het volgende:
ow, we krijgen even mee dat Natas 3 kindjes heeft, 2 en 1 weg laten halen, die is bij opa. . .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |