Hij schudde zijn hoofdquote:Op maandag 21 mei 2007 10:50 schreef blomst het volgende:
Liek vroeg aan Eric of ze straks even kunnen spreken, mar Eric gaf geen antwoord?
Hij zou haar vertellen wat voor enorm erg iets hij gisteren over Lieke had gehoord.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:48 schreef petraa het volgende:
L: Eric kunnen wij zo ff kletsen.
helemaal niks dus, wordt interessantquote:Op maandag 21 mei 2007 10:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zou haar vertellen wat voor enorm erg iets hij gisteren over Lieke had gehoord.
IK heb gister gemist en van de cossen werd ik ook niet echt wijs. Dus dat wist ik niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zou haar vertellen wat voor enorm erg iets hij gisteren over Lieke had gehoord.
vriendin van eric vertrouwt Lieke niet ze zei; watch your back.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:52 schreef petraa het volgende:
[..]
IK heb gister gemist en van de cossen werd ik ook niet echt wijs. Dus dat wist ik niet.
Die was ontsnapt uit het weiland en op hol geslagen. Lieke heeft die koe mooi tegen gehouden.quote:
Huub zei ook nog dat hij van een van zijn bezoekers hetzelfde had gehoord (dus Lieke niet vertrouwen).quote:Op maandag 21 mei 2007 10:55 schreef 2live het volgende:
[..]
vriendin van eric vertrouwt Lieke niet ze zei; watch your back.
Achter riep toen om ; geen spelinformatie uitwisselen!
Nou en toen wist Eric genoeg, daar komt het zo ongeveer op neer. Weer zo'n vriendin die een 'gevoel' heeft.
En hij waarschuwde toen Huub, maar gaf geen details want hij was te emotioneel.
Eric raakt een beetje de weg kwijt.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:52 schreef schatje het volgende:
Eric is gewoon gefrustreerd dat hij met Huub niet verder kan gaan dan rukken en zuigen omdat die nu Lieke heeft.
wie is het dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Die was ontsnapt uit het weiland en op hol geslagen. Lieke heeft die koe mooi tegen gehouden.
Dat roep ik al 2 maanden, hij is echt een verlengstuk van Huub.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:40 schreef jacqjacq het volgende:
eric heeft vorige week te horen gekregen dat hij ''meeliep''
die indruk krijg ik dus ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Eric raakt een beetje de weg kwijt.
Burn out of zo. Die maakt het niet lang meer in de Kooi.
precies! De bezoekers hebben geen enkele info over Lieke, maar andersom was er genoeg te vertellen, maar dat is niet gebeurd.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:01 schreef itsme het volgende:
snap de motivatie van die bezoekers toch al niet om dat te zeggen.
Lieke's moeder had meer redenen om dat aan haar dochter te zeggen dan de vrienden van eric/Huub aan hen. Lieke's meoder zei helemaal niets. petje af.
Vertrouw Eric niet lijkt me een betere opmerking
De bewoners vragen ze het zich ook af, maar Tilly is er en de kapster is er, dus zal wel later worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:07 schreef Peter6000 het volgende:
Ik schakel eigenlijk in omdat ik meende gelezen te hebben dat er om 1100 uur een paragnost komt.
Maar blijkbaar heb ik dat verkeerd begrepen.
Dus toch goed begrepen.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:07 schreef Peter6000 het volgende:
Ik schakel eigenlijk in omdat ik meende gelezen te hebben dat er om 1100 uur een paragnost komt.
Nee ,het medium komt wat laterquote:Op maandag 21 mei 2007 11:07 schreef Peter6000 het volgende:
in dit geval zal er idd niks geloofwaardigs aan zijn, want iedereen die de streams volgt weet alles van de bewoners.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus toch goed begrepen.
Een medium, daar geloof ik absoluut niet in, dus dat wordt gezellig de boel afkraken.![]()
![]()
![]()
Eric had toen een hanger meegenomen, omdat daar het gevoel van zijn moeder nog aanzat.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:10 schreef 2live het volgende:
[..]
in dit geval zal er idd niks geloofwaardigs aan zijn, want iedereen die de streams volgt weet alles van de bewoners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |