Een SOA ? of een geestelijke aandoening ?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat heeft ze er niet bij gezegd.
Wel is brian nu ziek.
Wat is er toch met die auto, ding van haar ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:43 schreef Knut_je het volgende:
Natas wil graag weer rijden in haar toaregje.
lelijk schilderijquote:Op zondag 20 mei 2007 11:15 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
titel: zwarte eenzaamheid omringt door warm rood
prijs: n.o.t.k
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:40 schreef PumaStreamer het volgende:
die langharige tekkel is toch de piano man?
begin eens bij je eigen excuses ?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef PumaStreamer het volgende:
wie van jullie heeft eigenlijk een baan??want hoe is het mogelijk dat sommige en ik zal niet direct namen noemen.....maar sommige van jullie lijken wel geen leven te hebben buiten de kooi....hoe kaN JE meer dan een week 24-7 posten hier ....ik denk dus dan heb je geen baan..??? verklaart u eens nader ben wel benieuwd wat voor excusen er zijn..
Is dat omdat ze zwart zijn aangezien je "deandere Zwarte dame...bla bla,....zojah....A zwarte mensn bestaan niet. B waarom een neger nemen als schoonmaker...kan je gelijk een diefstal verzekering afsluiten....nee hoor grapje....i love nigga's....ze maken goeie muziek en zijn overal sportmasters in de wereld..dus jah...tis beetje dom om zwart negatief te vinden..quote:Op maandag 21 mei 2007 11:40 schreef SiRojK het volgende:
Ik weet het,.. Dit is een goede oplossing.. Palma gaat er uit, Nasty wordt hoofd huishouding samen met die andere zwarte dame...
Wat een onbegrijpelijk stukje tekst, hoe oud ben jijquote:Op maandag 21 mei 2007 11:42 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Is dat omdat ze zwart zijn aangezien je "deandere Zwarte dame...bla bla,....zojah....A zwarte mensn bestaan niet. B waarom een neger nemen als schoonmaker...kan je gelijk een diefstal verzekering afsluiten....nee hoor grapje....i love nigga's....ze maken goeie muziek en zijn overal sportmasters in de wereld..dus jah...tis beetje dom om zwart negatief te vinden..
wellicht vergezocht en bedoelde je er niks mee...maar toch...viel me op
Nee, niet hier. Dit topic = commentaren op streams, niet commentaren op users.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef PumaStreamer het volgende:
wie van jullie heeft eigenlijk een baan??want hoe is het mogelijk dat sommige en ik zal niet direct namen noemen.....maar sommige van jullie lijken wel geen leven te hebben buiten de kooi....hoe kaN JE meer dan een week 24-7 posten hier ....ik denk dus dan heb je geen baan..??? verklaart u eens nader ben wel benieuwd wat voor excusen er zijn..
Excuses.voor wat....stel de vraag in 1 zin misschien zie je dan zelf dat ik gewoon iets vraag:quote:
Ik heb een baan, ik heb jou al eens een verklaring gegevenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef PumaStreamer het volgende:
Okido Gert...zal effe verplaatsen...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, niet hier. Dit topic = commentaren op streams, niet commentaren op users.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:42 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Is dat omdat ze zwart zijn aangezien je "deandere Zwarte dame...bla bla,....zojah....A zwarte mensn bestaan niet. B waarom een neger nemen als schoonmaker...kan je gelijk een diefstal verzekering afsluiten....nee hoor grapje....i love nigga's....ze maken goeie muziek en zijn overal sportmasters in de wereld..dus jah...tis beetje dom om zwart negatief te vinden..
wellicht vergezocht en bedoelde je er niks mee...maar toch...viel me op
Sorry, had al gereageerd voor ik jouw reactie zag.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, niet hier. Dit topic = commentaren op streams, niet commentaren op users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |