Voor mij eigenlijk ook (allang). Zie ik je eens vaker in de COS? Daar is het altijd aangenaam. Lobasca'tje, ik wens je alle goeds met je griepje en vooral met lieve Piet.quote:Op maandag 21 mei 2007 04:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
Tijd voor bed denk ik
Ik ga met je meequote:Op maandag 21 mei 2007 04:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
Tijd voor bed denk ik
Toedels!quote:Op maandag 21 mei 2007 04:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor mij eigenlijk ook (allang). Zie ik je eens vaker in de COS? Daar is het altijd aangenaam. Lobasca'tje, ik wens je alle goeds met je griepje en vooral met lieve Piet.
![]()
k wilde vandaag even hier zijn om het goed te maken met de vollers.... ben ik hier de hele dag, komen ze nietquote:Op maandag 21 mei 2007 04:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor mij eigenlijk ook (allang). Zie ik je eens vaker in de COS? Daar is het altijd aangenaam. Lobasca'tje, ik wens je alle goeds met je griepje en vooral met lieve Piet.
![]()
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 21 mei 2007 04:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
k wilde vandaag even hier zijn om het goed te maken met de vollers.... ben ik hier de hele dag, komen ze niet
Zou er een verband zijn![]()
Play eend, zie ik regelmatig s'nachts in de COSsen.quote:Op maandag 21 mei 2007 04:33 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Dan ga ik direct met je meequote:Op maandag 21 mei 2007 04:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja, maar dat noem ik ook wel Amsterdams paaltje..
quote:Op maandag 21 mei 2007 04:37 schreef Disana het volgende:
Eend, je hebt ze niet weggejaagd. En nu welterusten allebei.
Welke?quote:Op maandag 21 mei 2007 04:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga nog wel even met mijn "kloontje" spelen..![]()
heeeeey!!quote:
koekje erbijquote:
neeeee dat mag niet van Sonja...quote:
quote:
in jou geval kan dat ja...quote:
dan zoek ik in de tussentijd even het dingetje van de stofzuiger....quote:Op maandag 21 mei 2007 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
in jou geval kan dat ja...![]()
doe ondertussen ff werkjes... luiers verschonen enzo...![]()
kledingkast?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dan zoek ik in de tussentijd even het dingetje van de stofzuiger....zag mijn zoon er zaterdag mee lopen maar waar hij het heeft gelaten
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kledingkast?
vond ik laatst wel een rugzak en andere zaken die oudste kwijt was. jongste lag helemaal dubbel, had ie verstopt...![]()
hoiii... doei ...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Mogguh, heb al gefysioooot, straks eten maken en dan werken
Tot laters!
ja, dat kan ook....quote:Op maandag 21 mei 2007 11:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ik stop maar met zoeken... ik hoop dat het uitenderlijk vanzelf maar weerbovenwater komt
doei doei uniekhoorn..quote:Op maandag 21 mei 2007 11:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Mogguh, heb al gefysioooot, straks eten maken en dan werken
Tot laters!
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat kan ook....![]()
the kid straks zelf even vragen....
zo, het begint weer ergens op te lijken hier.![]()
hier weten ze zelfs waar ik dingen heb gelaten...quote:Op maandag 21 mei 2007 11:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
die weet waarschijnlijk zelf ook niet meer waar ie het heeft gelaten
![]()
![]()
sportse!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:35 schreef puntoortje het volgende:
das wel makkeliijk
ik ga me maar eens klaarmaken voor de sportschool...
Je bedoelde mij vast niet, maar toch. Ik werk part-time 3 dagen.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:
wie van jullie heeft eigenlijk een baan??want hoe is het mogelijk dat sommige en ik zal niet direct namen noemen.....maar sommige van jullie lijken wel geen leven te hebben buiten de kooi....hoe kaN JE meer dan een week 24-7 posten hier ....ik denk dus dan heb je geen baan..??? verklaart u eens nader ben wel benieuwd wat voor excusen er zijn..
ow jah....dit is geen belediging..dit is interesse in mijn mede fokkers....ben gewoon beniewd naar uw verhaal..
DIT HAD IK GESCHREVEN OP DE COS...MAAR DAT WAS NIET DE JUISTE PLEK DUS BIJ DEZE
Nice...en nee bedoelde jou niet...ga ook geen vinger wijzen...maar het is opvallend..dat er mensen zijn hier die echt de hele dag niks anders lijken te doen dan lullen op fok...ik ben fotojournalist en werk van uit thuis. heb hier mijn studiootje..dus Das mijn verhaal...maar wil niemand beledigen hoor.vraag me gewoon af met wie ik praat...hier....en op de cossen en op fok dus.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bedoelde mij vast niet, maar toch. Ik werk part-time 3 dagen.
Je zegt dat je alleen een vraag stelt (*en dus niet veroordeelt) maar dit (*zie vette letters) vind ik dan toch wat ver gaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:
wie van jullie heeft eigenlijk een baan??want hoe is het mogelijk dat sommige en ik zal niet direct namen noemen.....maar sommige van jullie lijken wel geen leven te hebben buiten de kooi....hoe kaN JE meer dan een week 24-7 posten hier ....ik denk dus dan heb je geen baan..??? verklaart u eens nader ben wel benieuwd wat voor excusen er zijn..ow jah....dit is geen belediging..dit is interesse in mijn mede fokkers....ben gewoon beniewd naar uw verhaal..
Ik heb een fulltimebaan maar heb nu een weekje verlof ben hier nu dus iets meer te vinden dan normaal.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:
wie van jullie heeft eigenlijk een baan??want hoe is het mogelijk dat sommige en ik zal niet direct namen noemen.....maar sommige van jullie lijken wel geen leven te hebben buiten de kooi....hoe kaN JE meer dan een week 24-7 posten hier ....ik denk dus dan heb je geen baan..??? verklaart u eens nader ben wel benieuwd wat voor excusen er zijn..
ow jah....dit is geen belediging..dit is interesse in mijn mede fokkers....ben gewoon beniewd naar uw verhaal..
Ik beheers de kunst van het mediumterenquote:
Ow das niet slecht bedoeld hoor..en te vergaan hier...lijkt me stug..met slechts dat...als je ziet wat er gezegd word over mensen die nagenoeg niemand persoonlijk kent...de GK mensen bv...wat daarover gezegd word is (ook door mij overigens) ...totaal mens vernietigend...vaak dan..quote:Op maandag 21 mei 2007 12:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Je zegt dat je alleen een vraag stelt (*en dus niet veroordeelt) maar dit (*zie vette letters) vind ik dan toch wat ver gaan.
Alsof mensen zich moeten verantwoorden.
Omdat je Peter 6000 net naar je kunst verwees, was ik benieuwd.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik beheers de kunst van het mediumteren![]()
Dat vind ik dus heel wat anders. Je mede fokkers beoordelen of bekritiseren of mensen die er voor kiezen om met hun kop op de buis te gaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ow das niet slecht bedoeld hoor..en te vergaan hier...lijkt me stug..met slechts dat...als je ziet wat er gezegd word over mensen die nagenoeg niemand persoonlijk kent...de GK mensen bv...wat daarover gezegd word is (ook door mij overigens) ...totaal mens vernietigend...vaak dan..
maar don't worry..zal de zin er uit halen voor je..
Okido..das kut ziekte wet...en nogmaals...daarom vraag ik dingen...zodat ik niet zelf ga oordelen...snappie..das mijn denkwijze...ik stel echt alle vragen die maar mogelijk zijn...hoe diep ook...tis maar net hoe je het opvat...want ik bedoel het echt goed..en jah vernietigend...ik kan me ooit herrineren dat jullie een kandidaat helemaal de grond in stampte...met info...die werkelijk waar van geheel a to z niet klopte of gebaseerd was op leugens..en daar stond ik wel verbaasd van...Dus daar komt mijn vraag van...wie zijn jullie eigenlijk..snappie..stel de vraag ook aan mijzelf hoor....quote:Op maandag 21 mei 2007 12:10 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat vind ik dus heel wat anders. Je mede fokkers beoordelen of bekritiseren of mensen die er voor kiezen om met hun kop op de buis te gaan.
Haha totaal vernietigend. Ja dat is waar. heerlijk he?![]()
Maar goed. Ik heb geen baan dus. Ik zit al jaren in de ziektewet en wilde dat ik wel kon werken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |