Goede vraagquote:
Nee, dat was het niet maar wat het wel was kan ik niet meer vinden.quote:
I have shown you mine, will you show me yours?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:10 schreef Hik het volgende:
Kaarten roeleren!
Heb trouwens in februari in Moskou een hele coole oude Russische kaart van Cuba gekocht! Niet om mee te reizen, maar wel leuk voor aan de muur...
Ik snap sowieso niet waarom je als nederlanders onder elkaar engels moet gaan pratenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik haat Engelse teksten op een Nederlands forum.
Als er een niet-Nederlands sprekend persoon aanwezig is zou je dan uit beleefdheidsoverwegingen Engels kunnen praten natuurlijkquote:Op maandag 21 mei 2007 10:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je als nederlanders onder elkaar engels moet gaan praten![]()
Ik ga niet over de foto's.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:42 schreef Fogel het volgende:
Komen die fotos van jullie trip trouwens nog een keer online of hoe zit dat?
Ik kondigde eerder aan dat ik daarheen ging. Of in ieder geval voordat ik wist dat jij je daar ook naartoe zou begeven.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:45 schreef k_man het volgende:
Sinds ik er geweest ben wil natuurlijk iedereen.![]()
Hij zet net z'n MSN offline.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:55 schreef Fogel het volgende:
Spoor degene die er wel over gaat even aan om die fotos online te gooien...
Wel!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:00 schreef Fogel het volgende:
Nee
Zo'n nacht die je normaal alleen in films ziet?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben met m'n reisverslag nog niet eens aan de vrijdagnacht toegekomen. En dat was toch een nacht.
Man, ik was er 2,5 jaar geleden al, ík ben hier de trendsetterquote:Op maandag 21 mei 2007 22:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Sinds ik er geweest ben wil natuurlijk iedereen.![]()
Joh, 2,5 jaar geleden was Valencia nou juist nog helemaal niet hip. Jij snapt er ook niks van hè?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:10 schreef Douwe het volgende:
[..]
Man, ik was er 2,5 jaar geleden al, ík ben hier de trendsetter
Het eerste deel van de beschrijving van de vrijdagnacht plaats ik net in het topic.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:09 schreef Fogel het volgende:
Zo'n nacht die je normaal alleen in films ziet?
Ik zag het... ga je ook een fokboek uitbrengen over een jaar of tig (met dit tempo)?quote:Op maandag 21 mei 2007 23:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het eerste deel van de beschrijving van de vrijdagnacht plaats ik net in het topic.
De eerste keer dat ik Valencia Airport zag, was ook in '98.quote:
Onbegrijpelijk. Een van de meest boeiende, zo niet hét boeiendste West-Europese land en jij laat het volledig links liggenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
Ja Spanje staat nou niet echt hoog op mijn lijstje op dit moment.![]()
Ik ben er ook nog nooit geweestquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:29 schreef Jaguarized het volgende:
Val ik nou buiten de groep dat ik er nog nooit geweest ben?
Och ja. Ik ben weer in landen geweest waar jij nog nooit bent geweest.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:18 schreef Douwe het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Een van de meest boeiende, zo niet hét boeiendste West-Europese land en jij laat het volledig links liggen
Ach, Avingon is ook leuk
* Douwe siddertquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Och ja. Ik ben weer in landen geweest waar jij nog nooit bent geweest.![]()
![]()
![]()
Bibber de bibber.quote:
Je was in Barcelona?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest![]()
wel eens erg dichtbij geweest
Nee niet eensquote:
Neequote:
Spanje?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:09 schreef Vava het volgende:
Ik heb het vanaf de snelweg gezien, het leek me iets vreselijks
Salou leek vanaf de snelweg ook vreselijk, en dat bleek nog best een gezellig dorpjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:09 schreef Vava het volgende:
Ik heb het vanaf de snelweg gezien, het leek me iets vreselijks
[..]
Nee![]()
Zoiets!quote:
In de industriegebieden heb je anders de leukste clubs.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:23 schreef Vava het volgende:
Dat is vaak iddeerst de industriegebieden en troosteloze woonwijken
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:47 schreef Jaguarized het volgende:Holiday Airport Sydney op RTL7
Kingsford Smith. Been there
Oja, Valencia was het tochquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In de industriegebieden heb je anders de leukste clubs.
Ik zat zelf nog te denken aan het beren-gevechten op straat, maar meer folklore kon ik ook niet bedenkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:02 schreef Hik het volgende:
Tenslotte werd ook de vraag gesteld of je "een stuk of 6" begrippen kon opschrijven die je associeerde met de naam Bulgarije.... Eehhhhh...![]()
Echt heel slecht: ik heb prachtige plaatjes van het land gezien, maar kwam niet verder dan "Balkan, Zwarte zee, gewichtheffen en yoghurt"...![]()
*Huiswerk gaat doen: http://www.lonelyplanet.c(...)ions/europe/bulgaria
Heet scheelt niet heel veel hoor.... Ze laten die beesten lekker op een gloeiende plaat staan zodat de voetjes vanzelf van de vloer gaan...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:47 schreef Douwe het volgende:
Nou wil het toeval dat ik dat eerst had ingetikt, maar ik vond het zo lullig staan, dus ik dacht, het zal wel iets anders zijn
Duidelijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:19 schreef Douwe het volgende:
Ja, das nogal duidelijk dat het een omweg is![]()
Londenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:32 schreef Jaguarized het volgende:
Nee gelukkig niet.Wel een globale route gemaakt voor zaterdag.
Nee nee, ik pak de nachtbus naar Londen vrijdagavond.quote:
Een watte?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:58 schreef Douwe het volgende:
Laat een tag voor me achter! Zodat ik hem over 3 weken nog kan zien!
Betaalbaar shoppen in Londen is hetzelfde als hier shoppen in de PC.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:58 schreef Fogel het volgende:
Zaterdag is shoppingdag in Londen?
Ik koop dingen met mijn PCquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Betaalbaar shoppen in Londen is hetzelfde als hier shoppen in de PC.![]()
![]()
Ik ga volgende maand pasquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:58 schreef Fogel het volgende:
Ah, autospotdag... dacht even dat vava ging.
Ja ik ook mits mogelijk.quote:
De pub verkoopt misschien ook broodjesquote:
Nee, tuurlijk niet.quote:
Haarlem zuigt om auto's te spotten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:25 schreef Douwe het volgende:
Oh niet dus
Kom eens auto's spotten in Haarlem! Ik heb hier wel eens een Volvo gezien
Hebben ze daar zoveel Volvos dan?quote:
Je moet dan ook net buiten Haarlem zijn. Aan de westkant. Bentveld bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:33 schreef Jaguarized het volgende:
Haarlem zuigt om auto's te spotten.![]()
![]()
Thanks Vava.![]()
Ga jij even met mitä gezellig zitten keuvelen over grootlenshoekontwikkeling.quote:
Goede tip. Ik denk dat Jag nog niet bekend was met het bestaan van de firma Kroymans.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als je hier bij mij de straat uitrijdt kom je bij Kroymans, en die importeert Ferrari ´s. Daar staan nog wel wat aardige karretjes als je het leuk of interessant vindt. Hij heeft naast de Italiaanse raspaardjes ook altijd wel leuke inruil wagentjes staan.
Als ze er nu bij zouden vermelden of ze die spotlocaties al dan niet met kaart of tomtom vindenquote:
Volgens de pro's vindt TomTom alles!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ze er nu bij zouden vermelden of ze die spotlocaties al dan niet met kaart of tomtom vinden![]()
Dan kan je de Fogel kids ook op de parkeerplaats parkeren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:28 schreef Fogel het volgende:
maargoed, de parkeerplek is vrij groot.
Ik heb vandaag zo'n geval ingehaaldquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:02 schreef Douwe het volgende:
Om bij het onderwerp te blijven: ik heb vandaag een Renault Kangoo bestuurd. Nou dát zijn pas stijlvolle wagens!
[afbeelding]
Ja! Waarom zwaaide je niet terugquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:27 schreef Douwe het volgende:
Dus jij was diegene die rechts voorbijkwam met 220 in een 30 kilometerzone, al knipperend met je lichten en handgebaren makend?
Toen was ik al te ver wegquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:34 schreef Douwe het volgende:
Ik zwaaide, maar jij keek niet in je binnenspiegel!
Bronquote:• - als startende onderneming, verstrekt ondernemingsplan incl. prognoses voor komende twee boekjaren. Deze worden door de vereniging beoordeeld. Aan de hand van het ondernemingsplan dient aannemelijk gemaakt te worden, dat aan de omzeteis van ¤ 500.000 binnen twee boekjaren kan worden voldaan.
- als reisorganisator behaalt een jaaromzet van ten minste ¤ 500.000
Een paar dagen naar Stavanger lijkt me overdreven, er is daar bijzonder weinig te doen, 1 dag zou genoeg moeten zijn. In Bergen daarintegen is wat meer te doen, het meeste ligt handig in het centrum. Je hebt onder andere:quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:31 schreef Thetallguy het volgende:
Mn ouders gaan over een maandje een paar dagen naar Stavanger & Bergen, Fogel nog tips oid?
Succesquote:Op maandag 28 mei 2007 10:42 schreef Fogel het volgende:
Ik vlieg over enkele uren naar Parijs, met de SAS... driewerf
Thnx ik zal het ze laten lezenquote:
Bedankt.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Succes
Dat softijs met dropstrooisel klinkt trouwens wel erg lekker (wat ze daar in Bergen bovenop de heuvel verkopen)!
Dat had ik ook 2xquote:Op maandag 28 mei 2007 11:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bedankt.
De SAS begon al goed... wilde online inchecken, maar dat ging niet 'connection error, please check in manually at the airport'.
Maak er een foto van dan.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:07 schreef k_man het volgende:
Ferrari 348 gespot Jag
Thanks K-man! Dat waarderen we zeer.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:00 schreef k_man het volgende:
Over foto's op internet zetten gesproken; ik heb dan toch eindelijk wat foto's van Chili en Paaseiland online gegooid. Het was in januari 2006 dat ik daar ben geweest.
Je vindt ze hier. En dan dus kiezen voor de mapjes 'Chili 2006' en 'Paaseiland 2006'.
Ik zal het in de gaten houden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:08 schreef Hik het volgende:
Het regent in Quito.![]()
En schijnbaar ga ik volgende week mee met een milieu-protest met partners daar. Als je op het nieuws een blonde dame ziet weggespoten worden door een waterkanon dan weet je genoeg dus...![]()
Tnx! Paaseiland is inderdaad erg bijzonder.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Thanks K-man! Dat waarderen we zeer.
Ik heb meteen even de foto's van Paaseiland bekeken: WAUW!
Daar willen wij ook al heel lang een keer naartoe.![]()
Erg mooie foto's hoor!![]()
Thanks... de organisatie hier is echt Frans... degene met de sleutel voor de vergaderruimte kwam een half uur na de geplande start een keer aan, en haar keycard werkte uiteraard niet...quote:
Ja zoiets meende ik gelezen te hebben maar is dit net zo veel als bij een reguliere vlucht?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:09 schreef LangeTabbetje het volgende:
Volgens mij moet je nog wel de tax en toeslagen betalen.
Dat ligt er maar aan wat datzelfde traject bij een andere maatschappij kost. Niet iedereen rekent dezelfde toeslagen door, dus het kan zo zijn dat vliegen met Easyjet goedkoper is dan een 'gratis' KLM-vlucht.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:31 schreef Fogel het volgende:
Zolang de ticketprijs niet 0 is, heb je 'voordeel' als je je punten gebruikt.
quote:
Dat sowieso want de KLM rekent 120 euro tax naar Heathrow waar Easyjet dat voor 50 euro naar Luton doet. Natuurlijk is Luton goedkoper dan Heathrow maar BA of BMI doet het ook voor minder. KLM rekent sowieso veel tax. Teveel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan wat datzelfde traject bij een andere maatschappij kost. Niet iedereen rekent dezelfde toeslagen door, dus het kan zo zijn dat vliegen met Easyjet goedkoper is dan een 'gratis' KLM-vlucht.
Doe die paar die niet mislukt zijn maar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:08 schreef DutchTrain het volgende:
er komen foto's, kan alleen nog even niet kiezen welke hier te posten
Goh, dat wist ik niet!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:51 schreef k_man het volgende:
Grootste gebouw van Europa bezocht?
Het is dus heel lastig foto's maken ervan. Want je ziet nauwelijk hoe groot het is. Alles is gewoon een maatje groter gemaakt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:19 schreef Bora-Bora het volgende:
Goh, dat wist ik niet!
Het 2-na-grootste gebouw ter wereld, na het Pentagon en het Potala-paleis zelfs! Indrukwekkend.
Op de foto ziet het er maar weinigbeduidend uit!![]()
Ben benieuwd naar jouw foto's, DutchTrain!
Het wasquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:52 schreef Jaguarized het volgende:
Smaakte het?
Hallucinerend, zukke megalomanie...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef DutchTrain het volgende:
Het is dus heel lastig foto's maken ervan. Want je ziet nauwelijk hoe groot het is. Alles is gewoon een maatje groter gemaakt.
Nog een wetenswaardigheid: Ceauşescu is geïnspireerd geraakt door wat hij gezien had tijdens een bezoek aan Noord-Korea. Voor zijn Paleis heeft hij ook precies de Champs-Elysees laten kopiëren, alleen ook weer een stukje groter gemaakt en zo'n 300 meter langer. Helaas zijn de nooit voltooide bouwwerken inmiddels verdwenen, alleen de fundamenten van iets wat het culturele centrum moest worden zijn nog zichtbaar in een gebied dat de inwoners 'Hiroshima' noemen.
Weet je of dit verschil alleen komt door de plek op Schiphol ('goede plek' vs vage achteraf plek op een vage achteraf peir), of zijn er andere redenen voor? Security tax lijkt me voor iedereen gelijk bijvoorbeeld, iedereen moet gecontrolleerd worden...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan wat datzelfde traject bij een andere maatschappij kost. Niet iedereen rekent dezelfde toeslagen door, dus het kan zo zijn dat vliegen met Easyjet goedkoper is dan een 'gratis' KLM-vlucht.
Voor de H-pier gelden inderdaad lagere tarieven. Ook de hoogte van fueltax (mag de maatschappij zelf bepalen, soms zit dit in de ticketprijs, bij anderen is het een aparte toeslag; bij KLM is dit 32 euro voor een retour, bij Easyjet zit het in de ticketprijs) en andere toeslagen, zoals de ticketkosten en de betaalkosten. (deze laatste twee komen bij KLM al uit op 17,50, bij Easyjet op 5 euro).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet je of dit verschil alleen komt door de plek op Schiphol ('goede plek' vs vage achteraf plek op een vage achteraf peir), of zijn er andere redenen voor? Security tax lijkt me voor iedereen gelijk bijvoorbeeld, iedereen moet gecontrolleerd worden...
Nee, het was snacktime, dus ik kreeg een broodje en mocht er wat te drinken bij uitkiezen. Vlucht was te kort (1u20m Praag - Amsterdam) om nog meer te serverenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:55 schreef Fogel het volgende:
Kreeg je bij Czech ook een lege koffiebeker met een klein flesje alcohol erin (en later een keer de koffie)?
Een halve liter bier in Brno op de markt op een terras: ¤ 0,77quote:Voor de mensen die altijd zo zeuren dat het bier zo duur is in Noorwegen: ga niet naar Parijs toe, daar is het nóg duurder! De goedkoopste halve liter die ik op heb in Parijs was 6.50¤, de duurste ¤9.80!
En het Airport menu op Kastrup smaakte prima, twee rode worsten en een halve liter bier![]()
Helaas geen mogelijkheid gehad om daar naar toe te gaan, want die is alleen geopend op woensdag - zondag. Erg jammer, want binnenkort wordt de villa verbouwd en een paar jaar gesloten voor het publiek.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:58 schreef k_man het volgende:
Waar blijven de foto's van de Mies van der Rohe villa in Brno?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:26 schreef k_man het volgende:
Nou ja. Hoe kun je nou een reis maken waarbij je Brno aandoet en niet die villa bezoeken? Dan zorg je toch dat je er op een goede dag bent?
Geen idee... TV staat hier zelden aan. Ik weet zelfs na ca 7 jaar nog steeds niet hoe laat het journaal begint bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:57 schreef DutchTrain het volgende:
Fogel, is het al belspeltijd in Noorwegen. De Noorse versie heb ik namelijk nog niet in mijn collectie => Hoe waren de belspelletjes in... ?
Ja dat is waar: bier (en andere terrasdrankjes) zijn vaak belachelijk duur in Parijs. Het is echt zoeken om normalere tarieven te vinden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:55 schreef Fogel het volgende:
Voor de mensen die altijd zo zeuren dat het bier zo duur is in Noorwegen: ga niet naar Parijs toe, daar is het nóg duurder! De goedkoopste halve liter die ik op heb in Parijs was 6.50¤, de duurste ¤9.80!
Achh, wat erg!...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:30 schreef k_man het volgende:
Hoe kunnen ze dat nou doen? Een dergelijk forum openen, terwijl DAM geband is...
Voor mij was het maar een beetje duurder dan normaal, voor de Polen die we bij ons hadden was het verschil iets schokkender.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:47 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ja dat is waar: bier (en andere terrasdrankjes) zijn vaak belachelijk duur in Parijs. Het is echt zoeken om normalere tarieven te vinden.![]()
Mij nietquote:Op zondag 3 juni 2007 01:11 schreef k_man het volgende:
Precies. Dat die Douwe berhaupt nog vrij rond loopt is me een raadsel.
Boefjes die tuinhekjes kapot rijden oppakken?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Mij nietde politie heeft nu eenmaal andere prioriteiten
quote:Op zondag 3 juni 2007 01:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Valt mee. We weten nog niet eens in wat voor auto Douwe reed.
Dat er politie voorbij kwam was stom toevalquote:Op zondag 3 juni 2007 01:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Boefjes die tuinhekjes kapot rijden oppakken?![]()
Anders had je niet eens aangifte gedaan?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat er politie voorbij kwam was stom toeval![]()
Jawel maar heterdaad enz...quote:Op zondag 3 juni 2007 01:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Anders had je niet eens aangifte gedaan?![]()
Voortaan dus maar minimaal met 160 door de bebouwde komquote:Op zondag 3 juni 2007 03:34 schreef Douwe het volgende:
In Blik op de Weg komen lijkt me juist wel leuk! Alleen rijd ik daar waarschijnlijk dan weer niet extreem genoeg voor
Nu niet meerquote:Op maandag 4 juni 2007 00:11 schreef Douwe het volgende:
Was ie ook echt gevuld met bier?
Tja, echt interessant is het centrum nu ook niet meer, nu het een soort Disneyland is geworden, met keurig schone straten, plastische gereinige gevels en een overschot aan toeristenwinkels.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:26 schreef Douwe het volgende:
Je hebt je in Praag dus helemaal een delirium gezopen, DT?
Dan had er toch wel een leuke ansichtkaart bij gekund? Zo'n mooie met groeten uit Grunn ofzo?quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:52 schreef Douwe het volgende:
HTL #107 - Klemzuipen in Praag... onder het genot van belspelletjes
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:45 schreef Fogel het volgende:
Ook dorst, het is verdomd warm hier. Iets wat positief was met Parijs deze keer: het was koel en het regende, heerlijk![]()
Oh sorry: foutje! Jullie zitten daar in het hoge Noorden natuurlijk al lang en breed aan tafel?!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:59 schreef Bora-Bora het volgende:
Hik heeft gelijk! -hips-
Want alcohol en rijden gaat niet samen, en we zitten hier al aan het aperitief! -hips-![]()
Al 10 minuten natuurlijk. klokslag zes uur moet er gegeten worden. Het is nu wel langer licht hier nu dan in het zuiden. En veel vroeger licht ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:08 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Oh sorry: foutje! Jullie zitten daar in het hoge Noorden natuurlijk al lang en breed aan tafel?!![]()
![]()
Is het al donker ook?![]()
wat heb ik gemistquote:Op maandag 4 juni 2007 17:57 schreef Douwe het volgende:
Oh zit inmiddels toch vast op het politiebureau in Quito, dus die kan het toch niet lezen
Er staat nog niks in de planning. Even kijken of er morgen wat te regelen is.quote:
Ik op het vliegveld van Seattlequote:Op maandag 4 juni 2007 19:30 schreef Jaguarized het volgende:
Goed nieuws voor de liefhebbers: ik ben vrijdag 29 juni te spotten op het station van Den Bosch.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:36 schreef Jaguarized het volgende:
Vliegtuigmaaltijd
Dat was ook wel een leuk topic geweest zeg.Kunnen we dat niet nieuw leven inblazen DT?
![]()
Doe mijn secretaresse de groeten, die is er dan ookquote:Op maandag 4 juni 2007 21:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik op het vliegveld van Seattle
[..]
Dat kan geen toeval zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef Fogel het volgende:
Doe mijn secretaresse de groeten, die is er dan ook
Ik weet niet waar fogel zijn secretaresse opdracht toe kan gevenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:21 schreef Jaguarized het volgende:
Oh ik dacht even dat er een foto volgde van jou op het vliegveld van Seattle DT.
le-zen er staat dat daar ook wat over Avignon in staat. Ligt voor Franse begrippen niet zo ver bijelkaar vandaan. Geen reden in ieder geval om een oud topic naast de bestaande topics te laten bestaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:22 schreef Jaguarized het volgende:
Wel grappig trouwens, voor tips voor Avignon moet je in een Marseille topic zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |