besteld en betaald. Nu hopen dat ze hem ook leverenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand nog een camera nodig?
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_ESearch-Start?Ntkselect=0&Section=SCE&Nty=1&Ntk=SCE&N=0&quick_search=true&Ntt=ixus75
Waarom een 22"?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:58 schreef Daklem het volgende:
Macbook eind deze week bestellen!
Mac + scherm in de verkoop.
Komt dan een Macbook + 22 inch scerm voor terug.
breedbeeld. Ik heb nu een 19 inch breedbeeld, maar dat vind ik te klein.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waarom een 22"?
Dat is hetzelfde verhaal als met de 17 en 19 tft's zelfde resoluties, grotere pixels...
Nee, Ixus 75quote:Op zondag 20 mei 2007 22:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
Shoarma!
"U bespaart 92%." Dat schiet op.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_ESearch-Start?Ntkselect=0&Section=SCE&Nty=1&Ntk=SCE&N=0&quick_search=true&Ntt=ixus75
Is het nou echt of nep?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja, okay. Met breedbeeld is de resolutie van een 20" hetzelfde als een 22".quote:Op zondag 20 mei 2007 22:02 schreef Daklem het volgende:
[..]
breedbeeld. Ik heb nu een 19 inch breedbeeld, maar dat vind ik te klein.
Meteen met CC betaald? Ik denk dat ik even Acceptgiro doe. Kan even zien wat het resultaat is. Als het toch duurder is meteen terugsturen...quote:Op zondag 20 mei 2007 22:00 schreef Daklem het volgende:
[..]
besteld en betaald. Nu hopen dat ze hem ook leveren
zullen wel weer praktijken worden trouwens net als die lcd tv. Proberen kan altijd.![]()
Ik wil geen 20 inch omdat ik dat te klein vind. 22 inch rocks. 24 inch is bruuter maar die prijzen zijn belachelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, okay. Met breedbeeld is de resolutie van een 20" hetzelfde als een 22".
Dat is voor mij de reden om van een 22" af te zien.
Het liefste zou ik een 23" of een 24" kopen, maar dat is gewoon te duur
heb idd met creditcard besteld.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Meteen met CC betaald? Ik denk dat ik even Acceptgiro doe. Kan even zien wat het resultaat is. Als het toch duurder is meteen terugsturen...
Idd.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:22 schreef Daklem het volgende:
[..]
heb idd met creditcard besteld.
Krijg het geld toch wel terug als het niet doorgaat. Niet geschoten is altijd mis
Ik stond toch al op het punt om deze te kopen, dus dat komt verdomde goed uitquote:Op zondag 20 mei 2007 22:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat moet ik trouwens met 3 camera's dan..
quote:Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de
gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Bestelnummer: #xxxxxxxxxxxx
Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 28.99 EUR 28.99 Canon Digital Ixus 75 3-4 werkdagen
Subtotaal EUR 28.99
Verzendkosten EUR 1.95
Totaalbedrag EUR 30.94
Let op: alle vermelde prijzen zijn inclusief btw.
Aight.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:20 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik wil geen 20 inch omdat ik dat te klein vind. 22 inch rocks. 24 inch is bruuter maar die prijzen zijn belachelijk.
en die resolutie die hetzelfde is als een 20 inch boeit me niks, zolang het scherm maar groter is.
Nee, ze hebben ook gewoon een hotspot... a 7,50/dag/PCquote:Op zondag 20 mei 2007 20:39 schreef Jarno het volgende:
Internetloos. Bestaat dat nog?
We kunnen niet genoeg foto's van jouw poes zien Au3quote:Op zondag 20 mei 2007 22:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hopelijk is het netwerk hier nu eindelijk gefix0rd. Tevens een mooi moment om een geheel overbodige foto van mijn poes te posten.
[afbeelding]
Samsung 225 of de 226bw.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Aight.
Tja ik wil gewoon meer pixels vanwege photoshop werk enzulks. Dus als dat niet lukt maar voor de ultieme scherpte.
Weet je al welk scherm je gaat kopen?
dat is gewoon 1/20ste van de prijs! Ben je helemaal mal?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog eens cadeaupapier bij besteld
Sja, als je voor 2,50 euro per uur hamburgers flipt is die 45 cent natuurlijk een peuleschil hequote:Op zondag 20 mei 2007 22:50 schreef Daklem het volgende:
[..]
dat is gewoon 1/20ste van de prijs! Ben je helemaal mal?![]()
Harig.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hopelijk is het netwerk hier nu eindelijk gefix0rd. Tevens een mooi moment om een geheel overbodige foto van mijn poes te posten.
[afbeelding]
Die laptoptafel, is dat de iDoll™?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding]
In het kader van: "Post hier je setup".. Photobooth.
.
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil trouwens even zeggen dat ik dat niet ben op de foto...
ik zie er zo uit
[afbeelding]
Mijn vader heeft'm, en het is echt een supercamera. Dus ik heb'm ook maar besteld.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik stond toch al op het punt om deze te kopen, dus dat komt verdomde goed uit![]()
Ik hoop zo dat het gewoon door gaat.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mijn vader heeft'm, en het is echt een supercamera. Dus ik heb'm ook maar besteld.
Volgens mij zijn er al veel mensen die hem besteld hebben, want kreeg van allerlei mensen al emailtjes met de linkquote:
Jawel het stond wel ergens, maar d'r stond ook nog ergens een artikel dat bij verhoging van de prijs op een artikel dat er alsnog overeenstemming bereikt moet worden met de klant...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:17 schreef DutchErrorist het volgende:ik kan in hun algemene voorwaarden niets vinden over drukfouten of zie ik iets over het hoofd
Das jammer. Zou toffen zijn als alleen wij met z'n 5-en oid 't hadden gedaan, ivm niet opvallen enzo.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:04 schreef Daklem het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al veel mensen die hem besteld hebben, want kreeg van allerlei mensen al emailtjes met de link
Of die van Canonquote:Op maandag 21 mei 2007 00:20 schreef Sjoewe het volgende:
Die orderpickers van Bol denken morgen ook zo van
Bier en shoarma.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:26 schreef -Menn0- het volgende:
Eens kijken wat ik vandaag nou allemaal krijg omdat ik jarig ben
Sleeve en Wireless Mighty Mouse weet ik al maar what else
Het komt en gaat weer. Nu is het verdwenen.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Waar staat die verwachte levertijd...
quote:Verwachte levertijd:
24 uurs levering
20:00
quote:Geachte xxxxxxxxxxxxxxxx
Onlangs heeft u bij ons een bestelling geplaatst met bestelnummer 6226978390.
Door een technische fout in ons systeem is de getoonde prijs van de Canon Digital Ixus 75 echter niet de juiste. Conform artikel 2 van de Algemene Verkoopvoorwaarden, hebben wij uw bestelling geannuleerd. Onze oprechte excuses voor het ongemak.
We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Ze reppen niets over dat ik mijn geld terug krijg. Zodirect maar ff de klantenservice mailen.quote:Geachte Daklemk,
Onlangs heeft u bij ons een bestelling geplaatst met bestelnummer 6226xxxxxx.
Door een technische fout in ons systeem is de getoonde prijs van de Canon Digital Ixus 75 echter niet de juiste. Conform artikel 2 van de Algemene Verkoopvoorwaarden, hebben wij uw bestelling geannuleerd. Onze oprechte excuses voor het ongemak.
We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
ja zeg dat wel! ik hoop nu wel een dikke kortingsbon te krijgen. Op zijn minstquote:Op maandag 21 mei 2007 09:33 schreef DutchErrorist het volgende:
He verdorie...
Ja inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2007 09:36 schreef Daklem het volgende:
[..]
ja zeg dat wel! ik hoop nu wel een dikke kortingsbon te krijgen. Op zijn minst
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:09 schreef Geqxon het volgende:
Leet, gratis Wifi in de trein. Met mijn Macbook.
Met 1,3 megapixel, vast geheugen én je kunt er niet mee fotograferen in Europa.quote:
4 uur per maandquote:Op maandag 21 mei 2007 10:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
4 uur per maand, gratis bij mijn Planet Internet account.
4 uur is voor de vijf minuten die ik op het station sta meer dan primaquote:Op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
4 uur per maandmaar hoe dat... wij hebben namelijk ook planet...
Okay vetjesquote:Op maandag 21 mei 2007 11:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
4 uur is voor de vijf minuten die ik op het station sta meer dan prima
Je connect met een KPN hotspot, klikt in het lijstje voor "Planet Internet", en vervolgens vul je je gegevens in. Bingo, verbinding
Ik zeg toch dat ik m'n Canon binnen hadquote:
en de videokaart.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:50 schreef Remzz het volgende:
Lijken de MacBook Pro en de gewone MacBook nu niet erg op elkaar, nu de MacBook is geupdated? De 2.16 Ghz versie van beide is daar alleen de schermgrootte(en resolutie) het verschil?
Ah okeequote:Op maandag 21 mei 2007 15:54 schreef Jarno het volgende:
Mwoch, er zijn nog wel meer verschillen tussen de MB en de Pro hoor: casing, keuze tussen glans en mat scherm, full-DVI (dus geen verloop nodig), toetsenbord verlichting, FW800, etc, etc.
ik heb laatst zo'n lasagne maaltijd geprobeerd van de appie, maar die was smerig. Dus het liefst met vuurquote:Op maandag 21 mei 2007 16:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Koken als in.. met vuur of ... zzzzzzzzzzzzzzzmmm *PING*
Puerco Pibil of Sin City Breakfast Tacosquote:Op maandag 21 mei 2007 16:23 schreef Daklem het volgende:
scheisse, ik moet boodschappen doen maar weet niet wat ik moet gaan koken vanavond.
Ziet er goed uit..quote:Op maandag 21 mei 2007 16:44 schreef Junkie het volgende:
[..]
Puerco Pibil of Sin City Breakfast Tacos
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil trouwens even zeggen dat ik dat niet ben op de foto...
ik zie er zo uit
[afbeelding]
http://www.a-mac.nl/amac/(...)tion,com_virtuemart/quote:Op maandag 21 mei 2007 19:46 schreef Jarno het volgende:
Een 1,83Ghz MacBook voor 1099 verkopen terwijl een 2,0 Ghz nu 1049 kost.. Waar zit de aanbieding precies?
Juist wel! Bij een upgrade wordt het oude model vaak voor 10 tot 20 procent minder verkochtquote:Op maandag 21 mei 2007 19:48 schreef TwyLight het volgende:
ik ben trouwens niet echt op de hoogte van de huidige prijzenmaar true, voor echte aanbiedingen hoef je nooit bij een apple store aan te kloppen
Een vriend van mij heeft zo een MacBook gekocht. Je kan dus ook de ene maand meer betalen, zodat je sneller afgelost hebt. Ook betaal je geen rente, maar 30 euro administratie kosten oid.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:51 schreef TwyLight het volgende:
dat in 10 keer betalen spreekt mij wel aan, dan hoef ik niet te sparen
Je krijgt trouwens nog een cadeaubon. Ik heb iig er ¤10,- uit kunnen slaan..quote:Op maandag 21 mei 2007 19:49 schreef TwyLight het volgende:
gvd mijn loon is nog niet binnenmijn tijdspaar fonds wel
.
ik wil mijn 30 euro terug van bol.com!
quote:Geachte heer Noodle,
Onlangs heeft u bij ons één of meerdere Canon Digital Ixus 75 camera's
besteld.
Vanmorgen heeft u een bericht van ons ontvangen aangaande de annulering van
deze bestelling(en).
Nogmaals onze excuses voor de verwarring. Mocht u met iDEAL betaalt hebben,
dan ontvangt u binnen een week uw geld terug.
Om u enigszins in het ongemak tegemoet te komen, ontvangt u hierbij een
cadeaubon ter waarde
van € 10,-. Deze kunt u inwisselen bij een volgende bestelling.
Cadeauboncode : D1KK3-1U13813R-7077071414-B2F3
Waarde : € 10,-
Vervaldatum : 31 december 2007
Nogmaals onze excuses voor de verwarring.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Ze hadden ooit voor 1649 (oid) euro een nieuwe Macbook Pro, waar op het internet vind je zoiets goedkoper???quote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef TwyLight het volgende:
ja en op internet nog goedkoper (niet de apple store)
besteed m wel op tijd, zo'n bon heeft een houdbaarheidsdatum! (op die van mij stond een verkeerde ooit... zucht)quote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je krijgt trouwens nog een cadeaubon. Ik heb iig er ¤10,- uit kunnen slaan..
[..]
Ik ga meteen de Amelie DVD bestellenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
besteed m wel op tijd, zo'n bon heeft een houdbaarheidsdatum! (op die van mij stond een verkeerde ooit... zucht)
Ik zou zeggen, lees de code nog eens goedquote:
hahaha, ik was erin getraptquote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees de code nog eens goed
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees de code nog eens goed
Wij hebben zeevruchtenrisotto met tuinerwten en sperciebonen gegeten.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:23 schreef Daklem het volgende:
scheisse, ik moet boodschappen doen maar weet niet wat ik moet gaan koken vanavond.
Ik aardappelen. Met vlees. En doperwten.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wij hebben zeevruchtenrisotto met tuinerwten en sperciebonen gegeten..
Koop kookboeken, zo moeilijk is het niet. En niet-hip eten is ook cool. Lang leve Oost-Europese soepen.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik aardappelen. Met vlees. En doperwten.
Ik wil trendy eten
In alle eerlijkheid, het is veel makkelijker om gemotiveerd te zijn om echt iets te maken van je kookkunst als je voor iemand anders kookt. Of als je echt van lekker eten houdt zoals ikquote:Op maandag 21 mei 2007 21:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Koop kookboeken, zo moeilijk is het niet. En niet-hip eten is ook cool. Lang leve Oost-Europese soepen.. Borsjtsj.
.
Jij weet niet wie Geqx dagelijks te eten heeft.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, het is veel makkelijker om gemotiveerd te zijn om echt iets te maken van je kookkunst als je voor iemand anders kookt. Of als je echt van lekker eten houdt zoals ik.
iRealDoll?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Jij weet niet wie Geqx dagelijks te eten heeft.
Ik oowk, ik auwk..quote:Op maandag 21 mei 2007 20:34 schreef Jarno het volgende:
Wij hebben iNasi op.
55kg bij 1.65cm en nog levensecht ook. Er is werkelijk geen grens aan wat Apple kan bereiken.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, dat was Sjoewe. Sjoewe had de iDoll.
Ik zal mijn moeder verkapt eens een kookboek gevenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Koop kookboeken, zo moeilijk is het niet. En niet-hip eten is ook cool. Lang leve Oost-Europese soepen.. Borsjtsj.
.
Precies. Helaas is deze uitvoering zonder USB en Firewire, maar hopelijk wordt dat opgelost bij de volgende release.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
55kg bij 1.65cm en nog levensecht ook. Er is werkelijk geen grens aan wat Apple kan bereiken.
Whehe 'verkapt'quote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zal mijn moeder verkapt eens een kookboek geven
Al is mijn moeder wel van de pastas en rijst. Kip Tandoori. Macaroni met diced bacon
Hoe is ze wireless? Airport compatible?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Precies. Helaas is deze uitvoering zonder USB en Firewire, maar hopelijk wordt dat opgelost bij de volgende release.
Optical out?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Precies. Helaas is deze uitvoering zonder USB en Firewire, maar hopelijk wordt dat opgelost bij de volgende release.
Die werkt volgens mij wel aardig. Het is de aural in die nog wel eens wat packets laat vallen.quote:
Ach, hij heeft toch tenminste één Universal Port.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Tof, een viberator voor je Mac.quote:Have you ever sat by the computer and felt a pain somewhere on your body? Most of us have and tonite we are having a look at a product that might relieve the problem :-) It's a Macally Buzzball, which is a massage ball that you plug into your USB port and run it through that.... Maybe not the most necessary product but if you have problems with tension and pain why not try this!
Ebay
De boeken van Sylvia Witteman zijn een grote aanrader. Mijn lievelingskookboeken in elk geval. Het fijne is vooral dat zij net zo chaotisch is als ik, en daarom ook niet verwacht dat iedereen elke dag kreeftsoep met liflafjes eet, maar dat je ook weleens een dag hebt dat alles klote is, en dat je al de hele dag hoofdpijn hebt en dat het koud is, en dat je dan gewoon iets krachtigs en warms wil eten, en dat ze dat dan gewoon zegt, en een recept voor borsjtsj geeft.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zal mijn moeder verkapt eens een kookboek geven
Al is mijn moeder wel van de pastas en rijst. Kip Tandoori. Macaroni met diced bacon
Ik wil ook het nieuwe model!!! Aankomende week mijn loon, dus ook direct een nieuwe macbook bestellenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:05 schreef TwyLight het volgende:
en waarom wil ik een oud model? ik wil juist de nieuwe
Ik ga hem ook via de surfspot actie kopen! Lekker tochquote:Op maandag 21 mei 2007 21:30 schreef Remzz het volgende:
Iemand die moet mij ook ff overhalen om die nieuwe macbook te kopen... ik krijg hem echt nooit meer zo goedkoop(surfspot actie) maar ik kan nog alles met mijn iBook.... en als ik de MacBook koop heb ik wel erg weinig geld over....
Ja maar het is alsnog 1074 euro en dat is best veelquote:Op maandag 21 mei 2007 21:32 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik ga hem ook via de surfspot actie kopen! Lekker toch
Veel?! vind je?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:35 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja maar het is alsnog 1074 euro en dat is best veel
Ik heb nog helemaal niets gezien van die blauwe oplichters. :Squote:Op maandag 21 mei 2007 21:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Binnen hoeveel tijd denk je het geld weer bij elkaar te krijgen?
Ik bedoel, ik heb die camera van de belastingteruggave gekocht, dus ik kan het enigzins lijden. Maar ik ga zoiets echt niet kopen als ik weet dat ik een maand krom moet liggen, zeker niet met m'n vaste lasten
Gewoon doen!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:39 schreef Remzz het volgende:
Nee het is niet dat ik meteen blut ben bovendien woon ik nog thuis werk ik en krijg ik binnenkort vakantiegeld. Maar toch....
vreemd. ik heb daar nou werkelijkwaar nooit last van gehad.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Godverdomme. De laatste tijd loopt de finder echt te vaak vast. Begint echt irritant te worden.
das serieus geld. Dat zul je niet snel weer krijgen op een gloed nieuwe macbook.quote:
Nu nog een code om op die site kunnen komenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef Daklem het volgende:
[..]
das serieus geld. Dat zul je niet snel weer krijgen op een gloed nieuwe macbook.![]()
![]()
Ik wil ook weer binnenkort een clean install doen.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:15 schreef Daklem het volgende:
[..]
vreemd. ik heb daar nou werkelijkwaar nooit last van gehad.
Het kan zijn dat ze de aanvraag controleren met je schoolinschrijving. Je kunt dan het beste de macbook op iemand anders zijn naam zetten die wel toegang heeft.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:23 schreef -Menn0- het volgende:
Zou ik met de code van iemand anders op Surfspot kunnen en dan wel gewoon bij mij thuis bezorgen enzo?
Ja maar stel ik ga met de code van iemand 4 straten verderop op die site en koop die macbook. Kan je dan niet zeggen dat hij moet worden afgeleverd op mijn adres?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:27 schreef Daklem het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze de aanvraag controleren met je schoolinschrijving. Je kunt dan het beste de macbook op iemand anders zijn naam zetten die wel toegang heeft.
geen idee!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja maar stel ik ga met de code van iemand 4 straten verderop op die site en koop die macbook. Kan je dan niet zeggen dat hij moet worden afgeleverd op mijn adres?
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:32 schreef -Menn0- het volgende:
Kut!
Als ze dit nou gewoon over 3 maanden deden bij surfspotBen wel al aangemeld maar heb nog geen code voor het inHolland netwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |