besteld en betaald. Nu hopen dat ze hem ook leverenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand nog een camera nodig?
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_ESearch-Start?Ntkselect=0&Section=SCE&Nty=1&Ntk=SCE&N=0&quick_search=true&Ntt=ixus75
Waarom een 22"?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:58 schreef Daklem het volgende:
Macbook eind deze week bestellen!
Mac + scherm in de verkoop.
Komt dan een Macbook + 22 inch scerm voor terug.
breedbeeld. Ik heb nu een 19 inch breedbeeld, maar dat vind ik te klein.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waarom een 22"?
Dat is hetzelfde verhaal als met de 17 en 19 tft's zelfde resoluties, grotere pixels...
Nee, Ixus 75quote:Op zondag 20 mei 2007 22:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
Shoarma!
"U bespaart 92%." Dat schiet op.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_ESearch-Start?Ntkselect=0&Section=SCE&Nty=1&Ntk=SCE&N=0&quick_search=true&Ntt=ixus75
Is het nou echt of nep?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja, okay. Met breedbeeld is de resolutie van een 20" hetzelfde als een 22".quote:Op zondag 20 mei 2007 22:02 schreef Daklem het volgende:
[..]
breedbeeld. Ik heb nu een 19 inch breedbeeld, maar dat vind ik te klein.
Meteen met CC betaald? Ik denk dat ik even Acceptgiro doe. Kan even zien wat het resultaat is. Als het toch duurder is meteen terugsturen...quote:Op zondag 20 mei 2007 22:00 schreef Daklem het volgende:
[..]
besteld en betaald. Nu hopen dat ze hem ook leveren
zullen wel weer praktijken worden trouwens net als die lcd tv. Proberen kan altijd.![]()
Ik wil geen 20 inch omdat ik dat te klein vind. 22 inch rocks. 24 inch is bruuter maar die prijzen zijn belachelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, okay. Met breedbeeld is de resolutie van een 20" hetzelfde als een 22".
Dat is voor mij de reden om van een 22" af te zien.
Het liefste zou ik een 23" of een 24" kopen, maar dat is gewoon te duur
heb idd met creditcard besteld.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Meteen met CC betaald? Ik denk dat ik even Acceptgiro doe. Kan even zien wat het resultaat is. Als het toch duurder is meteen terugsturen...
Idd.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:22 schreef Daklem het volgende:
[..]
heb idd met creditcard besteld.
Krijg het geld toch wel terug als het niet doorgaat. Niet geschoten is altijd mis
Ik stond toch al op het punt om deze te kopen, dus dat komt verdomde goed uitquote:Op zondag 20 mei 2007 22:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat moet ik trouwens met 3 camera's dan..
quote:Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de
gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Bestelnummer: #xxxxxxxxxxxx
Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 28.99 EUR 28.99 Canon Digital Ixus 75 3-4 werkdagen
Subtotaal EUR 28.99
Verzendkosten EUR 1.95
Totaalbedrag EUR 30.94
Let op: alle vermelde prijzen zijn inclusief btw.
Aight.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:20 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik wil geen 20 inch omdat ik dat te klein vind. 22 inch rocks. 24 inch is bruuter maar die prijzen zijn belachelijk.
en die resolutie die hetzelfde is als een 20 inch boeit me niks, zolang het scherm maar groter is.
Nee, ze hebben ook gewoon een hotspot... a 7,50/dag/PCquote:Op zondag 20 mei 2007 20:39 schreef Jarno het volgende:
Internetloos. Bestaat dat nog?
We kunnen niet genoeg foto's van jouw poes zien Au3quote:Op zondag 20 mei 2007 22:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hopelijk is het netwerk hier nu eindelijk gefix0rd. Tevens een mooi moment om een geheel overbodige foto van mijn poes te posten.
[afbeelding]
Samsung 225 of de 226bw.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Aight.
Tja ik wil gewoon meer pixels vanwege photoshop werk enzulks. Dus als dat niet lukt maar voor de ultieme scherpte.
Weet je al welk scherm je gaat kopen?
dat is gewoon 1/20ste van de prijs! Ben je helemaal mal?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog eens cadeaupapier bij besteld
Sja, als je voor 2,50 euro per uur hamburgers flipt is die 45 cent natuurlijk een peuleschil hequote:Op zondag 20 mei 2007 22:50 schreef Daklem het volgende:
[..]
dat is gewoon 1/20ste van de prijs! Ben je helemaal mal?![]()
Harig.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hopelijk is het netwerk hier nu eindelijk gefix0rd. Tevens een mooi moment om een geheel overbodige foto van mijn poes te posten.
[afbeelding]
Die laptoptafel, is dat de iDoll™?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding]
In het kader van: "Post hier je setup".. Photobooth.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |