Wij hebben zeevruchtenrisotto met tuinerwten en sperciebonen gegeten.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:23 schreef Daklem het volgende:
scheisse, ik moet boodschappen doen maar weet niet wat ik moet gaan koken vanavond.
Ik aardappelen. Met vlees. En doperwten.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wij hebben zeevruchtenrisotto met tuinerwten en sperciebonen gegeten..
Koop kookboeken, zo moeilijk is het niet. En niet-hip eten is ook cool. Lang leve Oost-Europese soepen.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik aardappelen. Met vlees. En doperwten.
Ik wil trendy eten
In alle eerlijkheid, het is veel makkelijker om gemotiveerd te zijn om echt iets te maken van je kookkunst als je voor iemand anders kookt. Of als je echt van lekker eten houdt zoals ikquote:Op maandag 21 mei 2007 21:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Koop kookboeken, zo moeilijk is het niet. En niet-hip eten is ook cool. Lang leve Oost-Europese soepen.. Borsjtsj.
.
Jij weet niet wie Geqx dagelijks te eten heeft.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, het is veel makkelijker om gemotiveerd te zijn om echt iets te maken van je kookkunst als je voor iemand anders kookt. Of als je echt van lekker eten houdt zoals ik.
iRealDoll?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Jij weet niet wie Geqx dagelijks te eten heeft.
Ik oowk, ik auwk..quote:Op maandag 21 mei 2007 20:34 schreef Jarno het volgende:
Wij hebben iNasi op.
55kg bij 1.65cm en nog levensecht ook. Er is werkelijk geen grens aan wat Apple kan bereiken.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, dat was Sjoewe. Sjoewe had de iDoll.
Ik zal mijn moeder verkapt eens een kookboek gevenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Koop kookboeken, zo moeilijk is het niet. En niet-hip eten is ook cool. Lang leve Oost-Europese soepen.. Borsjtsj.
.
Precies. Helaas is deze uitvoering zonder USB en Firewire, maar hopelijk wordt dat opgelost bij de volgende release.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
55kg bij 1.65cm en nog levensecht ook. Er is werkelijk geen grens aan wat Apple kan bereiken.
Whehe 'verkapt'quote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zal mijn moeder verkapt eens een kookboek geven
Al is mijn moeder wel van de pastas en rijst. Kip Tandoori. Macaroni met diced bacon
Hoe is ze wireless? Airport compatible?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Precies. Helaas is deze uitvoering zonder USB en Firewire, maar hopelijk wordt dat opgelost bij de volgende release.
Optical out?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Precies. Helaas is deze uitvoering zonder USB en Firewire, maar hopelijk wordt dat opgelost bij de volgende release.
Die werkt volgens mij wel aardig. Het is de aural in die nog wel eens wat packets laat vallen.quote:
Ach, hij heeft toch tenminste één Universal Port.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Tof, een viberator voor je Mac.quote:Have you ever sat by the computer and felt a pain somewhere on your body? Most of us have and tonite we are having a look at a product that might relieve the problem :-) It's a Macally Buzzball, which is a massage ball that you plug into your USB port and run it through that.... Maybe not the most necessary product but if you have problems with tension and pain why not try this!
Ebay
De boeken van Sylvia Witteman zijn een grote aanrader. Mijn lievelingskookboeken in elk geval. Het fijne is vooral dat zij net zo chaotisch is als ik, en daarom ook niet verwacht dat iedereen elke dag kreeftsoep met liflafjes eet, maar dat je ook weleens een dag hebt dat alles klote is, en dat je al de hele dag hoofdpijn hebt en dat het koud is, en dat je dan gewoon iets krachtigs en warms wil eten, en dat ze dat dan gewoon zegt, en een recept voor borsjtsj geeft.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zal mijn moeder verkapt eens een kookboek geven
Al is mijn moeder wel van de pastas en rijst. Kip Tandoori. Macaroni met diced bacon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |