4 uur per maandquote:Op maandag 21 mei 2007 10:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
4 uur per maand, gratis bij mijn Planet Internet account.
4 uur is voor de vijf minuten die ik op het station sta meer dan primaquote:Op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
4 uur per maandmaar hoe dat... wij hebben namelijk ook planet...
Okay vetjesquote:Op maandag 21 mei 2007 11:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
4 uur is voor de vijf minuten die ik op het station sta meer dan prima
Je connect met een KPN hotspot, klikt in het lijstje voor "Planet Internet", en vervolgens vul je je gegevens in. Bingo, verbinding
Ik zeg toch dat ik m'n Canon binnen hadquote:
en de videokaart.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:50 schreef Remzz het volgende:
Lijken de MacBook Pro en de gewone MacBook nu niet erg op elkaar, nu de MacBook is geupdated? De 2.16 Ghz versie van beide is daar alleen de schermgrootte(en resolutie) het verschil?
Ah okeequote:Op maandag 21 mei 2007 15:54 schreef Jarno het volgende:
Mwoch, er zijn nog wel meer verschillen tussen de MB en de Pro hoor: casing, keuze tussen glans en mat scherm, full-DVI (dus geen verloop nodig), toetsenbord verlichting, FW800, etc, etc.
ik heb laatst zo'n lasagne maaltijd geprobeerd van de appie, maar die was smerig. Dus het liefst met vuurquote:Op maandag 21 mei 2007 16:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Koken als in.. met vuur of ... zzzzzzzzzzzzzzzmmm *PING*
Puerco Pibil of Sin City Breakfast Tacosquote:Op maandag 21 mei 2007 16:23 schreef Daklem het volgende:
scheisse, ik moet boodschappen doen maar weet niet wat ik moet gaan koken vanavond.
Ziet er goed uit..quote:Op maandag 21 mei 2007 16:44 schreef Junkie het volgende:
[..]
Puerco Pibil of Sin City Breakfast Tacos
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil trouwens even zeggen dat ik dat niet ben op de foto...
ik zie er zo uit
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |