quote:Op zondag 20 mei 2007 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil trouwens even zeggen dat ik dat niet ben op de foto...
ik zie er zo uit
[afbeelding]
Mijn vader heeft'm, en het is echt een supercamera. Dus ik heb'm ook maar besteld.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik stond toch al op het punt om deze te kopen, dus dat komt verdomde goed uit![]()
Ik hoop zo dat het gewoon door gaat.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mijn vader heeft'm, en het is echt een supercamera. Dus ik heb'm ook maar besteld.
Volgens mij zijn er al veel mensen die hem besteld hebben, want kreeg van allerlei mensen al emailtjes met de linkquote:
Jawel het stond wel ergens, maar d'r stond ook nog ergens een artikel dat bij verhoging van de prijs op een artikel dat er alsnog overeenstemming bereikt moet worden met de klant...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:17 schreef DutchErrorist het volgende:ik kan in hun algemene voorwaarden niets vinden over drukfouten of zie ik iets over het hoofd
Das jammer. Zou toffen zijn als alleen wij met z'n 5-en oid 't hadden gedaan, ivm niet opvallen enzo.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:04 schreef Daklem het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al veel mensen die hem besteld hebben, want kreeg van allerlei mensen al emailtjes met de link
Of die van Canonquote:Op maandag 21 mei 2007 00:20 schreef Sjoewe het volgende:
Die orderpickers van Bol denken morgen ook zo van
Bier en shoarma.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:26 schreef -Menn0- het volgende:
Eens kijken wat ik vandaag nou allemaal krijg omdat ik jarig ben
Sleeve en Wireless Mighty Mouse weet ik al maar what else
Het komt en gaat weer. Nu is het verdwenen.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Waar staat die verwachte levertijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |