Als jullie straks degraderen met 30 punten had je beter zo nu en dan een doelpuntje proberen te maken. Dan maar op 9 punten eindigenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:46 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ok klopt, mijn fout, hoewel het wel een beetje aanstellerij was (volgens mij). Luycks raakte m, maar of het nou allemaal zo bewust en hard was vraag ik me af.
De enige manier waarop het spannend kan worden is als jullie scoren. Als we voorkomen voetballen/counteren we het wel uit, naar 2- 3- of misschien wel 4-0. Maar idd als jullie voorkomen en met z'n allen gaan verdedigen krijgen we het loodzwaar.
Ohh en mochten jullie promoveren, gouden tip, met 11 man achter de bal en zo nu en dan (keer of 3-4 per wedstrijd) een countertje plaatsen. Haal je 30 punten mee (ipv 9)
Volledig mee eens!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:51 schreef Mindlight het volgende:
Ohh nog even terugkomend op dat promotie/degradatiestelsel. Mits daarbij wordt afgesproken dat gemeentelijke steun verboden is, vind ik het uitstekend. Dan vliegen er maar 3 per jaar uit.
Maar als de ploegen die solide en financieel gezond zijn er eventueel uit zouden vliegen zouden niet benadeeld moeten worden door de clubs (gemeentes) die in de winterstop 8 versterkingen halen en alleen kunnen overleven bij promotie/handhaving, om vervolgens weer te gaan bedelen bij de gemeente.
Wij scoorden dit seizoen 43 keer, jullie vorig jaar 22 keer. Terwijl wij echt geen topselectie hebben.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:50 schreef Fargo het volgende:
[..]
Als jullie straks degraderen met 30 punten had je beter zo nu en dan een doelpuntje proberen te maken. Dan maar op 9 punten eindigen
Ik voel me ff dom, maar wat is FTW? Feyenoord TWee?quote:
Ik plaag je maar wat.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:05 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik voel me ff dom, maar wat is FTW? Feyenoord TWee?
En met die 2 feyenoorders die we op de bank hebben is daar idd wel sprake van ja.
Hmm ik had t idd kunnen zienquote:Op zondag 20 mei 2007 21:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik plaag je maar wat.Het valt inderdaad heel erg mee tegenwoordig. We houden nu de slechte spelers gewoon zelf in De Kuip.
FTW = for the win.
Geen topselectie? Niet te bescheiden...jullie hebben zelfs een internationalquote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Wij scoorden dit seizoen 43 keer, jullie vorig jaar 22 keer. Terwijl wij echt geen topselectie hebben.![]()
Nou ja we zien het donderdag wel, zolang we niet achterkomen heb ik er alle vertrouwen in, anders wordt het echt wel lastig. Gelukkig is Voskamp er dan weer bij.
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
Geen topselectie? Niet te bescheiden...jullie hebben zelfs een international
Bij RKC is Sektioui geschorst en bij VVV-Venlo is Ofrany er donderdag niet bij.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:03 schreef borisz het volgende:
ik hoop dat RKC eruit vliegt
whehequote:Op zondag 20 mei 2007 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=3001638931219972942&hl=nl
Sektioui
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Sektioui
en dan boos worden omdat hij geen hand geeft ipv. de agressieve benadering 'iek hep schijt aane jou'quote:Op maandag 21 mei 2007 00:05 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Die kneus die hem aan het eind een hand wil geven. Wat een mietje zeg, net als zijn vrienden als die Sektioui wegloopt pas schreeuwen...
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Sektioui
Daar ben ik ook bang voor. Ze hoeven bovendien maar met 1-0 te winnen omdat één of andere gek bedacht heeft dat hier het EC-systeem weer niet geldt. Buitengewoon jammer, want anders werd het een moeilijk verhaal en zouden we met een beetje geluk eindelijk van dat oersaaie RKC verlost worden.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga er nog vanuit dat RKC dit rechttrekt. Nu staan ze weer goed op scherp en komt de kwaliteit wel bovendrijven. Ik was wel verbaasd over vanmiddag.
Waarom geldt het EC-systeem eigenlijk wel bij alle andere play-offs en niet bij die voor promotie/degradatie??quote:Op maandag 21 mei 2007 10:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Ze hoeven bovendien maar met 1-0 te winnen omdat één of andere gek bedacht heeft dat hier het EC-systeem weer niet geldt. Buitengewoon jammer, want anders werd het een moeilijk verhaal en zouden we met een beetje geluk eindelijk van dat oersaaie RKC verlost worden.
Omdat de kans dat Eredivisieploegen er dan uitvliegen te groot is.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom geldt het EC-systeem eigenlijk wel bij alle andere play-offs en niet bij die voor promotie/degradatie??
Dat is volkomen onbegrijpelijk. Of je kiest voor het ene systeem, of voor het andere. Dit slaat nergens op.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom geldt het EC-systeem eigenlijk wel bij alle andere play-offs en niet bij die voor promotie/degradatie??
Ja, alhoewel dat dit jaar niet zo erg zou zijn, aangezien Excelsior en RKC sowieso clubs zijn die qua achterban etc. eigenlijk niet in de eredivisie horen. VVV is in potentie bijvoorbeeld groter dan die twee clubs.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Omdat de kans dat Eredivisieploegen er dan uitvliegen te groot is.
Tja, dat lijkt inderdaad wel de reden te zijn. Jammer. Zelf zie ik het liefst ieder jaar minimaal twee, liefst drie andere ploegen in de eredivisie. Zo gaat het ook in bv Engeland en Duitsland.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Omdat de kans dat Eredivisieploegen er dan uitvliegen te groot is.
He verrek, er zijn ook nog supporters die geven om dat clubjequote:Op zondag 20 mei 2007 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Sektioui
Nog belachelijker.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:16 schreef TerroRobbie het volgende:
In de eerste ronde van de play offs geldt wel het EC systeem.
Maar dan is er niet het gevaar dat er een eredivisieploeg uitvliegt.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:16 schreef TerroRobbie het volgende:
In de eerste ronde van de play offs geldt wel het EC systeem.
Juist.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar dan is er niet het gevaar dat er een eredivisieploeg uitvliegt.
quote:Wedstrijd gratis op DeWedstrijden.tv
Supporters die geen kaartje hebben weten te bemachtigen kunnen de wedstrijd bij het stadhuis volgen. Het is ook mogelijk om de wedstrijd te kijken op je computer via de link onder aan dit bericht...
Want nu de strijd om een plaats in de Eredivisie in alle hevigheid is losgebarsten, biedt DeWedstrijden.tv jou een uitgelezen kans om de verrichtingen van jouw favoriete club op de voet te volgen. Live. En gratis
De resterende duels uit de beslissende derde ronde van de Jupiler League play-offs zijn gratis en voor niets via de Videoplayer van DeWedstrijden live te volgen.
Klik hier! voor meer informatie
Bron: VVV Venlo
Dat is al de hele play offs zo hoor...quote:
Wat een irritant achtergrondgeluid.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat is al de hele play offs zo hoor...
Ik heb gewoon beeld:quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
Iemand een rechtstreekse link naar de streams? Of ligt echt heel die site eruit?
Bij mij wel, al heb ik wel een irritant achtergrondgeluid.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Die doet het dus niet.
Bij mij doet ie het niet,...onderhoud....quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon beeld:
http://www.tien.tv/web/show/id=457862/contentid=219879
Ik was me net ook al aan het afvragen waarom die malloot zo'n belangrijke wedstrijd mag fluiten.quote:
Nee, dan komt er een derde wedstrijd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:37 schreef EMAR het volgende:
Bij een stand van 1-0 is vvv door? Snap er geen ruk van.
Lees je anders ff inquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:37 schreef EMAR het volgende:
Nee, dan komt er een derde wedstrijd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:37 schreef EMAR het volgende:
Ja, maar hij lag al voordat de keeper ook maar in de buurt was.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Raakte hem wel.
Ach, in Sittard wachten ze daar al vijf jaar op.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:41 schreef Blawh het volgende:
het duurt bij mij wel 10 minuten voordat ik iets zie wat op voetbal lijkt.
Ja, alhoewel VVV iets beter in de wedstrijd komt.quote:
Inderdaad, VVV jast er vast wel één in!quote:
Tyf er een handgranaat in.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad, VVV jast er vast wel één in!
Het liefst in de laatste minuut, dan wil ik die ontploffende menigte op het stadhuisplein wel eens zien hehe.
Ik beschouw VVV niet als een derby. De echte derby is Roda-MVV, met Roda-Fortuna op enige afstand als tweede.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:55 schreef Tha-CheF het volgende:
Go VVV
ééntje erin, en we hebben weer een limburgse derby volgend seizoen
Bij gebrek aan MVV, danwel, Fortuna in de Eredivisie moet je blij zijn met alles wat maar op een derby lijkt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik beschouw VVV niet als een derby. De echte derby is Roda-MVV, met Roda-Fortuna op enige afstand als tweede.
Denk dat dat in Venlo meer leeft dan bij ons (zo goed als niet).quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:58 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
Bij gebrek aan MVV, danwel, Fortuna in de Eredivisie moet je blij zijn met alles wat maar op een derby lijkt.
Ik heb er gewoon geen gevoel bij, in tegenstelling tot bij MVV enquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:58 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
Bij gebrek aan MVV, danwel, Fortuna in de Eredivisie moet je blij zijn met alles wat maar op een derby lijkt.
In Venlo misschien wel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:16 schreef ZoneKill het volgende:
Als er een derde wedstrijd komt gaat VVV het denk ik niet redden.
Werd die dan nog wel aangeraakt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Buitenspel, jammer.
Ach op RBC zit ik ook niet te wachten.quote:
Ik wil dat afgekeurde doelpunt nog wel eens zien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
VVV heeft de kansen gehad, het zit ook niet mee.
Truequote:Op donderdag 24 mei 2007 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach op RBC zit ik ook niet te wachten.
6-1 ...quote:
Blijkbaar ziet de KNVB die amateurclub graag in de Eredivisie blijven. Geen hooligans en zo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:47 schreef DarkShine het volgende:
Je kunt nou niet zeggen dat Bossen RKC benadeeld
Heb je het nu over VVV of RKCquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Blijkbaar ziet de KNVB die amateurclub graag in de Eredivisie blijven. Geen hooligans en zo.![]()
Belachelijk ja.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:50 schreef Mr.Mills het volgende:
Fluit ie af, wat een dramatische scheids zeg :S.
Trieste scheids idd!quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:50 schreef Silenus het volgende:
Beslissingswedstrijd in Venlo.
Bossen duidelijk op de hand van RKC, ongelofelijk.
Bossen is natuurlijk altijd al een azijnpisser geweest, die zich alleen weet te handhaven door allerlei lullige regels strict na te leven.quote:
quote:
Welke wedstrijd heb jij gezien?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach Bossen had voor RKC ook minstens 1 penalty kunnen geven.
De nederlaag ligt ook zeker niet primair aan hem, maar hij is wel een irritante lul.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach Bossen had voor RKC ook minstens 1 penalty kunnen geven.
Wat erg zegquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:20 schreef Ambrosius het volgende:
Janssen, je ziet er niet uit met die plakplaatjes.
VVV en RBC zijn een stuk kleurrijker en beter jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:54 schreef Timmehhh het volgende:
Damn wat baal ik dat dat kutexcelsior erin blijft en k waarschijnlijk Kleurloze RKc ook :s
Komt het niveau van de competitie niet ten goede.
En toch winnen en daar gaat het om.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:46 schreef Omnifacer het volgende:
Sjongejongejonge zeg, wat een zielige ploeg is dat Excelsior, niet te geloven man...
Elke bal peren ze blind naar die hardloper... Echt dieptriest...
en ook dat klopt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:02 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je niet objectief bent, vergeet je dat wel eens.
Sta altijd bij de kantine daar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:13 schreef Omnifacer het volgende:
Waar zat jij ergens? Ging het daar op die Zuidtribune nou effe los?
Kansloos. Waar ging het over?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:14 schreef DutchGooner het volgende:
Sta altijd bij de kantine daar.
Yup, onderling.
Een of ander Excelsior gastje in PSV shirt en dat konden wat Feyenoorders niet hebben blijkbaar, Mindlight zal wel meer weten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:16 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kansloos. Waar ging het over?
Was het trouwens buitenspel?
Juist, normaal gesproken erger zelfs ik me aan het spel, maar vandaag telde slechts de winst. Prima gedaan dus.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En toch winnen en daar gaat het om.
Ik vond Slory over twee duels trouwens tegenvallen, maar Bruins is echt goed zeg... Is die gast echt pas 19? Stevig, slim, rustig, overzicht, die gast heeft echt alles om een topper te worden. Wat een slimme speler zeg, en dat op deze leeftijd. Vind het niet raar dat ze hem flegmatiek noemen, als je onder je niveau speelt wordt je vanzelf gemakzuchtig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:21 schreef Mindlight het volgende:
Juist, normaal gesproken erger zelfs ik me aan het spel, maar vandaag telde slechts de winst. Prima gedaan dus.
Bruins vond ik vandaag erg matig, uit was hij wel de uitblinker. Maar inderdaad hij heeft alles in zich om die topper te worden. Er is ergens op fok nog wel een leuke discussie tussen mij en Golfer daaroverquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:28 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik vond Slory over twee duels trouwens tegenvallen, maar Bruins is echt goed zeg... Is die gast echt pas 19? Stevig, slim, rustig, overzicht, die gast heeft echt alles om een topper te worden. Wat een slimme speler zeg, en dat op deze leeftijd. Vind het niet raar dat ze hem flegmatiek noemen, als je onder je niveau speelt wordt je vanzelf gemakzuchtig.
Type Castelen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:34 schreef Mindlight het volgende:
En SloryJa als ik zeg dat hij niet veel voorstelt gelooft niemand me. Maar beter dan dit is hij niet hoor. Ja hij is snel, ja hij heeft scorend vermogen. Maar that's it.
Sjah. Je weet dat je niet volle bak kunt aanvallen, omdat Excelsior dan razendsnel countert. Je moet dus gedoseerd aanvallen, en dat ging goed, ook in de vorige wedstrijd. Toen onze 'spits' Laurens ten Heuvel die ene kans het Kralingse Bos in roste, toen was het over. Ik voélde het gewoon. En ja, jullie komen 1,5 keer voor de goal en maken hem. Zuur... Vooral omdat we eigenlijk helemaal niet in die kut-play-offs hadden hoeven spelen.quote:Ik kan me trouwens ergens wel voorstellen dat de pil voor jullie erg bitter moet zijn.
Slechter, Castelen komt nog wel eens met een actie zijn man voorbij, Slory alleen op snelheid. Komt de bal niet diep kan hij nietsquote:
Ja ik had hetzelfde gevoel na die bal van Ten Heuvel. Dat was jullie kans.quote:Sjah. Je weet dat je niet volle bak kunt aanvallen, omdat Excelsior dan razendsnel countert. Je moet dus gedoseerd aanvallen, en dat ging goed, ook in de vorige wedstrijd. Toen onze 'spits' Laurens ten Heuvel die ene kans het Kralingse Bos in roste, toen was het over. Ik voélde het gewoon. En ja, jullie komen 1,5 keer voor de goal en maken hem. Zuur... Vooral omdat we eigenlijk helemaal niet in die kut-play-offs hadden hoeven spelen.
VVV is misschien niet beter dan RKC, maar wel heel wat kleurrijker.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
VVV en RBC zijn een stuk kleurrijker en beter ja![]()
Daar blijf ik het mee oneens. Verschil is groot.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:52 schreef Fargo het volgende:
Verschil tussen onderkant ere- en top eerste divisie is minimaal. Hoewel hier vaak anders beweerd, wordt dit nu al weken bewezen...
Toch zijn de gepromoveerde clubs van delaatste jaren bepaald niet kansloos gedegradeerd en RKC heeft het nu verdomd moeilijk om zich te handhaven (zowel tegen Dordrecht als tegen VVV)...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:05 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Daar blijf ik het mee oneens. Verschil is groot.
En dat verschil haal jij uit?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:05 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Daar blijf ik het mee oneens. Verschil is groot.
Het feit dat wij zelfs met dramatisch spel (voor ons doen) nog van jullie winnen.quote:
Nee maar stabiele middenmoters zijn de promovendi van de laatste jaren ook niet. (Sparta uitgezonderd, maar dat heb ik altijd een eredivisieclub gevonden).quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toch zijn de gepromoveerde clubs van delaatste jaren bepaald niet kansloos gedegradeerd en RKC heeft het nu verdomd moeilijk om zich te handhaven (zowel tegen Dordrecht als tegen VVV)...
Gelukkig zijn wij al een half seizoen in onze beste vormquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Het feit dat wij zelfs met dramatisch spel (voor ons doen) nog van jullie winnen.
Dat is waar, maar het feit dat Heracles twee keer de nacompetitie heeft ontlopen en zelfs een club met een minimaal budget als Excelsior het gered heeft duidt er op dat het verschil tussen de onderkant van de Eredivisie en de top van de eerste divisie helemaal niet zo groot is. Er zijn een stuk of 12 eredivisieclubs die al jaren achter elkaar in de eredivisie spelen en een stuk of 13/14 eerste divisieclubs die al jaren in de eerste divisie spelen. Daartussen heb je een aantal clubs die te groot zijn voor servet, maar te klein om als tafellaken te kunnen dienen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:11 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee maar stabiele middenmoters zijn de promovendi van de laatste jaren ook niet. (Sparta uitgezonderd, maar dat heb ik altijd een eredivisieclub gevonden).
En dat RKC het zwaar heeft verbaast me wel eerlijk gezegd.
De vorige keer dat RBC promoveerde werden we ook 13e en 12e in de eerste twee seizoenen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het feit dat Heracles twee keer de nacompetitie heeft ontlopen en zelfs een club met een minimaal budget als Excelsior het gered heeft duidt er op dat het verschil tussen de onderkant van de Eredivisie en de top van de eerste divisie helemaal niet zo groot is. Er zijn een stuk of 12 eredivisieclubs die al jaren achter elkaar in de eredivisie spelen en een stuk of 13/14 eerste divisieclubs die al jaren in de eerste divisie spelen. Daartussen heb je een aantal clubs die te groot zijn voor servet, maar te klein om als tafellaken te kunnen dienen.
Precies en daarna ging het snel minder. Zulke clubs kunnen het een paar jaar uitzingen, maar op de lange termijn zullen ze het niet redden. RKC is daar tot nu toe een uitzondering op gebleken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:17 schreef Fargo het volgende:
[..]
De vorige keer dat RBC promoveerde werden we ook 13e en 12e in de eerste twee seizoenen.
Idd, of je moet mogelijkheden a la AZ/Heerenveen hebben. Potentieel heeft denk ik alleen ADO dat op dit moment.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies en daarna ging het snel minder. Zulke clubs kunnen het een paar jaar uitzingen, maar op de lange termijn zullen ze het niet redden. RKC is daar tot nu toe een uitzondering op gebleken.
Driekwart van dat dramatische elftal speelde dit seizoen gewoon ergens anders. Dat is echt de vergelijking niet waard.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:21 schreef Mindlight het volgende:
Ik denk dat we dit jaar mazzel hebben gehad met wat individuele kwaliteit (Drost, Bruins en Slory), en een coach die de speelstijl aanpast aan de (on)mogelijkheden van de club, maar we volgend jaar blij mogen zijn als we het puntenaantal van RBC van vorig jaar halen.
RBC haalt vorig jaar 9 punten in de ere, en staat dit jaar een half seizoen aan kop. Dat geeft voor mij toch al wel aan dat het verschil behoorlijk is.
Tsja in de eerste helft hebben wij ook een aantal kansen verknoeid, maar als je Ten Heuvel ziet.... Als je zulke kansen mist verdien je het toch ook gewoon niet? Ook dat is een verschil, allebei 1 100% kans gehad, wij scoren, jullie niet.
Ohh en wat ik van jullie gastenboek begreep waren er flink wat RBC supporters die vonden dat er in de thuiswedstrijd prima gespeeld was door RBC. Dat geluid heb ik bij ons over Excelsior niet gehoord.
Ohh ok, geen geldig argument dan, ken de selectie niet zo goed eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:27 schreef Fargo het volgende:
[..]
Driekwart van dat dramatische elftal speelde dit seizoen gewoon ergens anders. Dat is echt de vergelijking niet waard.
Het was een reuzenkans, maar ook die worden wel eens gemist. Daarnaast, als je zo verdedigt...verdien je het dan wel? Een ticket voor de eredivisie hangt niet af van één gemiste kans. Hier in Roosendaal gingen jullie ook met twee spelers op één verdediger af, wat ook dramatisch werd uitgespeeld. In feite is die scoringskans niet minder geweest dan die bal van Ten Heuvel.
Stadion is steeds redelijk/goed vol geweest hoor bij ons. Op een enkele uitzondering na.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:38 schreef DarkShine het volgende:
Om een kort verhaal lang te maken, ik denk dat zowel Excelsior alsook RBC evenveel in de Eredivisie te zoeken hebben. Al zit in Roosendaal het stadion voller en dat is voor mij al een argument om liever RBC in de Ere te hebben.
Martha is helaas al maanden uit vorm...en niet zo'n klein beetje ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
Waarom stelde RBC Benji Martha dan ook niet gewoon op? Dan vraag je om een nederlaag. Jammer natuurlijk, volgend jaar maar de titel pakken dan.
Excelsior nog een jaartje op het hoogste niveau!
Dat eerste is niet bepaald een sterk argument.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:24 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Stadion is steeds redelijk/goed vol geweest hoor bij ons. Op een enkele uitzondering na.
Maar hoezo weinig te zoeken? Als je 30 punten haalt in je 1e jaar eredivisie, en je handhaaft je via de playoffs ben je toch gewoon eredivisiewaardig?
Mee eens, er kunnen 3000 man in dat Stadion en bij een competitiewedstrijd in de Eredivisie is 't stadion nog niet eens uitverkocht. Ik vind Excelsior echt een nietszeggende club dus gunde ik RBC de promotie wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat eerste is niet bepaald een sterk argument.
Bij mijn amateurclub is het ook tweewekelijks aardig "vol"...
Tsja, maar RBC krijgt tegen ons het stadion ook bij lange na niet vol, dus als dat het criterium zou zijn zouden ook zij zakken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:34 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Mee eens, er kunnen 3000 3600 man in dat Stadion en bij een competitiewedstrijd in de Eredivisie is 't stadion nog niet eens uitverkocht. Ik vind Excelsior echt een nietszeggende club dus gunde ik RBC de promotie wel.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat eerste is niet bepaald een sterk argument.
Bij mijn amateurclub is het ook tweewekelijks aardig "vol"...
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 05:51 schreef Omnifacer het volgende:
Het gaat idd om die ene kans. Je weet dat je in wedstrijden als deze maar maximaal 2 kansen krijgt als ploeg. Het gaat er gewoon om dat je er staat op het moment. Zoiets valt niet te trainen, het heeft er gewoon mee te maken of je rust hebt voor de goal of niet. Ten Heuvel heeft dat dus niét. Ik vind het sowieso een schande dat hij die aardappel 90 minuten laat staan. Benjamin Martha heeft godver 12 goals gemaakt als invaller, en hij laat hem alleen een half uur warmlopen. Slaat he-le-maal nergens op. Ten Heuvel was zo ver-schrik-ke-lijk slecht, en nog Martha niet brengen, maar wel Diaz. Martha heeft vaak genoeg bewezen wél koelbloedig te zijn voor de goal (Graafschap thuis, FCDB thuis), en had veel meer uit die kans gehaald. Zijn eerste controle was iig beter geweest, ipv die bal zo halfzacht op je knie laten stuiteren waardoor hij voor je verkeerde been terecht komt.
Ook weer iets typisch RBC: Diaz moet weg, Martha mag blijven (en heeft contractverlenging gekregen), maar Diaz mag wél invallen, op Martha zijn plaats, en staat dus blijkbaar hoger in de pikorde. Raar! Vorm bestaat niet. Ik heb Martha genoeg wedstrijden gezien waarin hij nauwelijks in het spel voorkwam maar wél scoorde. Het is een persoonlijke belediging voor die jongen, hetgeen zich gister afspeelde. Wat moet hij nog meer doen om speelminuten te krijgen?
Over of RBC of Excelsior meer 'recht' heeft: het is heel simpel, Excelsior wint, dus zij verdienen het. Voor de supporters van RBC of Excelsior is het heel belangrijk, maar voor de buitenwereld maakt het denk ik geen fuck uit wie er promoveert: allebei kleine clubs, klein stadion, weinig publiek, etc.
RBC was in Roosendaal ook niet geniaal, wens is vader vd gedachten bij velen. Het was een schaakspel, van beide kanten, maar RBC stichtte iets meer gevaar voor de goal. That's it. Excelsior hield de boel keurig gesloten (met oa een uitstekende Henrico Drost).
In Dordt maakte hij in april nog een paar prachtige goals. Maar goed, toen was ik ook aanwezig bij de wedstrijd. Dat helpt schijnbaar, dit seizoen drie keer live zien ballen en dat waren vijf goals.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:50 schreef Fargo het volgende:
[..]
Martha is helaas al maanden uit vorm...en niet zo'n klein beetje ook
Hahaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:04 schreef Mindlight het volgende:. En dat om 5:51
![]()
Ik sta 100% achter deze tekst.
Ben ik ook benieuwd naar, maar niet erg hoopvol. Niet 18e worden lijkt me een prima doel voorlopig, en mochten we het niet halen is dat ook niet rampzalig. Maar goed we zullen zien wat Simon Kelder uit zijn hoge hoed tovert.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:17 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Haha
Ik ben wel benieuwd hoe het nu gaat uitpakken volgend seizoen. Als Jungschlager en Kwakman maar blijven... Stojanovic komt er in ieder geval bij, dus een vertrek van De Lange is al opgevangen.
Ben ook benieuwd naar hoe Excelsior het doet komend seizoen. Toch een aardige uittocht van kwaliteit die nu gaat plaatsvinden: Drost, Slory, Bruins, Luyckx...
Ik schat ons niet al te hoog in, ligt eraan wie er komen en blijven. ADO is natuurlijk de gedoodverfde favoriet. En zou ook wel een schande zijn als ze het niet halen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:16 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar, maar niet erg hoopvol. Niet 18e worden lijkt me een prima doel voorlopig, en mochten we het niet halen is dat ook niet rampzalig. Maar goed we zullen zien wat Simon Kelder uit zijn hoge hoed tovert.
En Stojanovic is natuurlijk een prima versterking. Maar de GGD is wel sterk volgend jaar. VVV of RKC, Den Bosch, RBC, ADO... En waarschijnlijk nog een onverwachte kandidaat. Wordt leuk om te volgen.
2007: Graafschap kampioen, RBC degradant seizoen ervoorquote:Op zondag 27 mei 2007 03:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik schat ons niet al te hoog in, ligt eraan wie er komen en blijven. ADO is natuurlijk de gedoodverfde favoriet. En zou ook wel een schande zijn als ze het niet halen eerlijk gezegd.
Volgens langs de lijn dat eerste, een streep van 20 meter.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Schitterende vrije trap? Of slecht gekeept?
maar die hebben ook het mentale verstand van een 3 jarig kind, die comentatoren van 10quote:Op zondag 27 mei 2007 14:37 schreef Mindlight het volgende:
Ik vond het een schitterende vrije trap waar de keeper niet bijkon. De commentator van 10 vond het wel een blunder.
Al jaren een redelijke speler in de (sub)top van de 1e divisie bij o.a. Heracles. Misschien moet VVV hem definitief overnemen als zijn huurcontract afgelopen is.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:40 schreef Mindlight het volgende:
Wat is die Buikema goed zeg.
Ja bij excelsior ziet op mij na niemand het in m zitten, dus hij vertrekt volgens mij sowieso.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Al jaren een redelijke speler in de (sub)top van de 1e divisie bij o.a. Heracles. Misschien moet VVV hem definitief overnemen als zijn huurcontract afgelopen is.
1 van de 2 in ieder geval, die jongen kwijnt helemaal weg daar. ADO of Sparta leeft hij weer helemaal op.quote:
Als RKC ook in de Jupiler speelt boeit het hem helemaal niks meer, en dan wil ie graag mee met Vloet en kampioen worden bij zn eigen cluppiequote:Op zondag 27 mei 2007 15:03 schreef Bayswater het volgende:
[..]
1 van de 2 in ieder geval, die jongen kwijnt helemaal weg daar. ADO of Sparta leeft hij weer helemaal op.
Het was natuurlijk puur financieel, anders is er geen enkele reden te verzinnen waarom iemand liever bij RKC speelt dan bij ADO.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:04 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Als RKC ook in de Jupiler speelt boeit het hem helemaal niks meer, en dan wil ie graag mee met Vloet en kampioen worden bij zn eigen cluppie
Laat ons erbuitenquote:Op zondag 27 mei 2007 15:06 schreef Kadoc het volgende:
Wordt een leuke titelstrijd tussen RKC, ADO en Den Bosch.
Den Bosch heeft geen centen meer, noem dan RBC.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:02 schreef Plato1980 het volgende:
Het einde van die amateurclub in de Eredivisie komt in zicht.![]()
Nu ik erover nadenk heeft hij inderdaad nog nergens succes gehad. Het ging op de meest pleken pas lopen nadat hij vertrokken was.quote:
Waar zie je dat?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Wotte geeft nu een donderspeech, ricky vd bergh zit al met tranen in zijn ogen in de kleedkamer ook de andere jongelingen als Milano Koenders hebben het moeilijk. Jan Vertonghen is sip maar heeft in zijn achterhoofd dat hij nooit meer met dit pauperzootje hoeft te spelen en volgend jaar lekker terug Amsterdam mag. Hans vd Haar probeert zichzelf en anderen nog op te peppen voor de tweede helft.
Tevergeefs? Of gaan ze er nog een 2-2 en verlenging uit slepen...
In de Efteling -> Fata Morganaquote:
rkc hier ookquote:
http://81.23.249.20/talpasport_001quote:Op zondag 27 mei 2007 15:37 schreef Ludacriss het volgende:
Is er een live stream?
Dat had ik voor de rust een paar keer, nu loopt t goed.quote:
Jammer dat hij volgend jaar tweede keus wordt in Nijmegen. Ik denk dat hij van die keuze nu wel eens spijt kan krijgen.quote:
Dat is vast een briljante tactische vondst van het meesterbrein Wotte.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wotte brengt een aanvaller voor een aanvallende middenvelder. Die durft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |