Het was natuurlijk puur financieel, anders is er geen enkele reden te verzinnen waarom iemand liever bij RKC speelt dan bij ADO.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:04 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Als RKC ook in de Jupiler speelt boeit het hem helemaal niks meer, en dan wil ie graag mee met Vloet en kampioen worden bij zn eigen cluppie
Laat ons erbuitenquote:Op zondag 27 mei 2007 15:06 schreef Kadoc het volgende:
Wordt een leuke titelstrijd tussen RKC, ADO en Den Bosch.
Den Bosch heeft geen centen meer, noem dan RBC.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:02 schreef Plato1980 het volgende:
Het einde van die amateurclub in de Eredivisie komt in zicht.![]()
Nu ik erover nadenk heeft hij inderdaad nog nergens succes gehad. Het ging op de meest pleken pas lopen nadat hij vertrokken was.quote:
Waar zie je dat?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Wotte geeft nu een donderspeech, ricky vd bergh zit al met tranen in zijn ogen in de kleedkamer ook de andere jongelingen als Milano Koenders hebben het moeilijk. Jan Vertonghen is sip maar heeft in zijn achterhoofd dat hij nooit meer met dit pauperzootje hoeft te spelen en volgend jaar lekker terug Amsterdam mag. Hans vd Haar probeert zichzelf en anderen nog op te peppen voor de tweede helft.
Tevergeefs? Of gaan ze er nog een 2-2 en verlenging uit slepen...
In de Efteling -> Fata Morganaquote:
rkc hier ookquote:
http://81.23.249.20/talpasport_001quote:Op zondag 27 mei 2007 15:37 schreef Ludacriss het volgende:
Is er een live stream?
Dat had ik voor de rust een paar keer, nu loopt t goed.quote:
Jammer dat hij volgend jaar tweede keus wordt in Nijmegen. Ik denk dat hij van die keuze nu wel eens spijt kan krijgen.quote:
Dat is vast een briljante tactische vondst van het meesterbrein Wotte.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wotte brengt een aanvaller voor een aanvallende middenvelder. Die durft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |