quote:Op zaterdag 26 mei 2007 05:51 schreef Omnifacer het volgende:
Het gaat idd om die ene kans. Je weet dat je in wedstrijden als deze maar maximaal 2 kansen krijgt als ploeg. Het gaat er gewoon om dat je er staat op het moment. Zoiets valt niet te trainen, het heeft er gewoon mee te maken of je rust hebt voor de goal of niet. Ten Heuvel heeft dat dus niét. Ik vind het sowieso een schande dat hij die aardappel 90 minuten laat staan. Benjamin Martha heeft godver 12 goals gemaakt als invaller, en hij laat hem alleen een half uur warmlopen. Slaat he-le-maal nergens op. Ten Heuvel was zo ver-schrik-ke-lijk slecht, en nog Martha niet brengen, maar wel Diaz. Martha heeft vaak genoeg bewezen wél koelbloedig te zijn voor de goal (Graafschap thuis, FCDB thuis), en had veel meer uit die kans gehaald. Zijn eerste controle was iig beter geweest, ipv die bal zo halfzacht op je knie laten stuiteren waardoor hij voor je verkeerde been terecht komt.
Ook weer iets typisch RBC: Diaz moet weg, Martha mag blijven (en heeft contractverlenging gekregen), maar Diaz mag wél invallen, op Martha zijn plaats, en staat dus blijkbaar hoger in de pikorde. Raar! Vorm bestaat niet. Ik heb Martha genoeg wedstrijden gezien waarin hij nauwelijks in het spel voorkwam maar wél scoorde. Het is een persoonlijke belediging voor die jongen, hetgeen zich gister afspeelde. Wat moet hij nog meer doen om speelminuten te krijgen?
Over of RBC of Excelsior meer 'recht' heeft: het is heel simpel, Excelsior wint, dus zij verdienen het. Voor de supporters van RBC of Excelsior is het heel belangrijk, maar voor de buitenwereld maakt het denk ik geen fuck uit wie er promoveert: allebei kleine clubs, klein stadion, weinig publiek, etc.
RBC was in Roosendaal ook niet geniaal, wens is vader vd gedachten bij velen. Het was een schaakspel, van beide kanten, maar RBC stichtte iets meer gevaar voor de goal. That's it. Excelsior hield de boel keurig gesloten (met oa een uitstekende Henrico Drost).
In Dordt maakte hij in april nog een paar prachtige goals. Maar goed, toen was ik ook aanwezig bij de wedstrijd. Dat helpt schijnbaar, dit seizoen drie keer live zien ballen en dat waren vijf goals.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:50 schreef Fargo het volgende:
[..]
Martha is helaas al maanden uit vorm...en niet zo'n klein beetje ook
Hahaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:04 schreef Mindlight het volgende:. En dat om 5:51
![]()
Ik sta 100% achter deze tekst.
Ben ik ook benieuwd naar, maar niet erg hoopvol. Niet 18e worden lijkt me een prima doel voorlopig, en mochten we het niet halen is dat ook niet rampzalig. Maar goed we zullen zien wat Simon Kelder uit zijn hoge hoed tovert.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:17 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Haha
Ik ben wel benieuwd hoe het nu gaat uitpakken volgend seizoen. Als Jungschlager en Kwakman maar blijven... Stojanovic komt er in ieder geval bij, dus een vertrek van De Lange is al opgevangen.
Ben ook benieuwd naar hoe Excelsior het doet komend seizoen. Toch een aardige uittocht van kwaliteit die nu gaat plaatsvinden: Drost, Slory, Bruins, Luyckx...
Ik schat ons niet al te hoog in, ligt eraan wie er komen en blijven. ADO is natuurlijk de gedoodverfde favoriet. En zou ook wel een schande zijn als ze het niet halen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:16 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar, maar niet erg hoopvol. Niet 18e worden lijkt me een prima doel voorlopig, en mochten we het niet halen is dat ook niet rampzalig. Maar goed we zullen zien wat Simon Kelder uit zijn hoge hoed tovert.
En Stojanovic is natuurlijk een prima versterking. Maar de GGD is wel sterk volgend jaar. VVV of RKC, Den Bosch, RBC, ADO... En waarschijnlijk nog een onverwachte kandidaat. Wordt leuk om te volgen.
2007: Graafschap kampioen, RBC degradant seizoen ervoorquote:Op zondag 27 mei 2007 03:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik schat ons niet al te hoog in, ligt eraan wie er komen en blijven. ADO is natuurlijk de gedoodverfde favoriet. En zou ook wel een schande zijn als ze het niet halen eerlijk gezegd.
Volgens langs de lijn dat eerste, een streep van 20 meter.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Schitterende vrije trap? Of slecht gekeept?
maar die hebben ook het mentale verstand van een 3 jarig kind, die comentatoren van 10quote:Op zondag 27 mei 2007 14:37 schreef Mindlight het volgende:
Ik vond het een schitterende vrije trap waar de keeper niet bijkon. De commentator van 10 vond het wel een blunder.
Al jaren een redelijke speler in de (sub)top van de 1e divisie bij o.a. Heracles. Misschien moet VVV hem definitief overnemen als zijn huurcontract afgelopen is.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:40 schreef Mindlight het volgende:
Wat is die Buikema goed zeg.
Ja bij excelsior ziet op mij na niemand het in m zitten, dus hij vertrekt volgens mij sowieso.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Al jaren een redelijke speler in de (sub)top van de 1e divisie bij o.a. Heracles. Misschien moet VVV hem definitief overnemen als zijn huurcontract afgelopen is.
1 van de 2 in ieder geval, die jongen kwijnt helemaal weg daar. ADO of Sparta leeft hij weer helemaal op.quote:
Als RKC ook in de Jupiler speelt boeit het hem helemaal niks meer, en dan wil ie graag mee met Vloet en kampioen worden bij zn eigen cluppiequote:Op zondag 27 mei 2007 15:03 schreef Bayswater het volgende:
[..]
1 van de 2 in ieder geval, die jongen kwijnt helemaal weg daar. ADO of Sparta leeft hij weer helemaal op.
Het was natuurlijk puur financieel, anders is er geen enkele reden te verzinnen waarom iemand liever bij RKC speelt dan bij ADO.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:04 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Als RKC ook in de Jupiler speelt boeit het hem helemaal niks meer, en dan wil ie graag mee met Vloet en kampioen worden bij zn eigen cluppie
Laat ons erbuitenquote:Op zondag 27 mei 2007 15:06 schreef Kadoc het volgende:
Wordt een leuke titelstrijd tussen RKC, ADO en Den Bosch.
Den Bosch heeft geen centen meer, noem dan RBC.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:02 schreef Plato1980 het volgende:
Het einde van die amateurclub in de Eredivisie komt in zicht.![]()
Nu ik erover nadenk heeft hij inderdaad nog nergens succes gehad. Het ging op de meest pleken pas lopen nadat hij vertrokken was.quote:
Waar zie je dat?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Wotte geeft nu een donderspeech, ricky vd bergh zit al met tranen in zijn ogen in de kleedkamer ook de andere jongelingen als Milano Koenders hebben het moeilijk. Jan Vertonghen is sip maar heeft in zijn achterhoofd dat hij nooit meer met dit pauperzootje hoeft te spelen en volgend jaar lekker terug Amsterdam mag. Hans vd Haar probeert zichzelf en anderen nog op te peppen voor de tweede helft.
Tevergeefs? Of gaan ze er nog een 2-2 en verlenging uit slepen...
In de Efteling -> Fata Morganaquote:
rkc hier ookquote:
http://81.23.249.20/talpasport_001quote:Op zondag 27 mei 2007 15:37 schreef Ludacriss het volgende:
Is er een live stream?
Dat had ik voor de rust een paar keer, nu loopt t goed.quote:
Jammer dat hij volgend jaar tweede keus wordt in Nijmegen. Ik denk dat hij van die keuze nu wel eens spijt kan krijgen.quote:
Dat is vast een briljante tactische vondst van het meesterbrein Wotte.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wotte brengt een aanvaller voor een aanvallende middenvelder. Die durft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |