Werd die dan nog wel aangeraakt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Buitenspel, jammer.
Ach op RBC zit ik ook niet te wachten.quote:
Ik wil dat afgekeurde doelpunt nog wel eens zien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
VVV heeft de kansen gehad, het zit ook niet mee.
Truequote:Op donderdag 24 mei 2007 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach op RBC zit ik ook niet te wachten.
6-1 ...quote:
Blijkbaar ziet de KNVB die amateurclub graag in de Eredivisie blijven. Geen hooligans en zo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:47 schreef DarkShine het volgende:
Je kunt nou niet zeggen dat Bossen RKC benadeeld
Heb je het nu over VVV of RKCquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Blijkbaar ziet de KNVB die amateurclub graag in de Eredivisie blijven. Geen hooligans en zo.![]()
Belachelijk ja.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:50 schreef Mr.Mills het volgende:
Fluit ie af, wat een dramatische scheids zeg :S.
Trieste scheids idd!quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:50 schreef Silenus het volgende:
Beslissingswedstrijd in Venlo.
Bossen duidelijk op de hand van RKC, ongelofelijk.
Bossen is natuurlijk altijd al een azijnpisser geweest, die zich alleen weet te handhaven door allerlei lullige regels strict na te leven.quote:
quote:
Welke wedstrijd heb jij gezien?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach Bossen had voor RKC ook minstens 1 penalty kunnen geven.
De nederlaag ligt ook zeker niet primair aan hem, maar hij is wel een irritante lul.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach Bossen had voor RKC ook minstens 1 penalty kunnen geven.
Wat erg zegquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:20 schreef Ambrosius het volgende:
Janssen, je ziet er niet uit met die plakplaatjes.
VVV en RBC zijn een stuk kleurrijker en beter jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:54 schreef Timmehhh het volgende:
Damn wat baal ik dat dat kutexcelsior erin blijft en k waarschijnlijk Kleurloze RKc ook :s
Komt het niveau van de competitie niet ten goede.
En toch winnen en daar gaat het om.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:46 schreef Omnifacer het volgende:
Sjongejongejonge zeg, wat een zielige ploeg is dat Excelsior, niet te geloven man...
Elke bal peren ze blind naar die hardloper... Echt dieptriest...
en ook dat klopt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:02 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je niet objectief bent, vergeet je dat wel eens.
Sta altijd bij de kantine daar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:13 schreef Omnifacer het volgende:
Waar zat jij ergens? Ging het daar op die Zuidtribune nou effe los?
Kansloos. Waar ging het over?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:14 schreef DutchGooner het volgende:
Sta altijd bij de kantine daar.
Yup, onderling.
Een of ander Excelsior gastje in PSV shirt en dat konden wat Feyenoorders niet hebben blijkbaar, Mindlight zal wel meer weten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:16 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kansloos. Waar ging het over?
Was het trouwens buitenspel?
Juist, normaal gesproken erger zelfs ik me aan het spel, maar vandaag telde slechts de winst. Prima gedaan dus.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En toch winnen en daar gaat het om.
Ik vond Slory over twee duels trouwens tegenvallen, maar Bruins is echt goed zeg... Is die gast echt pas 19? Stevig, slim, rustig, overzicht, die gast heeft echt alles om een topper te worden. Wat een slimme speler zeg, en dat op deze leeftijd. Vind het niet raar dat ze hem flegmatiek noemen, als je onder je niveau speelt wordt je vanzelf gemakzuchtig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:21 schreef Mindlight het volgende:
Juist, normaal gesproken erger zelfs ik me aan het spel, maar vandaag telde slechts de winst. Prima gedaan dus.
Bruins vond ik vandaag erg matig, uit was hij wel de uitblinker. Maar inderdaad hij heeft alles in zich om die topper te worden. Er is ergens op fok nog wel een leuke discussie tussen mij en Golfer daaroverquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:28 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik vond Slory over twee duels trouwens tegenvallen, maar Bruins is echt goed zeg... Is die gast echt pas 19? Stevig, slim, rustig, overzicht, die gast heeft echt alles om een topper te worden. Wat een slimme speler zeg, en dat op deze leeftijd. Vind het niet raar dat ze hem flegmatiek noemen, als je onder je niveau speelt wordt je vanzelf gemakzuchtig.
Type Castelen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:34 schreef Mindlight het volgende:
En SloryJa als ik zeg dat hij niet veel voorstelt gelooft niemand me. Maar beter dan dit is hij niet hoor. Ja hij is snel, ja hij heeft scorend vermogen. Maar that's it.
Sjah. Je weet dat je niet volle bak kunt aanvallen, omdat Excelsior dan razendsnel countert. Je moet dus gedoseerd aanvallen, en dat ging goed, ook in de vorige wedstrijd. Toen onze 'spits' Laurens ten Heuvel die ene kans het Kralingse Bos in roste, toen was het over. Ik voélde het gewoon. En ja, jullie komen 1,5 keer voor de goal en maken hem. Zuur... Vooral omdat we eigenlijk helemaal niet in die kut-play-offs hadden hoeven spelen.quote:Ik kan me trouwens ergens wel voorstellen dat de pil voor jullie erg bitter moet zijn.
Slechter, Castelen komt nog wel eens met een actie zijn man voorbij, Slory alleen op snelheid. Komt de bal niet diep kan hij nietsquote:
Ja ik had hetzelfde gevoel na die bal van Ten Heuvel. Dat was jullie kans.quote:Sjah. Je weet dat je niet volle bak kunt aanvallen, omdat Excelsior dan razendsnel countert. Je moet dus gedoseerd aanvallen, en dat ging goed, ook in de vorige wedstrijd. Toen onze 'spits' Laurens ten Heuvel die ene kans het Kralingse Bos in roste, toen was het over. Ik voélde het gewoon. En ja, jullie komen 1,5 keer voor de goal en maken hem. Zuur... Vooral omdat we eigenlijk helemaal niet in die kut-play-offs hadden hoeven spelen.
VVV is misschien niet beter dan RKC, maar wel heel wat kleurrijker.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
VVV en RBC zijn een stuk kleurrijker en beter ja![]()
Daar blijf ik het mee oneens. Verschil is groot.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:52 schreef Fargo het volgende:
Verschil tussen onderkant ere- en top eerste divisie is minimaal. Hoewel hier vaak anders beweerd, wordt dit nu al weken bewezen...
Toch zijn de gepromoveerde clubs van delaatste jaren bepaald niet kansloos gedegradeerd en RKC heeft het nu verdomd moeilijk om zich te handhaven (zowel tegen Dordrecht als tegen VVV)...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:05 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Daar blijf ik het mee oneens. Verschil is groot.
En dat verschil haal jij uit?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:05 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Daar blijf ik het mee oneens. Verschil is groot.
Het feit dat wij zelfs met dramatisch spel (voor ons doen) nog van jullie winnen.quote:
Nee maar stabiele middenmoters zijn de promovendi van de laatste jaren ook niet. (Sparta uitgezonderd, maar dat heb ik altijd een eredivisieclub gevonden).quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toch zijn de gepromoveerde clubs van delaatste jaren bepaald niet kansloos gedegradeerd en RKC heeft het nu verdomd moeilijk om zich te handhaven (zowel tegen Dordrecht als tegen VVV)...
Gelukkig zijn wij al een half seizoen in onze beste vormquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Het feit dat wij zelfs met dramatisch spel (voor ons doen) nog van jullie winnen.
Dat is waar, maar het feit dat Heracles twee keer de nacompetitie heeft ontlopen en zelfs een club met een minimaal budget als Excelsior het gered heeft duidt er op dat het verschil tussen de onderkant van de Eredivisie en de top van de eerste divisie helemaal niet zo groot is. Er zijn een stuk of 12 eredivisieclubs die al jaren achter elkaar in de eredivisie spelen en een stuk of 13/14 eerste divisieclubs die al jaren in de eerste divisie spelen. Daartussen heb je een aantal clubs die te groot zijn voor servet, maar te klein om als tafellaken te kunnen dienen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:11 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee maar stabiele middenmoters zijn de promovendi van de laatste jaren ook niet. (Sparta uitgezonderd, maar dat heb ik altijd een eredivisieclub gevonden).
En dat RKC het zwaar heeft verbaast me wel eerlijk gezegd.
De vorige keer dat RBC promoveerde werden we ook 13e en 12e in de eerste twee seizoenen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het feit dat Heracles twee keer de nacompetitie heeft ontlopen en zelfs een club met een minimaal budget als Excelsior het gered heeft duidt er op dat het verschil tussen de onderkant van de Eredivisie en de top van de eerste divisie helemaal niet zo groot is. Er zijn een stuk of 12 eredivisieclubs die al jaren achter elkaar in de eredivisie spelen en een stuk of 13/14 eerste divisieclubs die al jaren in de eerste divisie spelen. Daartussen heb je een aantal clubs die te groot zijn voor servet, maar te klein om als tafellaken te kunnen dienen.
Precies en daarna ging het snel minder. Zulke clubs kunnen het een paar jaar uitzingen, maar op de lange termijn zullen ze het niet redden. RKC is daar tot nu toe een uitzondering op gebleken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:17 schreef Fargo het volgende:
[..]
De vorige keer dat RBC promoveerde werden we ook 13e en 12e in de eerste twee seizoenen.
Idd, of je moet mogelijkheden a la AZ/Heerenveen hebben. Potentieel heeft denk ik alleen ADO dat op dit moment.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies en daarna ging het snel minder. Zulke clubs kunnen het een paar jaar uitzingen, maar op de lange termijn zullen ze het niet redden. RKC is daar tot nu toe een uitzondering op gebleken.
Driekwart van dat dramatische elftal speelde dit seizoen gewoon ergens anders. Dat is echt de vergelijking niet waard.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:21 schreef Mindlight het volgende:
Ik denk dat we dit jaar mazzel hebben gehad met wat individuele kwaliteit (Drost, Bruins en Slory), en een coach die de speelstijl aanpast aan de (on)mogelijkheden van de club, maar we volgend jaar blij mogen zijn als we het puntenaantal van RBC van vorig jaar halen.
RBC haalt vorig jaar 9 punten in de ere, en staat dit jaar een half seizoen aan kop. Dat geeft voor mij toch al wel aan dat het verschil behoorlijk is.
Tsja in de eerste helft hebben wij ook een aantal kansen verknoeid, maar als je Ten Heuvel ziet.... Als je zulke kansen mist verdien je het toch ook gewoon niet? Ook dat is een verschil, allebei 1 100% kans gehad, wij scoren, jullie niet.
Ohh en wat ik van jullie gastenboek begreep waren er flink wat RBC supporters die vonden dat er in de thuiswedstrijd prima gespeeld was door RBC. Dat geluid heb ik bij ons over Excelsior niet gehoord.
Ohh ok, geen geldig argument dan, ken de selectie niet zo goed eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:27 schreef Fargo het volgende:
[..]
Driekwart van dat dramatische elftal speelde dit seizoen gewoon ergens anders. Dat is echt de vergelijking niet waard.
Het was een reuzenkans, maar ook die worden wel eens gemist. Daarnaast, als je zo verdedigt...verdien je het dan wel? Een ticket voor de eredivisie hangt niet af van één gemiste kans. Hier in Roosendaal gingen jullie ook met twee spelers op één verdediger af, wat ook dramatisch werd uitgespeeld. In feite is die scoringskans niet minder geweest dan die bal van Ten Heuvel.
Stadion is steeds redelijk/goed vol geweest hoor bij ons. Op een enkele uitzondering na.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:38 schreef DarkShine het volgende:
Om een kort verhaal lang te maken, ik denk dat zowel Excelsior alsook RBC evenveel in de Eredivisie te zoeken hebben. Al zit in Roosendaal het stadion voller en dat is voor mij al een argument om liever RBC in de Ere te hebben.
Martha is helaas al maanden uit vorm...en niet zo'n klein beetje ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
Waarom stelde RBC Benji Martha dan ook niet gewoon op? Dan vraag je om een nederlaag. Jammer natuurlijk, volgend jaar maar de titel pakken dan.
Excelsior nog een jaartje op het hoogste niveau!
Dat eerste is niet bepaald een sterk argument.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:24 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Stadion is steeds redelijk/goed vol geweest hoor bij ons. Op een enkele uitzondering na.
Maar hoezo weinig te zoeken? Als je 30 punten haalt in je 1e jaar eredivisie, en je handhaaft je via de playoffs ben je toch gewoon eredivisiewaardig?
Mee eens, er kunnen 3000 man in dat Stadion en bij een competitiewedstrijd in de Eredivisie is 't stadion nog niet eens uitverkocht. Ik vind Excelsior echt een nietszeggende club dus gunde ik RBC de promotie wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat eerste is niet bepaald een sterk argument.
Bij mijn amateurclub is het ook tweewekelijks aardig "vol"...
Tsja, maar RBC krijgt tegen ons het stadion ook bij lange na niet vol, dus als dat het criterium zou zijn zouden ook zij zakken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:34 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Mee eens, er kunnen 3000 3600 man in dat Stadion en bij een competitiewedstrijd in de Eredivisie is 't stadion nog niet eens uitverkocht. Ik vind Excelsior echt een nietszeggende club dus gunde ik RBC de promotie wel.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat eerste is niet bepaald een sterk argument.
Bij mijn amateurclub is het ook tweewekelijks aardig "vol"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |