Bij mij doet ie het niet,...onderhoud....quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon beeld:
http://www.tien.tv/web/show/id=457862/contentid=219879
Ik was me net ook al aan het afvragen waarom die malloot zo'n belangrijke wedstrijd mag fluiten.quote:
Nee, dan komt er een derde wedstrijd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:37 schreef EMAR het volgende:
Bij een stand van 1-0 is vvv door? Snap er geen ruk van.
Lees je anders ff inquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:37 schreef EMAR het volgende:
Nee, dan komt er een derde wedstrijd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:37 schreef EMAR het volgende:
Ja, maar hij lag al voordat de keeper ook maar in de buurt was.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Raakte hem wel.
Ach, in Sittard wachten ze daar al vijf jaar op.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:41 schreef Blawh het volgende:
het duurt bij mij wel 10 minuten voordat ik iets zie wat op voetbal lijkt.
Ja, alhoewel VVV iets beter in de wedstrijd komt.quote:
Inderdaad, VVV jast er vast wel één in!quote:
Tyf er een handgranaat in.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad, VVV jast er vast wel één in!
Het liefst in de laatste minuut, dan wil ik die ontploffende menigte op het stadhuisplein wel eens zien hehe.
Ik beschouw VVV niet als een derby. De echte derby is Roda-MVV, met Roda-Fortuna op enige afstand als tweede.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:55 schreef Tha-CheF het volgende:
Go VVV
ééntje erin, en we hebben weer een limburgse derby volgend seizoen
Bij gebrek aan MVV, danwel, Fortuna in de Eredivisie moet je blij zijn met alles wat maar op een derby lijkt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik beschouw VVV niet als een derby. De echte derby is Roda-MVV, met Roda-Fortuna op enige afstand als tweede.
Denk dat dat in Venlo meer leeft dan bij ons (zo goed als niet).quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:58 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
Bij gebrek aan MVV, danwel, Fortuna in de Eredivisie moet je blij zijn met alles wat maar op een derby lijkt.
Ik heb er gewoon geen gevoel bij, in tegenstelling tot bij MVV enquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:58 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
Bij gebrek aan MVV, danwel, Fortuna in de Eredivisie moet je blij zijn met alles wat maar op een derby lijkt.
In Venlo misschien wel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:16 schreef ZoneKill het volgende:
Als er een derde wedstrijd komt gaat VVV het denk ik niet redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |