nou, Jaap focust zich op Jaapquote:Op zondag 20 mei 2007 13:54 schreef F04 het volgende:
Eindelijk focust Jaap zich op Cora.
Nu nog even zoenen en knuffelen en het zou bijna geloofwaardig worden...quote:Op zondag 20 mei 2007 13:54 schreef F04 het volgende:
Eindelijk focust Jaap zich op Cora.
correctie: vriend van huubquote:Op zondag 20 mei 2007 13:56 schreef robert2006 het volgende:
vriend van jaap heeft met een aantal mensen een shoama-tent geterroriseerd
Vrouwelijke Huubquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb Noekje hoog zitten en wil haar behoeden voor de stommiteiten die ik ook begaan heb...
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nu nog even zoenen en knuffelen en het zou bijna geloofwaardig worden...
Ik snap er werkelijk niks van.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]Dat wordt straks ten afscheid weer een drieklapper, met misschién als derde zoen weer eentje op elkaars lippen.
IJdeltuit. Die had je al gepost en zo briljant was-ie echt niet.quote:
Pfff Shocking!!!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]Dat wordt straks ten afscheid weer een drieklapper, met misschién als derde zoen weer eentje op elkaars lippen.
quote:
verbazingswekkend, niet?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:58 schreef Starlie het volgende:
De vader van Cora wil Jaap niet als schoonzoon... Zal hij Jaap uberhaubt wel eens ontmoet hebben???
Ik krijg het idee dat ze dat al veel vaker hebben gedaanquote:
Ach... laat die jongen even, hij had het gisteren al zwaar genoegquote:Op zondag 20 mei 2007 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
IJdeltuit. Die had je al gepost en zo briljant was-ie echt niet.![]()
Die Marielle lijkt me wel een pittige tante,je deelt me iets te veel zei zij tegen Huub.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:04 schreef scanman01 het volgende:
Waarom wordt die discussie met Huub nu weggedraaid?? Leek net boeiend te worden.
Dat leek dus leuk te worden, maar we moeten weer Amanda zien opeens.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:05 schreef kybe het volgende:
[..]
Die Marielle lijkt me wel een pittige tante,je deelt me iets te veel zei zij tegen Huub.
Ja, dat is deze vriendinquote:Op zondag 20 mei 2007 14:05 schreef scanman01 het volgende:
Is dat die vriendin van Amanda, die voor het gemak maar even is gaan wonen in het huis van haar baas?
In feite is gaan samenwonen dus.
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat leek dus leuk te worden, maar we moeten weer Amanda zien opeens.
Wie is Marielle trouwens? Is die er voor Eric?
rustig he !quote:Op zondag 20 mei 2007 14:06 schreef blomst het volgende:
Natasja helemaal niet in beeld?
Volgens mij voelen ze wel iets van verliefdheid naar elkaar maar weten amper wat dat is... en het zou me niets verbazen als ze allebei zo bleu zijn dat ze denken dat deze gevoelens een prachtige basis voor een lange verbintenis zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:03 schreef Starlie het volgende:
Ik snap er echt allemaal niks meer van hoor! Dat tussen Cora en Jaap.... waarom gaan ze in vredesnaam trouwen, die twee zijn niet eens een stelletje! Denk dat het gewoon vrienden zijn ofzo maar meer zeker niet!!!! Zal me ook niets verbazen als dat huwelijk de afsluiter is van DGK. Dat het na de bruiloft allemaal is afgelopen. Las namelijk laatst op Fok (een kleine maand geleden) dat Nicolaas had gezegd: Geniet er nog maar van dat je hier zit want over 2 maanden zijn we allemaal weg....
Maar ja tot die tijd is het gewoon leuk vermaak om naar te kijken!
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie ook een enorme macho rondlopen. Die is er zeker voor brian?
Zucht.............quote:Op zondag 20 mei 2007 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij voelen ze wel iets van verliefdheid naar elkaar maar weten amper wat dat is... en het zou me niets verbazen als ze allebei zo bleu zijn dat ze denken dat deze gevoelens een prachtige basis voor een lange verbintenis zijn.
Aan de andere kant: ik ken huwelijken zat van mensen die elkaar door en door kenden voor ze trouwden en inmiddels gescheiden zijn....
Volgens mij is de slagingskans van een huwelijk meer afhankelijk van hoeveel inzet je bereid bent te tonen dat huwelijk tot een succes te maken dan van hoe lang en hoe hevig je vooraf verliefd was.
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vind jij die vrienden van Brain macho?????
![]()
Amanda zei even terug: 'Ze heb echt grote borsten hoor, me zus'.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:09 schreef blomst het volgende:
Ook vriendin samanta zegt nu dat hun,Amanda en haar jongste zus, iets aan de borsten hebben gedaan?
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 20 mei 2007 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij voelen ze wel iets van verliefdheid naar elkaar maar weten amper wat dat is... en het zou me niets verbazen als ze allebei zo bleu zijn dat ze denken dat deze gevoelens een prachtige basis voor een lange verbintenis zijn.
Aan de andere kant: ik ken huwelijken zat van mensen die elkaar door en door kenden voor ze trouwden en inmiddels gescheiden zijn....
Volgens mij is de slagingskans van een huwelijk meer afhankelijk van hoeveel inzet je bereid bent te tonen dat huwelijk tot een succes te maken dan van hoe lang en hoe hevig je vooraf verliefd was.
Oooooo ik schrok al!!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]Je begrijpt me denk ik verkeerd of ik drukte me verkeerd uit. Ik bedoelde dus dat die persoon zichzelf duidelijk een enorme macho voelt. Met zo'n houding loopt hij rond, net als Brian vaak doet.
Dat denk ik ook ja. Als je alletwee te lelijk bent om ooit aandacht te krijgen is het leuk om eens iemand te vinden die datzelfde heeft. Dan kun je elkaar gezelschap houden. Gezellig op bed liggen proberen een gesprek lopende te houdenquote:Op zondag 20 mei 2007 14:08 schreef Leandra het volgende:
Die zijn in bed gestopt met een niet mis te verstane opdracht!quote:
Sorry, verkeerde knop...quote:Op zondag 20 mei 2007 14:17 schreef demins het volgende:
[..]
Die zijn in bed gestopt met een niet mis te verstane opdracht!
Jongens, slapen! Mama is moe. Die moet veel rusten voor haar operatie.
hebben ze alle 3 een andere vaderquote:Op zondag 20 mei 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
Eric tegen Ratna: Jullie lijken wel op elkaar, alle drie.
Ratna: Toch hebben we alleen dezelfde moeder.
Graag. Die streams heb ik tot nu toe gewoon uit gehad.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:19 schreef blomst het volgende:
Jaap en Cora kunnen nu wel weer even uit beeld.
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb Noekje hoog zitten en wil haar behoeden voor de stommiteiten die ik ook begaan heb...
![]()
![]()
De laatste.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Is dit de zus die uit die inrichting komt of de zus die in elkaar is geslagen?
De laatstequote:Op zondag 20 mei 2007 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Het laatste.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik begreep ook dat die geestelijk niet helemaal goed meer was daardoor, maar volgens mij is ze niets dommer dan Amanda.quote:
Antwoord geven.quote:
Checken waarop?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig. Ik zag al topics voor me met de titel: Yairo loopt het park te checken etc..
Ow ik weet al welk park je bedoelt.....quote:Op zondag 20 mei 2007 14:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig. Ik zag al topics voor me met de titel: Yairo loopt het park te checken etc..
Dat was idd een hele duidelijke. En Jairo heeft zich ook al negatief uitgelaten over die tantes .......quote:Op zondag 20 mei 2007 14:31 schreef Disana het volgende:
Cheyenne over de tantes: Ik vind ze niet altijd zo lief hoor. Ze trok al een gezicht toen ze genoemd werden, dus dat is geen grapje van d'r.
Als je die grote kale meneer bedoeld... dat is een vriend van hem, dus niet zijn broer!quote:Op zondag 20 mei 2007 14:33 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Huub wel op zijn zus lijken, op zijn broer totaal niet.
Nee joh, is gewoon slank. Wat wil je met 3 kleintjes, die rent zich kapot...quote:Op zondag 20 mei 2007 14:32 schreef Disana het volgende:
Zou de zus van Huub anorexia hebben?
Dat weet ik.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:33 schreef Starlie het volgende:
[..]
Als je die grote kale meneer bedoeld... dat is een vriend van hem, dus niet zijn broer!
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef mootie het volgende:
Zei Cora nou dat ze Wilgo net gezien had?
Ze ziet er wat 'aangevreten' uit, alsof haar lichaam iets tekort is gekomen of zo.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon slank. Wat wil je met 3 kleintjes, die rent zich kapot...
heeft misschien de kindjes gebracht?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef mootie het volgende:
Zei Cora nou dat ze Wilgo net gezien had?
En Natasia vertelde dat Wilgo niet kon komen omdat hij (a) moest werken en (b) niet op TV wil.quote:
Het is gewoon uit, Wilgo heeft geen zin meer in die act.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Natasia vertelde dat Wilgo niet kon komen omdat hij (a) moest werken en (b) niet op TV wil.
Nou de stream met Mariel vind je wel leuk toch?!quote:Op zondag 20 mei 2007 14:38 schreef scanman01 het volgende:
Damn, nu zijn alle 4 streams niet leuk meer
Ja, maar nu hebben we dus Cora/Jaap en de Brian clan.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou de stream met Mariel vind je wel leuk toch?!![]()
Ja man.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:39 schreef Kinga het volgende:
Die langharige vriend van Brian is VRESELIJK irritant.
DIe van Brain kwam bij mij wat later... sorryquote:Op zondag 20 mei 2007 14:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar nu hebben we dus Cora/Jaap en de Brian clan.
Cora fluisterd dat Japio bang is om door z'n moeder uit huis gegooid te worden en moeders is bang dat Jaap haar nooit meer wil zien.quote:
Het rijden van de kindjes van Natas kan Wilgo natuurlijk als werk beschouwen..quote:Op zondag 20 mei 2007 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Wilgo die niet kon komen omdat ie moest werken?![]()
Dat menneke lijkt wel 16?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:40 schreef Disana het volgende:
De vriend van Brian
[[url=http://aycu25.webshots.com/image/15704/2005733856399026478_rs.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het rijden van de kindjes van Natas kan Wilgo natuurlijk als werk beschouwen..
het word rijkelijk beloond door JdM..![]()
Johnatan loopt daar rond of hij de eigenaar van dat hok is.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:39 schreef Kinga het volgende:
Er is er hier maar één irritant en dat is onze HuisHomoMartelaar ViezErrrikquote:Op zondag 20 mei 2007 14:39 schreef Kinga het volgende:
En dan is het dus ook werkquote:Op zondag 20 mei 2007 14:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het rijden van de kindjes van Natas kan Wilgo natuurlijk als werk beschouwen..
het wordt rijkelijk beloond door JdM..![]()
Zelfde vriendje als hier: http://www.briankubatz.co(...)photos/photo_19.htmlquote:Op zondag 20 mei 2007 14:40 schreef Disana het volgende:
De vriend van Brian
[[url=http://aycu25.webshots.com/image/15704/2005733856399026478_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Heb je hem weer...quote:Op zondag 20 mei 2007 14:42 schreef Borga het volgende:
[..]
Er is er hier maar één irritant en dat is onze HuisHomoMartelaar ViezErrrik![]()
das geen broer maar een vriend.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:42 schreef Disana het volgende:
De broer van Brian
[[url=http://aycu21.webshots.com/image/15900/2002984931102903227_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Is zijn broer niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:42 schreef Disana het volgende:
De broer van Brian
[[url=http://aycu21.webshots.com/image/15900/2002984931102903227_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Daar had Amanda een hele andere mening over gisteren...quote:Op zondag 20 mei 2007 14:41 schreef Kinga het volgende:
de 3 wifebeaters bij elkaar
Oh ja.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:42 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Zelfde vriendje als hier: http://www.briankubatz.co(...)photos/photo_19.html
Zal ongetwijfeld wel een halfbroer zijnquote:Op zondag 20 mei 2007 14:42 schreef Disana het volgende:
De broer van Brian
Ook wel echt een enorm mooi en stoer vestquote:
Wifebeater weet daar natuurlijk alles van.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:49 schreef Disana het volgende:
Brian: Sparren is sowieso leuk. Heel veel mensen weten niet hoe je moet vechten.
Brian vind geen aansluiting bij zijn eigen leeftijdsgroep.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:50 schreef Disana het volgende:
Wat is Brian oud en doortrapt vergeleken bij die vriendjes.
Ja, kwetsen zonder dat het echt duidelijk is.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:51 schreef ruby het volgende:
[..]
Wifebeater weet daar natuurlijk alles van.
We hebben dezelfde smaak...quote:Op zondag 20 mei 2007 14:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Haha toevallig post ik die foto net na jou... ook ik vind hem erg fout!
Heel veel mensen willen het ook niet weten Brian.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:49 schreef Disana het volgende:
Brian: Sparren is sowieso leuk. Heel veel mensen weten niet hoe je moet vechten.
Oh, wat slim gedacht van jou. Je hebt volgens mij helemaal gelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian vind geen aansluiting bij zijn eigen leeftijdsgroep.
Lijkt me een verkapte manier van zeggen "seks gaat toch niet lukken tussen ons".quote:Op zondag 20 mei 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
CORA wil geen kinderen. Lijkt me een verstandige keuze.
Of naar Mariel ofzoquote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef ruby het volgende:
Kunnen de streams van Jaap en Cora naar Amanda ofzo? Of gezellig naar Natasia en haar kindjes?
volgens mij zijn ze ongeveer even oud, ze lijken alleen wat jongerquote:Op zondag 20 mei 2007 14:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian vind geen aansluiting bij zijn eigen leeftijdsgroep.
Ja, man.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De vriendjes van Brian krijgen een fotokaart met handtekening. Brian moet wel even een goede 'plattegrond' zoeken om de handtekening te zetten
Wat een waanzinnig taalgebruik heet Brian toch ....
[afbeelding]
Eigenlijk idioot dat je je zgn. vrienden een fotokaart met handtekening moet geven..quote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De vriendjes van Brian krijgen een fotokaart met handtekening. Brian moet wel even een goede 'plattegrond' zoeken om de handtekening te zetten
Wat een waanzinnig taalgebruik heet Brian toch ....
[afbeelding]
Daar stoor ik me al aan vanaf de eerste BB.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:54 schreef Starlie het volgende:
Er zijn 4 streams is het dan niet gewoon handiger om op elke stream iets anders te doen??!
Daarmee suggereer je dus dat het echt allemaal nep is, wat me toch héél sterk lijkt. Zelfs zo laag zullen ze in televisieland niet zinken.... en niemand zal zich voor zoiets lenen.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:59 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij he, hebben ze het nu over een mede kandidate, die ook nog met Jaap kon trouwen, maar het niet aankon met media aandacht enzo... of heb ik nu een hele grote fantasie?
Mij verbaast niks wat verband houdt met DGK.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarmee suggereer je dus dat het echt allemaal nep is, wat me toch héél sterk lijkt. Zelfs zo laag zullen ze in televisieland niet zinken.... en niemand zal zich voor zoiets lenen.
Doe je naam eer aan...ik zie geen streams..quote:Op zondag 20 mei 2007 15:02 schreef scanman01 het volgende:
Wat balen zeg.... Mariel is nog steeds in bikini
moeder zegt alleen niks terug...quote:Op zondag 20 mei 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
Lieke in gesprek met haar moeder, over Huub.
quote:
Vreemd gesprekquote:Op zondag 20 mei 2007 15:14 schreef Disana het volgende:
Natasia vindt het zwaar zo met de kindjes zonder Wilgo erbij.
Waar ging dat dan over?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik kan het niet meer aanhoren. Het zijn jouw kinderen, maar toch ....."
[afbeelding]
Alsof ze allebei zien dat het helemaal niet zo goed gaat met de kindjes. Hoorde je eerder ook dat Cheyenne zei dat de tantes helemaal niet zo lief zijn?quote:
Yep, er klopt geen hout van. Echt sneu voor die kids.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsof ze allebei zien dat het helemaal niet zo goed gaat met de kindjes. Hoorde je eerder ook dat Cheyenne zei dat de tantes helemaal niet zo lief zijn?
De stream schakelde net over. Je hoorde alleen Brian : "Ik kan het niet meer aanhoren. Het zijn jouw kinderen, maar toch ....."quote:
Eucalipta is er een lekker wijf bijquote:
Ah, dubieus.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De stream schakelde net over. Je hoorde alleen Brian : "Ik kan het niet meer aanhoren. Het zijn jouw kinderen, maar toch ....."
oh noem je dat zo....ik persoonlijk vind het eruit zien alsof ze motorisch gestoord is.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
Dat Teaserdansje van Amanda iedere keer weer.![]()
Het slechtste plan van die hele makeover was wel de gameroom.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Zo irritant dat je bijna niks kunt verstaan door die pokkeherrie.
Als ik amateuristisch gemix wil horen , ga ik zelf wel klooien met mijn atomix-mp3 mix applicatiequote:Op zondag 20 mei 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Precies, de volume moet daar wat zachter.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
ja...maakt niet uit met wie...zelfde dansje met iedereen...houdt ze nog jaren vol,zelfs als ze met osteoperose als oud omaatje in het bejaardentehuis zit en niet meer op haar benen kan staan.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:24 schreef scanman01 het volgende:
Amanda staat even geil te dansen met haar zus.
Over de mensen op de streams zou ik zeggen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me serieus af: Zeggen deze beelden nu meer over JdM, of Mevr. D Flens?![]()
Nog erger, Lieke probeert het na te doen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:24 schreef scanman01 het volgende:
Amanda staat even geil te dansen met haar zus.
Ik vat hem niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over de mensen op de streams zou ik zeggen.
quote:Op zondag 20 mei 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over de mensen op de streams zou ik zeggen.
Dus als ze de moeite zou doen om het te laten groeien, dan krijgt ze ook een flinke, natuurlijke bos.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:31 schreef 2live het volgende:
ik denk dat amanda eigenlijk hetzelfde haar heeft als haar zusje
natas in shockquote:Op zondag 20 mei 2007 15:36 schreef Disana het volgende:
Dochter vertelt dat er iemand dood is. 'Ik dacht dat u dat niet erg zou vinden.'
Dochter: u ging toch niet echt met dr omquote:Op zondag 20 mei 2007 15:36 schreef Disana het volgende:
Dochter vertelt dat er iemand dood is. 'Ik dacht dat u dat niet erg zou vinden.'
Walgelijk zoals dat mens aankleeft bij elk leed van een ander.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:36 schreef 2live het volgende:
[..]
u vond haar toch niet aardig
natas; ja maar ik wenste haar niet dood
Ze zei het ook nog een beetje op een lacherige toon of komt dat door de rosé waar ik aan zit te nippen?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:36 schreef Disana het volgende:
Hij moet kroelen met mammaquote:Op zondag 20 mei 2007 15:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jairo amuseert zich prima ... ( NOT )
[afbeelding]
weet niet, kinderen wonen nu bij oma.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:36 schreef avonne het volgende:
Eridice... was dat niet de vriendin van Wilgo?
Je zou er toch mee stoppen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
Er is een moeder overleden van een van de vriendinnetjes van Cheyenne.
N: Owwwwwww, wat eruuuuuug.
C: Ging U goed met haar om dan?
N: Nee, maar ik wens haar ook niet dood.
zegt toch ook wel weer wat ....quote:Op zondag 20 mei 2007 15:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij moet kroelen met mamma
Chayenne: maar hij wil niet, laat m!
Natas: hij moet! even kroelen met mamma!!
Je bent een bikkel of nietquote:
Zou ze Wilgo ook zo dwingen?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij moet kroelen met mamma
Chayenne: maar hij wil niet, laat m!
Natas: hij moet! even kroelen met mamma!!
Stond wrs op het plasmascherm.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:41 schreef SiRojK het volgende:
De kinderen krijgen eindelijk aandacht
Ik begin me ernstig af te vragen of Chayenne niet gewoon al slimmer en volwassener is dan haar moeder.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:41 schreef Disana het volgende:
Natasia komt weer terug op de dode die ze niet eens mocht. Dochter: U moet er niet zo'n probleem van maken anders wordt het weer op internet gezet.
De beelden zijn weer gruwelijk, he?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:32 schreef kleinzusje het volgende:
Deminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnsssssssssssssssssssssss![]()
Misschien ook wel noodgedwongen. Ze gaat echt raar met ze om.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik begin me ernstig af te vragen of Chayenne niet gewoon al slimmer en volwassener is dan haar moeder.![]()
Oh lieverd, daar ben jequote:
het enige positieve hieruit is dat de kinderen U zeggen....maar ja...Mama van God, dus dat moetquote:Op zondag 20 mei 2007 15:42 schreef Disana het volgende:
Ik woon maar een half uurtje bij jullie vandaan, zegt Natasia tegen de kindjes. Maar u woont toch niet bij ons, antwoordt dochter op licht verwijtende toon.
quote:Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef 2live het volgende:
naats; ik ben niet ver weg, het is maar een half uur
dochter; maar u bent toch niet bij ons [ 2 keer]
natas; met je dopneusje, ff denken naar wie kan ik nog meer vragen.
Ze wil in elk geval wel met ze kroelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien ook wel noodgedwongen. Ze gaat echt raar met ze om.
Ik vind het niet zo positief. Niets wijst erop dat Natasia dat soort respect verdient.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
het enige positieve hieruit is dat de kinderen U zeggen....maar ja...Mama van God, dus dat moet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |