moeder zegt alleen niks terug...quote:Op zondag 20 mei 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
Lieke in gesprek met haar moeder, over Huub.
quote:
Vreemd gesprekquote:Op zondag 20 mei 2007 15:14 schreef Disana het volgende:
Natasia vindt het zwaar zo met de kindjes zonder Wilgo erbij.
Waar ging dat dan over?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik kan het niet meer aanhoren. Het zijn jouw kinderen, maar toch ....."
[afbeelding]
Alsof ze allebei zien dat het helemaal niet zo goed gaat met de kindjes. Hoorde je eerder ook dat Cheyenne zei dat de tantes helemaal niet zo lief zijn?quote:
Yep, er klopt geen hout van. Echt sneu voor die kids.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsof ze allebei zien dat het helemaal niet zo goed gaat met de kindjes. Hoorde je eerder ook dat Cheyenne zei dat de tantes helemaal niet zo lief zijn?
De stream schakelde net over. Je hoorde alleen Brian : "Ik kan het niet meer aanhoren. Het zijn jouw kinderen, maar toch ....."quote:
Eucalipta is er een lekker wijf bijquote:
Ah, dubieus.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De stream schakelde net over. Je hoorde alleen Brian : "Ik kan het niet meer aanhoren. Het zijn jouw kinderen, maar toch ....."
oh noem je dat zo....ik persoonlijk vind het eruit zien alsof ze motorisch gestoord is.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
Dat Teaserdansje van Amanda iedere keer weer.![]()
Het slechtste plan van die hele makeover was wel de gameroom.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Zo irritant dat je bijna niks kunt verstaan door die pokkeherrie.
Als ik amateuristisch gemix wil horen , ga ik zelf wel klooien met mijn atomix-mp3 mix applicatiequote:Op zondag 20 mei 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Precies, de volume moet daar wat zachter.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
ja...maakt niet uit met wie...zelfde dansje met iedereen...houdt ze nog jaren vol,zelfs als ze met osteoperose als oud omaatje in het bejaardentehuis zit en niet meer op haar benen kan staan.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:24 schreef scanman01 het volgende:
Amanda staat even geil te dansen met haar zus.
Over de mensen op de streams zou ik zeggen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me serieus af: Zeggen deze beelden nu meer over JdM, of Mevr. D Flens?![]()
Nog erger, Lieke probeert het na te doen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:24 schreef scanman01 het volgende:
Amanda staat even geil te dansen met haar zus.
Ik vat hem niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over de mensen op de streams zou ik zeggen.
quote:Op zondag 20 mei 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over de mensen op de streams zou ik zeggen.
Dus als ze de moeite zou doen om het te laten groeien, dan krijgt ze ook een flinke, natuurlijke bos.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:31 schreef 2live het volgende:
ik denk dat amanda eigenlijk hetzelfde haar heeft als haar zusje
natas in shockquote:Op zondag 20 mei 2007 15:36 schreef Disana het volgende:
Dochter vertelt dat er iemand dood is. 'Ik dacht dat u dat niet erg zou vinden.'
Dochter: u ging toch niet echt met dr omquote:Op zondag 20 mei 2007 15:36 schreef Disana het volgende:
Dochter vertelt dat er iemand dood is. 'Ik dacht dat u dat niet erg zou vinden.'
Walgelijk zoals dat mens aankleeft bij elk leed van een ander.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:36 schreef 2live het volgende:
[..]
u vond haar toch niet aardig
natas; ja maar ik wenste haar niet dood
Ze zei het ook nog een beetje op een lacherige toon of komt dat door de rosé waar ik aan zit te nippen?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:36 schreef Disana het volgende:
Hij moet kroelen met mammaquote:Op zondag 20 mei 2007 15:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jairo amuseert zich prima ... ( NOT )
[afbeelding]
weet niet, kinderen wonen nu bij oma.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:36 schreef avonne het volgende:
Eridice... was dat niet de vriendin van Wilgo?
Je zou er toch mee stoppen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
Er is een moeder overleden van een van de vriendinnetjes van Cheyenne.
N: Owwwwwww, wat eruuuuuug.
C: Ging U goed met haar om dan?
N: Nee, maar ik wens haar ook niet dood.
zegt toch ook wel weer wat ....quote:Op zondag 20 mei 2007 15:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij moet kroelen met mamma
Chayenne: maar hij wil niet, laat m!
Natas: hij moet! even kroelen met mamma!!
Je bent een bikkel of nietquote:
Zou ze Wilgo ook zo dwingen?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij moet kroelen met mamma
Chayenne: maar hij wil niet, laat m!
Natas: hij moet! even kroelen met mamma!!
Stond wrs op het plasmascherm.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:41 schreef SiRojK het volgende:
De kinderen krijgen eindelijk aandacht
Ik begin me ernstig af te vragen of Chayenne niet gewoon al slimmer en volwassener is dan haar moeder.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:41 schreef Disana het volgende:
Natasia komt weer terug op de dode die ze niet eens mocht. Dochter: U moet er niet zo'n probleem van maken anders wordt het weer op internet gezet.
De beelden zijn weer gruwelijk, he?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:32 schreef kleinzusje het volgende:
Deminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnsssssssssssssssssssssss![]()
Misschien ook wel noodgedwongen. Ze gaat echt raar met ze om.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik begin me ernstig af te vragen of Chayenne niet gewoon al slimmer en volwassener is dan haar moeder.![]()
Oh lieverd, daar ben jequote:
het enige positieve hieruit is dat de kinderen U zeggen....maar ja...Mama van God, dus dat moetquote:Op zondag 20 mei 2007 15:42 schreef Disana het volgende:
Ik woon maar een half uurtje bij jullie vandaan, zegt Natasia tegen de kindjes. Maar u woont toch niet bij ons, antwoordt dochter op licht verwijtende toon.
quote:Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef 2live het volgende:
naats; ik ben niet ver weg, het is maar een half uur
dochter; maar u bent toch niet bij ons [ 2 keer]
natas; met je dopneusje, ff denken naar wie kan ik nog meer vragen.
Ze wil in elk geval wel met ze kroelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien ook wel noodgedwongen. Ze gaat echt raar met ze om.
Ik vind het niet zo positief. Niets wijst erop dat Natasia dat soort respect verdient.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
het enige positieve hieruit is dat de kinderen U zeggen....maar ja...Mama van God, dus dat moet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |