moeder zegt alleen niks terug...quote:Op zondag 20 mei 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
Lieke in gesprek met haar moeder, over Huub.
quote:
Vreemd gesprekquote:Op zondag 20 mei 2007 15:14 schreef Disana het volgende:
Natasia vindt het zwaar zo met de kindjes zonder Wilgo erbij.
Waar ging dat dan over?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik kan het niet meer aanhoren. Het zijn jouw kinderen, maar toch ....."
[afbeelding]
Alsof ze allebei zien dat het helemaal niet zo goed gaat met de kindjes. Hoorde je eerder ook dat Cheyenne zei dat de tantes helemaal niet zo lief zijn?quote:
Yep, er klopt geen hout van. Echt sneu voor die kids.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsof ze allebei zien dat het helemaal niet zo goed gaat met de kindjes. Hoorde je eerder ook dat Cheyenne zei dat de tantes helemaal niet zo lief zijn?
De stream schakelde net over. Je hoorde alleen Brian : "Ik kan het niet meer aanhoren. Het zijn jouw kinderen, maar toch ....."quote:
Eucalipta is er een lekker wijf bijquote:
Ah, dubieus.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De stream schakelde net over. Je hoorde alleen Brian : "Ik kan het niet meer aanhoren. Het zijn jouw kinderen, maar toch ....."
oh noem je dat zo....ik persoonlijk vind het eruit zien alsof ze motorisch gestoord is.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
Dat Teaserdansje van Amanda iedere keer weer.![]()
Het slechtste plan van die hele makeover was wel de gameroom.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Zo irritant dat je bijna niks kunt verstaan door die pokkeherrie.
Als ik amateuristisch gemix wil horen , ga ik zelf wel klooien met mijn atomix-mp3 mix applicatiequote:Op zondag 20 mei 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Precies, de volume moet daar wat zachter.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
ja...maakt niet uit met wie...zelfde dansje met iedereen...houdt ze nog jaren vol,zelfs als ze met osteoperose als oud omaatje in het bejaardentehuis zit en niet meer op haar benen kan staan.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:24 schreef scanman01 het volgende:
Amanda staat even geil te dansen met haar zus.
Over de mensen op de streams zou ik zeggen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me serieus af: Zeggen deze beelden nu meer over JdM, of Mevr. D Flens?![]()
Nog erger, Lieke probeert het na te doen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:24 schreef scanman01 het volgende:
Amanda staat even geil te dansen met haar zus.
Ik vat hem niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over de mensen op de streams zou ik zeggen.
quote:Op zondag 20 mei 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over de mensen op de streams zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |