Ook wel echt een enorm mooi en stoer vestquote:
Wifebeater weet daar natuurlijk alles van.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:49 schreef Disana het volgende:
Brian: Sparren is sowieso leuk. Heel veel mensen weten niet hoe je moet vechten.
Brian vind geen aansluiting bij zijn eigen leeftijdsgroep.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:50 schreef Disana het volgende:
Wat is Brian oud en doortrapt vergeleken bij die vriendjes.
Ja, kwetsen zonder dat het echt duidelijk is.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:51 schreef ruby het volgende:
[..]
Wifebeater weet daar natuurlijk alles van.
We hebben dezelfde smaak...quote:Op zondag 20 mei 2007 14:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Haha toevallig post ik die foto net na jou... ook ik vind hem erg fout!
Heel veel mensen willen het ook niet weten Brian.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:49 schreef Disana het volgende:
Brian: Sparren is sowieso leuk. Heel veel mensen weten niet hoe je moet vechten.
Oh, wat slim gedacht van jou. Je hebt volgens mij helemaal gelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian vind geen aansluiting bij zijn eigen leeftijdsgroep.
Lijkt me een verkapte manier van zeggen "seks gaat toch niet lukken tussen ons".quote:Op zondag 20 mei 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
CORA wil geen kinderen. Lijkt me een verstandige keuze.
Of naar Mariel ofzoquote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef ruby het volgende:
Kunnen de streams van Jaap en Cora naar Amanda ofzo? Of gezellig naar Natasia en haar kindjes?
volgens mij zijn ze ongeveer even oud, ze lijken alleen wat jongerquote:Op zondag 20 mei 2007 14:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian vind geen aansluiting bij zijn eigen leeftijdsgroep.
Ja, man.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De vriendjes van Brian krijgen een fotokaart met handtekening. Brian moet wel even een goede 'plattegrond' zoeken om de handtekening te zetten
Wat een waanzinnig taalgebruik heet Brian toch ....
[afbeelding]
Eigenlijk idioot dat je je zgn. vrienden een fotokaart met handtekening moet geven..quote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De vriendjes van Brian krijgen een fotokaart met handtekening. Brian moet wel even een goede 'plattegrond' zoeken om de handtekening te zetten
Wat een waanzinnig taalgebruik heet Brian toch ....
[afbeelding]
Daar stoor ik me al aan vanaf de eerste BB.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:54 schreef Starlie het volgende:
Er zijn 4 streams is het dan niet gewoon handiger om op elke stream iets anders te doen??!
Daarmee suggereer je dus dat het echt allemaal nep is, wat me toch héél sterk lijkt. Zelfs zo laag zullen ze in televisieland niet zinken.... en niemand zal zich voor zoiets lenen.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:59 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij he, hebben ze het nu over een mede kandidate, die ook nog met Jaap kon trouwen, maar het niet aankon met media aandacht enzo... of heb ik nu een hele grote fantasie?
Mij verbaast niks wat verband houdt met DGK.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarmee suggereer je dus dat het echt allemaal nep is, wat me toch héél sterk lijkt. Zelfs zo laag zullen ze in televisieland niet zinken.... en niemand zal zich voor zoiets lenen.
Doe je naam eer aan...ik zie geen streams..quote:Op zondag 20 mei 2007 15:02 schreef scanman01 het volgende:
Wat balen zeg.... Mariel is nog steeds in bikini
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |