Dus als ze de moeite zou doen om het te laten groeien, dan krijgt ze ook een flinke, natuurlijke bos.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:31 schreef 2live het volgende:
ik denk dat amanda eigenlijk hetzelfde haar heeft als haar zusje
natas in shockquote:Op zondag 20 mei 2007 15:36 schreef Disana het volgende:
Dochter vertelt dat er iemand dood is. 'Ik dacht dat u dat niet erg zou vinden.'
Dochter: u ging toch niet echt met dr omquote:Op zondag 20 mei 2007 15:36 schreef Disana het volgende:
Dochter vertelt dat er iemand dood is. 'Ik dacht dat u dat niet erg zou vinden.'
Walgelijk zoals dat mens aankleeft bij elk leed van een ander.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:36 schreef 2live het volgende:
[..]
u vond haar toch niet aardig
natas; ja maar ik wenste haar niet dood
Ze zei het ook nog een beetje op een lacherige toon of komt dat door de rosé waar ik aan zit te nippen?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:36 schreef Disana het volgende:
Hij moet kroelen met mammaquote:Op zondag 20 mei 2007 15:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jairo amuseert zich prima ... ( NOT )
[afbeelding]
weet niet, kinderen wonen nu bij oma.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:36 schreef avonne het volgende:
Eridice... was dat niet de vriendin van Wilgo?
Je zou er toch mee stoppen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
Er is een moeder overleden van een van de vriendinnetjes van Cheyenne.
N: Owwwwwww, wat eruuuuuug.
C: Ging U goed met haar om dan?
N: Nee, maar ik wens haar ook niet dood.
zegt toch ook wel weer wat ....quote:Op zondag 20 mei 2007 15:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij moet kroelen met mamma
Chayenne: maar hij wil niet, laat m!
Natas: hij moet! even kroelen met mamma!!
Je bent een bikkel of nietquote:
Zou ze Wilgo ook zo dwingen?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij moet kroelen met mamma
Chayenne: maar hij wil niet, laat m!
Natas: hij moet! even kroelen met mamma!!
Stond wrs op het plasmascherm.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:41 schreef SiRojK het volgende:
De kinderen krijgen eindelijk aandacht
Ik begin me ernstig af te vragen of Chayenne niet gewoon al slimmer en volwassener is dan haar moeder.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:41 schreef Disana het volgende:
Natasia komt weer terug op de dode die ze niet eens mocht. Dochter: U moet er niet zo'n probleem van maken anders wordt het weer op internet gezet.
De beelden zijn weer gruwelijk, he?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:32 schreef kleinzusje het volgende:
Deminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnsssssssssssssssssssssss![]()
Misschien ook wel noodgedwongen. Ze gaat echt raar met ze om.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik begin me ernstig af te vragen of Chayenne niet gewoon al slimmer en volwassener is dan haar moeder.![]()
Oh lieverd, daar ben jequote:
het enige positieve hieruit is dat de kinderen U zeggen....maar ja...Mama van God, dus dat moetquote:Op zondag 20 mei 2007 15:42 schreef Disana het volgende:
Ik woon maar een half uurtje bij jullie vandaan, zegt Natasia tegen de kindjes. Maar u woont toch niet bij ons, antwoordt dochter op licht verwijtende toon.
quote:Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef 2live het volgende:
naats; ik ben niet ver weg, het is maar een half uur
dochter; maar u bent toch niet bij ons [ 2 keer]
natas; met je dopneusje, ff denken naar wie kan ik nog meer vragen.
Ze wil in elk geval wel met ze kroelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien ook wel noodgedwongen. Ze gaat echt raar met ze om.
Ik vind het niet zo positief. Niets wijst erop dat Natasia dat soort respect verdient.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
het enige positieve hieruit is dat de kinderen U zeggen....maar ja...Mama van God, dus dat moet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |