Dat denk ik ook ja. Als je alletwee te lelijk bent om ooit aandacht te krijgen is het leuk om eens iemand te vinden die datzelfde heeft. Dan kun je elkaar gezelschap houden. Gezellig op bed liggen proberen een gesprek lopende te houdenquote:Op zondag 20 mei 2007 14:08 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij voelen ze wel iets van verliefdheid naar elkaar maar weten amper wat dat is... en het zou me niets verbazen als ze allebei zo bleu zijn dat ze denken dat deze gevoelens een prachtige basis voor een lange verbintenis zijn.
Die zijn in bed gestopt met een niet mis te verstane opdracht!quote:
Sorry, verkeerde knop...quote:Op zondag 20 mei 2007 14:17 schreef demins het volgende:
[..]
Die zijn in bed gestopt met een niet mis te verstane opdracht!
Jongens, slapen! Mama is moe. Die moet veel rusten voor haar operatie.
hebben ze alle 3 een andere vaderquote:Op zondag 20 mei 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
Eric tegen Ratna: Jullie lijken wel op elkaar, alle drie.
Ratna: Toch hebben we alleen dezelfde moeder.
Graag. Die streams heb ik tot nu toe gewoon uit gehad.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:19 schreef blomst het volgende:
Jaap en Cora kunnen nu wel weer even uit beeld.
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb Noekje hoog zitten en wil haar behoeden voor de stommiteiten die ik ook begaan heb...
![]()
![]()
De laatste.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Is dit de zus die uit die inrichting komt of de zus die in elkaar is geslagen?
De laatstequote:Op zondag 20 mei 2007 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Het laatste.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik begreep ook dat die geestelijk niet helemaal goed meer was daardoor, maar volgens mij is ze niets dommer dan Amanda.quote:
Antwoord geven.quote:
Checken waarop?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig. Ik zag al topics voor me met de titel: Yairo loopt het park te checken etc..
Ow ik weet al welk park je bedoelt.....quote:Op zondag 20 mei 2007 14:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig. Ik zag al topics voor me met de titel: Yairo loopt het park te checken etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |