nou, Jaap focust zich op Jaapquote:Op zondag 20 mei 2007 13:54 schreef F04 het volgende:
Eindelijk focust Jaap zich op Cora.
Nu nog even zoenen en knuffelen en het zou bijna geloofwaardig worden...quote:Op zondag 20 mei 2007 13:54 schreef F04 het volgende:
Eindelijk focust Jaap zich op Cora.
correctie: vriend van huubquote:Op zondag 20 mei 2007 13:56 schreef robert2006 het volgende:
vriend van jaap heeft met een aantal mensen een shoama-tent geterroriseerd
Vrouwelijke Huubquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb Noekje hoog zitten en wil haar behoeden voor de stommiteiten die ik ook begaan heb...
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nu nog even zoenen en knuffelen en het zou bijna geloofwaardig worden...
Ik snap er werkelijk niks van.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]Dat wordt straks ten afscheid weer een drieklapper, met misschién als derde zoen weer eentje op elkaars lippen.
IJdeltuit. Die had je al gepost en zo briljant was-ie echt niet.quote:
Pfff Shocking!!!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]Dat wordt straks ten afscheid weer een drieklapper, met misschién als derde zoen weer eentje op elkaars lippen.
quote:
verbazingswekkend, niet?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:58 schreef Starlie het volgende:
De vader van Cora wil Jaap niet als schoonzoon... Zal hij Jaap uberhaubt wel eens ontmoet hebben???
Ik krijg het idee dat ze dat al veel vaker hebben gedaanquote:
Ach... laat die jongen even, hij had het gisteren al zwaar genoegquote:Op zondag 20 mei 2007 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
IJdeltuit. Die had je al gepost en zo briljant was-ie echt niet.![]()
Die Marielle lijkt me wel een pittige tante,je deelt me iets te veel zei zij tegen Huub.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:04 schreef scanman01 het volgende:
Waarom wordt die discussie met Huub nu weggedraaid?? Leek net boeiend te worden.
Dat leek dus leuk te worden, maar we moeten weer Amanda zien opeens.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:05 schreef kybe het volgende:
[..]
Die Marielle lijkt me wel een pittige tante,je deelt me iets te veel zei zij tegen Huub.
Ja, dat is deze vriendinquote:Op zondag 20 mei 2007 14:05 schreef scanman01 het volgende:
Is dat die vriendin van Amanda, die voor het gemak maar even is gaan wonen in het huis van haar baas?
In feite is gaan samenwonen dus.
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat leek dus leuk te worden, maar we moeten weer Amanda zien opeens.
Wie is Marielle trouwens? Is die er voor Eric?
rustig he !quote:Op zondag 20 mei 2007 14:06 schreef blomst het volgende:
Natasja helemaal niet in beeld?
Volgens mij voelen ze wel iets van verliefdheid naar elkaar maar weten amper wat dat is... en het zou me niets verbazen als ze allebei zo bleu zijn dat ze denken dat deze gevoelens een prachtige basis voor een lange verbintenis zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:03 schreef Starlie het volgende:
Ik snap er echt allemaal niks meer van hoor! Dat tussen Cora en Jaap.... waarom gaan ze in vredesnaam trouwen, die twee zijn niet eens een stelletje! Denk dat het gewoon vrienden zijn ofzo maar meer zeker niet!!!! Zal me ook niets verbazen als dat huwelijk de afsluiter is van DGK. Dat het na de bruiloft allemaal is afgelopen. Las namelijk laatst op Fok (een kleine maand geleden) dat Nicolaas had gezegd: Geniet er nog maar van dat je hier zit want over 2 maanden zijn we allemaal weg....
Maar ja tot die tijd is het gewoon leuk vermaak om naar te kijken!
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie ook een enorme macho rondlopen. Die is er zeker voor brian?
Zucht.............quote:Op zondag 20 mei 2007 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij voelen ze wel iets van verliefdheid naar elkaar maar weten amper wat dat is... en het zou me niets verbazen als ze allebei zo bleu zijn dat ze denken dat deze gevoelens een prachtige basis voor een lange verbintenis zijn.
Aan de andere kant: ik ken huwelijken zat van mensen die elkaar door en door kenden voor ze trouwden en inmiddels gescheiden zijn....
Volgens mij is de slagingskans van een huwelijk meer afhankelijk van hoeveel inzet je bereid bent te tonen dat huwelijk tot een succes te maken dan van hoe lang en hoe hevig je vooraf verliefd was.
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vind jij die vrienden van Brain macho?????
![]()
Amanda zei even terug: 'Ze heb echt grote borsten hoor, me zus'.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:09 schreef blomst het volgende:
Ook vriendin samanta zegt nu dat hun,Amanda en haar jongste zus, iets aan de borsten hebben gedaan?
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 20 mei 2007 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij voelen ze wel iets van verliefdheid naar elkaar maar weten amper wat dat is... en het zou me niets verbazen als ze allebei zo bleu zijn dat ze denken dat deze gevoelens een prachtige basis voor een lange verbintenis zijn.
Aan de andere kant: ik ken huwelijken zat van mensen die elkaar door en door kenden voor ze trouwden en inmiddels gescheiden zijn....
Volgens mij is de slagingskans van een huwelijk meer afhankelijk van hoeveel inzet je bereid bent te tonen dat huwelijk tot een succes te maken dan van hoe lang en hoe hevig je vooraf verliefd was.
Oooooo ik schrok al!!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]Je begrijpt me denk ik verkeerd of ik drukte me verkeerd uit. Ik bedoelde dus dat die persoon zichzelf duidelijk een enorme macho voelt. Met zo'n houding loopt hij rond, net als Brian vaak doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |