quote:
Je zult me wel niet geloven, maar het was louter bedoeld om de boel op stelten te zetten.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Betekent dat je nu ook al die rechtsradicale leugen bent toegedaan. ?
Wat ik nog altijd van het volledige oeuvre van JohnDope hoop.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je zult me wel niet geloven, maar het was louter bedoeld om de boel op stelten te zetten.
Daar geloof ik niet meer in.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:28 schreef Apropos het volgende:
Wat ik nog altijd van het volledige oeuvre van JohnDope hoop.
Ik geloof je....quote:Op zondag 20 mei 2007 15:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je zult me wel niet geloven, maar het was louter bedoeld om de boel op stelten te zetten.
quote:Blackie the pirate
Italiaans-Spaans-Franse (I/E/F) actiekomedie uit 1971 van Lorenzo Gicca Palli. Met: Terence Hill, Bud Spencer, Silvia Monti e.a. Zeeschuimer Blackie hoort van een Spanjaard over het bestaan van een legendarische goudschat die per schip naar Europa wordt vervoerd. De Spaanse onderkoning in de Caraïben is hier verantwoordelijk voor. Samen met zijn vriend Don Pedro besluit Blackie achter de schat aan te gaan. Bij een tussenstop op een pirateneiland herkent Blackie de vrouw van de Spaanse onderkoning bij de oorlogsbuit van een collega-kaper. Als hij haar koopt krijgt hij het aan de stok met de woeste piraat Skull die ook achter de schat aanzit.
Zeik zeik jank jankquote:Op zondag 20 mei 2007 15:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Betekent dat je nu ook al die rechtsradicale leugen bent toegedaan. ?
Anderen ontkennen de holocaust om gewetensconflicten te sussen....
Dezelfde drijfveer, lijkt me... en 'leuk' is natuurlijk het demoniseren van ' links' .
Avond Sigme, hoe gaat het met je boerderijgebeuren?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:43 schreef sigme het volgende:
'navond altesaam.
Vooral die geniale reactie van L_V. [14.gif]quote:Op zondag 20 mei 2007 14:57 schreef Apropos het volgende:
Het komt niet vaak voor dat ik tevreden achterover leun en met mijn vingers knak.
Oorlogsmisdadiger.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:00 schreef sigme het volgende:
Z'n gangetje. Binnenkort maar eens het herfstlam offeren, de andere lammetjes mogen nog even van hun tijd genieten. Dit jaar een bijzonder braaf & fraai koppel, met erg veel ooilammetjes. Dat is ongebruikelijk, meestal zijn het veel meer rammetjes dan ooitjes.
De aardappels komen boven de grond, er zijn al aardbeien maar nog groen, boontjes zien mei (hoort niet), krootjes & peentjes moeten binnenkort gedund worden.
Kortom, z'n gangetje.
Mmmhhhquote:Op zondag 20 mei 2007 19:00 schreef sigme het volgende:
Binnenkort maar eens het herfstlam offeren,
Nee dooie, in de fabriek groeit niets.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:11 schreef sigme het volgende:
Jullie verkeren in de veronderstelling dat jullie avondmaal in de fabriek groeit?
Made in China, natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:11 schreef sigme het volgende:
Jullie verkeren in de veronderstelling dat jullie avondmaal in de fabriek groeit?
quote:PJO, jij hebt al helemaal geen excuus, bij jou is notabene elke avond een vegeatrische maaltijd verkrijgbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |