quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:48 schreef beequeen het volgende:
Mijn COS mag dus dicht.
quote:
Ze hebben alleen vandaag om lekker lang uit te slapen, morgen krijgen ze visite. 'k Geef ze groot gelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:06 schreef rooie3 het volgende:
En maar klagen dat ze weinig slaap krijgen.
ik zou het ook doen hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze hebben alleen vandaag om lekker lang uit te slapen, morgen krijgen ze visite. 'k Geef ze groot gelijk
Volgens mij om 14.00 uur.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:09 schreef Lobasca het volgende:
JJ komt vandaag toch?
Typisch Youpquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:10 schreef FdW het volgende:
Waarschuwingen van Youp bestemd voor Natasja. Leest en huivert...![]()
http://weblogs.nrc.nl/weblog/youp/
Ik dacht om 16.00 uur, dat stond iig gisteren bij Villa Vandaag....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij om 14.00 uur.
wat heb je weer een beeldschone creatie aan.
Disana heeft mij een ponnetje voor de grote dag aangemeten. Mary Borsato eat your heart out.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij om 14.00 uur.
wat heb je weer een beeldschone creatie aan.
Fries is niet eigendom van Ellen, itt Bolle.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:18 schreef Ecila111 het volgende:
Schade aan Fries is toch ernstig, 'k hoor 2 hechtingen gebarsten en hoelang is 't al geleden dat het is geschied? HAAL DAT PAARD DAAR WEG TUT! Je weet toch dat het aandacht tekort krijgt maar nee weer raadt ze aan Fries meer te kammen en wat al niet meer.
itt Bolle? Wat is dat , wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:19 schreef FdW het volgende:
[..]
Fries is niet eigendom van Ellen, itt Bolle.
Dat blogje was al briljant, maar ik denk dat ze deze ook nog even moet lezen:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:10 schreef FdW het volgende:
Waarschuwingen van Youp aan het adres van Natasja. Leest en huivert...![]()
http://weblogs.nrc.nl/weblog/youp/
Bolle en haar veulen zijn eigendom van Ellen, Fries niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:20 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
itt Bolle? Wat is dat , wat bedoel je daarmee?
Verstandig van Ellen, gelukkig maar Fries heeft er niets aan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Bolle en haar veulen zijn eigendom van Ellen, Fries niet.
Briljantquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat blogje was al briljant, maar ik denk dat ze deze ook nog even moet lezen:
http://weblogs.nrc.nl/weblog/youp/2007/04/21/uitlachen/#more-29
In zijn optreden zou Youp zeggen:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat blogje was al briljant, maar ik denk dat ze deze ook nog even moet lezen:
http://weblogs.nrc.nl/weblog/youp/2007/04/21/uitlachen/#more-29
geheimzinnigquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:34 schreef bosb het volgende:
jj maar we mogen haar niet zien????
Laat maar, was er een van dreams of beauty die gelijk werd weggedraaid.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:34 schreef bosb het volgende:
jj maar we mogen haar niet zien????
En het rekensommetje van Huub nu maakt heb ik gisteren ook gemaakt. Wanneer Natasia na een jaar weer naar huis zou gaan, dan heeft ze 20% van Yairo's leven gemist. Da's nogal wat.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:38 schreef petraa het volgende:
Ellen wat geweest is geweest, komt nooit meer terug he. Goed gesproken Ellen![]()
beter ja .......quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:36 schreef bosb het volgende:
[..]
Laat maar, was er een van dreams of beauty die gelijk werd weggedraaid.
Op dat moment is 1 jaar 20% van Yairo's leven...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En het rekensommetje van Huub nu maakt heb ik gisteren ook gemaakt. Wanneer Natasia na een jaar weer naar huis zou gaan, dan heeft ze 20% van Yairo's leven gemist. Da's nogal wat.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:38 schreef petraa het volgende:
Ellen wat geweest is geweest, komt nooit meer terug he. Goed gesproken Ellen![]()
en dat zou zo ook maar zo kunnen zijn met natasia ...zoiets zeiden de "viswijven"zussen toch al......quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:42 schreef kybe het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje gezond verstand ,en zeker mensen met kinderen denken er toch zo over.
Er is naar mijn mening maar een gegronde reden om je kinderen achter te laten,als de moeder zelf een bedreiging voor de kinderen is.!
Precies ! En dat de zussen zeggen dat er ook mensen zijn die hun kinderen gratis weggeven. Duh, daar gaat het niet om. Je wilt ze juist zo goed mogelijk opvoeden. Niet ervan uitgaan dat het ook slechter kan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:42 schreef kybe het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje gezond verstand ,en zeker mensen met kinderen denken er toch zo over.
Er is naar mijn mening maar een gegronde reden om je kinderen achter te laten,als de moeder zelf een bedreiging voor de kinderen is.!
Daar maakte ze wel een opmerking over ja. Maar als Natasia tegen het overspannen aan zat, dan ga je toch niet de kooi inquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:44 schreef milk-shake het volgende:
[..]
en dat zou zo ook maar zo kunnen zijn met natasia ...zoiets zeiden de "viswijven"zussen toch al......![]()
Misschien was het Natasia wel allemaal teveel, ik ben daar zelfs van overtuigd, ik zelf zou het niet kunnen, maar ze heeft voor zichzelf gekozen, daar ga ik mij geen moment over opwinden , heb niet het gevoel dat die kinderen daar nu zoveel slechter van worden.maar goed ik kan dat niet bewijzen net zo goed dat andere het tegendeel kunnen bewijzen.uitgaande wat die ene zus zei die niet zo gilde, waar die kinderen nu zijn maken ze het goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:42 schreef kybe het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het beter is dat een moeder de gouden kooi ingaat dan dat ze zich met haar kinderen voor de trein gooit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:44 schreef milk-shake het volgende:
[..]
en dat zou zo ook maar zo kunnen zijn met natasia ...zoiets zeiden de "viswijven"zussen toch al......![]()
Als je zo in de war bent dan heb je dat zelf niet meer door...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Daar maakte ze wel een opmerking over ja. Maar als Natasia tegen het overspannen aan zat, dan ga je toch niet de kooi inMet alle media aandacht en het doel van het spel kun je dan wel nagaan dat je niet lekker zult gaan uitrusten.
ja dat vinden wij..................maar natasia zag de combinatie van lang vakantie, gratis je doelen bereiken en bekend worden wel zitten...................blijkbaarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Daar maakte ze wel een opmerking over ja. Maar als Natasia tegen het overspannen aan zat, dan ga je toch niet de kooi inMet alle media aandacht en het doel van het spel kun je dan wel nagaan dat je niet lekker zult gaan uitrusten.
idd ja ....dus met andere woorden........quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:46 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het beter is dat een moeder de gouden kooi ingaat dan dat ze zich met haar kinderen voor de trein gooit.
Tsja, en wat doe je als familie als je voor zo'n keuze staat?? Iemand de villa in laten gaan en zeker weten dat de kinderen bij jou veilig zijn of het maar op z'n beloop laten?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:46 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze zeiden dat het beter is dat een moeder de gouden kooi ingaat dan dat ze zich met haar kinderen voor de trein gooit.
dat vond ik een buitengewoon ongelukkig voorbeeld, maar het zegt wwel iets hè van dat ze aan zichzelf moest gaan werken.Ik ben er trouwens wel van overtuigd dat natasia van die kinderen houdt , vind dat wat dat betrefd huub vreselijk overdrijft, hij heeft als doel gesteld Natasia eruit door heletijd over haar kinderen te beginnen , onze held.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:46 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad een kennis heeft een jaar in een inrichting gezeten,overspannen enz.De vader en rest van de familie hebben de zorg voor de kinderen overgenomen.Dit gebeurde 20 jaar geleden,de kinderen nu in de twintig en zijn zelf ouders.Zij hebben nog steeds geen goede relatie met hun moeder.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon kansspelbelasting, dus dat is 29% van het geld en de waarde van de villa... gelukkig is die nogal gedevalueerd de laatste tijdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:51 schreef Dark het volgende:
Natas zegt tegen Brian dat ze hier echt niet zit voor die miljoen kwartjes, want je zit hier eigenlijk voor de belasting. Brian zit er wel voor het geld en gaat op de belastingsite kijken hoeveel belasting je van het totaalbedrag moet betalen.
Brian is blij om 1 of 2 jaar van zijn leven te geven om een miljoen te winnen en het is ook een test, een uitdaging.
Hoe laat?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:54 schreef schatje het volgende:
Het meest schokkende wat ik gisteren hoorde is dat Yairo tot heel laat buiten is.
Ze loopt waarschijnlijk nog achter en is even vergeten dat WH inmiddels een open hart operatie gehad heeftquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:52 schreef demins het volgende:
Natasia had het net weer, bedreigenderwijze, over een vriendje dat binnen zit en niet wil eten en waar de Telegraaf elke dag over schrijft....
Kon zo gauw niks vinden.
..tuurlijk houdt ze van haar kinderen ..op haar eigen manier...ik zou het weer niet zo doen...maar respecteer haar manier...behalve dat ze ze verlaat voor jaartje dgk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:51 schreef maril het volgende:
[..]
dat vond ik een buitengewoon ongelukkig voorbeeld, maar het zegt wwel iets hè van dat ze aan zichzelf moest gaan werken.Ik ben er trouwens wel van overtuigd dat natasia van die kinderen houdt , vind dat wat dat betrefd huub vreselijk overdrijft, hij heeft als doel gesteld Natasia eruit door heletijd over haar kinderen te beginnen , onze held.
Volkert van der G. is toch een tijdje in hongerstaking geweest?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:52 schreef demins het volgende:
Natasia had het net weer, bedreigenderwijze, over een vriendje dat binnen zit en niet wil eten en waar de Telegraaf elke dag over schrijft....
Kon zo gauw niks vinden.
Spelen op straat.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon zomaar?? Zonder dat er een of ander bijzonder feest is ofzo??![]()
Holleeder ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:57 schreef Meganog het volgende:
[..]
Volkert van der G. is toch een tijdje in hongerstaking geweest?
http://www.nos.nl/nosjour(...)r_hongerstaking.htmlquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:52 schreef demins het volgende:
Kon zo gauw niks vinden.
Nou is het al 10 jaar geleden dat mijn zoon 5 was maar die komt pas een paar maanden rond middernacht thuis... in t weekend, als ik weet waar hij is.quote:
Uit betrouwbare bron:quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron:
Jairootje zat om 02.00 uur afgelopen nacht nog te chillen in de plaatselijke coffeeshop..
![]()
Bolletjes te slikken voor mama morgen...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron:
Jairootje zat om 02.00 uur afgelopen nacht nog te chillen in de plaatselijke coffeeshop..
![]()
andere cultuur hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou is het al 10 jaar geleden dat mijn zoon 5 was maar die komt pas een paar maanden rond middernacht thuis... in t weekend, als ik weet waar hij is.
Gezien de reputatie van haar ex denk ik dat Natasia goed bekend is in het criminele circuit.. állemaal vriendjesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:58 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat loopt Natasia nou stoer te praten over haar criminele vriendje![]()
Heeft Brian het eigenlijk al gelezen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:02 schreef schatje het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben, Jaap heeft de oorlog verklaart aan Brian: Brain Drain.
Er is elke dag een bijzonder feest..zijn moeder is er niet..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon zomaar?? Zonder dat er een of ander bijzonder feest is ofzo??![]()
Als ik de reactie hier zo lees is het inderdaad beter dat Natas dat huis in is gegaan, zo,n verkeerde moederquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er is elke dag een bijzonder feest..zijn moeder is er niet..![]()
Je sarcasme komt niet helemaal goed over, het lijkt nu net of je het echt meent.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:06 schreef maril het volgende:
[..]
Als ik de reactie hier zo lees is het inderdaad beter dat Natas dat huis in is gegaan, zo,n verkeerde moeder![]()
Ik dacht al...het ligt aan mij....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Je sarcasme komt niet helemaal goed over, het lijkt nu net of je het echt meent.![]()
Als je de ellende die je als streamer moet doorstaan uitschakelt en puur het belang van de kinderen vooropstelt heeft maril waarschijnlijk een punt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Je sarcasme komt niet helemaal goed over, het lijkt nu net of je het echt meent.![]()
Sjongejongejonge, jij was er ook vroeg bij.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou is het al 10 jaar geleden dat mijn zoon 5 was maar die komt pas een paar maanden rond middernacht thuis... in t weekend, als ik weet waar hij is.
Het ging idd over Holleeder. Een tijd geleden had ze het toch met Huub over de Endstra-tapes, daar mocht Huub toen niks over zeggen. Ze stonden toen met zijn allen voor de deur, en per ongeluk stond het geluid op Huub en Natasja.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:52 schreef demins het volgende:
Kon zo gauw niks vinden.
Je wist dus wel dat het sarcasme was.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:08 schreef schatje het volgende:
Natasia is een goede moeder hoor, voor haar dochter is ze van plan een mobiele telefoon uit te zoeken.
quote:Complicaties op langere termijn zijn o.a.:
- nierfunctiestoornissen
- hypertensie
- hyperlipidemie - overgewicht
- diabetes mellitus
- terugkeer van de oorspronkelijke ziekte
- osteoporose
- verhoogde kans op maligniteiten (huid)
De medicijnen die tijdens- en na transplantatie gebruikt worden zijn:
- Cyclosporine ( Neoral, Sandimmuneâ ): bijwerkingen: tremoren, haargroei, tandvleeshypertrofie, hypertensie, (huid)maligniteiten
- Predison ( prednisolon ): bijwerkingen: gewichtstoename, maagirritatie, huidafwijkingen, diabetes, opzwellen, stemmingsveranderingen, hypertensie, bot-ontkalking, slechte wondgenezing, verhoogde kans op infecties
- Azathioprine ( imuran ) : bijwerkingen: misselijkheid/braken, hoofdpijn, maligniteiten, hypotensie, cholangitis, hepatitis
- Tacrolimus ( prograf ): bijwerkingen: tremoren, misselijkheid, hypertensie, hoofdpijn, diabetes, haaruitval, diarree
- Mycophenolaat ( Cellcept ): bijwerkingen: misselijkheid, hypertensie, urineweg infecties, diarree
Ik denk dat als er een risico is dat een moeder zichzelf met haar kinderen voor de trein werpt het iig beter is dat ze gescheiden worden, de vraag is alleen of Natasia hier geestelijk gezonder uitkomt dan ze uit een psychiatrisch ziekenhuis gekomen zou zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:06 schreef maril het volgende:
[..]
Als ik de reactie hier zo lees is het inderdaad beter dat Natas dat huis in is gegaan, zo,n verkeerde moeder![]()
Slijmbalquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Sjongejongejonge, jij was er ook vroeg bij.
32 met een zoon van 15![]()
Kunnen we dat erbuiten laten? Alsof elk Surinaaams kind dat doet!quote:
Voor haar nichtje, haar dochter heeft er al een gekregen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:08 schreef schatje het volgende:
Natasia is een goede moeder hoor, voor haar dochter is ze van plan een mobiele telefoon uit te zoeken.
Er werd op dat moment inderdaad gebeld.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:20 schreef Desii het volgende:
Nu zegt Huub het weer.... omdat Brian loco werd, moesten ze ermee kappen (gisteravond terror)![]()
Daar word ik zo moe van .... wie is zij om te zeggen dat 1 miljoen peanuts is.......quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
Natasia; "Een miljoen is niets! Dat heb je er zo doorheen. Ik vind het veel te weinig".
Heeft de familie nou van alles gekregen, of zijn dat fabeltjes?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:20 schreef blomst het volgende:
[..]
Voor haar nichtje, haar dochter heeft er al een gekregen.
Brian en Huub zijn nodig voor het programma. Twee rivalen die elkaar het leven zuur maken. Brian wordt beschermd met zijn para-aanvallen en Huub met zijn drankgebruik.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:20 schreef Desii het volgende:
Nu zegt Huub het weer.... omdat Brian loco werd, moesten ze ermee kappen (gisteravond terror)![]()
Ik wil er alleen maar mee aangeven dat het niet echt gezond is dat een kind van 5quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:20 schreef Day het volgende:
[..]
Kunnen we dat erbuiten laten? Alsof elk Surinaaams kind dat doet!
En Mokum, die misselijke grapjes van jou ben ik ook zat! Je hebt het over een kind, ja!!!!!!!![]()
Inderdaad, echt breed had ze het volgens mij niet voordat ze DGK in kwam.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar word ik zo moe van .... wie is zij om te zeggen dat 1 miljoen peanuts is.......![]()
En zo is het lieverd.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:20 schreef Day het volgende:
[..]
En Mokum, die misselijke grapjes van jou ben ik ook zat! Je hebt het over een kind, ja!!!!!!!![]()
En dat heeft ze ook...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:22 schreef TiNo_Flo het volgende:
Natasia; "Een miljoen is niets! Dat heb je er zo doorheen. Ik vind het veel te weinig".
Waar het geld vandaan kwam weet ik niet, maar echt armoedig had ze het ook niet. Kan me de vehalen herinneren van een paar keer per jaar naar EuroDisney.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Inderdaad, echt breed had ze het volgens mij niet voordat ze DGK in kwam.
Je bent ouder en je vind zulke grappen maken over kinderen luchtig? Sorry hoor, maar dan kun je beter je mond hoiuden Natasia, want dan ben je geen haar beter!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil er alleen maar mee aangeven dat het niet echt gezond is dat een kind van 5
nog om 24.00 uur buiten loopt. Ik heb zelf ook een zoon van 5 (!) die keurig om 08.00 uur op bed ligt.
Dat jij jammer genoeg niet tussen de regels door kan lezen is eerder jouw probleem dan de mijne.
Vertel mij dus niks over kinderen en lees het luchtig, dat doe ik namelijk ook.
Ik heb nog een vraagje Day. Heb jij het bezoek gezien, gisteravond van de zussen van Natasja? Op een gegeven moment praten ze Surinaams, en op VOL stond daar een vertaling van, maar ik weet niet of dat klopt.Hier is het filmpje.Bedankt vast.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zit hier mijns ondanks, want ik begin er schoon genoeg van te krijgen!quote:
Dus als je het niet echt breed hebt zou je niet kunnen beoordelen of een miljoen wel of niet echt veel geld is??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Inderdaad, echt breed had ze het volgens mij niet voordat ze DGK in kwam.
Ik woon op het water en hou van Varenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:29 schreef soylent het volgende:
*geeft Varen water*
Iemand op Vol kan dat, en anders moet je maar eventjes aan iemand vragen die een surinaamse site runt,quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:28 schreef Varen het volgende:
Is er een filmpje van het bezoek van de zussen en is er iemand die het Surinaamse gedeelte kan vertalen?
Jij hanteert de Surinaamse Methode?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:28 schreef Day het volgende:
[..]
Je bent ouder en je vind zulke grappen maken over kinderen luchtig? Sorry hoor, maar dan kun je beter je mond hoiuden Natasia, want dan ben je geen haar beter!
En ik zeg jou nu dat je er mee moet kappen, anders ga je je luchtige grapjes maar ergens anders maken!
Beequeen, dat doe ik later wel. Ben even weg hier, want ik ben even kotsmisselijk!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog een vraagje Day. Heb jij het bezoek gezien, gisteravond van de zussen van Natasja? Op een gegeven moment praten ze Surinaams, en op VOL stond daar een vertaling van, maar ik weet niet of dat klopt.Hier is het filmpje.Bedankt vast.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=20997&sess=664
Ga je dan maatregelen nemen??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:28 schreef Day het volgende:
[..]
Je bent ouder en je vind zulke grappen maken over kinderen luchtig? Sorry hoor, maar dan kun je beter je mond hoiuden Natasia, want dan ben je geen haar beter!
En ik zeg jou nu dat je er mee moet kappen, anders ga je je luchtige grapjes maar ergens anders maken!
Dat bedoel ik er niet mee te zeggen. Ik vind dat ze arrogant doet dat een miljoen euro peanuts is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus als je het niet echt breed hebt zou je niet kunnen beoordelen of een miljoen wel of niet echt veel geld is??
Ik was hier ook nieuwsgirig naar, ik ga kijken op VOL.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog een vraagje Day. Heb jij het bezoek gezien, gisteravond van de zussen van Natasja? Op een gegeven moment praten ze Surinaams, en op VOL stond daar een vertaling van, maar ik weet niet of dat klopt.Hier is het filmpje.Bedankt vast.
Als je kijkt hoe ze daar leven is het ook peanuts... die lifestyle kun je echt niet handhaven met een miljoen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik er niet mee te zeggen. Ik vind dat ze arrogant doet dat een miljoen euro peanuts is.
Wat een flauwekul zeg.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:21 schreef schatje het volgende:
Huub zegt net ook dat ze vannacht moesten stoppen van de Febo omdat Brian boos werd.
quote:
Geheel mee eens!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:48 schreef maril het volgende:
Ik wind mij wel op over het feit dat er in de gouden kooi een dier zit/staat, daar kan ik mij over opwinden en zeker nadat hij in het spel werd betrokken en gewond raakte.kijk dat beest wordt met een riem de kooi ingeholpen die kan niets beslissen over zichzelf.
Ik denk dat Brian geweldadig kan worden en dat is wel gevaarlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat een flauwekul zeg.
twee zussen van natasia op huub afsturen is leuk.
de broer van brian die huub bedreigt is ook leuk.
Maar kom niet aan Brian.![]()
Jah idem.quote:
Ja, het slaat nergens op. Als Eric iemand aanrandt wordt er ook niet ingegrepen. Of een Jaap die Amanda aan het begluren is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat een flauwekul zeg.
twee zussen van natasia op huub afsturen is leuk.
de broer van brian die huub bedreigt is ook leuk.
Maar kom niet aan Brian.![]()
Dat ligt er maar helemaal aan hoe je het besteed. Je kan het ook gaan investeren en meer geld genereren. Als je het alleen maar gaat uitgeven zal dat inderdaad niet gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je kijkt hoe ze daar leven is het ook peanuts... die lifestyle kun je echt niet handhaven met een miljoen.
Een relatie die louter en alleen op lust is gebaseerd duurt nooit lang.quote:
Dus een volgende poging zullen ze nu wel laten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, het slaat nergens op. Als Eric iemand aanrandt wordt er ook niet ingegrepen. Of een Jaap die Amanda aan het begluren is.
Ze zitten daar al wel 8 maanden in die luxe hè... dure jurken, kappers, auto's die je al niet meer kunt kopen als je een deel van je miljoen aan een beetje leuke 2 onder 1 kapwoning hebt uitgegeven, personeel enz. enz. enz. vanuit dat oogpunt gezien is het gewoon niet gek veel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:39 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat ligt er maar helemaal aan hoe je het besteed. Je kan het ook gaan investeren en meer geld genereren. Als je het alleen maar gaat uitgeven zal dat inderdaad niet gaan.
Ik woon op het landquote:
Die heb ik ook!! Maar dan heel groot, tot het plafonquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:43 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik woon op het land
en houd van mijn Vingerplant
[afbeelding]
Koop er dan eens een sierpotje voor!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:43 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik woon op het land
[afbeelding]
Ik ben dan wel niet zo stralend als Kleinzusje, maar zal je ook even toejuichen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:28 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zit hier mijns ondanks, want ik begin er schoon genoeg van te krijgen!![]()
Die criminele Surinaamse bendeleiders van gisteravond hebben mijn emmer bijna doen overlopen. Als er niet gauw een paar doden vallen kijk ik niet meer, hoor!
Gelukkig heb ik mijn lichtpuntje nog!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik de beroerdste niet en zwaai vrolijk terug!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben dan wel niet zo stralend als Kleinzusje, maar zal je ook even toejuichen.![]()
![]()
![]()
U bent te goed voor me.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:47 schreef demins het volgende:
[..]
Ben ik de beroerdste niet en zwaai vrolijk terug!![]()
![]()
![]()
Ah! Prachtig, Kanjer!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:43 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik woon op het land
[afbeelding]
Ik zat het nét te denken, maar ze lokken me uit, meneer!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:53 schreef Gert het volgende:
Mensen, bedankt voor de inspanningen maar er bestaat al een keihard leuter-topic: [SC # 75] 2 Truth or not 2 Dare
Doe je de dames in de SC nu niet te kort, dear Gert?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:53 schreef Gert het volgende:
Mensen, bedankt voor de inspanningen maar er bestaat al een keiharde leuter-topic: [SC # 75] 2 Truth or not 2 Dare
Dat is waar, maar Natasia en haar zussen hebben het zelf de hele tijd over 'jullie' als ze alle blanken bedoelen. Zelf zijn ze de meesters van het polariseren, is niet erg maar ga dan ook niet ineens zeuren als het andersom gebeurt. Wat hun allemaal uitkramen over de 'witten' lusten de honden ook geen brood van.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:20 schreef Day het volgende:
[..]
In the blind lullige dingen over jonge kinderen insinueren kan nooit!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:03 schreef product het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Natasia en haar zussen hebben het zelf de hele tijd over 'jullie' als ze alle blanken bedoelen. Zelf zijn ze de meesters van het polariseren, is niet erg maar ga dan ook niet ineens zeuren als het andersom gebeurt. Wat hun allemaal uitkramen over de 'witten' lusten de honden ook geen brood van.
Tot 05.00 uur was duidelijk een grapje! Een onschuldig grapje...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:08 schreef FdW het volgende:
[..]
In the blind lullige dingen over jonge kinderen insinueren kan nooit!
Individuen representeren niet een land of een bevolkingsgroep.
Ach, je bent nog jongquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:14 schreef demins het volgende:
[..]
Tot 05.00 uur was duidelijk een grapje! Een onschuldig grapje...
'Tot middernacht' komt van één van die criminele Surinaamse bendeleiders herself!
Hoeveel van die duizenden bezoekers op kingjaap.nl zijn de miljonairs zelfquote:
Maisei geel ( BSOL geel ) zou toch beter staan op die trapzijde.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de liefhebbers, in het kijkcijfer-topic staan de nieuwe grafieken.
Zie Kijkcijfers, Deel 5
Snap jij je eigen emoticons niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Ach, je bent nog jong![]()
N.B. Hopelijk snapt Ruudpuntenel mijn emoticon.![]()
En daar doen ze dan nog lacherig over ook! En Natasia die vraagt er ook niet eens over door. Het is toch in triest dat dat gebeurd. Vervolgens hebben de dames zelf steeds als argument op lastige vragen :'Jullie snappen het niet dus jullie mogen er niets over zeggen, dat is onze cultuur'quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:14 schreef demins het volgende:
[..]
Tot 05.00 uur was duidelijk een grapje! Een onschuldig grapje...
'Tot middernacht' komt van één van die criminele Surinaamse bendeleiders herself!
Ik krijg altijd op mijn lazer van Ruud.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:23 schreef demins het volgende:
[..]
Snap jij je eigen emoticons niet?(knipoog, ik scherts)
Jij hebt een pittige gele-trappen-fetish ....... Daar kun je met redelijk resultaat aan behandeld wordenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Maisei geel zou toch beter staan op die trapzijde.
Natasia werd gewoon niet eens kwaad! Als ik een kind had van die leeftijd en de oppas liet hem tot middernacht buitenlopen....... ontslag per direct!!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:24 schreef product het volgende:
[..]
En daar doen ze dan nog lacherig over ook! En Natasia die vraagt er ook niet eens over door. Het is toch in triest dat dat gebeurd. Vervolgens hebben de dames zelf steeds als argument op lastige vragen :'Jullie snappen het niet dus jullie mogen er niets over zeggen, dat is onze cultuur'
Sorry hoor, maar dat weekhartige als er dan eens iets terug wordt gezegd....Voor je het weet ben je weer een racist en moet je zowat je excuse aanbieden voor wat je voorvaderen eeuwen geleden hebben gedaan met slaven....
En dan zou de oppas nog blij mogen zijn als hij/zij heelhuids buiten zou komen....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasia werd gewoon niet eens kwaad! Als ik een kind had van die leeftijd en de oppas liet hem tot middernacht buitenlopen....... ontslag per direct!!!!
Beseft hij wel welke status jij mogelijk hebt! De kwajongen!!!quote:
Schijt aan status; het onrecht!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:28 schreef demins het volgende:
[..]
Beseft hij wel welke status jij mogelijk hebt! De kwajongen!!!![]()
Ik zal het er maar mee eens zijn vind je niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasia werd gewoon niet eens kwaad! Als ik een kind had van die leeftijd en de oppas liet hem tot middernacht buitenlopen....... ontslag per direct!!!!
In de perceptie van Natasja is een moeder iemand die je toevallig eens in de paar jaar ziet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:36 schreef product het volgende:
Die vader had ook niet gezegd dat ze een hoer was, hij zei dat ie har een bitch vond. Vind ik toch waat anders.
Natasia herrinerd zich ineens dat ze ook nog een moeder heeft......
Fries heeft een geblesseerde knie en moet rust houden. Nu staat het arme dier zich stierlijk te vervelen in zijn uppiequote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:37 schreef soylent het volgende:
[..]
Jah idem.
Uberhaupt wordt dat paard ook helemaal niet meer gebruikt toch?
Valt me nu pas op! Gerard Reve...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:36 schreef product het volgende:
Die vader had ook niet gezegd dat ze een hoer was, hij zei dat ie har een bitch vond. Vind ik toch waat anders.
Natasia herrinerd zich ineens dat ze ook nog een moeder heeft......
Zou het kunnen zijn dat mevrouw Blank nu al impliciet solliciteert naar de functie van huishoudster bij het echtpaar van Ballegooy?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
En voor de zoveelste keer moeten we horen dat Amanda keukendienst heeft, maar die is druk in de kapsalon, daarom doet ze het zelf maar.
En laat haar strijdliederen schallen!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef blomst het volgende:
Laat Judith maar komen.
Een tijdje geleden liet Huub wat doorschemeren. De hele maatregel heeft vooral te maken met de reguliere uitzending om half acht. Die heeft het karakter van 'alle leeftijden'. (verplicht op dat tijdstip). Daarom is de maatregel ingevoerd, Tien voldoet daardoor aan regels. Maar in die TV-regels staat niet dat ze geen telfoutje mogen maken .......quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:51 schreef Clank het volgende:
Eric zegt dat hij een kater heeft. Natasia 'Hoe kan dat toch van 3 glazen alcohol'
Eric: Ja ik snap het ook niet, kan ws gewoon niet zoveel meer hebben.
Natasia: En je raakt de tel wel eens kwijt.
Eric lacht wat.
'k Heb ook het idee dat die drie glazen heel ruim worden genomen. Zodra ze tever gaan kunnen ze worden teruggefloten.
Daar zijn mijn "luchtige" opmerkingen nog heilig bij! WTF je daar leest...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef Kaleddis het volgende:
Nog een interessant gesprekje tussen Natasia en Brian vanmorgen over Natasia's criminele vriendjes.
http://www.youtube.com/watch?v=hvN4vPL2ffc
Linkje vond ik overigens op mamjo, waar ze een "gezellige" discussie hebben over het bezoek van de 2 zussen gisteren in de kooilink
Gezellige site wel, Mamjo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef Kaleddis het volgende:
Nog een interessant gesprekje tussen Natasia en Brian vanmorgen over Natasia's criminele vriendjes.
Linkje vond ik overigens op mamjo, waar ze een "gezellige" discussie hebben over het bezoek van de 2 zussen gisteren in de kooilink
Dat klinkt mij als muziek in de oren.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat mevrouw Blank nu al impliciet solliciteert naar de functie van huishoudster bij het echtpaar van Ballegooy?
Is best gezond als het 's middags een dutje doet. Waar ik woon, spelen heel veel kinderen van die leeftijd nog buiten om die tijd. Ze gaan ook leuk met de ouders mee uit eten vanaf 10.00.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil er alleen maar mee aangeven dat het niet echt gezond is dat een kind van 5
nog om 24.00 uur buiten loopt. Ik heb zelf ook een zoon van 5 (!) die keurig om 08.00 uur op bed ligt.
Dat jij jammer genoeg niet tussen de regels door kan lezen is eerder jouw probleem dan de mijne.
Vertel mij dus niks over kinderen en lees het luchtig, dat doe ik namelijk ook.
Of Dreams is al teveel in beeld geweestquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me af waarom wij niks zien van het haar van Amanda. Volgens mij krijgt ze nieuwe extentions. Wrs ziet het er niet uit als doe oude eruitgaan. Zomaar een gokje.![]()
Wat ben je toch een vals kreng!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me af waarom wij niks zien van het haar van Amanda. Volgens mij krijgt ze nieuwe extentions. Wrs ziet het er niet uit als doe oude eruitgaan. Zomaar een gokje.![]()
Daar heb je wel een punt idd, maar het blijft een sponsor, dus op zijn minst een paar keer in beeld, zou ik zo denken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:07 schreef blomst het volgende:
[..]
Of Dreams is al teveel in beeld geweest
Dank je voor het complimentquote:
En in Vietnam lopen de meeste kinderen op blote voeten!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:03 schreef voyeur het volgende:
[..]
Is best gezond als het 's middags een dutje doet. Waar ik woon, spelen heel veel kinderen van die leeftijd nog buiten om die tijd. Ze gaan ook leuk met de ouders mee uit eten vanaf 10.00.
Deze is ook wel lachen triest, als reactie op de cap van Beequeen van Ton en Natasia:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Daar zijn mijn "luchtige" opmerkingen nog heilig bij! WTF je daar leest...
![]()
Quote:
En ook die aso zussen van haar, maar praten over jairo die een stijve had en dat z'n billen wit zijn. Lekker belangrijk. Voor zover heeft ze nog niets gedaan dat in het belang van de kiddies is.
Huh, wat is dat?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
Natasja, kom je even kijken?
[afbeelding]
Natasja heeft de keuken schoongemaakt, en Japio heeft wat sinaasappeltjes geperst.quote:
What's new? Moodswings as usual.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
Ligt het aan mij, of is Natasia zelfverzekerder (lees: brutaler en sterker) geworden na het bezoek aan haar zussen.
Japio heeft even een paar sinasappels geperst en de rotzooi achtergelaten. Natasia heeft alles inmiddels opgeruimd.quote:
Ik schrik me rotquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gewoon gestoord ?
[afbeelding]
Ja, maar... ik weet niet, ik vind haar een beetje dreigend overkomen. Natuurlijk heb ik ook het filmpje dat Kaleddis gepost had bekeken... ook eng.quote:
Rustig maar, ik bescherm alle fokvrouwen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar... ik weet niet, ik vind haar een beetje dreigend overkomen. Natuurlijk heb ik ook het filmpje dat Kaleddis gepost had bekeken... ook eng.
Smoesjes zeg, dat weet je toch als je een afspraak maakt, of is ze zo hot dat ze per dag kan worden uitgenodigd?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
Judith komt niet omdat ze op een festival moet optreden. En volgende week heeft ze waarschijnlijk ook geen tijd.
pfff... das een opluchtingquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Rustig maar, ik bescherm alle fokvrouwen.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Rustig maar, ik bescherm alle fokvrouwen.![]()
Ze moest invallen in Antwerpen. Ik neem aan dat daar wel afspraken over zijn met Tien.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:27 schreef maril het volgende:
[..]
Smoesjes zeg, dat weet je toch als je een afspraak maakt, of is ze zo hot dat ze per dag kan worden uitgenodigd?
Ze is gewoon bang voor Jaap. That's all.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:27 schreef maril het volgende:
[..]
Smoesjes zeg, dat weet je toch als je een afspraak maakt, of is ze zo hot dat ze per dag kan worden uitgenodigd?
Wat een fijn volk is dat toch, die kennissenkring van Natasia. Je zou ze allemaal... ehhh.. in een doosje willen doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef Kaleddis het volgende:
Als ik Tien was, zou ik Natasia wel willen lozen. Het feit dat Huub er niet eens over mag praten omdat hij anders wordt getoneelhaakt alleen al...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat een fijn volk is dat toch, die kennissenkring van Natasia. Je zou ze allemaal... ehhh.. in een doosje willen doen.
Dat zijn toch lik koekjes?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gewoon gestoord ?
[afbeelding]
En dan Bewaren? heel lang bewaren? en verzekeren voor een miljoen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat een fijn volk is dat toch, die kennissenkring van Natasia. Je zou ze allemaal... ehhh.. in een doosje willen doen.
Heb je je Parra-brodda T-shirt al verkocht via Marktplaats?quote:
Zoiets zou Prospera nooit schrijven...quote:
Nee, die zeek alleen over mijn OP's.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Zoiets zou Prospera nou niet schrijven...![]()
![]()
Ik heb de mijne net binnenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je je Parra-brodda T-shirt al verkocht via Marktplaats?![]()
Dat zit je nogsteeds hoog hè ?quote:
Bij de buren (VOL) heeft een mail gestaan van de vliegschool. Maar het had een hoge fake-waarschijnlijkheid.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:31 schreef Varen het volgende:
Ik zit te denken. er was toch iets met die vlieglessen. Er had iemend een mail geschreven of zo?
Ik zat eigenlijk meer in de richting van "In de Noordzee dumpen" te denken...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:30 schreef maril het volgende:
[..]
En dan Bewaren? heel lang bewaren? en verzekeren voor een miljoen?![]()
Nog zo'n bofkont.quote:
Wel als je achter de schermen van een mod meer dan de helft van de schuld in de schoenen geschoven krijgt, ja.quote:
Open straks gewoon een nieuwe COS à la Disana, mij zal je niet horen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel als je achter de schermen van een mod meer dan de helft van de schuld in de schoenen geschoven krijgt, ja.
nee hahah ik liet hem zien aan me zoontje van 9 en die vond hem prachtig ...alleen de naam brain, gaan we eraf krabben met een mesje of strijkbout...moet ff zien of het gaat..en als het mislukt ....niks aan t handje , toch!!!! tja .......kinderenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je je Parra-brodda T-shirt al verkocht via Marktplaats?![]()
Moonvis steunt mods; moeilijk tegen te vechtenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel als je achter de schermen van een mod meer dan de helft van de schuld in de schoenen geschoven krijgt, ja.
Ken je dat liedje niet? ik moest daar aan denken , de vraagtekens wegdoenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk meer in de richting van "In de Noordzee dumpen" te denken...
Natuurlijk ken ik dat liedjequote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:36 schreef maril het volgende:
[..]
Ken je dat liedje niet? ik moest daar aan denken , de vraagtekens wegdoen![]()
Moonvis? Ach, in de COS is het normaal en gezellig, dat is wat telt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Moonvis steunt mods; moeilijk tegen te vechten![]()
Heb je dat stukje al gelezen over de ontsnapte gorilla in Blijdorp? Echt hilarisch.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:39 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp dat Jaap nieuwtjes van buiten in zijn blog wil invoeren. Lijkt me geen goed plan als hij zijn lezersaantal hoog wil houden.
Ja, maar niet op Jaaps blog, daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je dat stukje al gelezen over de ontsnapte gorilla in Blijdorp? Echt hilarisch.
Dank je wel Blomst, prachtig.quote:
Ik kijk 1 keer per dag, in de ochtend. Dan ben ik weer helemaal bij.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar niet op Jaaps blog, daar kom ik nooit![]()
Geen idee wat voor vertaling er op VOL stond...ik heb het niet kunnen vinden maar een ding is zeker...de toon ; toonzetting en zelfs het gespreksonderwerp zijn exact hetzelfde als daar waar ze in het nederlands spraken. Gewoon de normale gesprekken en informatie over het thuisfront welke je kunt en mag verwachten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
waar zijn je principes gebleven?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk 1 keer per dag, in de ochtend. Dan ben ik weer helemaal bij.
Lees mijn post van 16.05 uur.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef blomst het volgende:
Zit Eric ook in de kapsalon, en waarom mogen we daar niet kijken, krijgt Amanda een metamorfose?
Mzz?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:37 schreef milk-shake het volgende:
[..]
staat er bij jou op dan...had jij mzz?
Dat heb ik inmiddels van Day begrepen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee wat voor vertaling er op VOL stond...ik heb het niet kunnen vinden maar een ding is zeker...de toon ; toonzetting en zelfs het gespreksonderwerp zijn exact hetzelfde als daar waar ze in het nederlands spraken. Gewoon de normale gesprekken en informatie over het thuisfront welke je kunt en mag verwachten.
http://www.mamjo.com/index.php?option=com_smf&Itemid=26&topic=94191.msg1451510#newquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee wat voor vertaling er op VOL stond...ik heb het niet kunnen vinden maar een ding is zeker...de toon ; toonzetting en zelfs het gespreksonderwerp zijn exact hetzelfde als daar waar ze in het nederlands spraken. Gewoon de normale gesprekken en informatie over het thuisfront welke je kunt en mag verwachten.
Wat ik wel op VOL kon lezen in het SV topic van dat moment was dat men vond dat de zussen zo'n negatieve uitstraling hadden. Ik heb het er niet in kunnen ontdekken...tis waarschijnlijk maar net wat je aan vooroordelen in huis hebt.
doe is lief ja.................. nou hetzelfde shirt dus....die koopt niemand dus hadden ze daar nog veel van ...joepiequote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:46 schreef soylent het volgende:
[..]
Mzz?![]()
Toen ik 8 was had ik de mzzls![]()
"Para Brotha" staat erop, achterkant "De Gouden Kooi"
Weet ik wel, maar om wat hij schrijft moet echt lachen, en wat is nou 1 keer per dag?quote:
Scherp Donnyquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:47 schreef FdW het volgende:
Jappie - zaterdag 19 mei 2007 @ 16:44
Wat ik wel op VOL kon lezen in het SV topic van dat moment was dat men vond dat de zussen zo'n negatieve uitstraling hadden. Ik heb het er niet in kunnen ontdekken...tis waarschijnlijk maar net wat je aan vooroordelen in huis hebt.
SIG: "Ik mis bepaalde emotionele signalen"
Doel je nu op dat schrijfsel van Molly ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
http://www.mamjo.com/index.php?option=com_smf&Itemid=26&topic=94191.msg1451510#new
Ja ja. Zo begint het altijd: Eén sigaretje, één glaasje... Voor je het weet loop je zelf je huis met pindakaas in te smeren.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar om wat hij schrijft moet echt lachen, en wat is nou 1 keer per dag?
Onbepaalde signalen mis ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:47 schreef FdW het volgende:
Jappie - zaterdag 19 mei 2007 @ 16:44
SIG: "Ik mis bepaalde emotionele signalen"
Ja, die bedoel ik. En omdat zij 'claimt' surinaamse te zijn neem ik aan dat ze er meer van verstaat dan ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doel je nu op dat schrijfsel van Molly ?
If so......de dame in kwestie heeft er bar weinig van begrepen...ondanks dat ze claimed dat het een surinaamse is.
en wij zijn "witte pieren"volgens onze donkere zustersquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doel je nu op dat schrijfsel van Molly ?
If so......de dame in kwestie heeft er bar weinig van begrepen...ondanks dat ze claimed dat ze surinaamse is.
Tis ook na 16.00 uur Klaas.quote:
De pindakaas gaat idd hard de laatste dagen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja. Zo begint het altijd: Eén sigaretje, één glaasje... Voor je het weet loop je zelf je huis met pindakaas in te smeren.
Heer Jappie!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lieve Blomst, hoe oud ben je, en wat is je sterrebeeld?quote:
Op Mamjo beweert iemand die beweert een Surinaamse te zijn, dat de zussen in het Surinaams zouden hebben gezegd dat het helemaal niet goed gaat met het zoontje van Natasia.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieve Blomst, hoe oud ben je, en wat is je sterrebeeld?![]()
![]()
Wanneer je de boel letterlijk zou vertalen komt er ik meen 2 keer naar voren dat je kunt merken dat Jairo zijn moeder mist....Molly geeft daar een negatieve uitleg aan....ik claim dat het gezegd werd op een manier om Nataasia een steuntje in der rug te geven.......namelijk: "maak je geen zorgen...je kinderen houden nog net zo veel van je als voor je erin ging...ze missen je echt wel."quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. En omdat zij 'claimt' surinaamse te zijn neem ik aan dat ze er meer van verstaat dan ik.
Met die aanname kan ik er helemaal langs zitten, dat begrijp ik ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |