Wel als je achter de schermen van een mod meer dan de helft van de schuld in de schoenen geschoven krijgt, ja.quote:
Open straks gewoon een nieuwe COS à la Disana, mij zal je niet horen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel als je achter de schermen van een mod meer dan de helft van de schuld in de schoenen geschoven krijgt, ja.
nee hahah ik liet hem zien aan me zoontje van 9 en die vond hem prachtig ...alleen de naam brain, gaan we eraf krabben met een mesje of strijkbout...moet ff zien of het gaat..en als het mislukt ....niks aan t handje , toch!!!! tja .......kinderenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je je Parra-brodda T-shirt al verkocht via Marktplaats?![]()
Moonvis steunt mods; moeilijk tegen te vechtenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel als je achter de schermen van een mod meer dan de helft van de schuld in de schoenen geschoven krijgt, ja.
Ken je dat liedje niet? ik moest daar aan denken , de vraagtekens wegdoenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk meer in de richting van "In de Noordzee dumpen" te denken...
Natuurlijk ken ik dat liedjequote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:36 schreef maril het volgende:
[..]
Ken je dat liedje niet? ik moest daar aan denken , de vraagtekens wegdoen![]()
Moonvis? Ach, in de COS is het normaal en gezellig, dat is wat telt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Moonvis steunt mods; moeilijk tegen te vechten![]()
Heb je dat stukje al gelezen over de ontsnapte gorilla in Blijdorp? Echt hilarisch.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:39 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp dat Jaap nieuwtjes van buiten in zijn blog wil invoeren. Lijkt me geen goed plan als hij zijn lezersaantal hoog wil houden.
Ja, maar niet op Jaaps blog, daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je dat stukje al gelezen over de ontsnapte gorilla in Blijdorp? Echt hilarisch.
Dank je wel Blomst, prachtig.quote:
Ik kijk 1 keer per dag, in de ochtend. Dan ben ik weer helemaal bij.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar niet op Jaaps blog, daar kom ik nooit![]()
Geen idee wat voor vertaling er op VOL stond...ik heb het niet kunnen vinden maar een ding is zeker...de toon ; toonzetting en zelfs het gespreksonderwerp zijn exact hetzelfde als daar waar ze in het nederlands spraken. Gewoon de normale gesprekken en informatie over het thuisfront welke je kunt en mag verwachten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog een vraagje Day. Heb jij het bezoek gezien, gisteravond van de zussen van Natasja? Op een gegeven moment praten ze Surinaams, en op VOL stond daar een vertaling van, maar ik weet niet of dat klopt.Hier is het filmpje.Bedankt vast.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=20997&sess=664
waar zijn je principes gebleven?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk 1 keer per dag, in de ochtend. Dan ben ik weer helemaal bij.
Lees mijn post van 16.05 uur.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef blomst het volgende:
Zit Eric ook in de kapsalon, en waarom mogen we daar niet kijken, krijgt Amanda een metamorfose?
Mzz?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:37 schreef milk-shake het volgende:
[..]
staat er bij jou op dan...had jij mzz?
Dat heb ik inmiddels van Day begrepen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee wat voor vertaling er op VOL stond...ik heb het niet kunnen vinden maar een ding is zeker...de toon ; toonzetting en zelfs het gespreksonderwerp zijn exact hetzelfde als daar waar ze in het nederlands spraken. Gewoon de normale gesprekken en informatie over het thuisfront welke je kunt en mag verwachten.
http://www.mamjo.com/index.php?option=com_smf&Itemid=26&topic=94191.msg1451510#newquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee wat voor vertaling er op VOL stond...ik heb het niet kunnen vinden maar een ding is zeker...de toon ; toonzetting en zelfs het gespreksonderwerp zijn exact hetzelfde als daar waar ze in het nederlands spraken. Gewoon de normale gesprekken en informatie over het thuisfront welke je kunt en mag verwachten.
Wat ik wel op VOL kon lezen in het SV topic van dat moment was dat men vond dat de zussen zo'n negatieve uitstraling hadden. Ik heb het er niet in kunnen ontdekken...tis waarschijnlijk maar net wat je aan vooroordelen in huis hebt.
doe is lief ja.................. nou hetzelfde shirt dus....die koopt niemand dus hadden ze daar nog veel van ...joepiequote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:46 schreef soylent het volgende:
[..]
Mzz?![]()
Toen ik 8 was had ik de mzzls![]()
"Para Brotha" staat erop, achterkant "De Gouden Kooi"
Weet ik wel, maar om wat hij schrijft moet echt lachen, en wat is nou 1 keer per dag?quote:
Scherp Donnyquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:47 schreef FdW het volgende:
Jappie - zaterdag 19 mei 2007 @ 16:44
Wat ik wel op VOL kon lezen in het SV topic van dat moment was dat men vond dat de zussen zo'n negatieve uitstraling hadden. Ik heb het er niet in kunnen ontdekken...tis waarschijnlijk maar net wat je aan vooroordelen in huis hebt.
SIG: "Ik mis bepaalde emotionele signalen"
Doel je nu op dat schrijfsel van Molly ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
http://www.mamjo.com/index.php?option=com_smf&Itemid=26&topic=94191.msg1451510#new
Ja ja. Zo begint het altijd: Eén sigaretje, één glaasje... Voor je het weet loop je zelf je huis met pindakaas in te smeren.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar om wat hij schrijft moet echt lachen, en wat is nou 1 keer per dag?
Onbepaalde signalen mis ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:47 schreef FdW het volgende:
Jappie - zaterdag 19 mei 2007 @ 16:44
SIG: "Ik mis bepaalde emotionele signalen"
Ja, die bedoel ik. En omdat zij 'claimt' surinaamse te zijn neem ik aan dat ze er meer van verstaat dan ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doel je nu op dat schrijfsel van Molly ?
If so......de dame in kwestie heeft er bar weinig van begrepen...ondanks dat ze claimed dat het een surinaamse is.
en wij zijn "witte pieren"volgens onze donkere zustersquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doel je nu op dat schrijfsel van Molly ?
If so......de dame in kwestie heeft er bar weinig van begrepen...ondanks dat ze claimed dat ze surinaamse is.
Tis ook na 16.00 uur Klaas.quote:
De pindakaas gaat idd hard de laatste dagen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja. Zo begint het altijd: Eén sigaretje, één glaasje... Voor je het weet loop je zelf je huis met pindakaas in te smeren.
Heer Jappie!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lieve Blomst, hoe oud ben je, en wat is je sterrebeeld?quote:
Op Mamjo beweert iemand die beweert een Surinaamse te zijn, dat de zussen in het Surinaams zouden hebben gezegd dat het helemaal niet goed gaat met het zoontje van Natasia.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieve Blomst, hoe oud ben je, en wat is je sterrebeeld?![]()
![]()
Wanneer je de boel letterlijk zou vertalen komt er ik meen 2 keer naar voren dat je kunt merken dat Jairo zijn moeder mist....Molly geeft daar een negatieve uitleg aan....ik claim dat het gezegd werd op een manier om Nataasia een steuntje in der rug te geven.......namelijk: "maak je geen zorgen...je kinderen houden nog net zo veel van je als voor je erin ging...ze missen je echt wel."quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. En omdat zij 'claimt' surinaamse te zijn neem ik aan dat ze er meer van verstaat dan ik.
Met die aanname kan ik er helemaal langs zitten, dat begrijp ik ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |