Een tijdje geleden liet Huub wat doorschemeren. De hele maatregel heeft vooral te maken met de reguliere uitzending om half acht. Die heeft het karakter van 'alle leeftijden'. (verplicht op dat tijdstip). Daarom is de maatregel ingevoerd, Tien voldoet daardoor aan regels. Maar in die TV-regels staat niet dat ze geen telfoutje mogen maken .......quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:51 schreef Clank het volgende:
Eric zegt dat hij een kater heeft. Natasia 'Hoe kan dat toch van 3 glazen alcohol'
Eric: Ja ik snap het ook niet, kan ws gewoon niet zoveel meer hebben.
Natasia: En je raakt de tel wel eens kwijt.
Eric lacht wat.
'k Heb ook het idee dat die drie glazen heel ruim worden genomen. Zodra ze tever gaan kunnen ze worden teruggefloten.
Daar zijn mijn "luchtige" opmerkingen nog heilig bij! WTF je daar leest...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef Kaleddis het volgende:
Nog een interessant gesprekje tussen Natasia en Brian vanmorgen over Natasia's criminele vriendjes.
http://www.youtube.com/watch?v=hvN4vPL2ffc
Linkje vond ik overigens op mamjo, waar ze een "gezellige" discussie hebben over het bezoek van de 2 zussen gisteren in de kooilink
Gezellige site wel, Mamjo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef Kaleddis het volgende:
Nog een interessant gesprekje tussen Natasia en Brian vanmorgen over Natasia's criminele vriendjes.
Linkje vond ik overigens op mamjo, waar ze een "gezellige" discussie hebben over het bezoek van de 2 zussen gisteren in de kooilink
Dat klinkt mij als muziek in de oren.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat mevrouw Blank nu al impliciet solliciteert naar de functie van huishoudster bij het echtpaar van Ballegooy?
Is best gezond als het 's middags een dutje doet. Waar ik woon, spelen heel veel kinderen van die leeftijd nog buiten om die tijd. Ze gaan ook leuk met de ouders mee uit eten vanaf 10.00.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil er alleen maar mee aangeven dat het niet echt gezond is dat een kind van 5
nog om 24.00 uur buiten loopt. Ik heb zelf ook een zoon van 5 (!) die keurig om 08.00 uur op bed ligt.
Dat jij jammer genoeg niet tussen de regels door kan lezen is eerder jouw probleem dan de mijne.
Vertel mij dus niks over kinderen en lees het luchtig, dat doe ik namelijk ook.
Of Dreams is al teveel in beeld geweestquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me af waarom wij niks zien van het haar van Amanda. Volgens mij krijgt ze nieuwe extentions. Wrs ziet het er niet uit als doe oude eruitgaan. Zomaar een gokje.![]()
Wat ben je toch een vals kreng!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me af waarom wij niks zien van het haar van Amanda. Volgens mij krijgt ze nieuwe extentions. Wrs ziet het er niet uit als doe oude eruitgaan. Zomaar een gokje.![]()
Daar heb je wel een punt idd, maar het blijft een sponsor, dus op zijn minst een paar keer in beeld, zou ik zo denken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:07 schreef blomst het volgende:
[..]
Of Dreams is al teveel in beeld geweest
Dank je voor het complimentquote:
En in Vietnam lopen de meeste kinderen op blote voeten!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:03 schreef voyeur het volgende:
[..]
Is best gezond als het 's middags een dutje doet. Waar ik woon, spelen heel veel kinderen van die leeftijd nog buiten om die tijd. Ze gaan ook leuk met de ouders mee uit eten vanaf 10.00.
Deze is ook wel lachen triest, als reactie op de cap van Beequeen van Ton en Natasia:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Daar zijn mijn "luchtige" opmerkingen nog heilig bij! WTF je daar leest...
![]()
Quote:
En ook die aso zussen van haar, maar praten over jairo die een stijve had en dat z'n billen wit zijn. Lekker belangrijk. Voor zover heeft ze nog niets gedaan dat in het belang van de kiddies is.
Huh, wat is dat?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
Natasja, kom je even kijken?
[afbeelding]
Natasja heeft de keuken schoongemaakt, en Japio heeft wat sinaasappeltjes geperst.quote:
What's new? Moodswings as usual.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
Ligt het aan mij, of is Natasia zelfverzekerder (lees: brutaler en sterker) geworden na het bezoek aan haar zussen.
Japio heeft even een paar sinasappels geperst en de rotzooi achtergelaten. Natasia heeft alles inmiddels opgeruimd.quote:
Ik schrik me rotquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gewoon gestoord ?
[afbeelding]
Ja, maar... ik weet niet, ik vind haar een beetje dreigend overkomen. Natuurlijk heb ik ook het filmpje dat Kaleddis gepost had bekeken... ook eng.quote:
Rustig maar, ik bescherm alle fokvrouwen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar... ik weet niet, ik vind haar een beetje dreigend overkomen. Natuurlijk heb ik ook het filmpje dat Kaleddis gepost had bekeken... ook eng.
Smoesjes zeg, dat weet je toch als je een afspraak maakt, of is ze zo hot dat ze per dag kan worden uitgenodigd?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:19 schreef Disana het volgende:
Judith komt niet omdat ze op een festival moet optreden. En volgende week heeft ze waarschijnlijk ook geen tijd.
pfff... das een opluchtingquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Rustig maar, ik bescherm alle fokvrouwen.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Rustig maar, ik bescherm alle fokvrouwen.![]()
Ze moest invallen in Antwerpen. Ik neem aan dat daar wel afspraken over zijn met Tien.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:27 schreef maril het volgende:
[..]
Smoesjes zeg, dat weet je toch als je een afspraak maakt, of is ze zo hot dat ze per dag kan worden uitgenodigd?
Ze is gewoon bang voor Jaap. That's all.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:27 schreef maril het volgende:
[..]
Smoesjes zeg, dat weet je toch als je een afspraak maakt, of is ze zo hot dat ze per dag kan worden uitgenodigd?
Wat een fijn volk is dat toch, die kennissenkring van Natasia. Je zou ze allemaal... ehhh.. in een doosje willen doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef Kaleddis het volgende:
Als ik Tien was, zou ik Natasia wel willen lozen. Het feit dat Huub er niet eens over mag praten omdat hij anders wordt getoneelhaakt alleen al...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat een fijn volk is dat toch, die kennissenkring van Natasia. Je zou ze allemaal... ehhh.. in een doosje willen doen.
Dat zijn toch lik koekjes?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gewoon gestoord ?
[afbeelding]
En dan Bewaren? heel lang bewaren? en verzekeren voor een miljoen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat een fijn volk is dat toch, die kennissenkring van Natasia. Je zou ze allemaal... ehhh.. in een doosje willen doen.
Heb je je Parra-brodda T-shirt al verkocht via Marktplaats?quote:
Zoiets zou Prospera nooit schrijven...quote:
Nee, die zeek alleen over mijn OP's.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Zoiets zou Prospera nou niet schrijven...![]()
![]()
Ik heb de mijne net binnenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je je Parra-brodda T-shirt al verkocht via Marktplaats?![]()
Dat zit je nogsteeds hoog hè ?quote:
Bij de buren (VOL) heeft een mail gestaan van de vliegschool. Maar het had een hoge fake-waarschijnlijkheid.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:31 schreef Varen het volgende:
Ik zit te denken. er was toch iets met die vlieglessen. Er had iemend een mail geschreven of zo?
Ik zat eigenlijk meer in de richting van "In de Noordzee dumpen" te denken...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:30 schreef maril het volgende:
[..]
En dan Bewaren? heel lang bewaren? en verzekeren voor een miljoen?![]()
Nog zo'n bofkont.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |