quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:48 schreef beequeen het volgende:
Mijn COS mag dus dicht.
quote:
Ze hebben alleen vandaag om lekker lang uit te slapen, morgen krijgen ze visite. 'k Geef ze groot gelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:06 schreef rooie3 het volgende:
En maar klagen dat ze weinig slaap krijgen.
ik zou het ook doen hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze hebben alleen vandaag om lekker lang uit te slapen, morgen krijgen ze visite. 'k Geef ze groot gelijk
Volgens mij om 14.00 uur.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:09 schreef Lobasca het volgende:
JJ komt vandaag toch?
Typisch Youpquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:10 schreef FdW het volgende:
Waarschuwingen van Youp bestemd voor Natasja. Leest en huivert...![]()
http://weblogs.nrc.nl/weblog/youp/
Ik dacht om 16.00 uur, dat stond iig gisteren bij Villa Vandaag....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij om 14.00 uur.
wat heb je weer een beeldschone creatie aan.
Disana heeft mij een ponnetje voor de grote dag aangemeten. Mary Borsato eat your heart out.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij om 14.00 uur.
wat heb je weer een beeldschone creatie aan.
Fries is niet eigendom van Ellen, itt Bolle.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:18 schreef Ecila111 het volgende:
Schade aan Fries is toch ernstig, 'k hoor 2 hechtingen gebarsten en hoelang is 't al geleden dat het is geschied? HAAL DAT PAARD DAAR WEG TUT! Je weet toch dat het aandacht tekort krijgt maar nee weer raadt ze aan Fries meer te kammen en wat al niet meer.
itt Bolle? Wat is dat , wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:19 schreef FdW het volgende:
[..]
Fries is niet eigendom van Ellen, itt Bolle.
Dat blogje was al briljant, maar ik denk dat ze deze ook nog even moet lezen:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:10 schreef FdW het volgende:
Waarschuwingen van Youp aan het adres van Natasja. Leest en huivert...![]()
http://weblogs.nrc.nl/weblog/youp/
Bolle en haar veulen zijn eigendom van Ellen, Fries niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:20 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
itt Bolle? Wat is dat , wat bedoel je daarmee?
Verstandig van Ellen, gelukkig maar Fries heeft er niets aan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Bolle en haar veulen zijn eigendom van Ellen, Fries niet.
Briljantquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat blogje was al briljant, maar ik denk dat ze deze ook nog even moet lezen:
http://weblogs.nrc.nl/weblog/youp/2007/04/21/uitlachen/#more-29
In zijn optreden zou Youp zeggen:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat blogje was al briljant, maar ik denk dat ze deze ook nog even moet lezen:
http://weblogs.nrc.nl/weblog/youp/2007/04/21/uitlachen/#more-29
geheimzinnigquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:34 schreef bosb het volgende:
jj maar we mogen haar niet zien????
Laat maar, was er een van dreams of beauty die gelijk werd weggedraaid.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:34 schreef bosb het volgende:
jj maar we mogen haar niet zien????
En het rekensommetje van Huub nu maakt heb ik gisteren ook gemaakt. Wanneer Natasia na een jaar weer naar huis zou gaan, dan heeft ze 20% van Yairo's leven gemist. Da's nogal wat.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:38 schreef petraa het volgende:
Ellen wat geweest is geweest, komt nooit meer terug he. Goed gesproken Ellen![]()
beter ja .......quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:36 schreef bosb het volgende:
[..]
Laat maar, was er een van dreams of beauty die gelijk werd weggedraaid.
Op dat moment is 1 jaar 20% van Yairo's leven...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En het rekensommetje van Huub nu maakt heb ik gisteren ook gemaakt. Wanneer Natasia na een jaar weer naar huis zou gaan, dan heeft ze 20% van Yairo's leven gemist. Da's nogal wat.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:38 schreef petraa het volgende:
Ellen wat geweest is geweest, komt nooit meer terug he. Goed gesproken Ellen![]()
en dat zou zo ook maar zo kunnen zijn met natasia ...zoiets zeiden de "viswijven"zussen toch al......quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:42 schreef kybe het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje gezond verstand ,en zeker mensen met kinderen denken er toch zo over.
Er is naar mijn mening maar een gegronde reden om je kinderen achter te laten,als de moeder zelf een bedreiging voor de kinderen is.!
Precies ! En dat de zussen zeggen dat er ook mensen zijn die hun kinderen gratis weggeven. Duh, daar gaat het niet om. Je wilt ze juist zo goed mogelijk opvoeden. Niet ervan uitgaan dat het ook slechter kan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:42 schreef kybe het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje gezond verstand ,en zeker mensen met kinderen denken er toch zo over.
Er is naar mijn mening maar een gegronde reden om je kinderen achter te laten,als de moeder zelf een bedreiging voor de kinderen is.!
Daar maakte ze wel een opmerking over ja. Maar als Natasia tegen het overspannen aan zat, dan ga je toch niet de kooi inquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:44 schreef milk-shake het volgende:
[..]
en dat zou zo ook maar zo kunnen zijn met natasia ...zoiets zeiden de "viswijven"zussen toch al......![]()
Misschien was het Natasia wel allemaal teveel, ik ben daar zelfs van overtuigd, ik zelf zou het niet kunnen, maar ze heeft voor zichzelf gekozen, daar ga ik mij geen moment over opwinden , heb niet het gevoel dat die kinderen daar nu zoveel slechter van worden.maar goed ik kan dat niet bewijzen net zo goed dat andere het tegendeel kunnen bewijzen.uitgaande wat die ene zus zei die niet zo gilde, waar die kinderen nu zijn maken ze het goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:42 schreef kybe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |