Dus als je het niet echt breed hebt zou je niet kunnen beoordelen of een miljoen wel of niet echt veel geld is??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Inderdaad, echt breed had ze het volgens mij niet voordat ze DGK in kwam.
Ik woon op het water en hou van Varenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:29 schreef soylent het volgende:
*geeft Varen water*
Iemand op Vol kan dat, en anders moet je maar eventjes aan iemand vragen die een surinaamse site runt,quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:28 schreef Varen het volgende:
Is er een filmpje van het bezoek van de zussen en is er iemand die het Surinaamse gedeelte kan vertalen?
Jij hanteert de Surinaamse Methode?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:28 schreef Day het volgende:
[..]
Je bent ouder en je vind zulke grappen maken over kinderen luchtig? Sorry hoor, maar dan kun je beter je mond hoiuden Natasia, want dan ben je geen haar beter!
En ik zeg jou nu dat je er mee moet kappen, anders ga je je luchtige grapjes maar ergens anders maken!
Beequeen, dat doe ik later wel. Ben even weg hier, want ik ben even kotsmisselijk!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog een vraagje Day. Heb jij het bezoek gezien, gisteravond van de zussen van Natasja? Op een gegeven moment praten ze Surinaams, en op VOL stond daar een vertaling van, maar ik weet niet of dat klopt.Hier is het filmpje.Bedankt vast.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=20997&sess=664
Ga je dan maatregelen nemen??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:28 schreef Day het volgende:
[..]
Je bent ouder en je vind zulke grappen maken over kinderen luchtig? Sorry hoor, maar dan kun je beter je mond hoiuden Natasia, want dan ben je geen haar beter!
En ik zeg jou nu dat je er mee moet kappen, anders ga je je luchtige grapjes maar ergens anders maken!
Dat bedoel ik er niet mee te zeggen. Ik vind dat ze arrogant doet dat een miljoen euro peanuts is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus als je het niet echt breed hebt zou je niet kunnen beoordelen of een miljoen wel of niet echt veel geld is??
Ik was hier ook nieuwsgirig naar, ik ga kijken op VOL.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog een vraagje Day. Heb jij het bezoek gezien, gisteravond van de zussen van Natasja? Op een gegeven moment praten ze Surinaams, en op VOL stond daar een vertaling van, maar ik weet niet of dat klopt.Hier is het filmpje.Bedankt vast.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=20997&sess=664
Als je kijkt hoe ze daar leven is het ook peanuts... die lifestyle kun je echt niet handhaven met een miljoen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik er niet mee te zeggen. Ik vind dat ze arrogant doet dat een miljoen euro peanuts is.
Wat een flauwekul zeg.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:21 schreef schatje het volgende:
Huub zegt net ook dat ze vannacht moesten stoppen van de Febo omdat Brian boos werd.
quote:
Geheel mee eens!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:48 schreef maril het volgende:
Ik wind mij wel op over het feit dat er in de gouden kooi een dier zit/staat, daar kan ik mij over opwinden en zeker nadat hij in het spel werd betrokken en gewond raakte.kijk dat beest wordt met een riem de kooi ingeholpen die kan niets beslissen over zichzelf.
Ik denk dat Brian geweldadig kan worden en dat is wel gevaarlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat een flauwekul zeg.
twee zussen van natasia op huub afsturen is leuk.
de broer van brian die huub bedreigt is ook leuk.
Maar kom niet aan Brian.![]()
Jah idem.quote:
Ja, het slaat nergens op. Als Eric iemand aanrandt wordt er ook niet ingegrepen. Of een Jaap die Amanda aan het begluren is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat een flauwekul zeg.
twee zussen van natasia op huub afsturen is leuk.
de broer van brian die huub bedreigt is ook leuk.
Maar kom niet aan Brian.![]()
Dat ligt er maar helemaal aan hoe je het besteed. Je kan het ook gaan investeren en meer geld genereren. Als je het alleen maar gaat uitgeven zal dat inderdaad niet gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je kijkt hoe ze daar leven is het ook peanuts... die lifestyle kun je echt niet handhaven met een miljoen.
Een relatie die louter en alleen op lust is gebaseerd duurt nooit lang.quote:
Dus een volgende poging zullen ze nu wel laten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, het slaat nergens op. Als Eric iemand aanrandt wordt er ook niet ingegrepen. Of een Jaap die Amanda aan het begluren is.
Ze zitten daar al wel 8 maanden in die luxe hè... dure jurken, kappers, auto's die je al niet meer kunt kopen als je een deel van je miljoen aan een beetje leuke 2 onder 1 kapwoning hebt uitgegeven, personeel enz. enz. enz. vanuit dat oogpunt gezien is het gewoon niet gek veel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:39 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat ligt er maar helemaal aan hoe je het besteed. Je kan het ook gaan investeren en meer geld genereren. Als je het alleen maar gaat uitgeven zal dat inderdaad niet gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |