En je punt, dat je met genoeg aandacht kunt bereiken wat je wil?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:30 schreef LoPrEtNi het volgende:
Nee sorry der is natuurlijk een groter doel![]()
Is ook btje overtrokken opmerking, maar was meer nodig om mijn punt duidelijk te maken (dat de natuurlijk leuk in elkaar zit, op het gebied van de verhoudingen tussen man en vrouw)![]()
Man zeker dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:18 schreef LoPrEtNi het volgende:
Toch vind ik dat deze topic titel me meer aanspreekt![]()
![]()
Jij bent wel telkens te laat hè?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:20 schreef EchnaDarr het volgende:
Hehe, vandaar ook de opmerking "te laat".
Zodra er een modje online is mat de ander dicht
Grapjas! Je kan veel beter redeneren dat vrouwen in staat zijn mannen heel lang aan het lijntje te houdenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:30 schreef LoPrEtNi het volgende:
Dat mannen van nature instaat zijn veel tijd te investeren om iets te bereiken bij een vrouw:).
Dat was ook mijn indrukquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Grapjas! Je kan veel beter redeneren dat vrouwen in staat zijn mannen heel lang aan het lijntje te houden![]()
Het feit dat dat ook echt lukt, bewijst dat mijn stelling (ook) waar is tochquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Grapjas! Je kan veel beter redeneren dat vrouwen in staat zijn mannen heel lang aan het lijntje te houden![]()
Tip voor de volgende keer: voordat je op 'invoeren' drukt, nog een keer checken of iemand je niet toch nog voor is geweestquote:
Ja meesteres.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer: voordat je op 'invoeren' drukt, nog een keer checken of iemand je niet toch nog voor is geweest
En vort, nu snel wakker worden!
Nou nee. Als nou je stelling zou zijn: 'mannen zijn clueless en denken door veel tijd te investeren iets te bereiken bij een vrouw', dan wil ik van harte met je instemmen hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:35 schreef LoPrEtNi het volgende:
[..]
Het feit dat dat ook echt lukt, bewijst dat mijn stelling (ook) waar is toch
Die gedachtegang heeft hij inmiddels al wel bewezenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:37 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou nee. Als nou je stelling zou zijn: 'mannen zijn clueless en denken door veel tijd te investeren iets te bereiken bij een vrouw', dan wil ik van harte met je instemmen hoor
Ik d8 dat meneer ook echt wat bereikt had... (tieten! yeah)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:37 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou nee. Als nou je stelling zou zijn: 'mannen zijn clueless en denken door veel tijd te investeren iets te bereiken bij een vrouw', dan wil ik van harte met je instemmen hoor
Ben je al wakker?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik heb er al een kop koffie bijgepakt.
Kijk, en daar zit je denkfout: meneer had die foto al veel eerder kunnen zien, maar mejuffrouw heeft het voor elkaar gekregen 'm een paar SC's aan het lijntje te houdenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:49 schreef LoPrEtNi het volgende:
[..]
Ik d8 dat meneer ook echt wat bereikt had... (tieten! yeah)
quote:Trouwens ik vind als vent dat er veel mannen zijn die niet zo clueless zijn als jij denkt. Als jij in realife zo was zul je immers alleen echt wanhopige types aantrekken denk ik (en dat wil je niet). Ik neem aan dat je in het echt wel anders tegenover mannen staat, maargoed online is het een leuk experiment natuurlijk.
Moet je maar niet studerenquote:Ben nu weer weg...ontbijten en studeren op deze mooie zaterdag![]()
Ik vind wat ik doe nou niet echt veel tijd inversteren, en waarom zou ik dat doen voor Sadie?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Die gedachtegang heeft hij inmiddels al wel bewezen
Serieus genomen (willen) worden in een SCquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:55 schreef LoPrEtNi het volgende:
Mja ben hier nieuw...serieus genomen worden op Fok...wat een droom ook
Ik zeg ook niet dat jij dat hebt gedaan, maar je dacht wel dat dat mijn insteek wasquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:54 schreef LoPrEtNi het volgende:
[..]
Ik vind wat ik doe nou niet echt veel tijd inversteren, en waarom zou ik dat doen voor Sadie?
[inkop-modus]Oh, er zijn best mensen die ik serieus wil nemen[/inkop-modus] (ik doe geen uitspraken over het huidige gezelschap)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:57 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Serieus genomen (willen) worden in een SC![]()
Zie mijn toevoeging...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:59 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
[inkop-modus]Oh, er zijn best mensen die ik serieus wil nemen[/inkop-modus] (ik doe geen uitspraken over het huidige gezelschap)
Ik was te snel (dit keer), toen ik op reageer klilkte stond dat er nog niet bijquote:
Ach ik leer wat bij hier....nja zal het niet meer doen hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:57 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Serieus genomen (willen) worden in een SC![]()
Ok, dat was serieus niet dubbelzinnig bedoeld
Tja, dat was de toevoeging... Als dat niet kan, dan hebben we het ook niet over genomen wordenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:01 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik was te snel (dit keer), toen ik op reageer klilkte stond dat er nog niet bij
Maar in SC? Dat is een beetje lastig uit te voeren, denk je niet?
Dat is braafquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:01 schreef LoPrEtNi het volgende:
[..]
Ach ik leer wat bij hier....nja zal het niet meer doen hoor![]()
Ben nu weg... sterkte jullie 2![]()
Mijn reactie beperkte zich ook niet per se tot de SC, ook al zitten we daar nu welquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:02 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Tja, dat was de toevoeging... Als dat niet kan, dan hebben we het ook niet over genomen worden![]()
Nee, jij niet nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:03 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat is braaf
En we hebben geen succes nodig hoorTenminste, ik niet
![]()
Huh uhquote:
Ah, maar dat zou wel moeten, want ik had het over genomen worden in de SCquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:04 schreef EchnaDarr het volgende:
Mijn reactie beperkte zich ook niet per se tot de SC, ook al zitten we daar nu wel
Dan moet je aan hem vragen waar we succes voor nodig hebbenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:05 schreef EchnaDarr het volgende:
Nee, jij niet nee.
(niet dat ik het idee heb succes nodig te hebben, waarmee zou ik zelfs niet eens weten)
Is dat weer dat sarcastische geluid?quote:Huh uh![]()
Hmm, da's dan weer jammer, had meer betrokkenheid gehooptquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ah, maar dat zou wel moeten, want ik had het over genomen worden in de SCWie jij verder wilt nemen interesseert mij geen biet
Ja, hey, als je het leest, waarvoor?quote:Dan moet je aan hem vragen waar we succes voor nodig hebben![]()
Op een dag kunnen een hoop verrassende dingen gebeuren, misschien dat ik daar succes bij nodig hebquote:Maar je weet wel dat ik geen succes nodig hebt, maar je weet niet waar jij succes voor nodig zou moeten hebben? Dubieus...
Je leert het alquote:Is dat weer dat sarcastische geluid?
Ik ben alleen betrokken bij mezelfquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:12 schreef EchnaDarr het volgende:
Hmm, da's dan weer jammer, had meer betrokkenheid gehoopt
quote:Ja, hey, als je het leest, waarvoor?
Dannog, er werd gesproken over 'succes jullie 2'.quote:Op een dag kunnen een hoop verrassende dingen gebeuren, misschien dat ik daar succes bij nodig heb![]()
quote:Je leert het al![]()
Blijkbaarquote:
Ja, dit is dus voor die persoon met die in breezertaal geschreven username.quote:
Misschien weet hij meer dan wij?quote:Dannog, er werd gesproken over 'succes jullie 2'.
Zal het niet meer doenquote:![]()
quote:
Ok.. .Te veel komma's, denk ikquote:Ja, dit is dus voor die persoon met die in breezertaal geschreven username.
Ik denk het ja...quote:Misschien weet hij meer dan wij?
Braaf zoquote:Zal het niet meer doen![]()
Ja, hey, nu je toch reageert mag je meteen vertellen waarmee je ons succes wenst?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:29 schreef LoPrEtNi het volgende:
Anders nemen jullie me voortaan niet zo serieus![]()
(enne ja breezertaal username...had er na 3 pogingen namen verzinnen genoeg van)
Ik ben een optimistisch persoon, blijf hopenquote:
Weer een onduidelijkheid uit de wegquote:Ok.. .Te veel komma's, denk ik
Bescheidenheid is niet een van je sterke punten hequote:Ik denk het ja...Wist niet dat dat mogelijk was, meer weten dan ik
![]()
quote:Braaf zo
Wat schattigquote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:32 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik ben een optimistisch persoon, blijf hopen![]()
Shit, iets wat ik niet weetquote:Weer een onduidelijkheid uit de weg
[..]
Bescheidenheid is niet een van je sterke punten he
quote:![]()
quote:
Verrassend zo op de vroege morgen?quote:Shit, iets wat ik niet weet![]()
quote:![]()
Eigen schuld, dikke bultquote:
Nee, per definitie verrassendquote:Verrassend zo op de vroege morgen?
Dat vind je lekker?quote:![]()
Ja, als je schattig doet, wordt je schattig gevondenquote:
Hmm...quote:Sorry![]()
[..]
![]()
Die moet ik onthouden ....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:55 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ja, als je schattig doet, wordt je schattig gevonden![]()
Wil ik weten wat je nu denkt?quote:Hmm...
Om je voordeel er mee te doen?quote:
Dat weet ik nietquote:Wil ik weten wat je nu denkt?![]()
Overal zijn kansen te vinden, als je maar goed kijkt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Om je voordeel er mee te doen?
Je mag het pm-enquote:Dat weet ik niet
Okquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:03 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Overal zijn kansen te vinden, als je maar goed kijkt.
[..]
Je mag het pm-en
Waarschuw je me dan wel even van te voren?quote:
Morgenochtend?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Waarschuw je me dan wel even van te voren?
Nee, ik moet eerste even over deze schok heenkomen... Ochtend...quote:
Heb je een glas water nodig?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, ik moet eerste even over deze schok heenkomen... Ochtend...
Opletten he, het gaat hier af en toe behoorlijk snel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:00 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ohh, hier is het topic, de vorige was alweer dicht toen ik nog wilde reageren. Lekker geslapen na een leuke film.
Ja iets te snel, maar goed. Nog plannen dit weekend?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:01 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Opletten he, het gaat hier af en toe behoorlijk snel.
Nog eentje die van langzamer houdtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:04 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Ja iets te snel, maar goed. Nog plannen dit weekend?
Nou, ik lurk veel en lees dus veel in de andere fora en dan raak je de draad wel eens kwijt in deze topics.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:06 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nog eentje die van langzamer houdt![]()
Alles tussen EchnaDarr en mij kan je overslaan, dus veel valt er niet te lezenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:08 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Nou, ik lurk veel en lees dus veel in de andere fora en dan raak je de draad wel eens kwijt in deze topics.
Als je dat eruit filtert (en af en toe webspider er ook nog bij) dan blijft er inderdaad weinig overquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:11 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Alles tussen EchnaDarr en mij kan je overslaan, dus veel valt er niet te lezen
Ahh, dan valt het inderdaad wel mee ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:11 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Alles tussen EchnaDarr en mij kan je overslaan, dus veel valt er niet te lezen
Ik ook nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:17 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nog steeds, ik eet niet zoveel chocolade
Vanmiddag naar vrienden toe, koken en film kijkenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:04 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Ja iets te snel, maar goed. Nog plannen dit weekend?
Ja, je bent zo'n 6 uur te laat ofzo hoor, ZM heeft al lopen klagen in de Feedbackquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:13 schreef Darkwolf het volgende:
Sexy_Sadie en EchnaDarr... ik zeg een ding: INSTANT MESSENGERS!!!
Het is maar een tip / idee!![]()
Enniewee... uhhh... ik heb honger!
Dat wilde ik even kwijt..![]()
En daarna is het aardig stil geworden hierzo, dus het werktquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, je bent zo'n 6 uur te laat ofzo hoor, ZM heeft al lopen klagen in de Feedback![]()
Ja, het werkt zo goed dat nu niemand meer durft... Maar is goed hoor, dan post ik hier niet meer, als mensen niet tegen SC kunnenquote:Op zondag 20 mei 2007 01:13 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En daarna is het aardig stil geworden hierzo, dus het werkt
Leukquote:
Probleem is dat het lijkt op een 1-op-1 'gesprek'; ik kan begrijpen dat mensen dan afhaken om daar verder op in te gaan..quote:Op zondag 20 mei 2007 01:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, het werkt zo goed dat nu niemand meer durft... Maar is goed hoor, dan post ik hier niet meer, als mensen niet tegen SC kunnenAls ze het hier graag anders willen, kunnen ze natuurlijk zelf iets posten, in plaats van lijdzaam toe te kijken. Haalt het één op één gehalte ook een beetje weg
Welnee.. Zal nog wel een tijd duren voordat zo'n meisje 'opstaat'quote:Op zondag 20 mei 2007 01:48 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
LeukIk hoop voor je dat er een meisje langs komt om het erger te maken
Wat, geen SC in een SC? Wat is dit voor ietsquote:Op zondag 20 mei 2007 01:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, het werkt zo goed dat nu niemand meer durft... Maar is goed hoor, dan post ik hier niet meer, als mensen niet tegen SC kunnenAls ze het hier graag anders willen, kunnen ze natuurlijk zelf iets posten, in plaats van lijdzaam toe te kijken. Haalt het één op één gehalte ook een beetje weg
Kan natuurlijk ook zijn dat mensen vinden dat je zoveel aandacht zit te trekken dat de meesten liever niks met je te maken willen hebben en daarom niks posten.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat is een makkelijke manier van redeneren, denken dat het aandachttrekkerij is. Leg het probleem maar neer bij diegene die wel doen aan "slowchat". Ga eens kijken in andere fora, daar worden soms meerdere SC-topics op een dag volgepost. Waarom? Omdat iedereen daar meedoet en niet laf aan de zijkant blijft staan toekijken omdat ze zich er niet in durven mengen. Wij zijn gewoon mensen en eten je niet op als je ineens mee gaat doen. (ik niet in ieder geval)quote:Op zondag 20 mei 2007 14:03 schreef optimus_priem het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook zijn dat mensen vinden dat je zoveel aandacht zit te trekken dat de meesten liever niks met je te maken willen hebben en daarom niks posten.
En wie the fuck heeft jou de god van FOK gemaakt dat je in je oneindige goedheid anderen grootmoedig toestaat hier ook te mogen posten? Hebben we jouw toestemming daarvoor nodig?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat is een makkelijke manier van redeneren, denken dat het aandachttrekkerij is. Leg het probleem maar neer bij diegene die wel doen aan "slowchat". Ga eens kijken in andere fora, daar worden soms meerdere SC-topics op een dag volgepost. Waarom? Omdat iedereen daar meedoet en niet laf aan de zijkant blijft staan toekijken omdat ze zich er niet in durven mengen. Wij zijn gewoon mensen en eten je niet op als je ineens mee gaat doen. (ik niet in ieder geval)
Als wij zouden willen dat jullie niet mee mochten/konden doen, dan deden we deze conversaties inderdaad wel op een andere manier...
(Ps. ooit gedacht aan een carriere op een boot? Je zou het goed doen als stuurman.)
Jij, door te doen alsof je toestemming nodig hebt om je in de gesprekken te mogen mengen.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:56 schreef optimus_priem het volgende:
[..]
En wie the fuck heeft jou de god van FOK gemaakt dat je in je oneindige goedheid anderen grootmoedig toestaat hier ook te mogen posten? Hebben we jouw toestemming daarvoor nodig?
Zijn die er?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:35 schreef webspider het volgende:
Zullen we het weer gewoon over tieten en neuken hebben? Danku!
Ze lurken vast allemaal!quote:
Wat wil je allemaal van me zien?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Haal jij ze maar eens tevoorschijn dan
Sorry, die ligt even bij te komen op de bank.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:23 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
De aanwezigheid van diegene die bij de tieten horen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:46 schreef Darkwolf het volgende:
Maar waarom is mevrouw er met 3 pillen vanaf terwijl ik nog minstens 10 dagen mag gaan blijven smeren?
Bij je vriendin werkt die zalf van binnen uit en werkt langer door![]()
En waarom is de arts zo dom om mij aan te raden EEN dag extra door te gaan als de klachten verdwenen zijn en de Apotheker 10 dagen tot TWEE WEKEN?
Omdat de huisarts waarschijnlijk een ander middeltje bedoelt? Of misschien de naam van een bestandsdeel heeft opgegeven.. Of dat de apotheker dacht dat je beter iets anders kan gebruiken.. Kan echt veel verschillende oorzaken hebben
De schimmel infectie heb ik immers zelf al met 80 procent vermindert.
Ben gister pas gaan smeren!
Brand lekker trouwens!
Het is wel nodig om te smeren.. Jij kan er qua jeuk misschien vanaf zijn maar anders steek je straks je vriendin weer aan.. En die heeft er echt meer last van![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:00 schreef avotar het volgende:
Slowchat is dat je er veel posts over doet
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:01 schreef avotar het volgende:
om uberhaupt ook
Dit had dus ook in één post gekuntquote:
Das kutquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:43 schreef Darkwolf het volgende:
@Tally: bijsluiter zegt 10 dagen dus het word 10 dagen smeren!
(En tien dagen geen sex...)
Ironie is jou ook volledig vreemd geloof ik hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:36 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit had dus ook in één post gekunt
Dit heeft namelijk geen nut.. En willen we dus ook niet hebben..
Dank je
damn.. en ook niet rukken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:43 schreef Darkwolf het volgende:
@Tally: bijsluiter zegt 10 dagen dus het word 10 dagen smeren!
(En tien dagen geen sex...)
O ik snap dat JIJ het als geintje bedoeldequote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:03 schreef avotar het volgende:
[..]
Ironie is jou ook volledig vreemd geloof ik he
Wel zn handen goed wassen danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:12 schreef ZwarteMagika het volgende:
Lekker glijmiddel tochDie zalf hoeft alleen smorgens en savonds erop toch? Kan je vlak voor 't zalven nog net effe rukken
Volgens mij klopt dit niet hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:30 schreef LoPrEtNi het volgende:
Dat mannen van nature instaat zijn veel tijd te investeren om iets te bereiken bij een vrouw:).
(Evolutionair gezien is dat heel logisch)
Trouwens het woord "wanhopig" heb ik nooit in me mond genomen hoor ...
Heb nogal nare verhalen over dat spul gelezen.. afbladderende eikels enzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel zn handen goed wassen dan
Dan zalfje dr op
Ik smeerde het gewoon wanneer ik jeuk kreeg
Ik keek niet op de verpakking
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Heb nogal nare verhalen over dat spul gelezen.. afbladderende eikels enzoDus als man zou ik een beetje rustig aan doen
![]()
Pff extra vroeg opgestaan om de postbode niet te missen (nieuwe foon), zul je net zien dat ie vanmiddag pas komt
![]()
ja...? wat wordt het dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:44 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vroeg voor mij he..Zal nog moeilijk worden vanaf volgende week, elke dag vroeg opstaan
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
7.15.. uitslapen dus vergeleken met jou, maar voor mij is het vroeg
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:41 schreef Darkwolf het volgende:
Nieuwe phone?
OEHHH welke?
Enne.. ja echt! Mocht het gewoon kopen daar zonder recept.
Naampje mee, advies mee, en gaan naar die Apotheker.
Gatsie!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:54 schreef ZwarteMagika het volgende:
Heb een Sony Ericsson W810i (die walkman unit), en voor het eerst in m'n leven een abonnementEr zit trouwens een ringtone op genaamd 'Ellie's scat'
![]()
![]()
![]()
nerdalertquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Gatsie!
Maar gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Nu nog een stereo bluetooth headset om vervolgens overal en nergens draadloos van muziek te genieten (en eventueel gesprekken te starten / aan te nemen).
Ik heb die van Logitech op het moment en die is helemaal da SEXXXX!
Een tip zowiezo: vermijd Jabra ten alle kosten! Zowiezo de Jabra 620s!
Tja 10 dagen geen sex dus dan ga je automatisch over telefoons ouwehoeren!![]()
Dan heb jij mij nog niet uitgebreid gehoord over mijn Nokia N95 zeker?quote:
Ik heb de N73quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:58 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dan heb jij mij nog niet uitgebreid gehoord over mijn Nokia N95 zeker?
DAN heb je pas recht van spreken betreft dit stukje commentaar!
Staken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:45 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Werken is niet leuk, een brakke internet verbinding is nog minder.
Dat zou wel kunnen maar in mijn uppie zal dat weinig om aarde hebben.quote:
Das altijd leuk..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb vanmiddag een pakket voor de buren aangenomen.. op de sticker stond 'niet bij de buren afgeven' (had die gast blijkbaar schijt aan) en een 'neutrale' verpakking.. dus ik kijk naar de code, ken nl. iemand die ook pakketjes heeft rondgebracht en die kon aan de code zien waar het vandaan kwam, en jawel hoor, het kwam de PaboVast een Tarzan, cockring en een verdovende creme om hun sexleven wat draaglijker te maken
Doe mij er ook een paar, het is wat stil vanavond.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:27 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Over sexy smsjes die je stuurt of gekregen hebt.
Whaha leuk is dat, ik kreeg 'm in een mooie 'discrete' fluoriscerend zilveren envelop, hij ligt als leesvoer op de wcquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Das altijd leuk..
Bij ons werd de gids per ongeluk afgegeven.. In zo'n leuke doorzichtige plastic zak
Met stringetje uiteraard
Eigenlijk wil ik ook wel wat leuks bestellen voor in Berlijn..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Whaha leuk is dat, ik kreeg 'm in een mooie 'discrete' fluoriscerend zilveren envelop, hij ligt als leesvoer op de wc![]()
Ja maar in verhouding met andere online shops is die nogal duur..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja daar hoor ik alleen maar negatieve dingen over (ben benieuwd hoe het met de bestelling van Maaike gaat), kan je beter even bij de Christien langs.. weet niet hoe het daarbij zit met bestellen trouwens, zou je ook nog kunnen proberen
Of ontvang. Ik ga er wel eentje openen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:05 schreef EchnaDarr het volgende:
Volgens mij bedoeld ze meer SMSjes die ze haar vriend stuurt om ervoor te zorgen dat ze genoeg aandacht krijgt als hij thuis is
mwa krijg je op fok! in het onderdeel sexquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ik zie het alweer, weinig kans van slagen, geen wonder dat ik geen topics open.
Als een Modje het ff opschoont en een waarschuwing plaatst, wil ik best wat posten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ik zie het alweer, weinig kans van slagen, geen wonder dat ik geen topics open.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:49 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ahh zal dat het zijn. Nou ja, weet je gelijk wie wat is eigenlijk, ook wel handig
Nu nog koffie, dan slaap ik zo niet hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
![]()
En hier,, een kopje koffie om tot rust te komen
Alsof mij dat interesseertquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Nu nog koffie, dan slaap ik zo niet hoor.
Right, slapen. Alsof je dat nog kan na jezelf opgehitst te hebben met je sexy smsjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:22 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Lekker slapen zo in ieder geval
Oh dat lukte wel na een tijdje hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:56 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Right, slapen. Alsof je dat nog kan na jezelf opgehitst te hebben met je sexy smsjes
Ik was gister al vroeg naar bedquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:57 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Oh dat lukte wel na een tijdje hoor.
Tally: bedankt voor het opschonen, dat zijn ineens veel minder reacties.![]()
Hehe ja zoiets, max 2 minuten ofzo.. gisteravond nog niks gehoord (mevrouw was er niet), het kan ook een Fleshlight geweest zijn natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:16 schreef Darkwolf het volgende:
ZM: ik snap die sextoys wel inderdaad!
Wat was het?
Dertig seconden gemiddeld?
Hoop inderdaad dat er dan een cockring tussen zit LOL!
Jazeker!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
En hebben jullie de laatste pil nog feestelijk ingebracht gisteravond?
Net gedaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was gister al vroeg naar bed
Dus sorry dat ik het gisteravond niet meteen deed..
Ik hoop dat diegene die vandaag meelurken vanaf het werk dan ook leuke smsjes er tussen zet..
Ik ben nog even aan het bedenken welke ik ook al weer gehad heb
Gisteren had ik haar nog kunnen neuken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Die 2 weken was ook ons record, en het was nog in onze begintijd ookMaar daarna kan je weer helemaal los
![]()
en je weet zeker dat de werking van de zalf verder geen hinder ondervindt van de zaaddodende pasta en andere meuk die ze in een condoom stoppen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:57 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Gisteren had ik haar nog kunnen neuken.
We kregen een condoom mee van een vriendin daar we met haar nogal openlijk over sex praten.
Toch heb ik het gisteren niet gedaan.
Teveel gedoe. En ik haat condooms.
Toen ik het zalfje erop moest doen maakte ik hem eerst hard om effectief overal te kunnen smeren.
Tja dat wekte de nodige dingen op en toch spijt gehad.
Nu zit de condoom in mijn portomonee en zal ik vanavond eens kijken we toch nog kunnen sexen.
Met een condoom neuken is net zoiets als naar een concert gaan met oordopjes in.
Of een TV kopen en het plastic erop laten zitten.
Of... of... een foto van je moeder in een glas bier verscheuren.
Dat doe je toch ook niet!?
Kijk! Dat is exact waarom ik er gisteren geen zin in had.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:00 schreef avotar het volgende:
en je weet zeker dat de werking van de zalf verder geen hinder ondervindt van de zaaddodende pasta en andere meuk die ze in een condoom stoppen?
Hansquote:Op donderdag 24 mei 2007 07:57 schreef Darkwolf het volgende:
Met een condoom neuken is net zoiets als naar een concert gaan met oordopjes in.
Of een TV kopen en het plastic erop laten zitten.
Of... of... een foto van je moeder in een glas bier verscheuren.
Dat doe je toch ook niet!?
Jij hebt makkelijk praten als vrouw!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ergens snap ik je wel, maar als ik echt heel erg omhoog (ik zei omhoog) zat zou ik het er graag voor over hebben
![]()
Zeg 'ns Aaa!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:22 schreef avotar het volgende:
ja kan altijd nog preventief rukken
Dat is waar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
Das precies wat ik zeg.. het is gewoon beter dan niks, dat bedoelde ik. 50% is nog altijd meer dan 0%
Niet dat ik het meer heb maar een schimmel infectie via mijn leuter in haar mond aanbrengen lijkt mij nou ook niet echt lekker!quote:
Yup.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Geef je d'r nou kutstraf?Moet wel een flinke ruzie geweest zijn dan
![]()
Wii sucks!quote:Hier komt het er ook niet echt van deze weekKomt door een nieuw racespel op de wii wat we steeds gaan spelen begin van de avond (verslavend!!), als we dan naar bed gaan ben ik weer es te gaar
Gisteravond wel effe gesext maar ik lag op een gegeven moment echt voor pampus
![]()
Dat dacht ik ook in 1e instantie, maar als je voorlopig geen sex meer met je vriendin wil.. dan kon het bijna niet anders dan dat je met haar ruzie had (vooral omdat je zei dat ze pech had). Waarom wil je voorlopig geen sex dan? Dat je net na zo'n ruzie niet in de stemming bent ok maar nou is zij er de dupe vanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:48 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Yup.
Zekers.
Voor de goede orde: niet met haar ruzie gehad hoor! We hebben geen huis nog dus huiselijke ruzie gaat wat lastig!
En aangezien ik met condooms en zalfjes dan zou moeten gaan kutten gisteren na zo'n verhitte discussie thuis... no thanks.![]()
Tja ik kan moeilijk sex voor haar plezier gaan hebben met d'r.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:55 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat dacht ik ook in 1e instantie, maar als je voorlopig geen sex meer met je vriendin wil.. dan kon het bijna niet anders dan dat je met haar ruzie had (vooral omdat je zei dat ze pech had). Waarom wil je voorlopig geen sex dan? Dat je net na zo'n ruzie niet in de stemming bent ok maar nou is zij er de dupe van![]()
Daar heb je het al.quote:Oh en die wii kan je zo krijgen hoor, bij amazon.de heb je 'm binnen een paar dagen in huis, en even wat belletjes naar de lokale gameshops wil ook nogal eens helpen
Omdat dat in een combinatie goed te doen isquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:59 schreef EchnaDarr het volgende:
Waarom heb ik toch elke keer als ik de topic titel zie een asociatie met de tekst "Bier en tieten"?
Dank je welquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
Voor ik het vergeet: gefeliciteerd Tally![]()
Nee we gaan saampjes naar de kroegquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:32 schreef Sjowhan het volgende:
Oeh
Dat wordt genieten vanavond voor jou & je mannetje? Ga je nog wat speciaals doen?
Wow, doet hij aan wedstrijd-dart? Of is het een lokale competitie?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee we gaan saampjes naar de kroegDas al..
Hij moet darten.. Ga ik kijken..
Volgende week gaan we een weekendje naar Berlijn
Speciaal omdat we een jaar getrouwd zijn
Hij doet lokale competitie.. Dit jaar voor het laatst..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wow, doet hij aan wedstrijd-dart? Of is het een lokale competitie?
Volgende week is ook goed natuurlijk. Gezellig!
Ook wat prijzengeld ??quote:Op zondag 27 mei 2007 12:08 schreef Tally het volgende:
Dit keer was het in Beesd.. Een derde plek binnengesleept![]()
Ja wel wat ja.. Zijn inschrijfgeld terug.. Een avondje lol voor nietsquote:Op zondag 27 mei 2007 12:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ook wat prijzengeld ??![]()
![]()
P.S: Waarom lopen jullie met een kaarsje rond ?? Heb ik wat gemist of zo ??![]()
Van wie ??quote:Op zondag 27 mei 2007 12:18 schreef Tally het volgende:
En ja.. Dr is een vrouw overleden van één van onze mede-modjes..![]()
Buzzer.. Staat in GC geloof ik een topic over..quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Geef je d'r nou kutstraf?Moet wel een flinke ruzie geweest zijn dan
![]()
Hier komt het er ook niet echt van deze weekKomt door een nieuw racespel op de wii wat we steeds gaan spelen begin van de avond (verslavend!!), als we dan naar bed gaan ben ik weer es te gaar
Gisteravond wel effe gesext maar ik lag op een gegeven moment echt voor pampus
![]()
Ik speel toch liever met zijn joystick hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 17:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het voordeel van die wii is dat er in je eentje weinig aan is, dus krijg je ook geen gezeikEn samen spelen is alleen maar leuk
Ach, even lekker haar knopje bedienen is ook niets mis mee.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik speel toch liever met zijn joystick hoor
Zeker nietquote:Op maandag 28 mei 2007 17:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ach, even lekker haar knopje bedienen is ook niets mis mee.![]()
Mn schoonouders hebben er net eentje gekocht.. Een boxspring.. 2500 euro..quote:Op maandag 28 mei 2007 17:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Alles op z'n tijd he
Vandaag voor een nieuw bed wezen kijken (het gekraak begint nou wel heel erg te worden) De enige mooie die we zagen was meteen 4000 euro
Ik heb afgelopen jaar een nieuw gekocht, bij de Beter Bed. Bodems en matrassen waren 2 voor de prijs van 1, alles inclusief nachtkastjes was 2200 euro.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:09 schreef Tally het volgende:
Mn schoonouders hebben er net eentje gekocht.. Een boxspring.. 2500 euro..
Elektrisch verstelbare bedbodems... Mooie kleur.. Stevige matrassen..
Ik vond het jammer dat wij al zo'n mooi bed hadden
Beter Bed is echt verdomd duur..quote:Op maandag 28 mei 2007 17:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oeh ja die hebben we ook gezien, ook van die relaxte matrassen die je naar je lichaam vormen.. maar nu het bed zelf nogDus retteketet naar Beter Bed dan maar
Vooral dat verstelbaarquote:Op maandag 28 mei 2007 17:16 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar een nieuw gekocht, bij de Beter Bed. Bodems en matrassen waren 2 voor de prijs van 1, alles inclusief nachtkastjes was 2200 euro.
2 persoons, 180x210, met electrisch verstelbare bodems.
(en spijlen)
Hm ja we zijn al wat winkels afgeweest, tot nu toe allemaal duur en geen mooie spullen.. het lijkt erop dat die 'stoffen' bedden in zijn, maar daar vind ik echt niks aan.. ik wil gewoon een mooi 'antiek' donker houten bed met mooie vormpjes erin, maar die zijn bijna niet te vinden lijkt hetquote:Op maandag 28 mei 2007 17:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Beter Bed is echt verdomd duur..
En toen wij gingen werden we niet eens aangekeken.. Terwijl we toch een hoop geld gingen uitgeven..
Zijn snel weggegaan en gezocht naar iets anders..
Wij zijn in een zaakje in Woerden uitgekomen.. Was nog het goedkoopst ook..
Vriendelijke mensen.. En we kregen een dure bedovertrek voor niets
In België, Heylen in Peer geloof ik heeft dat wel..quote:Op maandag 28 mei 2007 17:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Hm ja we zijn al wat winkels afgeweest, tot nu toe allemaal duur en geen mooie spullen.. het lijkt erop dat die 'stoffen' bedden in zijn, maar daar vind ik echt niks aan.. ik wil gewoon een mooi 'antiek' donker houten bed met mooie vormpjes erin, maar die zijn bijna niet te vinden lijkt het![]()
Je moet er ook een dag uit van makenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Das wel een eind uit de buurtMaar zal het in m'n achterhoofd houden want het klinkt wel goed!
Best wel jaquote:
Bind hem vast en laat hem kijkenquote:Op maandag 28 mei 2007 18:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Best wel ja
Als hij het vanavond maar goed maakt.. Anders ga ik zelf wel aan de slag![]()
Vastbinden gaat niet aan ons bedquote:
Beter bed kopenquote:Op maandag 28 mei 2007 18:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Vastbinden gaat niet aan ons bed
Maar ik krijg hem heus nog wel vanavond
Hij neukt prima hoorquote:
Op zich wel verwonderlijk dat je geil kunt zijn nadat je net Battle Royale hebt gekeken.quote:
Volgens mij ben ik nog steeds geil na het kijken van Sesamstraat ofzoquote:Op maandag 28 mei 2007 20:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Op zich wel verwonderlijk dat je geil kunt zijn nadat je net Battle Royale hebt gekeken.
Daar zitten dan ook wel een aantal zeer kinky scenes in.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog steeds geil na het kijken van Sesamstraat ofzo
Aarrggh, Pino associatiesquote:Op maandag 28 mei 2007 20:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog steeds geil na het kijken van Sesamstraat ofzo
"Ja, neuk me, geile grote vogel... poehee!"quote:
Jij bent engquote:Op maandag 28 mei 2007 20:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
"Ja, neuk me, geile grote vogel... poehee!"
Dat zouden meer mensen moeten doen!quote:
Jij gaat vanavond of met hem spelen of met jezelf en op het moment supreme denk je aan Pino en Tommiequote:
En bedankt voor het verpesten van mijn toekomstig hoogtepuntquote:Op maandag 28 mei 2007 20:39 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jij gaat vanavond of met hem spelen of met jezelf en op het moment supreme denk je aan Pino en Tommie![]()
Graag gedaanquote:Op maandag 28 mei 2007 20:51 schreef Tally het volgende:
[..]
En bedankt voor het verpesten van mijn toekomstig hoogtepunt
dude.. sorry... maar als alleen sex dat al bepaald voor je.. is je relatie niet wat het moet zijn..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:28 schreef Darkwolf het volgende:
Nou ZM...
Ik ga je record denk ik met jou delen: 2 weken geen sex.
Bijna klaar met smeren maar mevrouw is ongesteld.
Ok, mag geen reden zijn zou je zeggen.
Maar ondertussen is het nu al zo lang geleden dat ik de vrouwelijke poes wel weer kan missen.
Voel me bijna single met aanhang, om het zo maar te zeggen!
Mja als dat echt zo zou zijn inderdaad ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:50 schreef avotar het volgende:
dude.. sorry... maar als alleen sex dat al bepaald voor je.. is je relatie niet wat het moet zijn..![]()
Horny as hell..quote:
je moet ook niet zo ruig vingeren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Horny as hell..
Mn hand verbrand..
Gister bijna mn duim gebroken..
En op dit moment weinig te doen..
Ik ben heet.. Maar zo heet dat ik mn hand er aan verbrand niet hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je moet ook niet zo ruig vingeren.
Misschien ga ik het vingeren nog wel leren ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:36 schreef Garisson72 het volgende:
blijven oefenen Tally, ms komt het vanzelf!
nooit gedacht dat jij dat nodig zou hebben.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien ga ik het vingeren nog wel leren ook
Ik ook niet aangezien ik er voorheen nooit last mee heb gehadquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nooit gedacht dat jij dat nodig zou hebben.
Zeg, je vriend zit toch niet nog steeds vastgebonden aan dat bed he?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet aangezien ik er voorheen nooit last mee heb gehad
Nee hoor.. Die is druk bezig met van alles en nog wat..quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:45 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zeg, je vriend zit toch niet nog steeds vastgebonden aan dat bed he?
Inderdaad!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hadden wij toen ook hoor, dan ben je helemaal uit het ritme, terwijl je idd eigenlijk zou denken 'hebben we niet wat in te halen?' Komt wel weer goed!
Same here, ik heb de SEX-SC maar weer weggegooid uit mijn lijstje van altijd-open-foktopics, het is hier ongeveer even vruchtbaar als een vrouw met prikpilquote:
Ghighi, beetje nieuwsgierig?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:02 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Lekker weekend gehad?
Zo ja, wat heb je gedaan?
Zo nee, wat heb je gedaan?
![]()
Dit paardje is altijd braaf!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:06 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Jij een leuk weekend gehad? Beetje braaf geweest?
Liever een LAN party dat je meid nemenquote:Op maandag 4 juni 2007 12:31 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dit paardje is altijd braaf!![]()
Nou ja behalve zondag avond dan... toen was het knallen geblazen en vandaag weer...![]()
(De rest van het weekend kwam het er niet van want van vrijdag avond tot zondag achter in de middag had ik een LAN party!)
Ja sorry maar er is meer in mijn leven dan mijn vriendin en sex hoor!quote:
Kijk, dat klinkt al beterquote:Op maandag 4 juni 2007 14:18 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja sorry maar er is meer in mijn leven dan mijn vriendin en sex hoor!
Het is niet altijd feest.
Soms is het best gezond om je vriendin even tabee te zeggen en even wat met vrienden te gaan doen.
En een avondje even lekker alleen slapen is ook best fijn en zeer gezond, IMO.
Enneh... pssssst... zaterdag avond tot aan het einde was ze er gewoon bij hoor.
De laatste avond slapen op de LAN kon ze dus gewoon tegen mij aankruipen!
Check, je hoeft niet altijd maar enkel met je vriendin om te gaan (natuurlijk staat zij wel hoog in de als het gaan om persoonlijke aandacht), maar rondom jezelf zijn er ook nog mensen die vaak de gezelligheid maken. Neem nou mij bijvoorbeeld, ben nu wel weer vrijgezel, maar as. weekend heb ik een kampeerweekendje met een groep vrienden & mede-korfbalmensen, en dat zou ik voor geen geld willen missen...quote:Op maandag 4 juni 2007 14:18 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja sorry maar er is meer in mijn leven dan mijn vriendin en sex hoor!
Het is niet altijd feest.
Soms is het best gezond om je vriendin even tabee te zeggen en even wat met vrienden te gaan doen.
En een avondje even lekker alleen slapen is ook best fijn en zeer gezond, IMO.
Enneh... pssssst... zaterdag avond tot aan het einde was ze er gewoon bij hoor.
De laatste avond slapen op de LAN kon ze dus gewoon tegen mij aankruipen!
Je mist het punt: het gaat om een LAN-party verkiezen boven sexquote:Op maandag 4 juni 2007 19:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Check, je hoeft niet altijd maar enkel met je vriendin om te gaan (natuurlijk staat zij wel hoog in de als het gaan om persoonlijke aandacht), maar rondom jezelf zijn er ook nog mensen die vaak de gezelligheid maken. Neem nou mij bijvoorbeeld, ben nu wel weer vrijgezel, maar as. weekend heb ik een kampeerweekendje met een groep vrienden & mede-korfbalmensen, en dat zou ik voor geen geld willen missen...
Ja, heeeel vreemd.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je mist het punt: het gaat om een LAN-party verkiezen boven sex
Verhaal van Darkwolf gevolgd de afgelopen 2 weken?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:49 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ja, heeeel vreemd.
Hoe vaak kun je vrienden omver schieten? Als je een vriendin hebt kun je sex hebben wanneer je wilt, toch?
(ja, ik speel even voor advocaat van de duivel)
Waarom kiezen als je kunt delen?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je mist het punt: het gaat om een LAN-party verkiezen boven sex
Het is een fase. Die fase is alweer een paar jaar voorbij. Vrouwen zijn veel lekkerder dan zo'n stuk metaal.quote:
Alsof vrouwen en computers een beter combinatie is . . .quote:
Vrouwen en technologie!quote:
Een fase is het niet hoor!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:03 schreef webspider het volgende:
Het is een fase. Die fase is alweer een paar jaar voorbij. Vrouwen zijn veel lekkerder dan zo'n stuk metaal..
Hapquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:38 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Vrouwen en technologie!
Enne...
We maken nu BEIDE een uitspraak die heel gewaagd is.
Waarom?
Omdat ze beide nergens over gaan.
Weet jij hoeveel vrouwelijke gamers en IT-ers er rond lopen?
Nee? Ik bedoel maar!
En misschien heb jij die 2 weken niet helemaal goed gevolgd trouwens, want voor die LAN party hebben we al weer een aantal keer lekker gebatst hoor!
Jij dacht zeker dat ik nog steeds niet gebatst had om vervolgens in het weekend der mogelijkheden naar een LAN party te gaan?
En dan nog!
It's my call and my life!
[..]
Een fase is het niet hoor!
Ik werk met die machines al vanaf mijn 9de en het is gewoon mijn passie, hobby en ook mijn werk.
Een vriendin is misschien lekkerder dan een stuk metaal maar ik kan mij ook prima vermaken met een stuk metaal.
Zeker omdat het een GeForce 8800 GTX powered machine is met een Intel Core 2 Duo E6600 en weet ik wat nog meer.
Geloof mij.
Toen die hardware net binnen was en ik die monster machine in elkaar ging zetten mocht mijn vriendin langs komen maar veel aandacht vergeleken met normaal kreeg ze niet.
Als je daar als vrouw niet mee om kan gaan ben je niet alleen zeer triest maar heb je ook totaal geen inlevingsvermogen.
Verontschuldiging?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:47 schreef Tally het volgende:
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor DW..
Ieder zn ding
Als je er scheit aan heb dan leg je niet uit wat je bedoeld.. Dan laat je het lekker zoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:49 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Verontschuldiging?
Ik laat juist even blijken dat ik er echt scheit aan heb en ook precies waarom!
En for the record: gisteren heerlijke sex gehad en ook na de LAN party was ik nog prima in staat om haar eens goed onderhanden te nemen!![]()
Het zit 'm diepquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je er scheit aan heb dan leg je niet uit wat je bedoeld.. Dan laat je het lekker zo
Zou ik doen in elk geval..
Zou ik ook zijn na dat gezeikquote:
Nee ik vind het dan juist leuk om te zeggen hoe het zit en ook expres in detail hoe mijn vriendin het moet "ontgelden" als ik bijvoorbeeld (al is dat eens in de 2,5 jaar) een nieuwe computer bestel en in elkaar ga zetten ofzo!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:52 schreef Tally het volgende:
Als je er scheit aan heb dan leg je niet uit wat je bedoeld.. Dan laat je het lekker zo
Zou ik doen in elk geval..
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:59 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee ik vind het dan juist leuk om te zeggen hoe het zit en ook expres in detail hoe mijn vriendin het moet "ontgelden" als ik bijvoorbeeld (al is dat eens in de 2,5 jaar) een nieuwe computer bestel en in elkaar ga zetten ofzo!
En Sexy zit te geinen.
Vrouwen die niet zelf met hun pc overweg kunnenquote:Dat snap ik.
Maar ik weet ook dat er serieus chicks zijn die er zo ongeloofelijk moeilijk over doen.
Zeer vermoeiend.
Want ze hangen wel weer aan je broek als hun MSN Breezah edition niet werkt of het internet niet opstart en dat soort dingen!
Dus ik heb alleen maar lol met dit soort dingen eigenlijk!![]()
Nouquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat denk ik niet..
Nee wacht.. Ik weet zeker van niet..
Ikke en nuecken ??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:16 schreef Darkwolf het volgende:
Maarreh?
Word er nu nog geneuckt vandaag of niet?
Je overdrijftquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:38 schreef Darkwolf het volgende:
Computers are the future. In our lives. Everywhere. Everyday. DEAL WITH IT!![]()
HAPquote:Op woensdag 6 juni 2007 07:59 schreef Darkwolf het volgende:
EchnaDarr: ik zeg een ding betreft jou hele "gezever" over hoe jij computers ziet (in vergelijking met sex).... whatever!
Sex is net zo goed zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar overrated.![]()
(Wellicht dat daarom de slowchat zo slow is hier?)
Dat de ware potentie van computers nog niet bewezen is snap ik ook niet.
Moet je eens kijken computers voor een rol speelt in onze seksuele wereld?
Mensen van verschillende interesses vinden elkaar.
Ze gaan met elkaar.
Sommige trouwen zelfs met elkaar.
Je krijgt grappige stelletjes waarbij eentje uit de andere uithoek van de wereld komt.
En ga zo maar door!
Ik overdrijf dus helemaal niet!
Je kunt het verleden er wel bij gaan halen maar ik leef in het hier en nu!![]()
Nee... actie reactie!quote:
Tja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:09 schreef Kuron het volgende:
Pff lange-afstands relaties...praat me er niet van...en dan heb ik het niet over binnen Nederland, dat is nog te doen...zo'n ontieglijk lieve meid in Amerika die head over heals op je verliefd is en waar jij ook van houdt...maar goed, misschien is mijn situatie wat uitzonderlijk...
had ik in het echte leven maar zo veel lef als online...dat is dan weer een voordeel of nadeel van computers, depending on how you look at it...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |