Whaha leuk is dat, ik kreeg 'm in een mooie 'discrete' fluoriscerend zilveren envelop, hij ligt als leesvoer op de wcquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Das altijd leuk..
Bij ons werd de gids per ongeluk afgegeven.. In zo'n leuke doorzichtige plastic zak
Met stringetje uiteraard
Eigenlijk wil ik ook wel wat leuks bestellen voor in Berlijn..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Whaha leuk is dat, ik kreeg 'm in een mooie 'discrete' fluoriscerend zilveren envelop, hij ligt als leesvoer op de wc![]()
Ja maar in verhouding met andere online shops is die nogal duur..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja daar hoor ik alleen maar negatieve dingen over (ben benieuwd hoe het met de bestelling van Maaike gaat), kan je beter even bij de Christien langs.. weet niet hoe het daarbij zit met bestellen trouwens, zou je ook nog kunnen proberen
Of ontvang. Ik ga er wel eentje openen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:05 schreef EchnaDarr het volgende:
Volgens mij bedoeld ze meer SMSjes die ze haar vriend stuurt om ervoor te zorgen dat ze genoeg aandacht krijgt als hij thuis is
mwa krijg je op fok! in het onderdeel sexquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ik zie het alweer, weinig kans van slagen, geen wonder dat ik geen topics open.
Als een Modje het ff opschoont en een waarschuwing plaatst, wil ik best wat posten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ik zie het alweer, weinig kans van slagen, geen wonder dat ik geen topics open.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:49 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ahh zal dat het zijn. Nou ja, weet je gelijk wie wat is eigenlijk, ook wel handig
Nu nog koffie, dan slaap ik zo niet hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
![]()
En hier,, een kopje koffie om tot rust te komen
Alsof mij dat interesseertquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Nu nog koffie, dan slaap ik zo niet hoor.
Right, slapen. Alsof je dat nog kan na jezelf opgehitst te hebben met je sexy smsjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:22 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Lekker slapen zo in ieder geval
Oh dat lukte wel na een tijdje hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:56 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Right, slapen. Alsof je dat nog kan na jezelf opgehitst te hebben met je sexy smsjes
Ik was gister al vroeg naar bedquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:57 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Oh dat lukte wel na een tijdje hoor.
Tally: bedankt voor het opschonen, dat zijn ineens veel minder reacties.![]()
Hehe ja zoiets, max 2 minuten ofzo.. gisteravond nog niks gehoord (mevrouw was er niet), het kan ook een Fleshlight geweest zijn natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:16 schreef Darkwolf het volgende:
ZM: ik snap die sextoys wel inderdaad!
Wat was het?
Dertig seconden gemiddeld?
Hoop inderdaad dat er dan een cockring tussen zit LOL!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |