Whaha leuk is dat, ik kreeg 'm in een mooie 'discrete' fluoriscerend zilveren envelop, hij ligt als leesvoer op de wcquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Das altijd leuk..
Bij ons werd de gids per ongeluk afgegeven.. In zo'n leuke doorzichtige plastic zak
Met stringetje uiteraard
Eigenlijk wil ik ook wel wat leuks bestellen voor in Berlijn..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Whaha leuk is dat, ik kreeg 'm in een mooie 'discrete' fluoriscerend zilveren envelop, hij ligt als leesvoer op de wc![]()
Ja maar in verhouding met andere online shops is die nogal duur..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja daar hoor ik alleen maar negatieve dingen over (ben benieuwd hoe het met de bestelling van Maaike gaat), kan je beter even bij de Christien langs.. weet niet hoe het daarbij zit met bestellen trouwens, zou je ook nog kunnen proberen
Of ontvang. Ik ga er wel eentje openen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:05 schreef EchnaDarr het volgende:
Volgens mij bedoeld ze meer SMSjes die ze haar vriend stuurt om ervoor te zorgen dat ze genoeg aandacht krijgt als hij thuis is
mwa krijg je op fok! in het onderdeel sexquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ik zie het alweer, weinig kans van slagen, geen wonder dat ik geen topics open.
Als een Modje het ff opschoont en een waarschuwing plaatst, wil ik best wat posten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ik zie het alweer, weinig kans van slagen, geen wonder dat ik geen topics open.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:49 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ahh zal dat het zijn. Nou ja, weet je gelijk wie wat is eigenlijk, ook wel handig
Nu nog koffie, dan slaap ik zo niet hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
![]()
En hier,, een kopje koffie om tot rust te komen
Alsof mij dat interesseertquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Nu nog koffie, dan slaap ik zo niet hoor.
Right, slapen. Alsof je dat nog kan na jezelf opgehitst te hebben met je sexy smsjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:22 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Lekker slapen zo in ieder geval
Oh dat lukte wel na een tijdje hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:56 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Right, slapen. Alsof je dat nog kan na jezelf opgehitst te hebben met je sexy smsjes
Ik was gister al vroeg naar bedquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:57 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Oh dat lukte wel na een tijdje hoor.
Tally: bedankt voor het opschonen, dat zijn ineens veel minder reacties.![]()
Hehe ja zoiets, max 2 minuten ofzo.. gisteravond nog niks gehoord (mevrouw was er niet), het kan ook een Fleshlight geweest zijn natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:16 schreef Darkwolf het volgende:
ZM: ik snap die sextoys wel inderdaad!
Wat was het?
Dertig seconden gemiddeld?
Hoop inderdaad dat er dan een cockring tussen zit LOL!
Jazeker!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
En hebben jullie de laatste pil nog feestelijk ingebracht gisteravond?
Net gedaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was gister al vroeg naar bed
Dus sorry dat ik het gisteravond niet meteen deed..
Ik hoop dat diegene die vandaag meelurken vanaf het werk dan ook leuke smsjes er tussen zet..
Ik ben nog even aan het bedenken welke ik ook al weer gehad heb
Gisteren had ik haar nog kunnen neuken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Die 2 weken was ook ons record, en het was nog in onze begintijd ookMaar daarna kan je weer helemaal los
![]()
en je weet zeker dat de werking van de zalf verder geen hinder ondervindt van de zaaddodende pasta en andere meuk die ze in een condoom stoppen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:57 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Gisteren had ik haar nog kunnen neuken.
We kregen een condoom mee van een vriendin daar we met haar nogal openlijk over sex praten.
Toch heb ik het gisteren niet gedaan.
Teveel gedoe. En ik haat condooms.
Toen ik het zalfje erop moest doen maakte ik hem eerst hard om effectief overal te kunnen smeren.
Tja dat wekte de nodige dingen op en toch spijt gehad.
Nu zit de condoom in mijn portomonee en zal ik vanavond eens kijken we toch nog kunnen sexen.
Met een condoom neuken is net zoiets als naar een concert gaan met oordopjes in.
Of een TV kopen en het plastic erop laten zitten.
Of... of... een foto van je moeder in een glas bier verscheuren.
Dat doe je toch ook niet!?
Kijk! Dat is exact waarom ik er gisteren geen zin in had.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:00 schreef avotar het volgende:
en je weet zeker dat de werking van de zalf verder geen hinder ondervindt van de zaaddodende pasta en andere meuk die ze in een condoom stoppen?
Hansquote:Op donderdag 24 mei 2007 07:57 schreef Darkwolf het volgende:
Met een condoom neuken is net zoiets als naar een concert gaan met oordopjes in.
Of een TV kopen en het plastic erop laten zitten.
Of... of... een foto van je moeder in een glas bier verscheuren.
Dat doe je toch ook niet!?
Jij hebt makkelijk praten als vrouw!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ergens snap ik je wel, maar als ik echt heel erg omhoog (ik zei omhoog) zat zou ik het er graag voor over hebben
![]()
Zeg 'ns Aaa!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:22 schreef avotar het volgende:
ja kan altijd nog preventief rukken
Dat is waar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
Das precies wat ik zeg.. het is gewoon beter dan niks, dat bedoelde ik. 50% is nog altijd meer dan 0%
Niet dat ik het meer heb maar een schimmel infectie via mijn leuter in haar mond aanbrengen lijkt mij nou ook niet echt lekker!quote:
Yup.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Geef je d'r nou kutstraf?Moet wel een flinke ruzie geweest zijn dan
![]()
Wii sucks!quote:Hier komt het er ook niet echt van deze weekKomt door een nieuw racespel op de wii wat we steeds gaan spelen begin van de avond (verslavend!!), als we dan naar bed gaan ben ik weer es te gaar
Gisteravond wel effe gesext maar ik lag op een gegeven moment echt voor pampus
![]()
Dat dacht ik ook in 1e instantie, maar als je voorlopig geen sex meer met je vriendin wil.. dan kon het bijna niet anders dan dat je met haar ruzie had (vooral omdat je zei dat ze pech had). Waarom wil je voorlopig geen sex dan? Dat je net na zo'n ruzie niet in de stemming bent ok maar nou is zij er de dupe vanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:48 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Yup.
Zekers.
Voor de goede orde: niet met haar ruzie gehad hoor! We hebben geen huis nog dus huiselijke ruzie gaat wat lastig!
En aangezien ik met condooms en zalfjes dan zou moeten gaan kutten gisteren na zo'n verhitte discussie thuis... no thanks.![]()
Tja ik kan moeilijk sex voor haar plezier gaan hebben met d'r.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:55 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat dacht ik ook in 1e instantie, maar als je voorlopig geen sex meer met je vriendin wil.. dan kon het bijna niet anders dan dat je met haar ruzie had (vooral omdat je zei dat ze pech had). Waarom wil je voorlopig geen sex dan? Dat je net na zo'n ruzie niet in de stemming bent ok maar nou is zij er de dupe van![]()
Daar heb je het al.quote:Oh en die wii kan je zo krijgen hoor, bij amazon.de heb je 'm binnen een paar dagen in huis, en even wat belletjes naar de lokale gameshops wil ook nogal eens helpen
Omdat dat in een combinatie goed te doen isquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:59 schreef EchnaDarr het volgende:
Waarom heb ik toch elke keer als ik de topic titel zie een asociatie met de tekst "Bier en tieten"?
Dank je welquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
Voor ik het vergeet: gefeliciteerd Tally![]()
Nee we gaan saampjes naar de kroegquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:32 schreef Sjowhan het volgende:
Oeh
Dat wordt genieten vanavond voor jou & je mannetje? Ga je nog wat speciaals doen?
Wow, doet hij aan wedstrijd-dart? Of is het een lokale competitie?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee we gaan saampjes naar de kroegDas al..
Hij moet darten.. Ga ik kijken..
Volgende week gaan we een weekendje naar Berlijn
Speciaal omdat we een jaar getrouwd zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |