Sorry, die ligt even bij te komen op de bank.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:23 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
De aanwezigheid van diegene die bij de tieten horen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:46 schreef Darkwolf het volgende:
Maar waarom is mevrouw er met 3 pillen vanaf terwijl ik nog minstens 10 dagen mag gaan blijven smeren?
Bij je vriendin werkt die zalf van binnen uit en werkt langer door![]()
En waarom is de arts zo dom om mij aan te raden EEN dag extra door te gaan als de klachten verdwenen zijn en de Apotheker 10 dagen tot TWEE WEKEN?
Omdat de huisarts waarschijnlijk een ander middeltje bedoelt? Of misschien de naam van een bestandsdeel heeft opgegeven.. Of dat de apotheker dacht dat je beter iets anders kan gebruiken.. Kan echt veel verschillende oorzaken hebben
De schimmel infectie heb ik immers zelf al met 80 procent vermindert.
Ben gister pas gaan smeren!
Brand lekker trouwens!
Het is wel nodig om te smeren.. Jij kan er qua jeuk misschien vanaf zijn maar anders steek je straks je vriendin weer aan.. En die heeft er echt meer last van![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:00 schreef avotar het volgende:
Slowchat is dat je er veel posts over doet
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:01 schreef avotar het volgende:
om uberhaupt ook
Dit had dus ook in één post gekuntquote:
Das kutquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:43 schreef Darkwolf het volgende:
@Tally: bijsluiter zegt 10 dagen dus het word 10 dagen smeren!
(En tien dagen geen sex...)
Ironie is jou ook volledig vreemd geloof ik hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:36 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit had dus ook in één post gekunt
Dit heeft namelijk geen nut.. En willen we dus ook niet hebben..
Dank je
damn.. en ook niet rukken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:43 schreef Darkwolf het volgende:
@Tally: bijsluiter zegt 10 dagen dus het word 10 dagen smeren!
(En tien dagen geen sex...)
O ik snap dat JIJ het als geintje bedoeldequote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:03 schreef avotar het volgende:
[..]
Ironie is jou ook volledig vreemd geloof ik he
Wel zn handen goed wassen danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:12 schreef ZwarteMagika het volgende:
Lekker glijmiddel tochDie zalf hoeft alleen smorgens en savonds erop toch? Kan je vlak voor 't zalven nog net effe rukken
Volgens mij klopt dit niet hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:30 schreef LoPrEtNi het volgende:
Dat mannen van nature instaat zijn veel tijd te investeren om iets te bereiken bij een vrouw:).
(Evolutionair gezien is dat heel logisch)
Trouwens het woord "wanhopig" heb ik nooit in me mond genomen hoor ...
Heb nogal nare verhalen over dat spul gelezen.. afbladderende eikels enzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel zn handen goed wassen dan
Dan zalfje dr op
Ik smeerde het gewoon wanneer ik jeuk kreeg
Ik keek niet op de verpakking
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Heb nogal nare verhalen over dat spul gelezen.. afbladderende eikels enzoDus als man zou ik een beetje rustig aan doen
![]()
Pff extra vroeg opgestaan om de postbode niet te missen (nieuwe foon), zul je net zien dat ie vanmiddag pas komt
![]()
ja...? wat wordt het dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:44 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vroeg voor mij he..Zal nog moeilijk worden vanaf volgende week, elke dag vroeg opstaan
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
7.15.. uitslapen dus vergeleken met jou, maar voor mij is het vroeg
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:41 schreef Darkwolf het volgende:
Nieuwe phone?
OEHHH welke?
Enne.. ja echt! Mocht het gewoon kopen daar zonder recept.
Naampje mee, advies mee, en gaan naar die Apotheker.
Gatsie!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:54 schreef ZwarteMagika het volgende:
Heb een Sony Ericsson W810i (die walkman unit), en voor het eerst in m'n leven een abonnementEr zit trouwens een ringtone op genaamd 'Ellie's scat'
![]()
![]()
![]()
nerdalertquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Gatsie!
Maar gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Nu nog een stereo bluetooth headset om vervolgens overal en nergens draadloos van muziek te genieten (en eventueel gesprekken te starten / aan te nemen).
Ik heb die van Logitech op het moment en die is helemaal da SEXXXX!
Een tip zowiezo: vermijd Jabra ten alle kosten! Zowiezo de Jabra 620s!
Tja 10 dagen geen sex dus dan ga je automatisch over telefoons ouwehoeren!![]()
Dan heb jij mij nog niet uitgebreid gehoord over mijn Nokia N95 zeker?quote:
Ik heb de N73quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:58 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dan heb jij mij nog niet uitgebreid gehoord over mijn Nokia N95 zeker?
DAN heb je pas recht van spreken betreft dit stukje commentaar!
Staken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:45 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Werken is niet leuk, een brakke internet verbinding is nog minder.
Dat zou wel kunnen maar in mijn uppie zal dat weinig om aarde hebben.quote:
Das altijd leuk..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb vanmiddag een pakket voor de buren aangenomen.. op de sticker stond 'niet bij de buren afgeven' (had die gast blijkbaar schijt aan) en een 'neutrale' verpakking.. dus ik kijk naar de code, ken nl. iemand die ook pakketjes heeft rondgebracht en die kon aan de code zien waar het vandaan kwam, en jawel hoor, het kwam de PaboVast een Tarzan, cockring en een verdovende creme om hun sexleven wat draaglijker te maken
Doe mij er ook een paar, het is wat stil vanavond.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:27 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Over sexy smsjes die je stuurt of gekregen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |