Om je voordeel er mee te doen?quote:
Dat weet ik nietquote:Wil ik weten wat je nu denkt?![]()
Overal zijn kansen te vinden, als je maar goed kijkt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Om je voordeel er mee te doen?
Je mag het pm-enquote:Dat weet ik niet
Okquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:03 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Overal zijn kansen te vinden, als je maar goed kijkt.
[..]
Je mag het pm-en
Waarschuw je me dan wel even van te voren?quote:
Morgenochtend?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Waarschuw je me dan wel even van te voren?
Nee, ik moet eerste even over deze schok heenkomen... Ochtend...quote:
Heb je een glas water nodig?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, ik moet eerste even over deze schok heenkomen... Ochtend...
Opletten he, het gaat hier af en toe behoorlijk snel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:00 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ohh, hier is het topic, de vorige was alweer dicht toen ik nog wilde reageren. Lekker geslapen na een leuke film.
Ja iets te snel, maar goed. Nog plannen dit weekend?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:01 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Opletten he, het gaat hier af en toe behoorlijk snel.
Nog eentje die van langzamer houdtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:04 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Ja iets te snel, maar goed. Nog plannen dit weekend?
Nou, ik lurk veel en lees dus veel in de andere fora en dan raak je de draad wel eens kwijt in deze topics.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:06 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nog eentje die van langzamer houdt![]()
Alles tussen EchnaDarr en mij kan je overslaan, dus veel valt er niet te lezenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:08 schreef even-vlug-reageren het volgende:
[..]
Nou, ik lurk veel en lees dus veel in de andere fora en dan raak je de draad wel eens kwijt in deze topics.
Als je dat eruit filtert (en af en toe webspider er ook nog bij) dan blijft er inderdaad weinig overquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:11 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Alles tussen EchnaDarr en mij kan je overslaan, dus veel valt er niet te lezen
Ahh, dan valt het inderdaad wel mee ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:11 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Alles tussen EchnaDarr en mij kan je overslaan, dus veel valt er niet te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |