quote:
BEETJE van voor jouw tijd, sorryquote:Op maandag 4 juni 2007 17:47 schreef zarGon het volgende:
Vraag het aan BHFH.
Blijf uit mijn topic drama queenquote:
waar is die de laatste tijd eigenlijk?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:47 schreef zarGon het volgende:
Vraag het aan BHFH.
idd, je kan het ook aan de moeder van Roellio vragenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:57 schreef Roellio het volgende:
Heb je om dit soort vragen te stellen een forum nodig?
Arme jij!
hey ik heb normaal geantwoordquote:Op maandag 4 juni 2007 22:39 schreef ajf het volgende:
Volgens mij hebben de vrouwen hier last van vaginisme of zijn ze frigide.
Of allebei. Vandaar dat ze niet normaal antwoorden.
Nah... niet echt. Maar hoe leg je dat nou uit?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:39 schreef ajf het volgende:
Volgens mij hebben de vrouwen hier last van vaginisme of zijn ze frigide.
Of allebei. Vandaar dat ze niet normaal antwoorden.
Ben het wel met je eens. Hetzelfde geldt voor een man als je vooral de 1e keer sex hebt en dan voor het eerst bij het meisje naar binnen gaat. Kan je niet uitleggen hoe dat voelde, maar het was geweldig!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah... niet echt. Maar hoe leg je dat nou uit?
Tis niet echt ergens mee te vergelijken.
En ik heb nogal de neiging om uit te wijden over de emotionele implicaties en minder te vertellen over de persoonlijke fysieke interpretatie.
Die zal toch wel voor iedereen en met iedereen anders zijn. En daar heb ik als moeder nou net wel een beetje moeite mee.
Bovendien vind ik dat je als puber alle vragen mag stellen maar dat er dingen zijn die ik niet uit kan leggen omdat die ervaring voor jezelf is.
Nou ja... dat bedoelt ie dus als ie zegt dat ma er een lang verhaal aan plakt
Gesnapt?
![]()
We slepen dit topic door tot de 300. Tot de laatste snikquote:
Dat denk ik niet..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
We slepen dit topic door tot de 300. Tot de laatste snik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |