SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:12 schreef SpecialK het volgende:
Steek eens een komkommer in je anus. Dan heb je je antwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontopic: Ligt er trouwens aan of het vrijwillig is enzo je weets.Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
Hoezo? Ik wil gewoon weten hoe het voelt als er een lul naar binnen schuuft. Thats allquote:Op zondag 3 juni 2007 18:14 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ontopic: Ligt er trouwens aan of het vrijwillig is enzo je weets.
Onderga een operatie en ervaar het persoonlijkquote:Op zondag 3 juni 2007 18:14 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Hoezo? Ik wil gewoon weten hoe het voelt als er een lul naar binnen schuuft. Thats all
echt welquote:Op zondag 3 juni 2007 18:42 schreef Electro-Worm het volgende:
Ja maar aan dieren kun je dat niet vragen. En mensen hebben geen staart.
Je vraagt ook iets waar je de rest van je leven niets aan heb.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:11 schreef Electro-Worm het volgende:
omfg neehee. jullie klojo's geven geen normaal antwoord![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:35 schreef oor het volgende:
je voelt je net een warme appeltaart
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
Geen idee. Wel een interessante vraag, dus dames: vertel!
Laat je ombouwen en je zal zelf ervaren hoe dat voeltquote:Op zondag 3 juni 2007 18:10 schreef Electro-Worm het volgende:
Als er een lul naar binnen gaat![]()
?
Nou want kijk ik vraag me dat gewoon af![]()
![]()
![]()
Ik stelde deze vraag eerder aan queen bee maar die wiegerde hier eerlijk antwoord op te geven.
Probeer het zo detailistisch te beschrijven als maar kan( Bestaat dat woord
? )
Game on
(Hoe voelt het voor een man trouwens? )
TS begint!quote:Op zondag 3 juni 2007 18:10 schreef Electro-Worm het volgende:
...
(Hoe voelt het voor een man trouwens? )
Waarom kun je dat aan dieren niet vragen?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:42 schreef Electro-Worm het volgende:
Ja maar aan dieren kun je dat niet vragen. En mensen hebben geen staart.
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:58 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Laat je ombouwen en je zal zelf ervaren hoe dat voelt![]()
Ik ben er ook erg benieuwd naar. Heb er heel lang naar verlangd om te voelen hoe dat is. Volgend jaar zal ik het eindelijk weten![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 18:12 schreef SpecialK het volgende:
Steek eens een komkommer in je anus. Dan heb je je antwoord.ik als vrouw kan je verlichten dan een lul in je anus compleet anders voelt dan een lul in je vagina!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus dat lijkt mij geen goede manier
verder is er weinig waarmee ik het wel kan vergelijkendus zou ik niet weten hoe ik het moet beschrijven
d'r komt iets warms in je wat over druk opwekt, maar ik denk dat je ook daar niet veel aan hebt
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
quote:
BEETJE van voor jouw tijd, sorryquote:Op maandag 4 juni 2007 17:47 schreef zarGon het volgende:
Vraag het aan BHFH.
Blijf uit mijn topic drama queenquote:
waar is die de laatste tijd eigenlijk?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:47 schreef zarGon het volgende:
Vraag het aan BHFH.
idd, je kan het ook aan de moeder van Roellio vragenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:57 schreef Roellio het volgende:
Heb je om dit soort vragen te stellen een forum nodig?
Arme jij!
hey ik heb normaal geantwoordquote:Op maandag 4 juni 2007 22:39 schreef ajf het volgende:
Volgens mij hebben de vrouwen hier last van vaginisme of zijn ze frigide.
Of allebei. Vandaar dat ze niet normaal antwoorden.
Nah... niet echt. Maar hoe leg je dat nou uit?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:39 schreef ajf het volgende:
Volgens mij hebben de vrouwen hier last van vaginisme of zijn ze frigide.
Of allebei. Vandaar dat ze niet normaal antwoorden.
Ben het wel met je eens. Hetzelfde geldt voor een man als je vooral de 1e keer sex hebt en dan voor het eerst bij het meisje naar binnen gaat. Kan je niet uitleggen hoe dat voelde, maar het was geweldig!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah... niet echt. Maar hoe leg je dat nou uit?
Tis niet echt ergens mee te vergelijken.
En ik heb nogal de neiging om uit te wijden over de emotionele implicaties en minder te vertellen over de persoonlijke fysieke interpretatie.
Die zal toch wel voor iedereen en met iedereen anders zijn. En daar heb ik als moeder nou net wel een beetje moeite mee.
Bovendien vind ik dat je als puber alle vragen mag stellen maar dat er dingen zijn die ik niet uit kan leggen omdat die ervaring voor jezelf is.
Nou ja... dat bedoelt ie dus als ie zegt dat ma er een lang verhaal aan plakt
Gesnapt?
![]()
We slepen dit topic door tot de 300. Tot de laatste snikquote:
Dat denk ik niet..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
We slepen dit topic door tot de 300. Tot de laatste snik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |