Ze reageren hun frustratie over de saaie streams op jou af.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:47 schreef Alorah het volgende:
Wat een hilariteit hier, maar er ontgaat mij een boel geloof ik.
Wat een hartelijk welkom hier.
Da's niet erg ontopic, lieve BSOLquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is die !? een nieuwe mode van je ?
Niet zoals HET last van opvliegers?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is trouwens: ?!?
Amanda en Eric hebben wel eens last van hyperventilatie.
snel mijn volumeknop dichtdraaien aaaaaarrgggquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
Natasia beweegt en zingt alweer wanstaltig.
Ondertussen weet ik dus serieus niet meer wat het isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is trouwens: ?!?
Amanda en Eric hebben wel eens last van hyperventilatie.
Het zakt nu af naar infantiel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:57 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
snel mijn volumeknop dichtdraaien aaaaaarrggg
O, okay, ik snap het. No hard feelings ;-)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze reageren hun frustratie over de saaie streams op jou af.
Laat het maar over je heen komen. Gaat wel weer over.
![]()
Z'n pruik is even af, hij wordt door Amanda opgemaakt. Maar ze vinden het allemaal 'hot hot hot', zoals Natasia idioot brult.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ondertussen weet ik dus serieus niet meer wat het is![]()
Heeft Erica nogsteeds zijn Natrasha outfit aan? Dan kan ik me namelijk heul goed voorstellen dat het warm is![]()
!?
Alco stylequote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is goed kijken, maar toch ..... Echt 'nose painting' !
[afbeelding]
Gimme a gun, I'm Loving it.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:02 schreef demins het volgende:
Kan iemand alstublieft Natasja afschieten??? De populatie kan het hebben!![]()
FdW - vrijdag 18 mei 2007 @ 16:53quote:
Goed plan , behalve voor wifebeater. 24/7 wakker houden en een vlieg in de buurt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:04 schreef FdW het volgende:
[..]
FdW - vrijdag 18 mei 2007 @ 16:53
Voorstel vanwege uitputting, en als gevolg daarvan inkakken van onze geliefde daklozen.
Om 1 uur verplicht naar bed, vrijdags en zaterdags vanwege uitslaapmogelijkheid om 3 uur.
Amanda doet niet anders...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Ik die B*Kliniek doen ze ook permanente makeup ...... "
[afbeelding]
Welke kliniek? Bergmankliniek toch, van Dr. Laban?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Ik die B*Kliniek doen ze ook permanente makeup ...... "
[afbeelding]
Huub welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit lijkt onschuldig
[afbeelding]
Dat is begrijpelijk. Wat niet begrijpelijk is: Hij zoent haar wel als ze geen make-up op heeftquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
Natasia's ventje zoent haar niet als ze make-up op heeft.
Zou ze Ton bedoelen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
Hoe spel je dat ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welke kliniek? Bergmankliniek toch, van Dr. Laban?
Als mammatasja nog even verdergaat met reklame maken, krijgt ze er een voorhoofdscorrectie gratis bij.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welke kliniek? Bergmankliniek toch, van Dr. Laban?
Dat is nog maar de vraag; ik twijfel een beetje aan die 'relatie'.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk. Wat niet begrijpelijk is: Hij zoent haar wel als ze geen make-up op heeft![]()
![]()
![]()
![]()
!?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk. Wat niet begrijpelijk is: Hij zoent haar wel als ze geen make-up op heeft![]()
![]()
![]()
![]()
!?
Wedden dat er over een paar weken een speciale uitzending komt voor die kliniek net zoals gisteravond voor Des Bouvrie?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Als mammatasja nog even verdergaat met reklame maken, krijgt ze er een voorhoofdscorrectie gratis bij.![]()
ja ton ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag; ik twijfel een beetje aan die 'relatie'.
Dr. Laban kan niet wachten op de gratis reclame.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wedden dat er over een paar weken een speciale uitzending komt voor die kliniek net zoals gisteravond voor Des Bouvrie?
Die ene of die andere?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vraagje : Hoe lang trekken jullie dat Trash-wijf-geval nog ? Ik haak binnen 'n kwartier af !
[afbeelding]
Niet zo heel erg lang maar aangezien niemand het iets vindt net zoals niemand Sonja leuk vindt, zullen ze het wel weer oppakken als een soort van compliment.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vraagje : Hoe lang trekken jullie dat Trash-wijf-geval nog ? Ik haak binnen 'n kwartier af !
[afbeelding]
Leuk, ouderwets goed gemutst!quote:
Whow, graag je verslag (en caps)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
Ik ga een vorkje prikken bij Lepels. Verslag volgt.![]()
Neem het 5-gangen verassingsmenu , aanrader!! en proef het Gijsbierquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
Nicoblaas heeft afgebeld.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
Met foto's!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat je de COS wilt ruimen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een echt alternatief om te blijven kijken is er niet
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij speelt ook dat hij blond isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:29 schreef Gigageil het volgende:
Tjonge Tjonge, wat loopt die Eric voor lul zeg met zijn boodschappentas als handtasje constant aan zijn arm........
Hij maakt echt een karikatuur van de vrouw.....![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met foto's!
Maar niet teveel loslaten over de bewoners tot ze eruit zijn.
En daarna snel alles verwijderen.
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In alle eerlijkheid, Dit piswijf (Natasia) mag oprotten. Ik hoor dat de redactie nu verteld dat Wilgo Zondag niet wil komen.
[afbeelding]
Mss dat ze nu zelf ook inziet dat ze abnormaal bezig isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In alle eerlijkheid, Dit piswijf (Natasia) mag oprotten. Ik hoor dat de redactie nu verteld dat Wilgo Zondag niet wil komen.
[afbeelding]
Klopt! Op zondag gaat die altijd naar zijn vriendinquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Dit zijn de dagen dat ik zo blij ben dat ik geen vier euro verspild hebquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb ook ff 20 seconden naar Eric geluisterd.
Maar nu staat het hier alweer op mute.![]()
Welnee, 7 dagen per week, 3 keer per dag.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klopt! Op zondag gaat die altijd naar zijn vriendin
Ze gooit het op cameravreesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Mss dat ze nu zelf ook inziet dat ze abnormaal bezig is![]()
Die heeft natuurlijk ook te horen gekregen over de 'geheime' innige omhelzing in de gameroom tijdens de verbouwing.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Komt uit de uitzending. Op dat moment was het op de streams een lock.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een stel Miljonairs zijn het ook![]()
Waarom is het filmpje gecensureerd!?![]()
Niet lang dus.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:35 schreef TiNo_Flo het volgende:
Natasia zegt weer eens een keer dat ze niet meer voor de anderen gaat koken, "ik ben er helemaal klaar mee, ze zoeken het maar uit". Ben benieuwd hoelang ze het deze keer vol gaat houden.![]()
Andersom. Brian vindt Natrasha erg interessant om zijn coming-out eindelijk te gaan bewerkstelligen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:52 schreef blomst het volgende:
Brian laat amanda niet alleen met Erica zeker.
Die gaat alleen maar dalen vreesch ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:56 schreef TiNo_Flo het volgende:
Volgens mij doet Eric dit alleen maar vanwege de popu-poll. Hij ziet dat maf doen zoals Jaap effect heeft en probeert het op deze manier. Ik denk niet dat het veel zal helpen bij Eric.
Hoop ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die gaat alleen maar dalen vreesch ik.![]()
!?
Ze mocht op dr 12e of 14e met een vriendin/zus naar Lloret de Mar, waar ze op de bar ging dansen....... tsja........quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:50 schreef daWeasel het volgende:
Amanda heeft iemand leren kennen in de It, volgens mij is die tent al 4 jaar dicht. Dus ze ging op haar 14e of 15e als naar de It? Wat een snol
Je kunt ook overdrijven......quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:50 schreef daWeasel het volgende:
Amanda heeft iemand leren kennen in de It, volgens mij is die tent al 4 jaar dicht. Dus ze ging op haar 14e of 15e als naar de It? Wat een snol
8 uurquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:15 schreef product het volgende:
Vanaf hoe laat moet Huub beginnen met over zijn schouder te kijken in zijn villa?
ooo vandaar die koelheid als het ventje op bezoek komtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
Intiem worden doen ze ook al niet veel, dus ik twijfel eraan of Wilgo meer is dan een goede vriend (van haar of misschien zelfs maar van de familie).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:19 schreef fredfik het volgende:
[..]
ooo vandaar die koelheid als het ventje op bezoek komt
Ze vroeg hem wel ten huwelijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Intiem worden doen ze ook al niet veel, dus ik twijfel eraan of Wilgo meer is dan een goede vriend (van haar of misschien zelfs maar van de familie).
Hetzelfde doekje waarmee ze van alles afveegt, hangt nu overigens recht boven het eten dat ze uit de pan giet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is dit voer maken voor de collega apen familie ?
[afbeelding]
Ja iid... Camera's en roddelbladen ..quote:
Volgens mijn empirisch onderzoek naar dikkerdjes in een gouden kooi is gebleken dat zij weinig tot niet intiem zijn met hun geliefde...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Intiem worden doen ze ook al niet veel, dus ik twijfel eraan of Wilgo meer is dan een goede vriend (van haar of misschien zelfs maar van de familie).
Had dat gister al voorspeldquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:28 schreef noekje het volgende:
Natasia baalt dat Wilgo niet komt.
Ik helemaal niet!
Ze zou ook niet meer tegen ze praten. Al maandenlang genieten wij van haar silent treatment.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:28 schreef product het volgende:
Ze zou toch niet meer koken voor iedereen?
Zo'n lijntje gaat toch door de neusquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:30 schreef product het volgende:
Zo'n lijntje om je lippen, dat vind ik toch altijd zo sjiek staan he....
das sjieker inderdaadquote:
Dat is pas over 6 wekenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:31 schreef blomst het volgende:
Ik hoop dat haar zussen zullen zeggen dat ze thuis moet komen na haar tieten opbouw.
A.s. donderdag gaan ze haar tepels verhuizenquote:
Precies bij trailertrash past alleen maar een armoedige eethoek.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:36 schreef Soury het volgende:
Het blijft een armoedige eethoek, maar goed dat past dan wel weer![]()
Ja en 6 weken platquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
A.s. donderdag gaan ze haar tepels verhuizen![]()
Hahaha leuk 6 weken platquote:
Ik hoop dat de zussen zeggen, dat ze vanavond mee moet komen.quote:
Thuis kan ze ook plat.quote:
6 weken mag ze niet kokenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Thuis kan ze ook plat.
Maar ze hoeft echt niet zes weken plat, zes weken niet tillen, of rekken, voor de rest mag ze alles.
Ik doe (*$*()* met je mee poppetjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef petraa het volgende:
Nog een keer een verkleinwoord uit die mond van NATASIA en ik (*$*()* haar.
tweedst!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef petraa het volgende:
Is that a promise?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef petraa het volgende:
derdstquote:
Gestoord wijfje was toch wel iets vriendelijker geweest hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:44 schreef Soury het volgende:
Ja daar gaan we ff geen verkleinwoordjes nu
quote:
gelukkig zijn de kindjes van natas beter opgevoedquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:45 schreef Clank het volgende:
Stoute Lieke heeft niet dankjewel voor het eten gezegd.. foei!!
Ze heeft ook hele grote tieten, jammer voor der dat ze plat zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:47 schreef noekje het volgende:
[..]
maar wel een hele grote bek en een grote kut.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:48 schreef product het volgende:
[..]
Ze heeft ook hele grote tieten, jammer voor der dat ze plat zijn
Hij wordt steeds enger, qua uiterlijk en qua gedrag.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij wordt steeds enger, qua uiterlijk en qua gedrag.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:54 schreef petraa het volgende:
Gatverdamme, jaap eet een snotje van Huub op
Is ze echt naar Lepels ???quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:55 schreef carpediem23 het volgende:
Is bqueen al weg naar Lepels??? Straks is Nico daar helemaal niet!!
Ze zei van welquote:
Natrashia heeft geen alcohol limietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:00 schreef Clank het volgende:
Eric denkt vooral grappig te zijn als Natrasha, ik zie er totaal de humor niet van in.
Ik vind het ook een beetje pijnlijk om aan te zienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:00 schreef Clank het volgende:
Eric denkt vooral grappig te zijn als Natrasha, ik zie er totaal de humor niet van in.
Daar lijkt het al dagen opquote:
Eerder triest ja.....die jongen heeft echt problemen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:00 schreef Clank het volgende:
Die ViezErrric is een probleem ..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:06 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Eerder triest ja.....die jongen heeft echt problemen.![]()
Een petquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie het, de neus is anders!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
Das wel echt haar tochquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:12 schreef noekje het volgende:
Melissa heeft wel veel betere extensions dan Amanda of ze verzorgt ze beter, dat kan natuurlijk ook.
quote:
Dan heeft Melissa een goeie kapperquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda en Melissa hebben het er eens over gehad.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:12 schreef milk-shake het volgende:
ik wil eric weer terug
Ik ook niet. Hij maakt zich volkomen belachelijk...en...uitgezonderd Huub, heb ik ook al niks met de rest..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:00 schreef Clank het volgende:
Amanda was mijn held verleden week kan je nagaanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:18 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij maakt zich volkomen belachelijk...en...uitgezonderd Huub, heb ik ook al niks met de rest..![]()
Eigenlijk...vind ik er geen bal meer aan....![]()
Wat een ridderquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:19 schreef petraa het volgende:
B: Ik aanvaard wel je excuses, ik snap dat je boos bent weggelopen. Excuses aanvaard bij deze.
Ik ga ook niet voor de streams betalen, als er niks gaat veranderen. Als die idioot Natresha blijft is dit de laatste maand dat ik kijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Amanda was mijn held verleden week kan je nagaan![]()
Lekkere kwaliteit.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:20 schreef mootie het volgende:
Omg....... de stoelen zijn al helemaal beschadigd door ritsen en knopen....... daar zit je dan op je setje van 4000 euro.
Mijn streams lopen elk moment afquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga ook niet voor de streams betalen, als er niks gaat veranderen. Als die idioot Natresha blijft is dit de laatste maand dat ik kijk.
Nog een uurtje schat ikquote:
Even over Natasja en zusjes...... ik had vandaag een heel vreemde belevenis. Liep in de supermarkt.. kwam ik een surinaamse dame tegen die wat op Natasja leek. En verdomd als ik niet gewoon in de stress schoot en dacht dat ze tegen me ging krijsen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Kun je nog net natasja haar zusjes zien
'quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga ook niet voor de streams betalen, als er niks gaat veranderen. Als die idioot Natresha blijft is dit de laatste maand dat ik kijk.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Even over Natasja en zusjes...... ik had vandaag een heel vreemde belevenis. Liep in de supermarkt.. kwam ik een surinaamse dame tegen die wat op Natasja leek. En verdomd als ik niet gewoon in de stress schoot en dacht dat ze tegen me ging krijsen.![]()
Is er al een hulp topicquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Even over Natasja en zusjes...... ik had vandaag een heel vreemde belevenis. Liep in de supermarkt.. kwam ik een surinaamse dame tegen die wat op Natasja leek. En verdomd als ik niet gewoon in de stress schoot en dacht dat ze tegen me ging krijsen.![]()
Jezelf verkleden ,in dit geval als iets dat op een vrouw moet lijken, is niet kinderachtig???quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:27 schreef 2live het volgende:
dat Eric zich verkleed vind ik nog tot daar aan toe, maar dat net doen alsof je dan iemand anders bent en niks weet van de rest vind ik zo kinderachtig.
Kijken naar DGK kán schadelijk zijn voor uw geestelijke gezondheid!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah nog een sms-iequote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Kun je nog net natasja haar zusjes zien
[..]
Ooooooooow dan moet Nada er even op af met De Modepolitie!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:34 schreef Varen het volgende:
Brian Roy is de oom van Amandas
Klopt de achternaam dan wel??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:34 schreef Varen het volgende:
Brian Roy is de oom van Amandas
Die lippen zitten in de weg.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:38 schreef Soury het volgende:
Wat lult die Mellissa nou raar, ik snap er niks van![]()
[..]
Broers van mijn vader welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Hebben al jouw ooms dezelfde achternaam?
Lieke een snor maar Melissa heeft bakkebaardenquote:
Brian Rooy is getrouwd met Nada van Niequote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij kan ook getrouwd zijn met de zus van haar vader.![]()
van Nie zekerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij kan ook getrouwd zijn met de zus van haar vader.![]()
Nou actie *&)#%*_(#%*_ #*%)(W$quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:41 schreef petraa het volgende:
N: Ik ga me tandjes poetsen *&)#%*_(#%*_ #*%)(W$
Fijne verjaardagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:42 schreef getl0st het volgende:Hoooooi!
Nog evies hier voor ik naar Las Vegas ga voor mijn verjaardag
ff stukkie lezen![]()
Zoooo lekker, wanneer ga je weg en wanneer kom je terug ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:42 schreef getl0st het volgende:Hoooooi!
ff stukkie lezen![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:42 schreef getl0st het volgende:Hoooooi!
ff stukkie lezen![]()
Ben nu nog in Los Angeles.. vanmiddag na de lunch richting LVquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Zoooo lekker, wanneer ga je weg en wanneer kom je terug ?
Ze luisterd ook prima naar Brianquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:43 schreef Varen het volgende:
Amanda haar ex had haar goed onder de duim, ze luisterde wel naar hem
Veel plezier en alvast gefeli!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ben nu nog in Los Angeles.. vanmiddag na de lunch richting LV
ben jaloersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:42 schreef getl0st het volgende:Hoooooi!
ff stukkie lezen![]()
Dan hebben we nog geneens de achterkant gezienquote:
uitgewoondquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan hebben we nog geneens de achterkant gezien![]()
Ik mis die streams totaal nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:51 schreef petraa het volgende:
Amanda en Brian zitten heftig in gesprek, wat ze zeggen geen idee, want Brian stream gaat bij mij op mute
amanda vertelt hoe brian de volgende keer excusues moet maken. Niet meteen maar een dag later of zo want dan lijkt het alsof hij erover na heeft gedacht.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:51 schreef petraa het volgende:
Amanda en Brian zitten heftig in gesprek, wat ze zeggen geen idee, want Brian stream gaat bij mij op mute
Luister er naar maar mijn hersenen registrenen niks .. maw snap er geen bal vanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:51 schreef petraa het volgende:
En dan NIET op dag 2 een ander verhaal.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:53 schreef 2live het volgende:
[..]
amanda vertelt hoe brian de volgende keer excusues moet maken. Niet meteen maar een dag later of zo want dan lijkt het alsof hij erover na heeft gedacht.![]()
Nu zo'n beetje. 20:00quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:53 schreef ruby het volgende:
Hoe laat komen de zussen van Natasia? Weet iemand dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |