Ze reageren hun frustratie over de saaie streams op jou af.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:47 schreef Alorah het volgende:
Wat een hilariteit hier, maar er ontgaat mij een boel geloof ik.
Wat een hartelijk welkom hier.
Da's niet erg ontopic, lieve BSOLquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is die !? een nieuwe mode van je ?
Niet zoals HET last van opvliegers?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is trouwens: ?!?
Amanda en Eric hebben wel eens last van hyperventilatie.
snel mijn volumeknop dichtdraaien aaaaaarrgggquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
Natasia beweegt en zingt alweer wanstaltig.
Ondertussen weet ik dus serieus niet meer wat het isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is trouwens: ?!?
Amanda en Eric hebben wel eens last van hyperventilatie.
Het zakt nu af naar infantiel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:57 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
snel mijn volumeknop dichtdraaien aaaaaarrggg
O, okay, ik snap het. No hard feelings ;-)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze reageren hun frustratie over de saaie streams op jou af.
Laat het maar over je heen komen. Gaat wel weer over.
![]()
Z'n pruik is even af, hij wordt door Amanda opgemaakt. Maar ze vinden het allemaal 'hot hot hot', zoals Natasia idioot brult.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ondertussen weet ik dus serieus niet meer wat het is![]()
Heeft Erica nogsteeds zijn Natrasha outfit aan? Dan kan ik me namelijk heul goed voorstellen dat het warm is![]()
!?
Alco stylequote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is goed kijken, maar toch ..... Echt 'nose painting' !
[afbeelding]
Gimme a gun, I'm Loving it.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:02 schreef demins het volgende:
Kan iemand alstublieft Natasja afschieten??? De populatie kan het hebben!![]()
FdW - vrijdag 18 mei 2007 @ 16:53quote:
Goed plan , behalve voor wifebeater. 24/7 wakker houden en een vlieg in de buurt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:04 schreef FdW het volgende:
[..]
FdW - vrijdag 18 mei 2007 @ 16:53
Voorstel vanwege uitputting, en als gevolg daarvan inkakken van onze geliefde daklozen.
Om 1 uur verplicht naar bed, vrijdags en zaterdags vanwege uitslaapmogelijkheid om 3 uur.
Amanda doet niet anders...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Ik die B*Kliniek doen ze ook permanente makeup ...... "
[afbeelding]
Welke kliniek? Bergmankliniek toch, van Dr. Laban?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Ik die B*Kliniek doen ze ook permanente makeup ...... "
[afbeelding]
Huub welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit lijkt onschuldig
[afbeelding]
Dat is begrijpelijk. Wat niet begrijpelijk is: Hij zoent haar wel als ze geen make-up op heeftquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
Natasia's ventje zoent haar niet als ze make-up op heeft.
Zou ze Ton bedoelen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
Natasia's ventje zoent haar niet als ze make-up op heeft.
Hoe spel je dat ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welke kliniek? Bergmankliniek toch, van Dr. Laban?
Als mammatasja nog even verdergaat met reklame maken, krijgt ze er een voorhoofdscorrectie gratis bij.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welke kliniek? Bergmankliniek toch, van Dr. Laban?
Dat is nog maar de vraag; ik twijfel een beetje aan die 'relatie'.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk. Wat niet begrijpelijk is: Hij zoent haar wel als ze geen make-up op heeft![]()
![]()
![]()
![]()
!?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk. Wat niet begrijpelijk is: Hij zoent haar wel als ze geen make-up op heeft![]()
![]()
![]()
![]()
!?
Wedden dat er over een paar weken een speciale uitzending komt voor die kliniek net zoals gisteravond voor Des Bouvrie?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Als mammatasja nog even verdergaat met reklame maken, krijgt ze er een voorhoofdscorrectie gratis bij.![]()
ja ton ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag; ik twijfel een beetje aan die 'relatie'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |