Heeft ze zichzelf vast niet gezienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
N tegen A: Je moet nieuwe leggings bestellen of afvallen, je ziet er uit als een bolle....of meer sex.![]()
Hij doet niet anders dan ''getting up her back''quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze heeft toetsemming gegeven, Brian moet Amanda dichtbij houden als back up voor als zij weg is.
Prima positieve stap. Vaders is blij.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:30 schreef petraa het volgende:
Huub en Lieke laten zich testen op soa, zodat ze het zonder kunnen doen.
Ze doen het toch al zonder?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:30 schreef petraa het volgende:
Dus ze deden het met!?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:30 schreef petraa het volgende:
Ook heeft ze meerdere keren gezegd (Je weet dat ze ALLES herhaald):quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
Natasja gebruikt geen tampons, dat doet zeer aan haar kut. Hallo Yairo en Cheyenne.![]()
lekker veilig met huub die ook sext met hoerenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:30 schreef petraa het volgende:
Zouden onze dames hier - die niet nader te noemen keurige bladen lezen - in de verste verte dit soort opmerkingen maken. Denk 't niet toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:32 schreef noltje het volgende:
[..]
Ook heeft ze meerdere keren gezegd (Je weet dat ze ALLES herhaald):
Quote: "Kinderen uit je kut schijten, dat doet pas pijn"![]()
Als kind ook niet leuk om te horen.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:33 schreef demins het volgende:
Wat spoot Brian nou op zijn trui???
Ja idd wel veilig als ze zich laten testen en het dan pas zonder condoom gaan doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
lekker veilig met huub die ook sext met hoeren
mijn bevallingen waren redelijk zwaar te noemen en btw ik lees Margrietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Zouden onze dames hier - die niet nader te noemen keurige bladen lezen - in de verste verte dit soort opmerkingen maken. Denk 't niet toch?![]()
Ben jij erbij onder de dekens dan ???? Dus hou je oordeel voor je.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:40 schreef Alorah het volgende:
Alsof hij het steeds met condoom doet.
Wat een farce eigenlijk.
Ben Pon vanwege de Touareg? Lief zijn voor matasjaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:38 schreef Disana het volgende:
BSOL, ze hebben geprobeerde ene Ben te bellen. Geen idee wie dat is.
Dank je. Ben is een goede vriend van Huub. Lieke heeft hem al eerder gebeld en Ben is de persoon die alle MSN van Huub beantwoord. Lieke en Ben hebben contact gehad toen ze net ontslagen was als huishoudster.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:38 schreef Disana het volgende:
BSOL, ze hebben geprobeerde ene Ben te bellen. Geen idee wie dat is.
Waarom? Ik heb ook altijd commentaar gehad over het wel of niet gebruik van de condoom bij Amanda, dus om dezelfde reden ook bij Lieke.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben jij erbij onder de dekens dan ???? Dus hou je oordeel voor je.![]()
Chill, Petraatjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben jij erbij onder de dekens dan ???? Dus hou je oordeel voor je.![]()
Ah. Nu weet ik zelf ook wat meerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dank je. Ben is een goede vriend van Huub. Lieke heeft hem gebeld en Ben is de persoon die alle MSN van Huub benatwoord. Lieke en Ben hebben contact gehad.
Knap.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:42 schreef Alorah het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb ook altijd commentaar gehad over het wel of niet gebruik van de condoom bij Amanda, dus om dezelfde reden ook bij Lieke.
Pff dat Petraatje in combinatie met jou nieuwe ava, doet me ontploffen vanquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Knap.
Statistieken
Laatste bezoek: 1 seconde geleden.
Aantal posts: 3 (gemiddeld 1 per dag)
Dus?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Knap.
Statistieken
ik bedoel natuurlijk daarna, huub kennende zal het niet meer lang duren of hij sext er weer lustig op los met anderen, daarna keert hij misschien weer terug naar lieke etcquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja idd wel veilig als ze zich laten testen en het dan pas zonder condoom gaan doen.
[..]
Knap.
Statistieken
[..]
Knap.
Statistieken
Dat noemen we dus een vooroordeel!!!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:45 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik bedoel natuurlijk daarna, huub kennende zal het niet meer lang duren of hij sext er weer lustig op los met anderen, daarna keert hij misschien weer terug naar lieke etc
Maar nog altijd het meest van de kont van 't paardquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En samen weten we best wel veel !
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:47 schreef Alorah het volgende:
Wat een hilariteit hier, maar er ontgaat mij een boel geloof ik.
Wat een hartelijk welkom hier.
Onbenullige aanname. Voorheen had hij hoge nood.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:45 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik bedoel natuurlijk daarna, huub kennende zal het niet meer lang duren of hij sext er weer lustig op los met anderen, daarna keert hij misschien weer terug naar lieke etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |