En het net doen of je vriendin ben met Natasia lijkt me ook vermoeiend.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg dat. De hele dag dat gekloot met pruik en opblaastieten.![]()
Hopelijk komt ie niet terug als Johanna..............quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij zat klaar om naar de tandarts te gaan. Ik gok dat hij daar naar toe is.
HTF is Johanna?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:50 schreef FdW het volgende:
[..]
Hopelijk komt ie niet terug als Johanna..............![]()
Jaap als travestiet.quote:
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:
Ok danquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ik jou ooit in de steek laten?Ik heb 2 boterhammetjes geroosterd en thee gezet.
Zitten allemaal gebiologeerd te staren naar de fascinerende beelden.quote:
ff journaal gekeken ivm de ontsnapping in Artis ....... Correctie : Blijdorpquote:
Lekkerrrrrrrrrrrrrrr ik zit aan de koffie.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ik jou ooit in de steek laten?Ik heb 2 boterhammetjes geroosterd en thee gezet.
Blijdorp toch ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
ff journaal gekeken ivm de ontsnapping in Artis .......
Vlug opdrinken, ze mogen weer naar binnen dus dat wordt REUZE spannend!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrrrrrrrrr ik zit aan de koffie.
Geloof jij nog in de fabeltjeskrant ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Vlug opdrinken, ze mogen weer naar binnen dus dat wordt REUZE spannend!!!![]()
Brian gaat Amanda close houden als backup. En ze willen Huub / Lieke isoleren.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:04 schreef Disana het volgende:
Mooi even tijd om te recapituleren dus. Ik begrijp dat Natasia en Brian close willen houden als back-up voor Brian. En dat Natasia aanpapt met Natrasha om Eric en Huub uit elkaar te halen. Ik heb het gevoel dat ik iets ben vergeten.
Natasia en Wifebeater willen Amanda close houden i.v.m met eventuele vertrek van Natasja.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:04 schreef Disana het volgende:
Mooi even tijd om te recapituleren dus. Ik begrijp dat Natasia en Brian close willen houden als back-up voor Brian. En dat Natasia aanpapt met Natrasha om Eric en Huub uit elkaar te halen. Ik heb het gevoel dat ik iets ben vergeten.
Inderdaad, die laatste was me ontschoten. Opletten dan maar wat ervan terecht komt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian gaat Amanda close houden als backup. En ze willen Huub / Lieke isoleren.
Wifebeater mag zelfs weer neuken met Amanda omdat hij zeker moet zijn van haar Back upquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasia en Wifebeater willen Amanda close houden i.v.m met eventuele vertrek van Natasja.
Ja precies. Ik was vergeten 'Amanda' te typen in de eerste zin. Lukt ze trouwens weer prima helaas.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasia en Wifebeater willen Amanda close houden i.v.m met eventuele vertrek van Natasja.
Dan mag je dus concluderen dat Brian noch Natasia nog moeilijk kunnen doen over eventuele andere flirts van Amanda. Ha ha.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Wifebeater mag zelfs weer neuken met Amanda omdat hij zeker moet zijn van haar Back up
Op de stoel, bij de tandartsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:11 schreef FdW het volgende:
De spanning wordt tot het uiterste opgevoerd.
Gaat Jaap weer een scheet produceren?
Isoleren?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian gaat Amanda close houden als backup. En ze willen Huub / Lieke isoleren.
Weer eens wat anders voor de verandering.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op de stoel, bij de tandarts
Ik kan wel plaatjes blijven toevoegen aan mijn streamverslagje erover. Het lijkt wel alsof ze haar expres laten wachten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:10 schreef beequeen het volgende:
Wanneer krijgt Amanda nieuwe extentions? Het ziet er echt niet meer uit.
Ja, dat is het rattenplan. Of was het nou Rataplan, de domste hond van het westen... en ook van het oosten.quote:
Het getuigd overigens van geweldig lef en ranzingheid als het aandurft om een vette scheet te laten bij de tandartsquote:
Of van extreme angst.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het getuigd overigens van geweldig lef en ranzingheid als het aandurft om een vette scheet te laten bij de tandarts
Jaap is ook mijn held!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het getuigd overigens van geweldig lef en ranzingheid als het aandurft om een vette scheet te laten bij de tandarts
Bij extreme angst laat je toch geen scheet, dan loopt het gewoon dun uit de broek .... En je weet welke maat broek Japio heeft !quote:
Ze heeft toetsemming gegeven, Brian moet Amanda dichtbij houden als back up voor als zij weg is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:25 schreef noltje het volgende:
Natasia zou Brianaal allebei zijn benen breken als hij nog een keer in bed zou duiken met Amandel.
Heb ik wat gemist, hij loopt nog steeds rond ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |