Jaap is in ieder geval konsekwent.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Och, waarom ook niet Japio. Prop het maar gewoon naar binnen ......
[afbeelding]
Ik zei dat!!!1quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het zei vanochtend, zal het straks even nazoeken, maar dat was iets in de trant van: ''Waarom is Natasja zo vrolijk? Heeft ze een neukbeurt gehad van Ton?''
Volgens mij was het Peet.
Ik las in zijn kont verwentquote:
Zie je wel. Btw, Natasja belt met de Bergmankliniek.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou de streamlock verband houden met het ontsnappen van Natasia ?
Zie http://www.telegraaf.nl/b(...)pt_uit_Blijdorp.html
Welke kliniek???quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie je wel. Btw, Natasja belt met de Bergmankliniek.
Welverdiend, hij werkt er hard voor.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou de streamlock verband houden met het ontsnappen van Natasia ?
Zie http://www.telegraaf.nl/b(...)pt_uit_Blijdorp.html
BERGMANKLINIEK, je weet wel, die van Dr. Laban.quote:
Hoe spel je dat ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
BERGMANKLINIEK, je weet wel, die van Dr. Laban.
Gisteren dat hok van buiten gereinigd, misschien nu van binnen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
Iedereen moet naar het kantoor.
Wie weet. Erg veel haast maken ze niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gisteren dat hok vanbuiten gereinigd, misschien nu vanbinnen.
Meestal toch ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
Er klinken stemmen uit speakers.
Het klonk als een soort regie. Amanda zegt dat er een auto voor de deur staat. Toch niet nog meer gratis opnames voor de Bouvrietjes, hoop ik.quote:
Ik zie geen ericquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:34 schreef blomst het volgende:
Eric is er weer, maar voor hoelang?
Het huis wordt verkocht, er komen mensen kijken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio gokt dat er extern bezoek is. "Zeker een belangrijk iemand voor een rondleiding"
Zeg dat. De hele dag dat gekloot met pruik en opblaastieten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:45 schreef petraa het volgende:
Hoelang kan Eric dat toneelstukje volhouden ?
Ik hoop iig niet lang.
Misschien naar de tandarts.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:46 schreef petraa het volgende:
Waar is Jaap
Hij zat klaar om naar de tandarts te gaan. Ik gok dat hij daar naar toe is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:46 schreef petraa het volgende:
Waar is Jaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |