Heb je Brian een paar dagen geleden niet horen vertellen dat hij op het Fok!® forum heeft gezien data ik de foto's van het etentje bij :Lepels had geplaatst. Zij lezen dus wel degelijk op het forumquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
Hoe weten wifebeater en Japio van de avatars op fora? Daar mogen ze toch niet op?
DGK_REDAKTIE had het over ± 10.000.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:04 schreef Dark het volgende:
Jaap en Brian hebben het over 100.000 streamers en wat het Tien of Talpa oplevert.![]()
Zouden ze weten dat het waarschijnlijk veeeeeeeeeeeeeeel minder streamers betreft?
Ik zou Huub een kontbruiner aanraden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaan ze na het soppen onder de douche ook nog 'n uurtje bipsen ?
[afbeelding]
Yep, bovenin, in wijzig profiel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:05 schreef product het volgende:
Aangezien er toch geen ruk te beleven is....Kan ik ook mijn sig enzo aanpassen? En een avatar erbij zetten?
Nee, dat hoorde je verkeerd. Op die datum gaat DGK in 'de tweede fase'. Mensen, die vertrekken, worden vanaf die datum NIET meer vervangen. En iedereen, die vertrekt, krijgt gewoon de 10.000 euri terug.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
Hoor ik wifebeater nou zeggen dat 23 september het programma stopt? Dat zou een hoop duidelijk maken.
Ok, thnxquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat hoorde je verkeerd. Op die datum gaat DGK in 'de tweede fase'. Mensen, die vertrekken, worden vanaf die datum NIET meer vervangen. En iedereen, die vertrekt, krijgt gewoon de 10.000 euri terug.
Het spel zal dan ruwer gaan worden, iedereen gaat proberen de ander weg te pesten. Niks meer unaniek stemmen, gewoon 'wegknallen'.
tnx, had eerder maar gauw even een profieltje gemaakt omdat ik niet van plan was de hele tijd naar die sneue kooi te kijkenquote:
quote:
Helemaal bovenin, onder het FOK logo.quote:
Oh? Nou hier in de stad niet hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:13 schreef Meganog het volgende:
Jaap leest dit bericht op nu.nl
http://www.nu.nl/news/108(...)en_in_Groningen.html
Yep, daarom ging ze vanmorgen ook niet mee naar de golf cursus. Ik las dat ze ongesteld zou zijn / moet worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:14 schreef Day het volgende:
Wat is er met Amanda? Ziek?
[Natasjamodus] Amandaatje is ongesteldjes.[natasjamodus].quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:14 schreef Day het volgende:
Wat is er met Amanda? Ziek?
Dan zou ze de pil dus weer een aantal malen vergeten zijn, want die slikte ze immers door?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Yep, daarom ging ze vanmorgen ook niet mee naar de golf cursus. Ik las dat ze ongesteld zou zijn / moet worden.
Stop met die *#(%*(# verkleinwoorden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
[Natasjamodus] Amandaatje is ongesteldjes.[natasjamodus].
Zij heeft ook nog een blaasontsteking.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Yep, daarom ging ze vanmorgen ook niet mee naar de golf cursus. Ik las dat ze ongesteld zou zijn / moet worden.
De pil doorslikken lijkt me normaal, waarom stop je die anders in je mond ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zou ze de pil dus weer een aantal malen vergeten zijn, want die slikte ze immers door?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De pil doorslikken lijkt me normaal, waarom stop je die anders in je mond ?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De pil doorslikken lijkt me normaal, waarom stop je die anders in je mond ?![]()
![]()
![]()
Natasia begon te vertellen over de golfles, 'helemaal alleen'. Dat zal wel betekenen dat ze op de golfbaan had afgesproken met Wilgo. En dat mogen we niet horen .......quote:
Dat begreep ik ook al niet,gisteren in de game room zei zij nog dat het geen sex ging worden door blaasontsteking en menstruatie.quote:
Dan denk ik toch eerder aan Ton.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia begon te vertellen over de golfles, 'helemaal alleen'. Dat zal wel betekenen dat ze op de golfbaan had afgesproken met Wilgo. En dat mogen we niet horen .......
Ze noemt het ook wel 'onge' net als 'Su' en nog allemaal woorden die ze afkort. Jaardag, nog zoietsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
[Natasjamodus] Amandaatje is ongesteldjes.[natasjamodus].
Amanda is erg kort van memorie.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:21 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook al niet,gisteren in de game room zei zij nog dat het geen sex ging worden door blaasontsteking en menstruatie.
Veel meer dan een lichte vorm van blowjob is het ook niet geworden .....quote:
Je vergeet ''gekrijgt''.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:22 schreef product het volgende:
[..]
Ze noemt het ook wel 'onge' net als 'Su' en nog allemaal woorden die ze afkort. Jaardag, nog zoiets![]()
Wat is een zware vorm dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Veel meer dan een lichte vorm van blowjob is het ook niet geworden .....
Dat maakt voor Brian toch niks uit?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:21 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook al niet,gisteren in de game room zei zij nog dat het geen sex ging worden door blaasontsteking en menstruatie.
Talpa censuur.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia begon te vertellen over de golfles, 'helemaal alleen'. Dat zal wel betekenen dat ze op de golfbaan had afgesproken met Wilgo. En dat mogen we niet horen .......
Ik weet niet wie het zei vanochtend, zal het straks even nazoeken, maar dat was iets in de trant van: ''Waarom is Natasja zo vrolijk? Heeft ze een neukbeurt gehad van Ton?''quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:26 schreef Disana het volgende:
Natasia is zo vrolijk dat beequeen wel gelijk moet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |