Ik vind het ook een beetje pijnlijk om aan te zienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:00 schreef Clank het volgende:
Eric denkt vooral grappig te zijn als Natrasha, ik zie er totaal de humor niet van in.
Daar lijkt het al dagen opquote:
Eerder triest ja.....die jongen heeft echt problemen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:00 schreef Clank het volgende:
Eric denkt vooral grappig te zijn als Natrasha, ik zie er totaal de humor niet van in.
Die ViezErrric is een probleem ..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:06 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Eerder triest ja.....die jongen heeft echt problemen.![]()
Een petquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie het, de neus is anders!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
Das wel echt haar tochquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:12 schreef noekje het volgende:
Melissa heeft wel veel betere extensions dan Amanda of ze verzorgt ze beter, dat kan natuurlijk ook.
quote:
Dan heeft Melissa een goeie kapperquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda en Melissa hebben het er eens over gehad.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:12 schreef milk-shake het volgende:
ik wil eric weer terug
Ik ook niet. Hij maakt zich volkomen belachelijk...en...uitgezonderd Huub, heb ik ook al niks met de rest..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:00 schreef Clank het volgende:
Amanda was mijn held verleden week kan je nagaanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:18 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij maakt zich volkomen belachelijk...en...uitgezonderd Huub, heb ik ook al niks met de rest..![]()
Eigenlijk...vind ik er geen bal meer aan....![]()
Wat een ridderquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:19 schreef petraa het volgende:
B: Ik aanvaard wel je excuses, ik snap dat je boos bent weggelopen. Excuses aanvaard bij deze.
Ik ga ook niet voor de streams betalen, als er niks gaat veranderen. Als die idioot Natresha blijft is dit de laatste maand dat ik kijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Amanda was mijn held verleden week kan je nagaan![]()
Lekkere kwaliteit.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:20 schreef mootie het volgende:
Omg....... de stoelen zijn al helemaal beschadigd door ritsen en knopen....... daar zit je dan op je setje van 4000 euro.
Mijn streams lopen elk moment afquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga ook niet voor de streams betalen, als er niks gaat veranderen. Als die idioot Natresha blijft is dit de laatste maand dat ik kijk.
Nog een uurtje schat ikquote:
Even over Natasja en zusjes...... ik had vandaag een heel vreemde belevenis. Liep in de supermarkt.. kwam ik een surinaamse dame tegen die wat op Natasja leek. En verdomd als ik niet gewoon in de stress schoot en dacht dat ze tegen me ging krijsen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Kun je nog net natasja haar zusjes zien
'quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga ook niet voor de streams betalen, als er niks gaat veranderen. Als die idioot Natresha blijft is dit de laatste maand dat ik kijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |