Niet lang dus.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:35 schreef TiNo_Flo het volgende:
Natasia zegt weer eens een keer dat ze niet meer voor de anderen gaat koken, "ik ben er helemaal klaar mee, ze zoeken het maar uit". Ben benieuwd hoelang ze het deze keer vol gaat houden.![]()
Andersom. Brian vindt Natrasha erg interessant om zijn coming-out eindelijk te gaan bewerkstelligen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:52 schreef blomst het volgende:
Brian laat amanda niet alleen met Erica zeker.
Die gaat alleen maar dalen vreesch ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:56 schreef TiNo_Flo het volgende:
Volgens mij doet Eric dit alleen maar vanwege de popu-poll. Hij ziet dat maf doen zoals Jaap effect heeft en probeert het op deze manier. Ik denk niet dat het veel zal helpen bij Eric.
Hoop ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die gaat alleen maar dalen vreesch ik.![]()
!?
Ze mocht op dr 12e of 14e met een vriendin/zus naar Lloret de Mar, waar ze op de bar ging dansen....... tsja........quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:50 schreef daWeasel het volgende:
Amanda heeft iemand leren kennen in de It, volgens mij is die tent al 4 jaar dicht. Dus ze ging op haar 14e of 15e als naar de It? Wat een snol
Je kunt ook overdrijven......quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:50 schreef daWeasel het volgende:
Amanda heeft iemand leren kennen in de It, volgens mij is die tent al 4 jaar dicht. Dus ze ging op haar 14e of 15e als naar de It? Wat een snol
8 uurquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:15 schreef product het volgende:
Vanaf hoe laat moet Huub beginnen met over zijn schouder te kijken in zijn villa?
ooo vandaar die koelheid als het ventje op bezoek komtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
Natasia's ventje zoent haar niet als ze make-up op heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |