quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Even over Natasja en zusjes...... ik had vandaag een heel vreemde belevenis. Liep in de supermarkt.. kwam ik een surinaamse dame tegen die wat op Natasja leek. En verdomd als ik niet gewoon in de stress schoot en dacht dat ze tegen me ging krijsen.![]()
Is er al een hulp topicquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Even over Natasja en zusjes...... ik had vandaag een heel vreemde belevenis. Liep in de supermarkt.. kwam ik een surinaamse dame tegen die wat op Natasja leek. En verdomd als ik niet gewoon in de stress schoot en dacht dat ze tegen me ging krijsen.![]()
Jezelf verkleden ,in dit geval als iets dat op een vrouw moet lijken, is niet kinderachtig???quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:27 schreef 2live het volgende:
dat Eric zich verkleed vind ik nog tot daar aan toe, maar dat net doen alsof je dan iemand anders bent en niks weet van de rest vind ik zo kinderachtig.
Kijken naar DGK kán schadelijk zijn voor uw geestelijke gezondheid!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah nog een sms-iequote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Kun je nog net natasja haar zusjes zien
[..]
Ooooooooow dan moet Nada er even op af met De Modepolitie!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:34 schreef Varen het volgende:
Brian Roy is de oom van Amandas
Klopt de achternaam dan wel??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:34 schreef Varen het volgende:
Brian Roy is de oom van Amandas
Die lippen zitten in de weg.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:38 schreef Soury het volgende:
Wat lult die Mellissa nou raar, ik snap er niks van![]()
[..]
Broers van mijn vader welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Hebben al jouw ooms dezelfde achternaam?
Lieke een snor maar Melissa heeft bakkebaardenquote:
Brian Rooy is getrouwd met Nada van Niequote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij kan ook getrouwd zijn met de zus van haar vader.![]()
van Nie zekerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij kan ook getrouwd zijn met de zus van haar vader.![]()
Nou actie *&)#%*_(#%*_ #*%)(W$quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:41 schreef petraa het volgende:
N: Ik ga me tandjes poetsen *&)#%*_(#%*_ #*%)(W$
Fijne verjaardagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:42 schreef getl0st het volgende:Hoooooi!
Nog evies hier voor ik naar Las Vegas ga voor mijn verjaardag
ff stukkie lezen![]()
Zoooo lekker, wanneer ga je weg en wanneer kom je terug ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:42 schreef getl0st het volgende:Hoooooi!
ff stukkie lezen![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:42 schreef getl0st het volgende:Hoooooi!
ff stukkie lezen![]()
Ben nu nog in Los Angeles.. vanmiddag na de lunch richting LVquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Zoooo lekker, wanneer ga je weg en wanneer kom je terug ?
Ze luisterd ook prima naar Brianquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:43 schreef Varen het volgende:
Amanda haar ex had haar goed onder de duim, ze luisterde wel naar hem
Veel plezier en alvast gefeli!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ben nu nog in Los Angeles.. vanmiddag na de lunch richting LV
ben jaloersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:42 schreef getl0st het volgende:Hoooooi!
ff stukkie lezen![]()
Dan hebben we nog geneens de achterkant gezienquote:
uitgewoondquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan hebben we nog geneens de achterkant gezien![]()
Ik mis die streams totaal nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:51 schreef petraa het volgende:
Amanda en Brian zitten heftig in gesprek, wat ze zeggen geen idee, want Brian stream gaat bij mij op mute
amanda vertelt hoe brian de volgende keer excusues moet maken. Niet meteen maar een dag later of zo want dan lijkt het alsof hij erover na heeft gedacht.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:51 schreef petraa het volgende:
Amanda en Brian zitten heftig in gesprek, wat ze zeggen geen idee, want Brian stream gaat bij mij op mute
Luister er naar maar mijn hersenen registrenen niks .. maw snap er geen bal vanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:51 schreef petraa het volgende:
En dan NIET op dag 2 een ander verhaal.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:53 schreef 2live het volgende:
[..]
amanda vertelt hoe brian de volgende keer excusues moet maken. Niet meteen maar een dag later of zo want dan lijkt het alsof hij erover na heeft gedacht.![]()
Nu zo'n beetje. 20:00quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:53 schreef ruby het volgende:
Hoe laat komen de zussen van Natasia? Weet iemand dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |