Met foto's!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
Ik ga een vorkje prikken bij Lepels. Verslag volgt.![]()
Ik begrijp dat je de COS wilt ruimen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een echt alternatief om te blijven kijken is er niet
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij speelt ook dat hij blond isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:29 schreef Gigageil het volgende:
Tjonge Tjonge, wat loopt die Eric voor lul zeg met zijn boodschappentas als handtasje constant aan zijn arm........
Hij maakt echt een karikatuur van de vrouw.....![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met foto's!
Maar niet teveel loslaten over de bewoners tot ze eruit zijn.
En daarna snel alles verwijderen.
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In alle eerlijkheid, Dit piswijf (Natasia) mag oprotten. Ik hoor dat de redactie nu verteld dat Wilgo Zondag niet wil komen.
[afbeelding]
Mss dat ze nu zelf ook inziet dat ze abnormaal bezig isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In alle eerlijkheid, Dit piswijf (Natasia) mag oprotten. Ik hoor dat de redactie nu verteld dat Wilgo Zondag niet wil komen.
[afbeelding]
Klopt! Op zondag gaat die altijd naar zijn vriendinquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Dit zijn de dagen dat ik zo blij ben dat ik geen vier euro verspild hebquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb ook ff 20 seconden naar Eric geluisterd.
Maar nu staat het hier alweer op mute.![]()
Welnee, 7 dagen per week, 3 keer per dag.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klopt! Op zondag gaat die altijd naar zijn vriendin
Ze gooit het op cameravreesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Mss dat ze nu zelf ook inziet dat ze abnormaal bezig is![]()
Die heeft natuurlijk ook te horen gekregen over de 'geheime' innige omhelzing in de gameroom tijdens de verbouwing.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Komt uit de uitzending. Op dat moment was het op de streams een lock.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een stel Miljonairs zijn het ook![]()
Waarom is het filmpje gecensureerd!?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |